en worden ze ook aangekondigt dat ze PC gaan of gebeurt dat "spontaan"?
ja, ik wil goedkopere spellen hebben
quote:elke mediamarkt doet z'n eigen inkopen en bepaald (grotendeels) z'n eigen prijs/aanbiedingen!
Op maandag 17 november 2003 14:39 schreef Varr het volgende:
Wie kan bevestigen dat de Mario kart double dash GC pack 138 euro is bij de mediamarkt, want ik neem aan dat ze overal even duur zijn en nu hoorde ik net weer dit...
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Varr op 17-11-2003 15:16]
Als iemand wat weet of een url heeft van iets wil je het dan misschien plaatsen?
quote:Gewoon de gamecube los kopen (88euro) waar al een controller bij zit dus, en het spel naar wens los kopen.
Op maandag 17 november 2003 15:20 schreef Seal_force het volgende:
Als ik nou een silvere gamecube wil hebben wat moet ik dan doen om hem te krijgen of kan je die niet los kopen ?
En als ik alleen een gamecube wil en een controler en een game niet zo pakket waar mario kart double dash bij zit..Hoe moet dat dan?
Als iemand wat weet of een url heeft van iets wil je het dan misschien plaatsen?
quote:Hoe duur is een memerycard >?
Op maandag 17 november 2003 15:23 schreef Varr het volgende:[..]
Gewoon de gamecube los kopen (88euro) waar al een controller bij zit dus, en het spel naar wens los kopen.

Heb je deze kleuren ook in Nederland ?
quote:Nee ze zijn niet weg,
Op maandag 17 november 2003 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Kutsite van Nintendo,.. wil ik mijn Mariokart registreren etc etc,... bedankt de site me etc etc, en ik kan allerlei goodies ophalen etc etc, maar als ik in mijn profiel kijk staat die er niet bij.Weg ofzo ?
![]()
Eff de code opnieuw typen, dan zie je wat voor goodies je kan krijgen maar daaronder staat nog grijs vakje verder. en dan heb je ze pas bij je saldo
quote:Ik weet 't niet, heb die paarse en zwarte nog nooit gezien
Op maandag 17 november 2003 15:24 schreef Seal_force het volgende:
[afbeelding]
quote:Koop dan gewoon toch dat pakket en verkoop de Zelda bonusdisc aan mij voor 25 euro en Mario Kart aan iemand anders voor 45 euro. Dan heb je een nieuwe Cube voor 70 euro.
Op maandag 17 november 2003 15:20 schreef Seal_force het volgende:
Als ik nou een silvere gamecube wil hebben wat moet ik dan doen om hem te krijgen of kan je die niet los kopen ?
En als ik alleen een gamecube wil en een controler en een game niet zo pakket waar mario kart double dash bij zit..Hoe moet dat dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Kiff op 17-11-2003 16:59]
quote:149
Op maandag 17 november 2003 14:51 schreef Varr het volgende:
Oh, iemand die de prijs van de Mario kart double dash GC pack van mediamarkt in groningen weet... ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Attack of the evil smileys
Op maandag 17 november 2003 17:06 schreef MCH het volgende:[..]
149
quote:ik dacht het wel maar ik kan het niet zeker zeggen want het kan zijn dat het een aanbieding is hé
Op maandag 17 november 2003 14:39 schreef Varr het volgende:
Wie kan bevestigen dat de Mario kart double dash GC pack 138 euro is bij de mediamarkt, want ik neem aan dat ze overal even duur zijn en nu hoorde ik net weer dit...
[..]
quote:In nederland kun je krijgen: Paars, Zwart en Platinum Zilver.
Op maandag 17 november 2003 15:24 schreef Seal_force het volgende:[..]
Hoe duur is een memerycard >?
[afbeelding]
In Japan kun je krijgen: Alle bovenstaande, en Oranje, Groen, Wit en nog veel meer kleuren en limited editions.
Een memorycard van Nintendo zelf kost 20 of 30 euro, de neppers zitten daar iets onder.
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:06 schreef MCH het volgende:[..]
149
Het blad Time Magazine heeft een top 10 samengesteld van de beste spellen van 2003...
Het Engelstalige blad Time Magazine heeft dit jaar een lijst gepubliceerd met de in hun ogen beste games van 2003. Een beetje vreemde lijst is het zeker (The Simpsons: Hit and Run beter dan Zelda: The Wind Waker?!) maar we wilden je 'm toch niet onthouden. Kijk zelf maar naar Time Magazine's lijst van beste games van 2003:
1. Karaoke Revolution (PS2)
2. Soul Calibur II (PS2, Xbox en GameCube)
3. Republic: The Revolution (PC)
4. Tiger Woods PGA Tour (PS2, Xbox en GameCube)
5. Space Colony (PC)
6. Temple of Elemental Evil (PC)
7. The Simpson: Hit & Run (PS2, Xbox en GameCube)
8. Uru: Ages beyond Myst (PC)
9. Tron 2.0 (PC)
10. Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube)
bron: www.cubezone.nl
whahaha simpsons beter dan zelda
.....
Het Britse magazine EDGE heeft een enorm lage score gegeven aan Mario Kart: Double Dash...
EDGE, het kritische en experimentele blad van Future Publishing, is een begrip in de gamesbusiness. Niet alleen omdat ze vaak weg zijn van titels die andere bladen hebben neergesabeld, maar ook omdat ze weleens titels afkraken die andere bladen de hemel in prezen.
Ook in de nieuwste editie van EDGE, nummer 131, is er weer genoeg om je over te verbazen. Kijk maar eens naar de scores van enkele GameCube-games die EDGE heeft gegeven:
Mario Kart: Double Dash: 5/10
Wario Ware GC: 8/10
Lord of the Rings: Return of the King: 8/10
Judge Dredd: Dredd Vs Death: 5/10
Medal of Honor: Rising Sun: 5/10
Metal Arms: Glitch in the System: 8/10
Need for Speed Underground: 7/10
True Crime: Streets of L.A.: 7/10
bron: www.cubezone.nl
lelijk man, mario kart een 5, ze zullen het wel niet kunnen driften en ze hebben het zeker maar 15 minuten gespeelt
quote:Uit deze lijst staat Zelda bij mij toch echt op 1
Op maandag 17 november 2003 17:26 schreef gamecube_master het volgende:
whahahaha, moet je deze top tien zijnHet blad Time Magazine heeft een top 10 samengesteld van de beste spellen van 2003...
Het Engelstalige blad Time Magazine heeft dit jaar een lijst gepubliceerd met de in hun ogen beste games van 2003. Een beetje vreemde lijst is het zeker (The Simpsons: Hit and Run beter dan Zelda: The Wind Waker?!) maar we wilden je 'm toch niet onthouden. Kijk zelf maar naar Time Magazine's lijst van beste games van 2003:
5. Space Colony (PC)
9. Tron 2.0 (PC)
10. Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube)bron: www.cubezone.nl
.....
------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is in Japan onderzoek gedaan, naar de publishers die de meeste games verkopen.
Famitsu heeft tussen 31 maart en 21 september onderzoek laten doen naar de 10 publisher die de meeste games verkopen in het land van de rijzende zon (wat wordt die uitdrukking toch afschuwelijk vaak gebruikt). Misschien wel te verwachten, maar desalniettemin leuk om te zien: Nintendo verkoopt het beste in Japan. Nintendo verkocht maar liefst 3.638.879 spellen in haar thuisland. Op gepaste afstand staat Konami met 2.283.958, gevolgd door Square Enix (1.809.123) en Namco (1.217.724). Aan deze top 10 is duidelijk te zien dat Sony het vooral van haar third party's moet hebben (Konami en Square Enix met name), terwijl Nintendo het puur op eigen kracht doet. Check hieronder de top 10.
01. Nintendo (3.638.879)
02. Konami (2.283.958)
03. Square Enix (1.809.123)
04. Namco (1.217.724)
05. Bandai (1.041.982)
06. Sega (997.613)
07. Banpresto (652.854)
08. KOEI (627.306)
09. Capcom (594.936)
10. Tomy (336.600)
---------------------------------------------------------------------------------
Er gaan geruchten dat Capcom bezig is aan een nieuwe Resident Evil, en dan hebben we het niet over deel 4.
Zoals je onder dit bericht kunt zien, hadden we een tijdje geleden al een dergelijk gerucht. Toen bleek namelijk dat Capcom het domein residentevil5.com had gereserveerd. Het Japanse blad Game Labo komt nu met het gerucht dat Capcom bezig is aan een nieuwe Resident Evil, naast deel 4 die momenteel exclusief voor de GameCube in ontwikkeling is. Verder is er nog altijd niets bekend, maar het vorige gerucht wordt nu wel kracht bijgezet door Game Labo. Reken er dus maar op dat de horror na RE4 nog niet afgelopen is.
---------------------------------------------------------------------------
voor mensen die te lui zijn om op cubezone.nl te kijken
quote:jep, zelda op 1, ik denk niet dat nfs underground bij mij in de top 5 komt hoor
Op maandag 17 november 2003 17:28 schreef Mister_T het volgende:[..]
Uit deze lijst staat Zelda bij mij toch echt op 1
Maar het heeft concurentie van Mario Kart en krijgt denk ook concurentie van Need For Speed Underground
quote:Ik ben nou eenmaal helemaal gek van mooie en snelle auto's....kan ik verder ook niet zoveel aan doen, is een verslaving
Op maandag 17 november 2003 17:30 schreef gamecube_master het volgende:[..]
jep, zelda op 1, ik denk niet dat nfs underground bij mij in de top 5 komt hoor
quote:Noem a.u.b. eens in het kort een paar toptitels voor de Gamecube. Ik ben van plan ook een Gamecube aan te schaffen, zeker nu ze zo goedkoop zijn. Dit is toch nog wel de moeite waard, ondanks dat er een nieuwe console van Nintendo aan zit te komen?
Op maandag 17 november 2003 17:26 schreef gamecube_master het volgende:
whahahaha, moet je deze top tien zijnHet blad Time Magazine heeft een top 10 samengesteld van de beste spellen van 2003...
5. Space Colony (PC)
9. Tron 2.0 (PC)
10. Legend of Zelda: The Wind Waker (GameCube)bron: www.cubezone.nl
.....
Zelda, Mario Kart, en wat zijn jullie persoonlijke favorieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |