abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14686622
Een maat van me gaf me laatst onderstaande quote:

Men love women they like, women like men they love.

Ofwel mannen worden verliefd op een vrouw die ze leuk vinden en kijken dan pas verder. Vrouwen moeten een man eerst goed leren kenne voordat ze echt verliefd worden. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Wie is het met deze stelling eens, en wie niet, en waarom ?

Mijn Fotografie: http://www.bd-fotografie.nl
  zondag 16 november 2003 @ 22:29:31 #2
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14686653
Ik heb altijd het idee dat mannen juist moeilijker verliefd worden dan vrouwen.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_14686684
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:29 schreef Qarinx het volgende:
precies, mannen zeggen wel sneller dat ze een meid leuk/mooi vinden maar zijn minder snel tot over hun oren verliefd.
  zondag 16 november 2003 @ 22:35:24 #4
71115 Rnej
I walk the line
pi_14686801
meiden kunnen anders ook flink moeilijk doen over verliefdheid....
pi_14686803
In mijn geval gaat het niet op.
Omdat ik het zeg!
pi_14686820
Nou, ik denk dat per persoon verschilt niet of het nou de man of de vrouw is. Ligt gewoon aan de persoon...
pi_14686834
Ikzelf ben nu 19 en heb nog steeds niet het gevoel ooit 'op slag' verliefd te zijn geworden van het uiterlijk van een mooie meid. Ik zal nooit ontkennen dat ik haar niet mooi vind maar om echt verliefd op haar te worden moet ik d'r toch wat beter kennen.

Tenminste dat is de ervaring dan he

Blablablablabla - I'm an idiot.. Tell me something I don't know!!! -- Stats Fok!Fotospel!
  zondag 16 november 2003 @ 22:37:01 #8
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14686841
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:35 schreef Rnej het volgende:
meiden kunnen anders ook flink moeilijk doen over verliefdheid....
Vrouwen twijfelen denk ik meer en doen daarom ook moeilijker. Maar volgens mij wordt dat weer veroorzaakt doordat ze altijd vrij snel denken dat ze verliefd zijn en zich daar wel eens in vergissen...

Ik kan generaliseren hoor

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 16 november 2003 @ 22:39:02 #9
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_14686904
voor dat ik echt vlinders in me buik heb zijn we meestal 1-2 maanden verder. tot nu toe is het pas één keer gebeurd dat ik binnen 2 dagen helemaal verkocht was
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_14686989
Ik heb sinds lowlands met m'n huidige vriendin.

Voor die tijd hebben we veel ge-msn't en zat ik in een klote relatie wat toenertijd voor mezelf een aflopende zaak was en toen met een hele groep naar lowlands gegaan waar zij ook was met een ander groepje.

Eigenlijk het hele festival om elkaar heen gehangen en de laatste dag voor het eerst gezoend.

Dus je zou wel kunnen zeggen dat wij elkaar allebei eerst iets beter hebben leren kennen.

zondag 16 november 2003 @ 22:45:36 #11
73184 el.grec0
of niet soms?
pi_14687082
Vrouwen zijn in het algemeen eerder verliefd. Misschien iets met hormonen te maken? Astrologisch iets misschien?

Mannen leven onbewust met de drang naar voortplanting dus vaak komen gevoelens naderhand. (just guessing )

[Dit bericht is gewijzigd door el.grec0 op 16-11-2003 22:46]

Programming is like sex; one mistake and you have to support it for the rest of your life.
  zondag 16 november 2003 @ 22:46:41 #12
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_14687115
Hmmmm ..... ik kan alleen voor mezelf spreken. Ik word helemaal niet snel verliefd laat staan flieft op het eerste gezicht.

Dus voor mij geldt het vrouwelijk deel van de stelling wel

* Vrouw is dus .... voor wie het niet duidelijk mocht zijn

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_14687143
Zullen mannen het gewoon niet eerder uiten dan vrouwen?

Vrouwen willen eerst de kat uit de boom kijken, kijken of hij wel echt leuk is of een verschrikkelijke eikel. Mannen denken anders: Ik vind je leuk, ik wil wel een relatie/neuken/allebei en ik zie daarna wel of je echt leuk bent.

toch?

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_14687152
In mijn geval is dat nooit voorgevallen.
Ik werd altijd eerst verliefd en dan verder kijken.
Het maakt volgens mij geen verschil.
Heeft met je eigen emotie, kijk op een relatie en persoonlijkheid te maken.

Zowel mannen als vrouwen zien een man of vrouw en denken: die is mooi blabla.
Mannen zijn denk ik wel visueler ingesteld.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_14687445
Vrouwen worden zeker sneller verliefd...
Hoor zo af en toe wel is van iemand dat iemand mij leuk vind terwijl ik hun niet eens ken :S nooit gesproken ofzo en toch zijn ze dan verliefd op mij erg raaar.... word zelf niet zo snel verliefd. Moet haar eerst echt wel een beetjuh kenne, meestal duurt dat maandjuh...
pi_14687712
jaaa hoor... kben verliefd op JOU kusskussskusssssssss
zoenen???
  zondag 16 november 2003 @ 23:09:20 #17
73910 Ines
weet hoe laat het is
pi_14687779
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:47 schreef zwaaibaai het volgende:

Vrouwen willen eerst de kat uit de boom kijken, kijken of hij wel echt leuk is of een verschrikkelijke eikel. Mannen denken anders: Ik vind je leuk, ik wil wel een relatie/neuken/allebei en ik zie daarna wel of je echt leuk bent.

toch?

Misschien tegen de persoon zelf, maar ondertussen heeft een vrouw het met al haar vriendinnen besproken.
pi_14691056
Afgezien van mijn huidige relatie ben ik tijdens mijn relaties altijd verliefd geworden op iemand anders. Aan de ene kant misschien een teken van snel verliefd worden, aan de andere kant was het altijd dezelfde persoon op wie ik verliefd werd en heb ik daar nu een goede relatie mee. Ik kan me nu ook niet voorstellen dat ik verliefd zou worden op iemand anders. Als ik vrijgezel ben, vind ik iemand snel leuk, maar écht verliefd worden doe ik geloof ik niet zo snel.
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_14691480
Ik denk dat het eerder andersom is.

Het verschil zit em in iets anders.

Vrouwen vallen op een houding, iets wat ze denken dat iemand uitstraalt.

Mannen vallen op uiterlijk.

pi_14695008
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:29 schreef Qarinx het volgende:
Wij zeggen altijd dat we verliefd zijn, of we het ook menen, of alleen doen voor de sex is een tweede

Ik denk ook dat vrouwen sneller vallen op wat iemand zou kunnen zijn, ipv op wat iemand is. En dat ze makkelijk te beinvloeden zijn door ze de juiste aandacht te geven. Dit laatste geldt vooral voor de wat jongere dames.

pi_14695041
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:47 schreef zwaaibaai het volgende:

toch?

exactemundo zwaaitje
pi_14695157
oftopic : waarom denk je dat de belgen zeggen: IK ZEI UW GRAAG

ontopic: Verliefd worden overkomt je ,maar meestaal duurt dit wel een paar weken. Een beetje weningsverschijnselen.

pi_14696763
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Wij zeggen altijd dat we verliefd zijn, of we het ook menen, of alleen doen voor de sex is een tweede

Ik denk ook dat vrouwen sneller vallen op wat iemand zou kunnen zijn, ipv op wat iemand is. En dat ze makkelijk te beinvloeden zijn door ze de juiste aandacht te geven. Dit laatste geldt vooral voor de wat jongere dames.

Denk dat jij weleens gelijk kan hebben... Heb ervaring met die meisjes.

pi_14696859
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:38 schreef Frenkie het volgende:

Jonge meisjes kun je werkelijk alles vertellen als ze gek op je zijn, die zijn zo verschrikkelijk naief.
pi_14696892
quote:
Op maandag 17 november 2003 12:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jonge meisjes kun je werkelijk alles vertellen als ze gek op je zijn, die zijn zo verschrikkelijk naief.

Ik heb wel eens iemand wijsgemaakt dat ik dolfijnentrainer was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')