Ik vraag me af of Bjorn aan het einde nog wordt afgestraft voor z'n valsspelerij. Ik ben benieuwd of ze ook dit jaar allemaal aan het einde komen om hun favoriet te steunen dmv een stem.
quote:Ik niet
Op zondag 16 november 2003 21:55 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Gio en Ryan geef ik beide eigenlijk wel recht op de overwinning (naast natuurlijk Bjorn), hoewel Ryan af en toe nog wel overkomt als een rijke stinkert..
quote:Volgens Ryan had Gio een bananenschil in z'n handen.
Op zondag 16 november 2003 21:57 schreef appel1 het volgende:
Als je goed had opgelet de vorige keer, zag Ryan Gio van een afstand bij die kist staan,hij zag hem geen 2 bananen oppeuzelen
dat zei de commentator dat Ryan dat Dacht gezien te hebben
quote:Raymond van het Groenewoud.
Op zondag 16 november 2003 21:59 schreef -Mk- het volgende:
Gelukkig zijn....
quote:Ik denk niet dat de camera's er bij waren en dat het gewoon een willekeurig zonsopgangshot was, en ryan zag hem idd niet eten, maar met een bananenschil in zijn hand staan.. Zou ie er eentje aan de eendjes gevoerd hebben ofzo?
Op zondag 16 november 2003 21:57 schreef appel1 het volgende:[..]
Als je goed had opgelet de vorige keer, zag Ryan Gio van een afstand bij die kist staan,hij zag hem geen 2 bananen oppeuzelen
dat zei de commentator dat Ryan dat Dacht gezien te hebben
quote:Denk wel dat ze zelf weer mee mogen stemmen, wel zo fair iig
Op zondag 16 november 2003 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Deze is eerder geplaatst.Ik vraag me af of Bjorn aan het einde nog wordt afgestraft voor z'n valsspelerij. Ik ben benieuwd of ze ook dit jaar allemaal aan het einde komen om hun favoriet te steunen dmv een stem.
Hiervoor gaf ik hem een goede kans om te winnen.. nu eigenlijk niet zo veel kans meer. Hij is te veel z'n "neutraliteit" en "objectiviteit" (voor zo ver iemand dat kan hebben..) verloren ..
quote:jah allebei is eigenlijk mooi
Op zondag 16 november 2003 21:41 schreef elcastel het volgende:[..]
Dat ten koste van Björn verhaal gaat er bij niet in, die moet blijven, alleen welteverstaan.
quote:Franca stemde op ryan, ryan stemde op robin.
Op zondag 16 november 2003 22:00 schreef -Mk- het volgende:
Franca stemde dus op Robin, stom, stem dan op Judge.Die gast doet trouwens ook geen flikker..
quote:Franca en Ryan stemde op Robin.
Op zondag 16 november 2003 22:01 schreef mbn het volgende:
Wie was de vierde die op Ryan stemde?
quote:Let eens op: van jutta en ilona zag je het kaartje met judge, en ryan stemt denk ik niet op zichzelf.
Op zondag 16 november 2003 22:01 schreef mbn het volgende:
Wie was de vierde die op Ryan stemde?
quote:Kan gebeuren natuurlijk, alleen de manier waarop is niet echt fris..
Op zondag 16 november 2003 21:59 schreef mbn het volgende:
leuke aflevering.
Wasx er toch wel voor dat Giovanni eruitging. Je beheersing verliezen is zo not done.
quote:oh bedankt
Op zondag 16 november 2003 22:01 schreef Stranger het volgende:[..]
Franca stemde op ryan, ryan stemde op robin.
quote:Maar dat is em nou juist, je zag geen bananenschillen
Op zondag 16 november 2003 22:00 schreef Stranger het volgende:
Ok, dan ook hier.
[..]Ik denk niet dat de camera's er bij waren en dat het gewoon een willekeurig zonsopgangshot was, en ryan zag hem idd niet eten, maar met een bananenschil in zijn hand staan.. Zou ie er eentje aan de eendjes gevoerd hebben ofzo?
quote:Denk het wel.. en sowieso krijgt Björn weinig stemmen voor zijn hele oeuvre in deze ER. Geert is gewoon te goedgelovig.. de sukkel
Op zondag 16 november 2003 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Deze is eerder geplaatst.Ik vraag me af of Bjorn aan het einde nog wordt afgestraft voor z'n valsspelerij. Ik ben benieuwd of ze ook dit jaar allemaal aan het einde komen om hun favoriet te steunen dmv een stem.
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:28 schreef Vamos het volgende:
Indertijd hadden ze het over de 4e aflevering waarin iemand met een mes achterna gezeten zou worden ofzo... bleek broodje aap, maaar......Het kan natuurlijk ook de 4e aflevering *na* de samensmelting zijn...en da's zondag a.s.
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:15 schreef Vamos het volgende:
Bjorn is heel sluw op zijn eigen manier. Die belooft Geert dat hij de volgende persoon ook hetzelfde aanbod zal doen en steekt een dikke vinger op als Geert zonder battle van het eiland is. Voor de camera zal hij vervolgens uitleggen dat hij toch echt geen eerverlies heeft aangezien het maar een spelletje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |