Men love women they like, women like men they love.
Ofwel mannen worden verliefd op een vrouw die ze leuk vinden en kijken dan pas verder. Vrouwen moeten een man eerst goed leren kenne voordat ze echt verliefd worden. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Wie is het met deze stelling eens, en wie niet, en waarom ?
quote:precies, mannen zeggen wel sneller dat ze een meid leuk/mooi vinden maar zijn minder snel tot over hun oren verliefd.
Op zondag 16 november 2003 22:29 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mannen juist moeilijker verliefd worden dan vrouwen.
Tenminste dat is de ervaring dan he
quote:Vrouwen twijfelen denk ik meer en doen daarom ook moeilijker. Maar volgens mij wordt dat weer veroorzaakt doordat ze altijd vrij snel denken dat ze verliefd zijn en zich daar wel eens in vergissen...
Op zondag 16 november 2003 22:35 schreef Rnej het volgende:
meiden kunnen anders ook flink moeilijk doen over verliefdheid....
Ik kan generaliseren hoor
Voor die tijd hebben we veel ge-msn't en zat ik in een klote relatie wat toenertijd voor mezelf een aflopende zaak was en toen met een hele groep naar lowlands gegaan waar zij ook was met een ander groepje.
Eigenlijk het hele festival om elkaar heen gehangen en de laatste dag voor het eerst gezoend.
Dus je zou wel kunnen zeggen dat wij elkaar allebei eerst iets beter hebben leren kennen.
Mannen leven onbewust met de drang naar voortplanting dus vaak komen gevoelens naderhand. (just guessing
)
[Dit bericht is gewijzigd door el.grec0 op 16-11-2003 22:46]
Dus voor mij geldt het vrouwelijk deel van de stelling wel
* Vrouw is dus .... voor wie het niet duidelijk mocht zijn
Vrouwen willen eerst de kat uit de boom kijken, kijken of hij wel echt leuk is of een verschrikkelijke eikel. Mannen denken anders: Ik vind je leuk, ik wil wel een relatie/neuken/allebei en ik zie daarna wel of je echt leuk bent.
toch?
Zowel mannen als vrouwen zien een man of vrouw en denken: die is mooi blabla.
Mannen zijn denk ik wel visueler ingesteld.
quote:Misschien tegen de persoon zelf, maar ondertussen heeft een vrouw het met al haar vriendinnen besproken.
Op zondag 16 november 2003 22:47 schreef zwaaibaai het volgende:
Zullen mannen het gewoon niet eerder uiten dan vrouwen?Vrouwen willen eerst de kat uit de boom kijken, kijken of hij wel echt leuk is of een verschrikkelijke eikel. Mannen denken anders: Ik vind je leuk, ik wil wel een relatie/neuken/allebei en ik zie daarna wel of je echt leuk bent.
toch?
Het verschil zit em in iets anders.
Vrouwen vallen op een houding, iets wat ze denken dat iemand uitstraalt.
Mannen vallen op uiterlijk.
quote:Wij zeggen altijd dat we verliefd zijn, of we het ook menen, of alleen doen voor de sex is een tweede
Op zondag 16 november 2003 22:29 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb altijd het idee dat mannen juist moeilijker verliefd worden dan vrouwen.
Ik denk ook dat vrouwen sneller vallen op wat iemand zou kunnen zijn, ipv op wat iemand is. En dat ze makkelijk te beinvloeden zijn door ze de juiste aandacht te geven. Dit laatste geldt vooral voor de wat jongere dames.
quote:exactemundo zwaaitje
Op zondag 16 november 2003 22:47 schreef zwaaibaai het volgende:
Zullen mannen het gewoon niet eerder uiten dan vrouwen?Vrouwen willen eerst de kat uit de boom kijken, kijken of hij wel echt leuk is of een verschrikkelijke eikel. Mannen denken anders: Ik vind je leuk, ik wil wel een relatie/neuken/allebei en ik zie daarna wel of je echt leuk bent.
toch?
ontopic: Verliefd worden overkomt je ,maar meestaal duurt dit wel een paar weken. Een beetje weningsverschijnselen.
quote:
Op maandag 17 november 2003 11:38 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wij zeggen altijd dat we verliefd zijn, of we het ook menen, of alleen doen voor de sex is een tweede
Ik denk ook dat vrouwen sneller vallen op wat iemand zou kunnen zijn, ipv op wat iemand is. En dat ze makkelijk te beinvloeden zijn door ze de juiste aandacht te geven. Dit laatste geldt vooral voor de wat jongere dames.
Denk dat jij weleens gelijk kan hebben... Heb ervaring met die meisjes.
quote:Jonge meisjes kun je werkelijk alles vertellen als ze gek op je zijn, die zijn zo verschrikkelijk naief.
Op maandag 17 november 2003 11:38 schreef Frenkie het volgende:Ik denk ook dat vrouwen sneller vallen op wat iemand zou kunnen zijn, ipv op wat iemand is. En dat ze makkelijk te beinvloeden zijn door ze de juiste aandacht te geven. Dit laatste geldt vooral voor de wat jongere dames.
quote:Ik heb wel eens iemand wijsgemaakt dat ik dolfijnentrainer was
Op maandag 17 november 2003 12:56 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Jonge meisjes kun je werkelijk alles vertellen als ze gek op je zijn, die zijn zo verschrikkelijk naief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |