abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14675652
Ik snap iets niet, ik heb ook al even gekeken op die dvd van Zep maar daar word ik ook niets wijzer van :

Het eerste stukje speelt Page volgens mij zonder plectrum, en vanaf dat er akkoorden komen speeltie met... Hoe zit dat?

Ik kan het eerste stukje niet met plectrum en de rest niet zonder, maar als je tussen door snel ene plectrum moet pakken heb je toch een pauze?

ben een beginner he! elke hulp wordt geapprecieerd!

pi_14675694
Kan je het plectrum niet tussen je vingers wegdraaien naar binnen toe zodat je eerst met je vingers kan spelen om daarna het plectrum naar buiten te draaien en dan met plectrum spelen ?

gokje hoor ik heb er verder ook geen verstand van

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_14675770
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan je het plectrum niet tussen je vingers wegdraaien naar binnen toe zodat je eerst met je vingers kan spelen om daarna het plectrum naar buiten te draaien en dan met plectrum spelen ?

gokje hoor ik heb er verder ook geen verstand van

zo doen ze dat wel.
  zondag 16 november 2003 @ 14:40:36 #4
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_14675777
Misschien dat-ie het plectrum tussen zijn middel- en ringvinger geklemd houdt, terwijl hij tokkelt.

Als het een studio-versie is, kan het misschien zijn dat het twee verschillende "takes" zijn. (Waarbij hij één take mét, en één take zónder plectrum heeft gespeeld). Die takes hebben ze later aan elkaar geplakt.

.
pi_14675793
plectrum in je mond
plectrum in je hand houden
plectrumhoudertje op je gitaar
plectrum ergens onder een knopje duwen
etcetc..
zijn zat mogelijkheden
pi_14675798
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:41 schreef ixi het volgende:
plectrum in je mond
plectrum in je hand houden
plectrumhoudertje op je gitaar
plectrum ergens onder een knopje duwen
etcetc..
zijn zat mogelijkheden
idd
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14681836
Plectrum van microfoonstandaard afpakken? Je kan ook 'hybrid picking' spelen, gewoon plectrum tussen duim en wijsvinger houden en tokkelen met rest van je vingers. Misschien nog wel makkelijker.
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')