quote:Ilona in de volgende playboy, samen met karen ??
Op zondag 16 november 2003 21:50 schreef Vibromass het volgende:
Met de billen bloot.. drink ik uit een kokosnoot
quote:Hallo? Gio steelt bananen en door zijn 'oprechte verontwaardiging' is hij niet hypocriet? hij is gewoon een dief.
Op zondag 16 november 2003 21:44 schreef yavanna het volgende:
Wat zijn de meningen toch heerlijk verdeeld ghehe.
Ik ben echt blij dat die hypocriete Ryan weg is, hopenlijk verliest hij van Bjorn!
Opgeruimt staat netjes
even een quote van Gio: 'ik wil de keuken en de rantsoenering want dan heb ik de macht'
wie is er nou hypocriet?
quote:Met, omdat het vorig jaar zo'n succes was, een fout belgisch liedje eronder.
Op zondag 16 november 2003 21:51 schreef the_undertaker het volgende:
bjorn ook weer lekker bezig.ik heb um deze aflevering wel 20x horen zeggen:
"dit maakt mij gelukkig"
"dit is voor mij robinson"
quote:Hoe vond je Björn Jerruh ?
Op zondag 16 november 2003 21:51 schreef Jerruh het volgende:
kutgio ;r.
bahbahbah!
bananejattert!
en wa is judge een zielig hoopje meelopend meel! bahbah!
en zonde da robin een miet is..
quote:Je weet toch helemaal niet wat daar van waar is? Kijk, dat hij iemand een mes tussen zijn ribben wil steken is een beetje vervelend idd
Op zondag 16 november 2003 21:50 schreef schatje het volgende:[..]
Valt in het niet met wat Gio uitgespookt heeft.
quote:Ikke niet
Op zondag 16 november 2003 21:51 schreef Riann het volgende:
iedereen is wel erg negatief over GIO ..... hehehe
quote:Omdat ie honger had misschien?
Op zondag 16 november 2003 21:49 schreef appel1 het volgende:
volgens mij heeft gio die bananen niet gestolen en zit de crew erachter...
waarom zou gio ze nou gegeten hebben
Robin en Judge zitten flink diep in Gio z'n hol..dat is wel weer gebleken vanavond.
Ryan vind ik ook een creep hoor, maar Gio kan het maar niet verkroppen dat er iemand is die hem niet moet en met hem de confrontatie aangaat. Ook al weet ik niet of de beschuldiging helemaal terecht is natuurlijk, maar hij is vast niet gewend om tegengesproken te worden. Sja, het blijft geen feest natuurlijk.
quote:Hij speelt gewoon een vuil spelletje.
Op zondag 16 november 2003 21:51 schreef Riann het volgende:
iedereen is wel erg negatief over GIO ..... hehehe
quote:ikke ook niet
Op zondag 16 november 2003 21:53 schreef yavanna het volgende:[..]
Ikke niet
![]()
quote:Denk toch dat de crew erachter zit, die gio werd zo emotioneel dat hij dan kon zeggen okey zeikerds ik heb het gedaan
Op zondag 16 november 2003 21:52 schreef FlupseWupse het volgende:[..]
Hallo? Gio steelt bananen en door zijn 'oprechte verontwaardiging' is hij niet hypocriet? hij is gewoon een dief.
even een quote van Gio: 'ik wil de keuken en de rantsoenering want dan heb ik de macht'
wie is er nou hypocriet?
quote:Christus ongelofelijk hoe ruim die hol van Gio wel niet is, volgens mij kan daar een hele volksstam in leven.
Op zondag 16 november 2003 21:53 schreef ruby het volgende:Robin en Judge zitten flink diep in Gio z'n hol..dat is wel weer gebleken vanavond.
quote:ik vind m met de aflevering grappiger worden
Op zondag 16 november 2003 21:53 schreef elcastel het volgende:[..]
Hoe vond je Björn Jerruh ?
quote:Gio en Ryan geef ik beide eigenlijk wel recht op de overwinning (naast natuurlijk Bjorn), hoewel Ryan af en toe nog wel overkomt als een rijke stinkert..
Op zondag 16 november 2003 21:51 schreef yavanna het volgende:[..]
Bjorn of anders Gio, denk/hoop ik
[Dit bericht is gewijzigd door WattaFakka op 16-11-2003 21:56]
quote:Maar toen het onderwerp aan tafel werd aangesneden, was Gio opvallend stil en liep hij uiteindelijk weg. Althans, dat is wat de camera ons liet zien.
Op zondag 16 november 2003 21:54 schreef appel1 het volgende:[..]
Denk toch dat de crew erachter zit, die gio werd zo emotioneel dat hij dan kon zeggen okey zeikerds ik heb het gedaan
ik geloof in zijn onschuld
quote:Dus de crew heeft de bananen eruit gehaald, en daarna tegen ryan gezegd dat ie even zijn nek uit moest steken en zeggen dat hij gio bananen hebt zien eten?
Op zondag 16 november 2003 21:54 schreef appel1 het volgende:[..]
Denk toch dat de crew erachter zit, die gio werd zo emotioneel dat hij dan kon zeggen okey zeikerds ik heb het gedaan
ik geloof in zijn onschuld
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-11-2003 21:56]
quote:Ik weet het niet hoor, maar ik heb nog nergens gezien dat Gio dat echt heeft gedaan en daarbij, zonder hem hadden ze sowieso veel minder eten, aangezien de dames & Ryan bv voornl zonnen daar
Op zondag 16 november 2003 21:52 schreef FlupseWupse het volgende:[..]
Hallo? Gio steelt bananen en door zijn 'oprechte verontwaardiging' is hij niet hypocriet? hij is gewoon een dief.
wie is er nou hypocriet?
quote:Snap ook niet dat Robin Gio steunt..
Op zondag 16 november 2003 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Christus ongelofelijk hoe ruim die hol van Gio wel niet is, volgens mij kan daar een hele volksstam in leven.
Benieuwd naast wie Robin en Judge dan zitten....
quote:Die twee pipo's stonden te janken alsof ie de Messias was..
Op zondag 16 november 2003 21:55 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Christus ongelofelijk hoe ruim die hol van Gio wel niet is, volgens mij kan daar een hele volksstam in leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |