abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2003 @ 21:13:40 #1
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_14684403
Wat vindt Fok! nou van Tiesto ?

Ikzelf vindt hem zwaar roeleren, vooral zijn optreden op Innercity een paar jaartjes geleden.
73 minuten heerlijke Trance.

Maar ook tijdens op Mysteryland van '99 was het ook zwaar genieten op 91 minuten beuken.

Wat vinden jullie van hem, zijn muziek, zijn optredens ?

[Dit bericht is gewijzigd door pim-fortuyn op 16-11-2003 21:19]

At your service
  zondag 16 november 2003 @ 21:14:36 #2
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14684428
Vind zijn productie "Traffic" erg slecht.

Goedkoop, eentonig.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_14684440
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:13 schreef pim-fortuyn het volgende:

pi_14684442
Ik verwacht weer een hoop kots reacties.
Niets.
pi_14684443
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:14 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

Goedkoop, eentonig.

Ik agree
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_14684454
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:15 schreef Tha.Gnome het volgende:
Ik verwacht weer een hoop kots reacties.
Ik vind het idd helemaal NIKS!
pi_14684458
Eeerlijk? (zal vast niet gewaardeerd worden maar okay)
Ik vind het een pokdalig vies mannetje .. beetje zo'n tiep die
te lang in zijn koffieshop periode is blijven hangen ...
pi_14684460
Muziek is top, maar die wordt vaak door anderen gemaakt... Het gaat om het optreden zelf en daar is hij goed in! Ook het inschatten van wat mensen graag willen horen op welk moment beheerst 'ie goed.
Verder is hij helemaal niet arrogant ofzo en loopt ie altijd met een smile op z'n face!
Lijkt me wel duidelijk hoe ik over Tijs denk he?
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  zondag 16 november 2003 @ 21:16:11 #9
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_14684472
Je hebt voor een deel gelijk, de plaat is wel eentonig maar ik vindt dat persoonlijk weer vet. Ik luister zelf ook veel naar Hardcore en dat is ook best wel eentonig.

Maar wel lekker nummertje voor in auto

At your service
pi_14684495
Alweer ?

Ontopic : toppertje

slettebak [@] gmail.com
  zondag 16 november 2003 @ 21:17:05 #11
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_14684504
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:15 schreef DJ_Fritz het volgende:
Muziek is top, maar die wordt vaak door anderen gemaakt... Het gaat om het optreden zelf en daar is hij goed in! Ook het inschatten van wat mensen graag willen horen op welk moment beheerst 'ie goed.
Verder is hij helemaal niet arrogant ofzo en loopt ie altijd met een smile op z'n face!
Lijkt me wel duidelijk hoe ik over Tijs denk he?
At your service
  zondag 16 november 2003 @ 21:22:36 #12
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_14684659
maar Lethal Industry blijft de beste, op de voet gevolgd Lord Of Tranz -
Sanctificum
At your service
pi_14684685
Tiesto is gewoon de man
  zondag 16 november 2003 @ 21:23:25 #14
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14684689
Ik vind het een prima DJ. Hij weet de situatie goed in te schatten en weet het publiek goed te bespelen. Z'n eigen producties vind ik meer geschikt voor in de clubs dan op de radio.
Volgende maand in 'The Palace' (Groningen) ben ik er in ieder geval bij
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_14684743
Heb echt een hekel aan die muziek(stijl), maar moet toegeven dat 'ie het wel goed doet. Hij verstaat z'n vak en hij weet hoe 'ie het publiek moet bespelen
Theories come and theories go. The frog remains
  zondag 16 november 2003 @ 21:26:35 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_14684766
quote:

Goedkoop, eentonig.

en daarom is het ook een hit.
Nederland zit zo simpel inmekaar dat ze dat goed vinden

anyway, neej hij is niet de man. Hij kan goed plaatjes draaien maar verder is het maar een DJ hoor

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 16 november 2003 @ 21:26:58 #17
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_14684780
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:23 schreef MSXUser het volgende:
Ik vind het een prima DJ. Hij weet de situatie goed in te schatten en weet het publiek goed te bespelen. Z'n eigen producties vind ik meer geschikt voor in de clubs dan op de radio.
Volgende maand in 'The Palace' (Groningen) ben ik er in ieder geval bij
Ja helemaal gelijk. Op de radio de laatste tijd teveel commerciele meuk.
De echte goede nummers van hem vindt je in de Club en op internet
At your service
  zondag 16 november 2003 @ 21:29:17 #18
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_14684867
hij zal best goed zijn misschien.
Maar t'is niet mijn muziek, dus...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_14684911
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:25 schreef Bioman_1 het volgende:
Heb echt een hekel aan die muziek(stijl), maar moet toegeven dat 'ie het wel goed doet. Hij verstaat z'n vak en hij weet hoe 'ie het publiek moet bespelen
staat ie een beetje te springen en zo...paar knopjes indrukken...

ontopic:

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_14684937
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:30 schreef Famas het volgende:

[..]

ontopic:

Dat slaat ook nergens op en ik wil dit topic graag zonder kotssmiley's houden.
  zondag 16 november 2003 @ 21:33:10 #21
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14684977
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:26 schreef pim-fortuyn het volgende:
Ik bedoel dus: Luister bijv. Traffic eens in een set op een groot feest of als losse track op de radio. Op de radio klinkt het als eentonige meuk, op de liveset is dat toch wel 'iets' anders. Zelfde geldt voor z'n oudere hit Flight 643. Op de radio werkt de plaat mateloos op de zenuwen, in een club gaat het dak eraf.
pi_14685007
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

en daarom is het ook een hit.
Nederland zit zo simpel inmekaar dat ze dat goed vinden

anyway, neej hij is niet de man. Hij kan goed plaatjes draaien maar verder is het maar een DJ hoor

Maar een DJ, vind ik vrij kort door de bocht, die gast heeft denk ik als DJ zijnde toch wel alle prijzen binnengesleept die ie kan halen...

2 jaar achter elkaar beste DJ van de wereld...
2 jaar achter elkaar de TMF awards
laatst nog een MTV award...

En de rest van die prijzen allemaal?

die gast weet gewoon precies hoe ie met z'n publiek om moet gaan, daarom word hij zo gewaardeerd! Ik vind hem iig wel de man!

zondag 16 november 2003 @ 21:34:19 #23
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_14685022
Niet mijn ding, maar heb zeker wel respect voor wat hij doet en wat hij bereikt heeft. Is tenminste iemand die van zijn luie reet is afgekomen en zijn droom heeft proberen te verwezenlijken....is misschien vreemd maar daar heb ik respect voor. Is in ieder geval een stuk creatiever dan op een internetnetforum muziekstijlen in de zeik zitten te nemen.
= there is a light that never goes out =
pi_14685054
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:34 schreef Aschkael het volgende:
Niet mijn ding, maar heb zeker wel respect voor wat hij doet en wat hij bereikt heeft. Is tenminste iemand die van zijn luie reet is afgekomen en zijn droom heeft proberen te verwezenlijken....is misschien vreemd maar daar heb ik respect voor. Is in ieder geval een stuk creatiever dan op een internetnetforum muziekstijlen in de zeik zitten te nemen.
pi_14685073
quote:

[..]

Als jij dat denkt..
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:33 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Ik bedoel dus: Luister bijv. Traffic eens in een set op een groot feest of als losse track op de radio. Op de radio klinkt het als eentonige meuk, op de liveset is dat toch wel 'iets' anders. Zelfde geldt voor z'n oudere hit Flight 643. Op de radio werkt de plaat mateloos op de zenuwen, in een club gaat het dak eraf.

Idd, traffic kan zo geweldig koel klinken
  zondag 16 november 2003 @ 21:36:43 #26
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14685091
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:33 schreef CrazyByte het volgende:

[..]

2 jaar achter elkaar de TMF awards

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  zondag 16 november 2003 @ 21:37:29 #27
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14685111
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

Doe jij het 'm na dan??
pi_14685126
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Ja dat zei ie toch op TV? dat ie hem alweer gewonnen had? Of was ik nou zo wazig op dat moment...

Anyway, het gaat er niet om wat voor awards, TMF zijn misschien niet de meest prestieuze (hoe je dat ook schrijft), maar hij heeft ze wel!

zondag 16 november 2003 @ 21:39:34 #29
46511 Linz
held der helden
pi_14685180
Hier zijn al een aantal topics over.

Anyway, hij heeft een aantal goede producties achter z'n naam staan, zijn In Search of Sunrise serie is erg goed. De live sets die ik tot nu toe van hem heb mogen horen waren goed te pruimen. En hij weet z'n publiek goed te entertainen.

Ik heb hem tot op heden niet live gezien, maar daar komt op de komende innercity verandering in.

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zondag 16 november 2003 @ 21:41:58 #30
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14685251
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:37 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Doe jij het 'm na dan??

Liever niet!
  zondag 16 november 2003 @ 21:43:06 #31
44408 pim-fortuyn
ik heb er zin an
pi_14685282
ik heb hem ook niet live gezien, maar dat komt nog wel een keer.

[offtopic]mijn kaarten voor Climax zijn al binnen [/offtopic]

At your service
pi_14685457
quote:

[..]

ontopic:

Je weet niet eens wat je eigenlijk zegt denk ik....
  zondag 16 november 2003 @ 21:48:43 #33
47859 ReSpawn
Spawned again
pi_14685465
Niet
Ach...
Your uppance will come!
  zondag 16 november 2003 @ 22:45:22 #34
22208 mAyk3
sapperdeflap!
pi_14687076
Pfff beste DJ van de wereld? Wie bepaalt de maatstaven daarvoor dan? Persoonlijk vind ik Traffic helemaal nix, en die tiesto wordt overal zo aanbeden dat er gewoon aangenomen wordt dat hij de beste van de wereld is.
Zag je dat???
pi_14687151
Ferry Corsten

Tiësto .

pi_14687217
Jammer dat in Nederland allen zijn commerciele werk wordt uigebracht op single etc.)

Op zijn album staan een aantal nummers die veel beter zijn dan zijn recht toe recht aan trafiic deuntjes. Battleship grey klinkt wel origineel. Obsession en In my memory heb ik alleen in de USA en de UK als single gezien. Terwijl die meer kwaliteit hebben dan de commercieel interssante Nederlandse hits. Allemaal steeds hetzelfde.

Is traffic niet een beetje een tweede flight 643?

pi_14687225
Wat ik wel raar vind dat veel mensen die claimen helemaal in de trance-scene te zitten, Tiesto compleet niets vinden. Hoe kan dat? Dat is net zoiets als klassiek leuk vinden en Mozart verafschuwen.

Je hoeft niet al z'n werk mooi te vinden, maar om te zeggen dat alles crap is, lijkt me onrealistisch.

En over dat "beste" DJ, we weten allemaal dat dat woord moet worden vervangen door: meest charismatische/beste entertainer/publieksvriendelijke / etc. DJ. Maar dan nog is dat een heel compliment om zo'n prijs te ontvangen. .

pi_14687240
een ontzettende hanglul vind ik 't
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_14687340
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:50 schreef SP23 het volgende:
Jammer dat in Nederland allen zijn commerciele werk wordt uigebracht op single etc.)
De meeste mensen die Tiesto crap vinden, kennen 'm alleen van Traffic, 643, en Lethal Industry (en wellicht Urban Train).

Van dat rijtje is Suburban Train echt een juweeltje. Ik verbaas me keer op keer over de energie van dat nummer. Verder zijn z'n remixen vaak echt fenomenaal. Dave Matthews Band - The Space Between (Dj Tiesto Remix) is het eerste wat me zo te binnen schiet.

pi_14687380
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:50 schreef Ache-T het volgende:
een ontzettende hanglul vind ik 't
mooie argumentatie ook . weer een leuk voorbeeld van kotsen op iemand die succes heeft.

Je hoeft 'm niet goed te vinden, maar respect is op z'n minst op z'n plaats.

pi_14687511
ik heb geen respect voor Tiësto, zie ook neit in waarom dat nodig is. Waarom hij beste Dj van de wereld is, is me nogsteeds een raadsel. Waar wordt dat op gebaseerd? Techniek? Muziek? Platenkeus? Wie zal het zeggen, bij TMF awards is het het publiek wat gaat stemmen. Het komt er dus op neer dat zo iemand dus wint omdat hij het meest wordt uitgezonden op TMF en 14 jarige meisjes zich liggen te vingeren bij zijn clips. Ik vind het best, prima, maar ik zal nooit respect voor hem hebben en hem al helemaal niet aanbidden zoals de meeste mensen. Voor mij blijft Umek de beste dj, puur op platenkeus en techniek gebaseerd. Niet omdat ik het zo'n lekker ding vindt of wat dan ook....
I hope you get my point
Suddenly there was a terrible roar and the sky was full of what looked like huge bats all swooping, screaching and diving around the car. And a voice screamed: Holy Jezus! What are these goddamn animals?!
pi_14687610
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:59 schreef Ache-T het volgende:
ik heb geen respect voor Tiësto, zie ook neit in waarom dat nodig is. Waarom hij beste Dj van de wereld is, is me nogsteeds een raadsel. Waar wordt dat op gebaseerd? Techniek? Muziek? Platenkeus? Wie zal het zeggen, bij TMF awards is het het publiek wat gaat stemmen. Het komt er dus op neer dat zo iemand dus wint omdat hij het meest wordt uitgezonden op TMF en 14 jarige meisjes zich liggen te vingeren bij zijn clips. Ik vind het best, prima, maar ik zal nooit respect voor hem hebben en hem al helemaal niet aanbidden zoals de meeste mensen. Voor mij blijft Umek de beste dj, puur op platenkeus en techniek gebaseerd. Niet omdat ik het zo'n lekker ding vindt of wat dan ook....
I hope you get my point
Maar zo baseer je dus je mening over iemand op basis van welk publiek diegene trekt en zijn uiterlijk. En alleen maar om het feit dat je de "beste DJ van de wereld" award niet terecht naar Tiesto vind gaan, hoeft toch niet te betekenen dat Tiesto daarom ook stom is - lijkt me een kromme redenatie.
Over z'n remixen heb ik je niet gehoord. Of je wou je zeggen dat Skin - Faithfulness (Dj Tiesto Remix) een ruk-productie is.

Dat je trouwens niet goed geinformeerd bent blijkt wel uit het volgende. Als jouw held Umek namelijk z'n "Gatex" plaat draait, is die vrijwel altijd te horen in de Dj Tiesto remix.

zondag 16 november 2003 @ 23:06:04 #43
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14687694
Heb Tiesto één keertje gehoord, paar jaar geleden in de Marcanti. Maar respect voor z'n platenkeuze toen. Doom's night, Space invader van Hatiras enz.
Die nummers later allemaal grijs gedraaid.
pi_14687770
Allure
Hammock Brothers
Kamaya Painters
  zondag 16 november 2003 @ 23:09:48 #45
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14687791
Maar de producties van Ferry Corsten (en onder al z'n alter-ego's) zijn van veel grotere klasse.
Kwalitatief veel beter.
pi_14687824
Tiesto is zker wel lauw!!!!
pi_14687861
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:03 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Maar zo baseer je dus je mening over iemand op basis van welk publiek diegene trekt en zijn uiterlijk. En alleen maar om het feit dat je de "beste DJ van de wereld" award niet terecht naar Tiesto vind gaan, hoeft toch niet te betekenen dat Tiesto daarom ook stom is - lijkt me een kromme redenatie.
Over z'n remixen heb ik je niet gehoord. Of je wou je zeggen dat Skin - Faithfulness (Dj Tiesto Remix) een ruk-productie is.

Dat je trouwens niet goed geinformeerd bent blijkt wel uit het volgende. Als jouw held Umek namelijk z'n "Gatex" plaat draait, is die vrijwel altijd te horen in de Dj Tiesto remix.

Gozer, don't tell me about Umek... Heb jij m live gezien? Heb jij pakken live-sets. Ik heb m nog nooit de Tiësto mix horen draaien eerlijk gezegd. Altijd zijn eigen versie, zonder beat, zoals dat hoort! dat was namelijk het vette en bijzondere aan Gatex en dat is mooi verziekt door alle remixen. Overigens heeft Umek nog wel meer gemaakt dan Gatex en draait ie ook nog wel meer dan Gatex. Ik ben techno luisteraar in hart en nieren en men hoeft mij niet te informeren over Gatex dan wel umek... en nu je kop houwe. I rest my case.

[Dit bericht is gewijzigd door Ache-T op 16-11-2003 23:14]

pi_14687862
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:09 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Maar de producties van Ferry Corsten (en onder al z'n alter-ego's) zijn van veel grotere klasse.
Kwalitatief veel beter.
Out of the Blue, echt gigantisch mooi idd.
  zondag 16 november 2003 @ 23:12:56 #49
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14687868
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:11 schreef x-cynthia-x het volgende:
Tiesto is zker wel lauw!!!!
Hoi doelgroep
  zondag 16 november 2003 @ 23:13:35 #50
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_14687885
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:12 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Out of the Blue, echt gigantisch mooi idd.

Moonman - Don't be afraid ook.
  zondag 16 november 2003 @ 23:14:31 #51
68726 Versie1
Goede winden..
pi_14687914
Wat is dit voor bud vraag.

De man heeft plezier in wat hij doet en verdient FUCKING veel geld... en of ie de MAN is...

pi_14687929
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:13 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Moonman - Don't be afraid ook.

Die kerel heeft ook al zo'n 25 van die namen gehad.
pi_14687932
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:12 schreef Ache-T het volgende:

[..]

Gozer, don't tell me about Umek... Heb jij m live gezien? Heb jij pakken live-sets. Ik heb m nog nooit de Tiësto mix horen draaien eerlijk gezegd. Altijd zijn eigen versie, zonder beat, zoals dat hoort! dat was namelijk het vette en bijzondere aan Gatex en dat is mooi verziekt door alle remixen. Overigens heeft Umek nog wel meer gemaakt dan Gatex en draait ie ook nog wel meer dan Gatex. Ik ben techno luisteraar in hart en nieren en men hoeft mij niet te informeren over Gatex dan wel umek... en nu je kop houwe. I rest my case.

Ik heb Umek voor het laatst gehoord op Innercity 2002, toen was het de Dj Tiesto Remix.

En heeft Umek meer nummers gemaakt dan Gatex? Je meent het . en nu je kop houwe .

pi_14687963
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:12 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Hoi doelgroep

tIeStoH iS eGt dOpE, gAst!
pi_14687965
Waar ik me over verbaas is dat heel veel mensen het nodig vinden om mee te doen met die Tiesto discussies......nu betrap ik mezelf er ook al op

Maare.....ontopic dus ff.....ik vind die hele Tiesto totaal niet interressant, heb weleens een paar plaatjes van 'm gehoord en een paar mixjes enzo, maar ik vind het echt niet beter of slechter als al die andere muziek. 'k Snap al die ophef niet zo hoor.....

pi_14687997
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:15 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ik heb Umek voor het laatst gehoord op Innercity 2002, toen was het de Dj Tiesto Remix.

En heeft Umek meer nummers gemaakt dan Gatex? Je meent het . en nu je kop houwe .

dat was dus 1 keer
en t blijft innercity natuurlijk
pi_14688124
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:18 schreef Ache-T het volgende:

[..]

dat was dus 1 keer
en t blijft innercity natuurlijk

knaap, dat was slechts m'n eigen ervaring. Ik heb wel vaker Umek sets via de radio gehoord hoor.
pi_14688165
dan moet je dus beter weten.... elke weg, Umek heerst in het algemeen... Tiësto heerst TMF en MTV... ik ga slapen
pi_14688207
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:25 schreef Ache-T het volgende:
dan moet je dus beter weten.... elke weg, Umek heerst in het algemeen... Tiësto heerst TMF en MTV... ik ga slapen
  zondag 16 november 2003 @ 23:32:41 #60
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_14688338
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
Umek is toch zo'n one-hit-wonder??
pi_14688464
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:25 schreef Ache-T het volgende:
En jij weet niet waar je het over hebt.

Slaap lekker

pi_14688478
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:32 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Umek is toch zo'n one-hit-wonder??

Ja.. vooral populair omdat die nooit op MTV en TMF komt.

maandag 17 november 2003 @ 00:25:41 #63
36273 default
is this really me ?
pi_14689356
En toch draait Tiesto best lekkere plaatjes
"I'm too shy to express my sexual needs except over the phone to people I don't know." Garry Shandling (1949 - )
pi_14691077
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:38 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

En jij weet niet waar je het over hebt.

Slaap lekker

I was actually thinking something similar about you guys...

Nee, Umek is geen one-hit wonder, goddank niet. Hij heeft diverse techno hits op zijn naam staan maar gelukkig nooit een heel bekende. Gatex is misschien een van zijn bekendste platen. Als dat het enige is wat je van hem weet kun je beter je mondje houden en je er wat meer in verdiepen . Ipv. tegen mij te zeggen dat ik niet weet waar ik t over heb

Het gaat er overigens ook niet om of hij op TMF komt of niet. Ik geef toe, ik ben blij van niet. Dat interview met m op MTV was wel weer ff genoeg. Het gaat er om dat ie een ijzersterke dj is. En ik geloof dat het daar toch om gaat bij een dj? Dat hij/ zij een technische sterke set neer zet met een goede platenkeus?

[Dit bericht is gewijzigd door Ache-T op 17-11-2003 07:44]

pi_14691466
Tiesto, hele goede dj, maar zeker niet werelds beste.

Zeer middelmatige producer met weinig eigen talent en steunt veel op anderen.

Overigens is het eerder zo dat je een goede dj bent als je niet op MTV/TMF komt, dan andersom...

pi_14691956
Tiesto .. niet écht mijn smaak, maar absoluut een hele goede DJ!
"God don't walk with me, he carry me"
pi_14692464
quote:
Op maandag 17 november 2003 08:43 schreef Tranceptor het volgende:
Tiesto, hele goede dj, maar zeker niet werelds beste.

Zeer middelmatige producer met weinig eigen talent en steunt veel op anderen.

Overigens is het eerder zo dat je een goede dj bent als je niet op MTV/TMF komt, dan andersom...

my point exactly
pi_14692664
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:26 schreef pim-fortuyn het volgende:

[..]

lethal industry is ook commerciele meuk imho, erg cheesy iig.. daar had veel meer ingezeten als hij het niet zo gelikt had laten klinken.
quote:
Tiesto .. niet écht mijn smaak, maar absoluut een hele goede DJ!
wat maakt de beste man een goeie DJ? Ik zie hem erg weinig aan de knoppen, het grootste gedeelte van het optreden staat ie met z'n handen boven z'n hoofd te zwaaien en op en neer te springen. Misschien ook de reden dat ie zelf het woord DJ voor z'n naam heeft laten verwijderen?

[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 17-11-2003 10:09]

pi_14692959
Ik vind tiesto super..
Vooral z'n cd Nyana vind ik erg goed. Nyana cd2 op vrijdagmiddag is het ultieme weekend gevoel voor mij
pi_14693283
i love tiesto niet dat ie altijd even goed is maar ik hou wel van zn music

kijk er zijn meer goeie hoor!!!

maandag 17 november 2003 @ 12:25:28 #71
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_14696099
Ik vind Tiesto opzich wel okeej, Hij draait netjes sommige producties zijn wel goed. Maar om hem nou Dj van de wereld te noemen NO Way
Ten eerste draait ie maar met 2 decks
Ten tweede heeft niet echt bijzonder mix eigenschappen (okeej hij mixt zeer netjes nummertje 1 in nummertje 2)
Platenkeuze is wel goed maar vaak van hetzelfde.

Geef mij ook maar een Umek of een Jay Denham die ten eerste met 3 decks mixen een djm600 weten te handhaven een veel betere techniek hebben. Maar ja
Het gros wil natuurlijk die homo uit Breda

ik ben de jager met de pet.
pi_14697059
Tiesto, beste DJ ter wereld?

Het valt me steeds meer op dat die gozer maar 1 trucje kan, en dat terwijl vele andere (betere) DJ's zich constant blijven vernieuwen. (qua platenkeuze EN producties) Hij experimenteert te weinig (bang dat 'ie z'n #1 positie kwijtraakt?) en een beetje rondhupsen op dat podium en netjes een plaatje mixen is niet genoeg voor mij.

Nee, dan de Chemical Brothers. Niet echt goede DJ's, maar ze weten er wel altijd een enorm feest van te bouwen. En zo heb ik nog wel een waslijst aan DJ's die ik persoonlijk een stuk beter vindt.

Maar ja, Tiesto boft dat zijn 'music for the masses' zo goed in de smaak valt. Maar het is natuurlijk wel 90% gebasseerd op marketing en commercie.

Conclusie: smaken verschillen.

maandag 17 november 2003 @ 13:09:28 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14697179
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:04 schreef PDOA het volgende:
Tiesto, beste DJ ter wereld?

Het valt me steeds meer op dat die gozer maar 1 trucje kan, en dat terwijl vele andere (betere) DJ's zich constant blijven vernieuwen. (qua platenkeuze EN producties) Hij experimenteert te weinig (bang dat 'ie z'n #1 positie kwijtraakt?) en een beetje rondhupsen op dat podium en netjes een plaatje mixen is niet genoeg voor mij
Nee, dan de Chemical Brothers. Niet echt goede DJ's, maar ze weten er wel altijd een enorm feest van te bouwen. En zo heb ik nog wel een waslijst aan DJ's die ik persoonlijk een stuk beter vindt.

Maar ja, Tiesto boft dat zijn 'music for the masses' zo goed in de smaak valt. Maar het is natuurlijk wel 90% gebasseerd op marketing en commercie.

Conclusie: smaken verschillen.

Tis dat je eindigt met de extreme dooddoener, maar zowieso Chemical Brothers met Tiesto vergelijken is wat gek. En Tiesto kan er ZEKER ook wel een feestje van maken, zijn TiC was geweldig ! Zelden zo genoten ! Innercity 2002, Impulz Outdoor 2002, allemaal geniale sets waar de sfeer uitmuntend was.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14697258
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tis dat je eindigt met de extreme dooddoener, maar zowieso Chemical Brothers met Tiesto vergelijken is wat gek. En Tiesto kan er ZEKER ook wel een feestje van maken, zijn TiC was geweldig ! Zelden zo genoten ! Innercity 2002, Impulz Outdoor 2002, allemaal geniale sets waar de sfeer uitmuntend was.

Zoals ik al zei: ik ga liever naar een DJ set van de CB's dan van Tiesto. Of moet ik nu alleen maar DJ's die trance draaien gaan vergelijken? Slaat nergens op.

Zoals ik al zei: smaken verschillen. Jij vindt 'm brilliant, ik vind 'm matig.

pi_14697416
quote:
Op maandag 17 november 2003 07:32 schreef Ache-T het volgende:

[..]
Nee, Umek is geen one-hit wonder, goddank niet. Hij heeft diverse techno hits op zijn naam staan maar gelukkig nooit een heel bekende. Gatex is misschien een van zijn bekendste platen. Als dat het enige is wat je van hem weet kun je beter je mondje houden en je er wat meer in verdiepen.

Moeilijk he, sarcasme
pi_14697981
Aardige entertainer! Maar ik denk iets te hoog in het zadel gehezen!!
bla bla bla
  maandag 17 november 2003 @ 14:07:48 #77
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14698851
Traffic is wel leuke herrie eigenlijk en je ziet hem ook goed zijn best doen in die clip ervan...
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_14711939
quote:
Op maandag 17 november 2003 13:20 schreef Jantjeuh het volgende:

[..]

Moeilijk he, sarcasme

Valt wel mee, kan ik beter aan jou vragen, jij kan t kennelijk niet zo goed uiten...
  maandag 17 november 2003 @ 21:25:37 #79
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_14713121
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  dinsdag 18 november 2003 @ 19:39:20 #80
12346 hallo
is ie niet liev?
pi_14737613
quote:

Goedkoop, eentonig.

daarom draai ik altijd de B kant van de plaat
h0p h0p
pi_16896919
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:21 schreef tiesto-boy het volgende:
Poll: De beste tiesto nummer geen single
  • DJ TIËSTO - 643
  • DJ TIËSTO - FLIGHT 643
  • DJ TIËSTO - IN MY MEMORY
  • DJ TIËSTO - LETHAL INDUSTRY
  • DJ TIËSTO - MAGIK JOURNEY
  • DJ TIËSTO - NYANA
  • DJ TIËSTO - OBSESSION
  • DJ TIËSTO - SPARKLES
  • DJ TIËSTO - SUBURBAN TRAIN
  • DJ TIËSTO - TRAFFIC

• Tussenstand:
    [afbeelding]
    Ook een poll maken? Klik hier

643 is hetzelfde als my hart is on fire

*foutje* ik bedoel geen remix

Even kijken wat ik mis:

Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix)
    Delerium - Silence (Tiesto remix)
    Dave Matthews Band - Space Between (Tiesto remix)
    Conjure One - Tears from the Sun (Tiesto remix)
    Andain - Beautiful Things (Tiesto remix)

And so on, and so on...

Maar ik luister liever livesets dan nr's want die doen hem meestal veel meer recht dan een "kort" nr

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      woensdag 4 februari 2004 @ 23:01:10 #83
    54647 tillaard
    levensgenieter
    pi_16897268
    idd, zijn remix van Southern Sun vind ik nog altijd echt heerlijk om te horen.

En al dat gebash hier

Het blijft makkelijk om mensen die succes hebben af te zeiken, populair om tegen de massa in te gaan zodat je 'uniek' bent en kan zeggen dat je een eigen mening hebt en dat soort onzin.
    Ik snap best dat je Umek oid goed vind maar dat betekent niet automatisch dat Tiesto slecht is oid, en zo lees ik het wel.
    Echte DJs (Corsten, Tiesto, Paul van Dyk etc etc etc) maken zat nummers die nooit en nooit de top40 zullen halen, en juist dat soort nummers geven vaak de kwaliteit van de DJ aan. Makkelijk hoor, om iemand af te rekenen omdat ie een commercieel plaatje heeft uitgebracht en een clip bij zn nummer heeft gemaakt...

woensdag 4 februari 2004 @ 23:06:48 #84
    26552 Party_P
    WTF, jezus!!1
    pi_16897459
    quote:
    Op zondag 16 november 2003 21:13 schreef pim-fortuyn het volgende:
    Wat vindt Fok! nou van Tiesto ?

Ikzelf vindt hem zwaar roeleren, vooral zijn optreden op Innercity een paar jaartjes geleden.
    73 minuten heerlijke Trance.
    [afbeelding]

Maar ook tijdens op Mysteryland van '99 was het ook zwaar genieten op 91 minuten beuken.

idd, gisteren nog mysteryland 99 geluisterd. Zijn livesets uit 2000 zijn zeer sterk
    Drugs are good mkay?
    pi_16897562
    -edit: offtopic.-

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 05-02-2004 00:01]

pi_16897711
    Tiësto
    pi_16897963
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2004 22:51 schreef febster het volgende:

[..]

Even kijken wat ik mis:

And so on, and so on...

Maar ik luister liever livesets dan nr's want die doen hem meestal veel meer recht dan een "kort" nr

pi_17163911
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2004 22:51 schreef febster het volgende:

[..]

Even kijken wat ik mis:

And so on, and so on...

dat zijn remixen
    pi_17164501
    quote:
    Op zaterdag 14 februari 2004 02:17 schreef tiesto-boy het volgende:

[..]

dat zijn remixen

dat zijn dan nog steeds produkties van m
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')