quote:stuur zo'n code naar mij op
Op zondag 16 november 2003 17:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
uit het vorige topic :
[..]nee, maar mijn broer en zusje hebben er wel allebei een.
Dus ik wou die 2 ook nog registreren, maar dat kan dus blijkbaar niet omdat die van mij al geregistreerd staat..
ik geef je men mail dres wel, gebruik dan niet die in mijn profiel ![]()
en technische dingen moeten eerder aan khadgar gevraagd worden
quote:3rd party. Maar werkt perfect, heeft zelfs alle contacten verguld.
Op zondag 16 november 2003 16:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Is dit die van nintendo, of een 3rd party?
Voordeel ten opzichte van de officiele kabel is ook dat deze nog aparte audio en video aansluitingen heeft in de kabel, handig om hem op je stereo of surround set aan te sluiten.
En die van Nintendo is volgens mij iets van 30 Euro.
En F-Zero-GX roeleert
Vooral die haven levels zijn super
quote:Ik heb Mariokart gekocht, dus ik koop straks gewoon Mario Party 5 en gebruik die coupon,... daarna verkoop ik Mario Party weer
Op maandag 17 november 2003 07:54 schreef DaMSWer het volgende:
Heb gewoon nie genoeg sterren voor die zelda disc straks
Ben nu weer SSX3 aan het spelen, maar vind die toch iets minder dan tricky, maar wel veel mooier trouwens
.
quote:Ook een manier natuurlijk
Op maandag 17 november 2003 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Mariokart gekocht, dus ik koop straks gewoon Mario Party 5 en gebruik die coupon,... daarna verkoop ik Mario Party weer
quote:Dat lijkt me dus echt gaar.... Beetje op trommels rammen op de maat die op het scherm staat. Das toch geen volwaardige game te noemen.
Op zondag 16 november 2003 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donky Konga![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:bron: nintendo.nl
Iedereen wil 'm hebben. Binnenkort zijn er drie manieren om 'm te pakken te krijgen.We hebben je al verteld dat vanaf vandaag de magnifieke Zelda Collector's Edition verkrijgbaar is in het Mario Kart: Double Dash!! Special Edition Pak. We hebben echter ook gehoor gegeven aan de enorme vraag die uit de Community forums blijkt, door deze geweldige Zelda games-verzameling ook nog op andere manieren verkrijgbaar te maken.
Bestel je exemplaar uit de sterrencatalogus Jullie hebben erom geschreeuwd - en nu is het officieel. Vanaf 1 december, zolang de voorraad strekt, kun je naar de sterrencatalogus gaan, 4500 sterren inleveren en een exemplaar van deze Collector's Edition bemachtigen. Sparen dus, die sterren!
Haal de VIP 24:7 PIN-codes uit de verpakkingen van je games en gebruik ze om twee van de volgende drie games te registreren: Mario Kart: Double Dash!! (nu verkrijgbaar), 1080° Avalanche (28 nov.) en Mario Party 5 (5 dec.). In het nieuwe jaar sturen we je dan een Collector's Edition toe (Deze actie is alleen geldig in bepaalde landen en de games moeten vóór 10 december geregistreerd zijn. Klik hier voor de Algemene Voorwaarden die op deze actie van toepassing zijn.)
Koop de console die je altijd al wilde hebben - met het meesterlijke Mario Kart Vanaf vandaag is de Zelda Collector's Edition ook verkrijgbaar in combinatie met het Mario Kart: Double Dash!! Special Edition Pak, waarin je naast een Nintendo GameCube plus controller ook nog een spelcassette van het veelgeprezen Mario Kart: Double Dash!! tegenkomt.
WTF die andere disc kost maar 3000 sterren. We worden weer lekker genaaid door nintendo
quote:Das balen, kun je m nog niet spelen op je mini-DVD draaiende Cube
waarin je naast een Nintendo GameCube plus controller ook nog een spelcassette van het veelgeprezen Mario Kart: Double Dash!! tegenkomt.
quote:Dat valt toch wel mee? Ik ben in ieder geval blij dat ik de kans heb om vier klassiekers gratis en voor niets aan mijn verzameling toe te voegen.
Op maandag 17 november 2003 12:10 schreef erikh het volgende:
4500 sterren!!!!????WTF die andere disc kost maar 3000 sterren. We worden weer lekker genaaid door nintendo
quote:jah maar zijn er manieren om je aantal sterren omhoog te schroeven zonder alle nieuwe titels te moeten komen? want om nou elke dag voor die 5 extra in te gaan zitten loggen..
Op maandag 17 november 2003 12:19 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Dat valt toch wel mee? Ik ben in ieder geval blij dat ik de kans heb om vier klassiekers gratis en voor niets aan mijn verzameling toe te voegen.
quote:* Lamer_Deluxe hand opsteekt
Op maandag 17 november 2003 11:13 schreef DaMSWer het volgende:
Paar topics geleden was hiero iemand die covertjes voor z'n gamecube had gehaald in Utrecht. Waar haal je die, en wat is de prijs van die dingen?? Lijkt me iig wel beter, want gebruik nu 3 aansluitingen toch niet, en afgesloten tegen stof kan nooit kwaad.
3 Euro bij de MediaMarkt.
En inderdaad, stof is irritant (zit nu alweer een laagje op m'n laptopscherm). I heb vaak apparaten open gemaakt waar dan wat behoorlijke dustbunnies in zaten.
En genoeg aansluitingen van apparaten gezien die niet meer zo goed contact maakten door oxidatie (sp?).
Die rubber pootjes werken erg fijn op tegels. Ik moet nog steeds een plaatje printen om in dat deksel te doen, zodat ik er even een foto van kan maken.
Weg ofzo ? ![]()
quote:Vraagje gezien je reactie:
Op maandag 17 november 2003 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo VIP SterrentopicHOEHA!
quote:Nog een keer registreren vanaf de .nl site. Ik had hetzelfde met F-Zero, eerst geregistreerd vanaf een link in de reclame e-mail, dat werkte dus niet echt.
Op maandag 17 november 2003 13:57 schreef Chocobo het volgende:
Kutsite van Nintendo,.. wil ik mijn Mariokart registreren etc etc,... bedankt de site me etc etc, en ik kan allerlei goodies ophalen etc etc, maar als ik in mijn profiel kijk staat die er niet bij.Weg ofzo ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |