Ikzelf vindt hem zwaar roeleren, vooral zijn optreden op Innercity een paar jaartjes geleden.
73 minuten heerlijke Trance.
Maar ook tijdens op Mysteryland van '99 was het ook zwaar genieten op 91 minuten beuken.
Wat vinden jullie van hem, zijn muziek, zijn optredens ?
[Dit bericht is gewijzigd door pim-fortuyn op 16-11-2003 21:19]
Goedkoop, eentonig.
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:13 schreef pim-fortuyn het volgende:Wat vinden jullie van hem, zijn muziek, zijn optredens ?
quote:Ik agree
Op zondag 16 november 2003 21:14 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Vind zijn productie "Traffic" erg slecht.Goedkoop, eentonig.
quote:Ik vind het idd helemaal NIKS!
Op zondag 16 november 2003 21:15 schreef Tha.Gnome het volgende:
Ik verwacht weer een hoop kots reacties.
Maar wel lekker nummertje voor in auto
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:15 schreef DJ_Fritz het volgende:
Muziek is top, maar die wordt vaak door anderen gemaakt... Het gaat om het optreden zelf en daar is hij goed in! Ook het inschatten van wat mensen graag willen horen op welk moment beheerst 'ie goed.
Verder is hij helemaal niet arrogant ofzo en loopt ie altijd met een smile op z'n face!
Lijkt me wel duidelijk hoe ik over Tijs denk he?
quote:en daarom is het ook een hit.
anyway, neej hij is niet de man. Hij kan goed plaatjes draaien maar verder is het maar een DJ hoor
quote:Ja helemaal gelijk. Op de radio de laatste tijd teveel commerciele meuk.
Op zondag 16 november 2003 21:23 schreef MSXUser het volgende:
Ik vind het een prima DJ. Hij weet de situatie goed in te schatten en weet het publiek goed te bespelen. Z'n eigen producties vind ik meer geschikt voor in de clubs dan op de radio.
Volgende maand in 'The Palace' (Groningen) ben ik er in ieder geval bij
quote:staat ie een beetje te springen en zo...paar knopjes indrukken...
Op zondag 16 november 2003 21:25 schreef Bioman_1 het volgende:
Heb echt een hekel aan die muziek(stijl), maar moet toegeven dat 'ie het wel goed doet. Hij verstaat z'n vak en hij weet hoe 'ie het publiek moet bespelen
ontopic:
quote:Dat slaat ook nergens op en ik wil dit topic graag zonder kotssmiley's houden.
Op zondag 16 november 2003 21:30 schreef Famas het volgende:[..]
staat ie een beetje te springen en zo...paar knopjes indrukken...
ontopic:
quote:Ik bedoel dus: Luister bijv. Traffic eens in een set op een groot feest of als losse track op de radio. Op de radio klinkt het als eentonige meuk, op de liveset is dat toch wel 'iets' anders. Zelfde geldt voor z'n oudere hit Flight 643. Op de radio werkt de plaat mateloos op de zenuwen, in een club gaat het dak eraf.
Op zondag 16 november 2003 21:26 schreef pim-fortuyn het volgende:
Ja helemaal gelijk. Op de radio de laatste tijd teveel commerciele meuk.
De echte goede nummers van hem vindt je in de Club en op internet
quote:Maar een DJ, vind ik vrij kort door de bocht, die gast heeft denk ik als DJ zijnde toch wel alle prijzen binnengesleept die ie kan halen...
Op zondag 16 november 2003 21:26 schreef Komakie het volgende:[..]
en daarom is het ook een hit.
Nederland zit zo simpel inmekaar dat ze dat goed vindenanyway, neej hij is niet de man. Hij kan goed plaatjes draaien maar verder is het maar een DJ hoor
2 jaar achter elkaar beste DJ van de wereld...
2 jaar achter elkaar de TMF awards
laatst nog een MTV award...
En de rest van die prijzen allemaal?
die gast weet gewoon precies hoe ie met z'n publiek om moet gaan, daarom word hij zo gewaardeerd! Ik vind hem iig wel de man!
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:34 schreef Aschkael het volgende:
Niet mijn ding, maar heb zeker wel respect voor wat hij doet en wat hij bereikt heeft. Is tenminste iemand die van zijn luie reet is afgekomen en zijn droom heeft proberen te verwezenlijken....is misschien vreemd maar daar heb ik respect voor. Is in ieder geval een stuk creatiever dan op een internetnetforum muziekstijlen in de zeik zitten te nemen.
quote:Als jij dat denkt..
quote:Idd, traffic kan zo geweldig koel klinken
Op zondag 16 november 2003 21:33 schreef MSXUser het volgende:[..]
Ik bedoel dus: Luister bijv. Traffic eens in een set op een groot feest of als losse track op de radio. Op de radio klinkt het als eentonige meuk, op de liveset is dat toch wel 'iets' anders. Zelfde geldt voor z'n oudere hit Flight 643. Op de radio werkt de plaat mateloos op de zenuwen, in een club gaat het dak eraf.
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:33 schreef CrazyByte het volgende:[..]
2 jaar achter elkaar de TMF awards
quote:Doe jij het 'm na dan??
Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
quote:Ja dat zei ie toch op TV? dat ie hem alweer gewonnen had? Of was ik nou zo wazig op dat moment...
Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Anyway, het gaat er niet om wat voor awards, TMF zijn misschien niet de meest prestieuze (hoe je dat ook schrijft), maar hij heeft ze wel!
Anyway, hij heeft een aantal goede producties achter z'n naam staan, zijn In Search of Sunrise serie is erg goed. De live sets die ik tot nu toe van hem heb mogen horen waren goed te pruimen. En hij weet z'n publiek goed te entertainen.
Ik heb hem tot op heden niet live gezien, maar daar komt op de komende innercity verandering in.
quote:Liever niet!
Op zondag 16 november 2003 21:37 schreef MSXUser het volgende:[..]
Doe jij het 'm na dan??
[offtopic]mijn kaarten voor Climax zijn al binnen [/offtopic]
quote:Je weet niet eens wat je eigenlijk zegt denk ik....
ontopic:
Op zijn album staan een aantal nummers die veel beter zijn dan zijn recht toe recht aan trafiic deuntjes. Battleship grey klinkt wel origineel. Obsession en In my memory heb ik alleen in de USA en de UK als single gezien. Terwijl die meer kwaliteit hebben dan de commercieel interssante Nederlandse hits. Allemaal steeds hetzelfde.
Is traffic niet een beetje een tweede flight 643?
Je hoeft niet al z'n werk mooi te vinden, maar om te zeggen dat alles crap is, lijkt me onrealistisch.
En over dat "beste" DJ, we weten allemaal dat dat woord moet worden vervangen door: meest charismatische/beste entertainer/publieksvriendelijke / etc. DJ. Maar dan nog is dat een heel compliment om zo'n prijs te ontvangen. .
quote:De meeste mensen die Tiesto crap vinden, kennen 'm alleen van Traffic, 643, en Lethal Industry (en wellicht Urban Train).
Op zondag 16 november 2003 22:50 schreef SP23 het volgende:
Jammer dat in Nederland allen zijn commerciele werk wordt uigebracht op single etc.)
Van dat rijtje is Suburban Train echt een juweeltje. Ik verbaas me keer op keer over de energie van dat nummer. Verder zijn z'n remixen vaak echt fenomenaal. Dave Matthews Band - The Space Between (Dj Tiesto Remix) is het eerste wat me zo te binnen schiet.
quote:mooie argumentatie ook
Op zondag 16 november 2003 22:50 schreef Ache-T het volgende:
een ontzettende hanglul vind ik 't
Je hoeft 'm niet goed te vinden, maar respect is op z'n minst op z'n plaats.
quote:Maar zo baseer je dus je mening over iemand op basis van welk publiek diegene trekt en zijn uiterlijk. En alleen maar om het feit dat je de "beste DJ van de wereld" award niet terecht naar Tiesto vind gaan, hoeft toch niet te betekenen dat Tiesto daarom ook stom is - lijkt me een kromme redenatie.
Op zondag 16 november 2003 22:59 schreef Ache-T het volgende:
ik heb geen respect voor Tiësto, zie ook neit in waarom dat nodig is. Waarom hij beste Dj van de wereld is, is me nogsteeds een raadsel. Waar wordt dat op gebaseerd? Techniek? Muziek? Platenkeus? Wie zal het zeggen, bij TMF awards is het het publiek wat gaat stemmen. Het komt er dus op neer dat zo iemand dus wint omdat hij het meest wordt uitgezonden op TMF en 14 jarige meisjes zich liggen te vingeren bij zijn clips. Ik vind het best, prima, maar ik zal nooit respect voor hem hebben en hem al helemaal niet aanbidden zoals de meeste mensen. Voor mij blijft Umek de beste dj, puur op platenkeus en techniek gebaseerd. Niet omdat ik het zo'n lekker ding vindt of wat dan ook....
I hope you get my point
Dat je trouwens niet goed geinformeerd bent blijkt wel uit het volgende. Als jouw held Umek namelijk z'n "Gatex" plaat draait, is die vrijwel altijd te horen in de Dj Tiesto remix.
quote:Gozer, don't tell me about Umek... Heb jij m live gezien? Heb jij pakken live-sets. Ik heb m nog nooit de Tiësto mix horen draaien eerlijk gezegd. Altijd zijn eigen versie, zonder beat, zoals dat hoort!
Op zondag 16 november 2003 23:03 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Maar zo baseer je dus je mening over iemand op basis van welk publiek diegene trekt en zijn uiterlijk. En alleen maar om het feit dat je de "beste DJ van de wereld" award niet terecht naar Tiesto vind gaan, hoeft toch niet te betekenen dat Tiesto daarom ook stom is - lijkt me een kromme redenatie.
Over z'n remixen heb ik je niet gehoord. Of je wou je zeggen dat Skin - Faithfulness (Dj Tiesto Remix) een ruk-productie is.Dat je trouwens niet goed geinformeerd bent blijkt wel uit het volgende. Als jouw held Umek namelijk z'n "Gatex" plaat draait, is die vrijwel altijd te horen in de Dj Tiesto remix.
[Dit bericht is gewijzigd door Ache-T op 16-11-2003 23:14]
quote:Out of the Blue, echt gigantisch mooi idd.
Op zondag 16 november 2003 23:09 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Maar de producties van Ferry Corsten (en onder al z'n alter-ego's) zijn van veel grotere klasse.
Kwalitatief veel beter.
quote:Hoi doelgroep
Op zondag 16 november 2003 23:11 schreef x-cynthia-x het volgende:
Tiesto is zker wel lauw!!!!
quote:Moonman - Don't be afraid ook.
Op zondag 16 november 2003 23:12 schreef NightH4wk het volgende:[..]
Out of the Blue, echt gigantisch mooi idd.
De man heeft plezier in wat hij doet en verdient FUCKING veel geld... en of ie de MAN is...
quote:Die kerel heeft ook al zo'n 25 van die namen gehad.
Op zondag 16 november 2003 23:13 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Moonman - Don't be afraid ook.
quote:Ik heb Umek voor het laatst gehoord op Innercity 2002, toen was het de Dj Tiesto Remix.
Op zondag 16 november 2003 23:12 schreef Ache-T het volgende:[..]
Gozer, don't tell me about Umek... Heb jij m live gezien? Heb jij pakken live-sets. Ik heb m nog nooit de Tiësto mix horen draaien eerlijk gezegd. Altijd zijn eigen versie, zonder beat, zoals dat hoort!
dat was namelijk het vette en bijzondere aan Gatex en dat is mooi verziekt door alle remixen. Overigens heeft Umek nog wel meer gemaakt dan Gatex en draait ie ook nog wel meer dan Gatex. Ik ben techno luisteraar in hart en nieren en men hoeft mij niet te informeren over Gatex dan wel umek... en nu je kop houwe. I rest my case.
En heeft Umek meer nummers gemaakt dan Gatex? Je meent het . en nu je kop houwe
.
quote:tIeStoH iS eGt dOpE, gAst!
Op zondag 16 november 2003 23:12 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Hoi doelgroep
Maare.....ontopic dus ff.....ik vind die hele Tiesto totaal niet interressant, heb weleens een paar plaatjes van 'm gehoord en een paar mixjes enzo, maar ik vind het echt niet beter of slechter als al die andere muziek. 'k Snap al die ophef niet zo hoor.....
quote:dat was dus 1 keer
Op zondag 16 november 2003 23:15 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ik heb Umek voor het laatst gehoord op Innercity 2002, toen was het de Dj Tiesto Remix.
En heeft Umek meer nummers gemaakt dan Gatex? Je meent het
. en nu je kop houwe
.
quote:knaap, dat was slechts m'n eigen ervaring. Ik heb wel vaker Umek sets via de radio gehoord hoor.
Op zondag 16 november 2003 23:18 schreef Ache-T het volgende:[..]
dat was dus 1 keer
en t blijft innercity natuurlijk
quote:
Op zondag 16 november 2003 23:25 schreef Ache-T het volgende:
dan moet je dus beter weten.... elke weg, Umek heerst in het algemeen... Tiësto heerst TMF en MTV... ik ga slapen
quote:Umek is toch zo'n one-hit-wonder??
Op zondag 16 november 2003 23:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
En heeft Umek meer nummers gemaakt dan Gatex? Je meent het. en nu je kop houwe
.
quote:En jij weet niet waar je het over hebt.
Op zondag 16 november 2003 23:25 schreef Ache-T het volgende:
dan moet je dus beter weten.... elke weg, Umek heerst in het algemeen... Tiësto heerst TMF en MTV... ik ga slapen
Slaap lekker
quote:Ja.. vooral populair omdat die nooit op MTV en TMF komt.
Op zondag 16 november 2003 23:32 schreef MSXUser het volgende:[..]
Umek is toch zo'n one-hit-wonder??
quote:I was actually thinking something similar about you guys...
Op zondag 16 november 2003 23:38 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
En jij weet niet waar je het over hebt.
Slaap lekker
Nee, Umek is geen one-hit wonder, goddank niet. Hij heeft diverse techno hits op zijn naam staan maar gelukkig nooit een heel bekende. Gatex is misschien een van zijn bekendste platen. Als dat het enige is wat je van hem weet kun je beter je mondje houden en je er wat meer in verdiepen . Ipv. tegen mij te zeggen dat ik niet weet waar ik t over heb
Het gaat er overigens ook niet om of hij op TMF komt of niet. Ik geef toe, ik ben blij van niet. Dat interview met m op MTV was wel weer ff genoeg. Het gaat er om dat ie een ijzersterke dj is. En ik geloof dat het daar toch om gaat bij een dj? Dat hij/ zij een technische sterke set neer zet met een goede platenkeus?
[Dit bericht is gewijzigd door Ache-T op 17-11-2003 07:44]
Zeer middelmatige producer met weinig eigen talent en steunt veel op anderen.
Overigens is het eerder zo dat je een goede dj bent als je niet op MTV/TMF komt, dan andersom...
quote:my point exactly
Op maandag 17 november 2003 08:43 schreef Tranceptor het volgende:
Tiesto, hele goede dj, maar zeker niet werelds beste.Zeer middelmatige producer met weinig eigen talent en steunt veel op anderen.
Overigens is het eerder zo dat je een goede dj bent als je niet op MTV/TMF komt, dan andersom...
quote:lethal industry is ook commerciele meuk imho, erg cheesy iig.. daar had veel meer ingezeten als hij het niet zo gelikt had laten klinken.
Op zondag 16 november 2003 21:26 schreef pim-fortuyn het volgende:[..]
Ja helemaal gelijk. Op de radio de laatste tijd teveel commerciele meuk.
De echte goede nummers van hem vindt je in de Club en op internet
quote:wat maakt de beste man een goeie DJ? Ik zie hem erg weinig aan de knoppen, het grootste gedeelte van het optreden staat ie met z'n handen boven z'n hoofd te zwaaien en op en neer te springen. Misschien ook de reden dat ie zelf het woord DJ voor z'n naam heeft laten verwijderen?
Tiesto .. niet écht mijn smaak, maar absoluut een hele goede DJ!
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 17-11-2003 10:09]
kijk er zijn meer goeie hoor!!!
Geef mij ook maar een Umek of een Jay Denham die ten eerste met 3 decks mixen een djm600 weten te handhaven een veel betere techniek hebben. Maar ja
Het gros wil natuurlijk die homo uit Breda
Het valt me steeds meer op dat die gozer maar 1 trucje kan, en dat terwijl vele andere (betere) DJ's zich constant blijven vernieuwen. (qua platenkeuze EN producties) Hij experimenteert te weinig (bang dat 'ie z'n #1 positie kwijtraakt?) en een beetje rondhupsen op dat podium en netjes een plaatje mixen is niet genoeg voor mij.
Nee, dan de Chemical Brothers. Niet echt goede DJ's, maar ze weten er wel altijd een enorm feest van te bouwen. En zo heb ik nog wel een waslijst aan DJ's die ik persoonlijk een stuk beter vindt.
Maar ja, Tiesto boft dat zijn 'music for the masses' zo goed in de smaak valt. Maar het is natuurlijk wel 90% gebasseerd op marketing en commercie.
Conclusie: smaken verschillen.
quote:Tis dat je eindigt met de extreme dooddoener, maar zowieso Chemical Brothers met Tiesto vergelijken is wat gek. En Tiesto kan er ZEKER ook wel een feestje van maken, zijn TiC was geweldig ! Zelden zo genoten ! Innercity 2002, Impulz Outdoor 2002, allemaal geniale sets waar de sfeer uitmuntend was.
Op maandag 17 november 2003 13:04 schreef PDOA het volgende:
Tiesto, beste DJ ter wereld?Het valt me steeds meer op dat die gozer maar 1 trucje kan, en dat terwijl vele andere (betere) DJ's zich constant blijven vernieuwen. (qua platenkeuze EN producties) Hij experimenteert te weinig (bang dat 'ie z'n #1 positie kwijtraakt?) en een beetje rondhupsen op dat podium en netjes een plaatje mixen is niet genoeg voor mij
Nee, dan de Chemical Brothers. Niet echt goede DJ's, maar ze weten er wel altijd een enorm feest van te bouwen. En zo heb ik nog wel een waslijst aan DJ's die ik persoonlijk een stuk beter vindt.Maar ja, Tiesto boft dat zijn 'music for the masses' zo goed in de smaak valt. Maar het is natuurlijk wel 90% gebasseerd op marketing en commercie.
Conclusie: smaken verschillen.
quote:Zoals ik al zei: ik ga liever naar een DJ set van de CB's dan van Tiesto. Of moet ik nu alleen maar DJ's die trance draaien gaan vergelijken? Slaat nergens op.
Op maandag 17 november 2003 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Tis dat je eindigt met de extreme dooddoener, maar zowieso Chemical Brothers met Tiesto vergelijken is wat gek. En Tiesto kan er ZEKER ook wel een feestje van maken, zijn TiC was geweldig ! Zelden zo genoten ! Innercity 2002, Impulz Outdoor 2002, allemaal geniale sets waar de sfeer uitmuntend was.
Zoals ik al zei: smaken verschillen. Jij vindt 'm brilliant, ik vind 'm matig.
quote:Moeilijk he, sarcasme
Op maandag 17 november 2003 07:32 schreef Ache-T het volgende:[..]
Nee, Umek is geen one-hit wonder, goddank niet. Hij heeft diverse techno hits op zijn naam staan maar gelukkig nooit een heel bekende. Gatex is misschien een van zijn bekendste platen. Als dat het enige is wat je van hem weet kun je beter je mondje houden en je er wat meer in verdiepen.
quote:Valt wel mee, kan ik beter aan jou vragen, jij kan t kennelijk niet zo goed uiten...
Op maandag 17 november 2003 13:20 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Moeilijk he, sarcasme
quote:daarom draai ik altijd de B kant van de plaat
643 is hetzelfde als my hart is on fire
*foutje* ik bedoel geen remix
quote:Even kijken wat ik mis:
Op woensdag 4 februari 2004 19:21 schreef tiesto-boy het volgende:
Poll: De beste tiesto nummer geen singleDJ TIËSTO - 643 DJ TIËSTO - FLIGHT 643 DJ TIËSTO - IN MY MEMORY DJ TIËSTO - LETHAL INDUSTRY DJ TIËSTO - MAGIK JOURNEY DJ TIËSTO - NYANA DJ TIËSTO - OBSESSION DJ TIËSTO - SPARKLES DJ TIËSTO - SUBURBAN TRAIN DJ TIËSTO - TRAFFIC
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier643 is hetzelfde als my hart is on fire
*foutje* ik bedoel geen remix
Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix)
Delerium - Silence (Tiesto remix)
Dave Matthews Band - Space Between (Tiesto remix)
Conjure One - Tears from the Sun (Tiesto remix)
Andain - Beautiful Things (Tiesto remix)
And so on, and so on...
Maar ik luister liever livesets dan nr's want die doen hem meestal veel meer recht dan een "kort" nr
En al dat gebash hier
Het blijft makkelijk om mensen die succes hebben af te zeiken, populair om tegen de massa in te gaan zodat je 'uniek' bent en kan zeggen dat je een eigen mening hebt en dat soort onzin.
Ik snap best dat je Umek oid goed vind maar dat betekent niet automatisch dat Tiesto slecht is oid, en zo lees ik het wel.
Echte DJs (Corsten, Tiesto, Paul van Dyk etc etc etc) maken zat nummers die nooit en nooit de top40 zullen halen, en juist dat soort nummers geven vaak de kwaliteit van de DJ aan. Makkelijk hoor, om iemand af te rekenen omdat ie een commercieel plaatje heeft uitgebracht en een clip bij zn nummer heeft gemaakt...
quote:idd, gisteren nog mysteryland 99 geluisterd. Zijn livesets uit 2000 zijn zeer sterk
Op zondag 16 november 2003 21:13 schreef pim-fortuyn het volgende:
Wat vindt Fok! nou van Tiesto ?Ikzelf vindt hem zwaar roeleren, vooral zijn optreden op Innercity een paar jaartjes geleden.
73 minuten heerlijke Trance.
[afbeelding]Maar ook tijdens op Mysteryland van '99 was het ook zwaar genieten op 91 minuten beuken.
Wat vinden jullie van hem, zijn muziek, zijn optredens ?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 05-02-2004 00:01]
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:51 schreef febster het volgende:[..]
Even kijken wat ik mis:
Andain - Beautiful Things (Tiesto remix)And so on, and so on...
Maar ik luister liever livesets dan nr's want die doen hem meestal veel meer recht dan een "kort" nr
quote:dat zijn remixen
Op woensdag 4 februari 2004 22:51 schreef febster het volgende:[..]
Even kijken wat ik mis:
Andain - Beautiful Things (Tiesto remix)And so on, and so on...
quote:dat zijn dan nog steeds produkties van m
Op zaterdag 14 februari 2004 02:17 schreef tiesto-boy het volgende:[..]
dat zijn remixen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |