Ik kan me best voorstellen dat mensen het leuke feestmuziek vinden hoor, maar zelfs voor feestmuziek vind ik het van een gigantisch laag niveau. Ik irriteer me met name aan de stompzinnige teksten.
Ennuh, ik heb niets tegen dialectrock hoor, voordat mensen hier over gaan zeuren. Een band als Skik vind ik geweldig en ook Normaal heeft hele leuke dingen gedaan.
Wist je trouwens dat de manager Nederlands kampioen taphangen is. Dat houd in dat hij met zijn mond open onder de tap gaat hangen en dan kijken wie het het langst vol kan houden.
Heb nu wel zo'n vermoeden, lijkt me helemaal niks
een jaar geleden zag je (althans in nijmegen) overal van die stickers opgeplakt met de tekst:
"weer zo'n kutsticker van Jovink en de voederbietels"
humor...
quote:Wat vind je dan van Boh Foi Toch?
Op zondag 10 juni 2001 23:32 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ennuh, ik heb niets tegen dialectrock hoor, voordat mensen hier over gaan zeuren. Een band als Skik vind ik geweldig en ook Normaal heeft hele leuke dingen gedaan.
quote:Geen flauw idee. Heb er weleens iets van gehoord, maar heeft geen grote impact gemaakt aangezien ik me er nu niets meer bij kan voorstellen.
Op dinsdag 12 juni 2001 15:04 schreef Mr.stardust het volgende:[..]
Wat vind je dan van Boh Foi Toch?
Oja, Rowwen Heze, nog een voorbeeld van leuke dialectmuziek. Niet achterhoeks ofzo, but who cares
en maar denken dat ze hard spelen...hahaha, de mietjes.
Ik heb medelij met ze echt waar.
Onlangs was ik in de Achterhoek en hoorde ik deze gasten voor het eerst ze zijn echte grootheden daar... best grappig en een stuk leuker dan Normaal.
Best leuk als je helemaal straalbezopen bent, nu moet ik nog even uitvinden wat nou de "7 dronk" precies inhoud
quote:Dan mis je echt wat hoor, Het is niet mijn favo muziek maar wat ze allemaal organiseren enzo is echt heel gaaf. Jovink rulez (zwarte cross) echt super!
Op maandag 11 juni 2001 12:27 schreef juss het volgende:
Jovink en de Voederbietels?
ik woon net niet in de achterhoek..ben ik maar blij om ook
quote:Hoe kom je erbij dat ze denken dat zehard spelen. Ze geven gewoon toe dat hun muziek k*t is hoor.
Op maandag 27 augustus 2001 22:56 schreef Public Enemy het volgende:
en maar denken dat ze hard spelen...hahaha, de mietjes.
* Erosjuhhh is er Fan van
Ik heb alle cd's en ben al vaker naar een optreden geweest als ze in de buurt zijn!!!
quote:Jovink is een goede band hoor
Op maandag 11 juni 2001 12:27 schreef juss het volgende:
Jovink en de Voederbietels?
ik woon net niet in de achterhoek..ben ik maar blij om ook
* Tiemie is trouwens bij dat ie net wel in de achterhoek woont
[edit] ben dus wel fan, kep ze al heel vaak live gezien, maar kep geen cd's van ze
[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 18-08-2003 23:48]
quote:De Zwarte Cross ja, daar heb ik dit jaar gewerkt. Heel apart om zo'n boerenfeest mee te maken. Zeker als je 1 van de weinige bent die nog nuchter is (ook om 10uur smorgens). Gelukkig stond ik bij de Motorcross heb nog een beetje kunnen lachen. Muziek vond ik niet zo...
Op maandag 18 augustus 2003 23:44 schreef Tiemie het volgende:[..]
Jovink is een goede band hoor
, de muziek/teksten zijn niet altijd even intelligent maar de show die ze neerzetten is prachtig
de zwarte cross was super dit jaar![]()
* Tiemie is trouwens bij dat ie net wel in de achterhoek woont
[edit] ben dus wel fan, kep ze al heel vaak live gezien, maar kep geen cd's van ze
Zit te denken om er eens een aan te schaffen, lache toch.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |