quote:
Op zaterdag 29 november 2003 20:20 schreef Caipirinhia het volgende:
Jullie ook last van herhalingen die worden afgespeeld alszijnde bij het andere goal?en euhm ik ben mijn fifa 2004 manual kwijt *kuch*, hoe zit dat met het individueel trainen van een speler...
Je geeft drie punten aandacht, dat kost je dan geld, maar wanneer veranderd de waardering van sneijder (43) dan nou eens in iets hogers? Moet ik dan ook met hem spelen? of?.....
Niemand een reactie
quote:Nee kan niet ,Fifa beslist hoe geod spelers zijn en je kan het ook niet aanpassen
Op donderdag 4 december 2003 20:36 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
stormlooptopic dit
Niemand een reactie
quote:Yeah right, daarom zit die hele optie er ook bij...
Op donderdag 4 december 2003 20:41 schreef HomerJ het volgende:[..]
Nee kan niet ,Fifa beslist hoe geod spelers zijn en je kan het ook niet aanpassen
quote:Onbekend maakt onbemind
Op dinsdag 2 december 2003 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En toch verkoopt het 10000 keer zo goed als PES3
* IHOAKSISnoet dubbelklikt op z'n PES3-snelkoppeling
Voor mij dus lekker pes 3 op de PS2, met een aantal maten op de bank lekker multiplayeren.
quote:koop gewoon een xbox of ps2 bij je pc joh.. geen problemen en shit met crashen.. gewoon hop cd er in, aansluiten op de beamer.. en beleef een echte voetbalwedstrijd.. en t is natuurlijk veel leuker te besturen.. vooral in 2p mode weet je.. met je maten.. jointje er bij.. en dan gaat t alleen om t winnen.. relaxed..
Op woensdag 10 december 2003 20:54 schreef Magneet het volgende:
Zijn er meer mensen bij wie de installer van fifa crashed? meteen na het ingeven van de serial key? op mijn oude systeem had ik het niet ( celly 1Ghz 512 mbpc133 gf4mx440 ) maar op de nieuwe ( p4-3Ghz 1Gb dual channel 400Mhz gffx5600) heb ik dit met alle ea sports installers zo ongeveer
ow ja
pes2 zuigt vreselijke kont..
onrealistisch takkespel
quote:geen zin in, koop ik zo'n ding doe er een week iets mee en dan staat hij te verstoffen, games op mijn pc is een bijzaak dus zit daar toch constant achter dat ding.
Op donderdag 11 december 2003 09:47 schreef Ji-m0kuM het volgende:[..]
koop gewoon een xbox of ps2 bij je pc joh.. geen problemen en shit met crashen.. gewoon hop cd er in, aansluiten op de beamer.. en beleef een echte voetbalwedstrijd.. en t is natuurlijk veel leuker te besturen.. vooral in 2p mode weet je.. met je maten.. jointje er bij.. en dan gaat t alleen om t winnen.. relaxed..
ow ja
pes2 zuigt vreselijke kont..
onrealistisch takkespel
Ohja probleem is al opgelost, bij die installatie had hij om een of andere reden de drives van mijn cardreader op c,d,e,f,g gezet en mijn drives op i en j maar EA kan daar niet mee overweg die moet per sé een beschikbare c drive hebben.
Ik heb tot nu toe de volgende nadelen gevonden(schraapt keel):
-waardeloze muziek behalve 2 nummers
-gamepad niet in te stellen, gravis gamepad wordt niet ondersteund
-geen nederlands elftal
-geen chat bij direct ip/lan
-geen replays opslaan, ook niet na de patch
-bij direct ip valt de verbinding vaak weg
-off-the-ball is geinig maar een boel geklooi altijd
-wamberto is blank
-Waar is de topscorerslijst voor de hele competitie?
-De Championsleage is heel onrealistisch (elke twee weken tegen dezelfde ploeg waar je normaal telkens tegen een andere moet)
-Als ik carriere speel en ik heb een seisoen voltooid, promoveert of degradeert er niemand bij mij
--In mijn eerste CL zit ik in een poule met AZ en Utrecht...leuk, dat internationaal voetbal.
-gare toernooien, geen costums
-commentaar heeft veel weg van 2003
-commentaar: mn speler staat 20 meter vrij buitenspel als ik hem aanspeel, en wat zegt ie: "oo offside! well he wouldn have came far anyway since the defenders were watching him closely" Het is gewoon nergens op gebaseerd... standaard zinnetjes voor elke situatie die soms toevallig kloppen.
-kutmenu's
-het publiek bestaat uit een handjevol jehova's en de mensen van het jaarlijkse koorkutjesuitje van de EO, in een normaal stadion juicht men heel wat langer om een goal
-Bij direct ip start ie soms zomaar zonder dat er iemand is verbonden, en dan kan je niet cancellen maar moet je alles instellen voor de wedstrijd, de wedstrijd starten, en dan pas kun je terug naar t hoofdmenu
-geen weersomstandigheden
-ik win een toernooi, en wie gaat er in de finale juichen na de penalties? de tegenstander
dat vind ik niet kunnen, we zijn hier geen huis- tuin- en keuken javascriptprogrammeurtjes meer
-en waar is mn beker? en waarom gaat het publiek niet plat?
-trage gameplay, niet sneller in te stellen
dit is niet meer te helpen met een nieuwe patch... Dit spel had geskipt moeten worden en 2005 had 2004 moeten zijn maar dan beter. Ik heb de dingen als rottige corners enzo maar weggelaten daar is nog over te discusseren....
Kent iemand nog het jeugdsentiment Sensible World Of Soccer, uit 1996? Ga eens tellen welke opties dat spel had wat fifa niet heeft, ALLE teams met namen en alles, legio toernooien, je kon je gamepad instellen, replays saven, het publiek ging plat, bij een toernooi had je ALLE statistieken, etc etc
En Fifa heeft ieder jaar een nieuwe "verbeterde" versie, terwijl een lullig oud spelletje gemaakt door een klein groepje geniale mensen oneindig meer opties heeft, en fifa alleen maar minder krijgt.
EA Sports jullie zuigen, veel meer spellen van zezijn veel te vroeg uitgebracht. Dat ze achteraf een patch maken zodat je oa je keyboard in kan stellen zegt alweer genoeg.
quote:Yep, EA is de nintendo onder de PC software, troep uitbrengen wat iedereen koopt. Inspelen op de zwarte vlek van de consument. Het spel kost 59,99 als ik jou was zou ik het morgen terugbrengen naar de winkel.
Op zaterdag 13 december 2003 01:43 schreef Armin het volgende:
En Fifa heeft ieder jaar een nieuwe "verbeterde" versie, terwijl een lullig oud spelletje gemaakt door een klein groepje geniale mensen oneindig meer opties heeft, en fifa alleen maar minder krijgt.EA Sports jullie zuigen, veel meer spellen van zezijn veel te vroeg uitgebracht. Dat ze achteraf een patch maken zodat je oa je keyboard in kan stellen zegt alweer genoeg.
quote:60 euro??? Gelukkig dat ik het niet gekocht heb... Jezus wat een afzetters zeg. Jammer dat ik PES niet kan draaien ik heb een geforce2
Op zaterdag 13 december 2003 01:47 schreef giovan het volgende:[..]
Yep, EA is de nintendo onder de PC software, troep uitbrengen wat iedereen koopt. Inspelen op de zwarte vlek van de consument. Het spel kost 59,99 als ik jou was zou ik het morgen terugbrengen naar de winkel.
Nou fifa is best ff leuk maar zoiets hoor je niet zoveel voor te betalen dat spel is gewoon niet af.
quote:Hoi Armin, heb je nvidia geforce 2 pro?? Bij nvidia (dat is heel maf) betekent een lager nummer een betere kaart. Konami geeft aan dat het de geforce 4 niet ondersteunt (wel alles lager dan 4).
Op zaterdag 13 december 2003 01:55 schreef Armin het volgende:[..]
60 euro??? Gelukkig dat ik het niet gekocht heb... Jezus wat een afzetters zeg. Jammer dat ik PES niet kan draaien ik heb een geforce2
PES zou ik graag eens proberen.
Nou fifa is best ff leuk maar zoiets hoor je niet zoveel voor te betalen dat spel is gewoon niet af.
quote:ik heb een nvidia geforce 2 mx 100/200. De geforce4 zijn twee uitvoeringen van, de mx uitvoering werkt ook niet met PES. je moet geforce3 moet hebben of 4 zonder mx.
Op zaterdag 13 december 2003 15:32 schreef giovan het volgende:[..]
Hoi Armin, heb je nvidia geforce 2 pro?? Bij nvidia (dat is heel maf) betekent een lager nummer een betere kaart. Konami geeft aan dat het de geforce 4 niet ondersteunt (wel alles lager dan 4).
Ik heb zelf een geforce 2 pro maarruh hij loopt vaak traag en kan me niet voorstellen dat met een 2.0ghz en 512 mb geheugen m'n computer te zwak is.
mn 1,7 ghz kan het wel aan ja...
quote:Ik snap niks van die kaarten, wel weet ik dat ik die geforce 2 pro destijds voor 600 gulden gekocht heb. Heden ten dage ligt dezelfde versie nog voor 150 euro bij dixons (400 mhz, 64mb ddr), dus aan m'n config kan het niet liggen.
Op zaterdag 13 december 2003 16:06 schreef Armin het volgende:[..]
ik heb een nvidia geforce 2 mx 100/200. De geforce4 zijn twee uitvoeringen van, de mx uitvoering werkt ook niet met PES. je moet geforce3 moet hebben of 4 zonder mx.
mn 1,7 ghz kan het wel aan ja...
quote:het gaat om ondersteuning van directx9 ofzo. mx-kaarten doen dat blijkbaar niet. Prince of Persia werkt ook alleen met directx9 ondersteunende kaarten.
Op zaterdag 13 december 2003 16:19 schreef giovan het volgende:[..]
Ik snap niks van die kaarten, wel weet ik dat ik die geforce 2 pro destijds voor 600 gulden gekocht heb. Heden ten dage ligt dezelfde versie nog voor 150 euro bij dixons (400 mhz, 64mb ddr), dus aan m'n config kan het niet liggen.
maar goed we zitten in t verkeerde topic
Is de gameplay echt niks? En ik hoorde dat het systeem anders is als bij de vorige FIFA's dat je ook spelers die niet aan de bal zijn kunt besturen.
Hoe werkt dit? En is dit een beetje handig te bespelen.
Wat ik belangrijk vind is dat het realistisch is, niet dat je uitslagen als 11-7 krijgt. En allemaal onrealistische dingen, zoals veel omhalen, en directe rode kaarten, en doelpunten van 50m afstand.
En die nadelen die Armin noemt, is dit alleen als je online speelt, of ook in het gewone spel, met 2 spelers op 1 console.
Is het commentaar wel Engels?
Want ik vind het om een of andere reden verrot klinken als ik een Nederlandstalige commentator heb in een spel, waarom weet ik ook niet.
En ik heb het over de PS2 versie hè!
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 21:29 schreef Ixnay het volgende:Is de gameplay echt niks?
dat valt wel mee hoor, het is alleen wat traag, het is vooral alles erom heen wat een beetje afgeraffeld isEn ik hoorde dat het systeem anders is als bij de vorige FIFA's dat je ook spelers die niet aan de bal zijn kunt besturen.
Hoe werkt dit? En is dit een beetje handig te bespelen.
Als een speler de bal heeft kun je door een druk op de Off the Ball-knop kiezen uit drie teamgenoten die je onder je hoede wil nemen. Nadat je één van de spelers gekozen hebt door de overeenkomende knop die boven hun hoofd stond in te drukken (en ingedrukt te houden), kun je met de rechter stick de speler gaan bewegen. Ik ken alleen de pc versie en ik vind het niet erg handig, maar de pc heeft ook geen rechter stick zodat het wat onhandig gaat.Wat ik belangrijk vind is dat het realistisch is, niet dat je uitslagen als 11-7 krijgt. En allemaal onrealistische dingen, zoals veel omhalen, en directe rode kaarten, en doelpunten van 50m afstand.
ik heb op amateur niveau niet zoveel van dat soort uitslagen, maximaal 4-0. Omhalen zijn moeilijk te doen, rode kaarten nog niet gezien, doelpunten van ver gaan er soms wel gemakkelijk in.En die nadelen die Armin noemt, is dit alleen als je online speelt, of ook in het gewone spel, met 2 spelers op 1 console.
Ook het gewone spel, behalve als ik er direct ip bij zet.Is het commentaar wel Engels?
jaEn ik heb het over de PS2 versie hè!
neem aan dat deze zaken hetzelfde zijn als pc
quote:ik vind de gezichten erg goed lijken, vooral kezman en bekende voetballers. Wamberto lijkt op een blanke zwerver.. uitzondering
Op maandag 15 december 2003 22:22 schreef Ixnay het volgende:
Maar hij is dus relalistischer als PES, en een vooruitgang tov FIFA 2002 en 2003?
nou veel beter als 2003 is ie in elk geval niet, de gameplay misschien ietsje maar niet veel, en veel minder opties. 2004 heeft weinig waar voor je geld
quote:Maar is het spel zelf realistisch? Lijkt het een beetje op een echte wedstrijd? Die gezichten boeien me niet zoveel.
Op maandag 15 december 2003 22:32 schreef Armin het volgende:[..]
ik vind de gezichten erg goed lijken, vooral kezman en bekende voetballers. Wamberto lijkt op een blanke zwerver.. uitzondering
nou veel beter als 2003 is ie in elk geval niet, de gameplay misschien ietsje maar niet veel, en veel minder opties. 2004 heeft weinig waar voor je geld
Hoezo minder opties, welke dan?
En zit er geen Nederlands elftal bij?
Met de gameplay is helemaal niets mis, nu is het tenminste echt voetbal en niet truukje hier, truukje daar en hop in de kruising. Waar ik eerst This Is Football voor nodig had, kan nu ook met FIFA
. Het is allemaal veel realistischer...
Het enige nadeel vind ik dat een speler in de kleine ruimte bijna niet te passeren is
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |