abonnement Unibet Coolblue
pi_14675289
Geachte gasten,

Mag ik u welkom heten bij deze geheime vergadering. Als u mee wilt doen aan dit project zijn er een aantal voorwaarden.

* Totale toewijding aan het project.
* Zwijgen over alle besproken details.

Het project is als volgt:

* blackie007 wil de FNB - Fok! Nationale Bank. overvallen, dit kan ik niet in mijn eentje, dus ik heb profesionele hulp nodig van mede misdadigers.

Ik zou graag met jullie een gedetaileerd overzicht willen maken hoe we dit gaan aanpakken, dit moet de perfecte misdaad worden.

Wie meld zich aan? En helpt mee met dit duistere plan?

* blackie007 regelt.

* Auto.
* Wapens.

[Dit bericht is gewijzigd door blackie007 op 16-11-2003 14:29]

  zondag 16 november 2003 @ 14:16:15 #2
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_14675343
* meldt

* Freeflyer wil wel verantwoordelijk zijn voor het vluchtplan en daarnaast verzorg ik de contacten wel om de buit wit te wassen

Neerkomen wel!
  zondag 16 november 2003 @ 14:19:48 #3
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_14675394
Count me in.....

Ik ben niet van nature agressief, maar ik wil het af en toe wel eens zijn, zolang het geen belastingfraude betreft doe ik mee. Dat laatste gaat op den duur vervelen

....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_14675468
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:16 schreef Freeflyer het volgende:
* meldt

* Freeflyer wil wel verantwoordelijk zijn voor het vluchtplan en daarnaast verzorg ik de contacten wel om de buit wit te wassen


Uitstekend je bent aangenomen.

Ik zou graag 2 vluchtplannen willen hebben. En de mogelijkheid tot het storten van het geld op een rekening op de Kaaimaneilanden

pi_14675559
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:19 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Count me in.....

Ik ben niet van nature agressief, maar ik wil het af en toe wel eens zijn, zolang het geen belastingfraude betreft doe ik mee. Dat laatste gaat op den duur vervelen


Wat zou je kunnen betekenen voor deze organisatie? En heb je nog specialiteiten?

[Dit bericht is gewijzigd door blackie007 op 16-11-2003 14:31]

pi_14675586
ik heb ervaring en ben betrouwbaar.
ik meld me aan...
wie zaait zal oogsten.....
pi_14675601
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:29 schreef cohen het volgende:
ik heb ervaring en ben betrouwbaar.
ik meld me aan...
Wat zou je kunnen betekenen voor deze organisatie? En heb je nog specialiteiten?
pi_14675629
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:30 schreef blackie007 het volgende:

[..]

Wat zou je kunnen betekenen voor deze organisatie? En heb je nog specialiteiten?


specialiteit is het omzeilen van zwaar beveiligde toegangen. ook het uitschakelen van hoogeplaatste personen behoort tot mijn pakket.
verder kan ik ingezet worden voor overige hand- en spandiensten.
waar wil je me voor inzetten?
wie zaait zal oogsten.....
pi_14675690
Auto

Motor

De reden dat ik voor deze auto kies is het vermogen. En de auto ziet er vrij standaard uit, hij valt niet ontzettend op in het verkeer. Dit heeft voordelen met eventuele vluchtpogingen.

[Dit bericht is gewijzigd door blackie007 op 16-11-2003 14:45]

pi_14675708
ow ik heb ook ervaring met verschillende wapens.
ik kan er goed mee opschieten...
al klusjes voor mij in gedachten?
wie zaait zal oogsten.....
pi_14675788
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:32 schreef cohen het volgende:

[..]

specialiteit is het omzeilen van zwaar beveiligde toegangen. ook het uitschakelen van hoogeplaatste personen behoort tot mijn pakket.
verder kan ik ingezet worden voor overige hand- en spandiensten.
waar wil je me voor inzetten?


Zie jij een mogelijkheid om blauwdrukken van de toegangen te krijgen van de bank? En ik zou graag een obverstatie willen hebben van verschillende mederwerkers van de bank, is dit mogelijk?
pi_14675885
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:36 schreef cohen het volgende:
ow ik heb ook ervaring met verschillende wapens.
ik kan er goed mee opschieten...
al klusjes voor mij in gedachten?
Heb je suggesties voor bepaalde wapens?
pi_14676192
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:46 schreef blackie007 het volgende:

[..]

Heb je suggesties voor bepaalde wapens?


ik werk graag met de Chopler 212. wel met demper. zou je die kunnen regelen?

de blauwdrukken ben ik al mee bezig. ik heb ook nog kennisen die kunnen infiltreren in de organistatie. ik zal ze binnekort aan je voorstellen. betrouwbare personen. misschien is het handig als deze personen de kluisprocedures kunnen achterhalen. of had je daar al mensen op staan

wie zaait zal oogsten.....
pi_14676215
Wapens:

MP5SD

Usp 40
Alle wapens zijn voorzien van geluidsdempers.

pi_14676232
perfect. deze uitrusing heb ik ruime ervaring mee.
wie zaait zal oogsten.....
pi_14676304
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:02 schreef cohen het volgende:

[..]

ik werk graag met de Chopler 212. wel met demper. zou je die kunnen regelen?

de blauwdrukken ben ik al mee bezig. ik heb ook nog kennisen die kunnen infiltreren in de organistatie. ik zal ze binnekort aan je voorstellen. betrouwbare personen. misschien is het handig als deze personen de kluisprocedures kunnen achterhalen. of had je daar al mensen op staan


Ik heb een lading HK geregeld, je mag van mij de Chopler regelen. Alleen ik heb het nagekeken bij mijn leverancier maar deze kon niets vinden.
pi_14676507
nee is een wapen speciaal voor mij gemaakt. kan zijn dat je niks kan vinden. ik ga ermee aan de slag
we houden contact
ik prefereer niet veel mensen in deze zaak. hoe minder mensen des te beter. je kan tegenwoordig niet iedereen vertrouwen. ik zou zeggen hooguit 10 man. mee eens?
wie zaait zal oogsten.....
pi_14676706
Ik doe ook mee.
Ik ben vooral goed in het hacken van beveiligingssystemen en ik heb veel connecties. Kan veel regelen, dus.
Houdoe en bedankt olé olé
pi_14676735
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:26 schreef audioslaaf het volgende:
Ik doe ook mee.
Ik ben vooral goed in het hacken van beveiligingssystemen en ik heb veel connecties. Kan veel regelen, dus.
lijkt me een goede kandidaat om deze functie te vervullen. ik denk dat de baas in deze zaak positief zal oordelen over jou
wie zaait zal oogsten.....
pi_14676762
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:28 schreef cohen het volgende:

[..]

lijkt me een goede kandidaat om deze functie te vervullen. ik denk dat de baas in deze zaak positief zal oordelen over jou


Dat lijkt me fijn. Maar hoeveel schuift het? Hoeveel procent van de opbrengst krijg ik?
Houdoe en bedankt olé olé
pi_14676775
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:29 schreef audioslaaf het volgende:

[..]

Dat lijkt me fijn. Maar hoeveel schuift het? Hoeveel procent van de opbrengst krijg ik?


het is 8% van het totaal bij een deelname van 10 personen.
wapens en andere middelen worden gefinanciert
wie zaait zal oogsten.....
pi_14676799
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:30 schreef cohen het volgende:

[..]

het is 8% van het totaal bij een deelname van 10 personen.
wapens en andere middelen worden gefinanciert


Ahh... en krijgt de brein achter dit duister plan (blackie007) niet meer dan wij?
Houdoe en bedankt olé olé
pi_14677189
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:32 schreef audioslaaf het volgende:

[..]

Ahh... en krijgt de brein achter dit duister plan (blackie007) niet meer dan wij?


ja de plannemaker krijgt 10%.
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 16 november 2003 @ 16:25:14 #24
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_14677758
@ TS

1. vluchtplan krijg je 2 van zodra ik weet waar de FNB zit.
2. de kaaimaneilanden is niet verstandig, maar niks aan de hand, ik zorg ervoor dat er voor 10 man een nummer rekening komt met anonieme creditcards dit alles via vage ltd's. het wegsluisen van het geld naar het buitenland gaat via frankrijk d.m.w "hawalla banking".

een vraagje.... 10 man waarvan 9 man 8% van de buit krijgen en jij 10% maakt een totaal van 82%. ik neem aan dat die overige 18% onkosten zijn ? je hebt ook rekening gehouden met setupkosten voor de buitenlandse rekeningen enzo ?

Neerkomen wel!
  zondag 16 november 2003 @ 16:30:17 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14677844
Ik doe ook mee! Ik regel het bier wel voor na de kraak!
pi_14678198
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:30 schreef Zwansen het volgende:
Ik doe ook mee! Ik regel het bier wel voor na de kraak!
en vrouwen. want we hebben wat te vieren als t plan slaagt
wie zaait zal oogsten.....
pi_14680652
Totaal 10 man in aktie, en eventueel 5 man administratief en achter de schermen.

Blackie007 organiseerd:

[Actieve dienst]

* Auto + Bestuurder.
* Wapens.

Freeflyer organiseerd:

[Achter de schermen]

* Vlucht plan
* Contacten om geld wit te wassen.

Achterhoekers_eerst organiseerd:

[Achter de schermen]

* Moet nog ingevuld worden.

Cohen organiseerd:

[actieve dienst]

* Omzeilen standaard toegangswegen.

* Blauwdrukken om toegang te krijgen tot de bank.

* Infiltratie in bank + schema's bewaking.

Audioslaaf organiseerd:

[Achter de schermen]

* Hacken van beveiligingssystemen.

Zwansen organiseerd :

[Achter de schermen]

* Dranken.
* Gezelschap na de kraak.

[Dit bericht is gewijzigd door blackie007 op 16-11-2003 18:46]

pi_14680745
ok. de plannen liggen klaar. laten we vrijdagmorgen 7.00 afspreken in een nader te bepalen plek...anderen mogen niet op de hoogte zijn van deze plek. dit ivm de pers die hier lucht van kan krijgen.
ook heb ik vernomen via externen dat de bank die wij gaan overvallen al op de "in de gaten houden"lijst staat. een telefoontappie hier en daar moeten we dus rekening mee houden.
laten we gewoon de geheimtaal gebruiken die we gewend zijn.
de appel valt dus niet ver van de boom.....vanaf 7.00uur
wie zaait zal oogsten.....
pi_14680889
Verwachte buit licht rond de 23 miljoen euro.

Buit verdeling is als volgt

5% van de buit, dit zou uitkomen op een bedrag van ¤ 1.150.000 per persoon met een maximum van 15 personen. Dit zou dus totaal uitkomen op een bedrag van 15 x ¤ 1150000 = 17.250.000. Alle kosten die gemaakt worden kunnen gedeclareerd worden. Het bedrag wat over blijft is nodig voor de logistieke planning en omkoping en aanschaf benodigde artikelen.

Er zijn nog voldoende mensen nodig, en eigen inbreng wordt gewaardeerd.

Your partner in crime Blackie007

Laat het verhaal rustig op je in werken, en tot morgen..

pi_14681451
de rapen zijn gaar....
wie zaait zal oogsten.....
pi_14681785
pssst, neem contact op met Fok!Eiland Maffia
  zondag 16 november 2003 @ 20:22:17 #32
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_14683156
quote:
Op zondag 16 november 2003 18:41 schreef blackie007 het volgende:
Totaal 10 man in aktie, en eventueel 5 man administratief en achter de schermen.

....
Achterhoekers_eerst organiseerd:

[Achter de schermen]

* Moet nog ingevuld worden.

....


Ik ben aanwezig op een accountantskantoor, deze baan verveeld, maar ik beschik derhalve wel over de eigenschappen van een accountant. Ik zie er saai uit, val niet op, werk alleen (als ik zin heb), maak (te) lange dagen, heb (veel) verstand van (veel) geld, weet hoe financiele programma's werken, moet als accountant richtlijnen voor controle opstellen kan ze dan ook omzeilen. Dus bedenk maar eens een leuke functie. Oh ja had ik al gezegd dat deze accountant zijn luie zweet in de sportschool kwijtraakt......

See you

....hoedt u voor het domino-effect ! !
pi_14684244
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:22 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:

[..]

Ik ben aanwezig op een accountantskantoor, deze baan verveeld, maar ik beschik derhalve wel over de eigenschappen van een accountant. Ik zie er saai uit, val niet op, werk alleen (als ik zin heb), maak (te) lange dagen, heb (veel) verstand van (veel) geld, weet hoe financiele programma's werken, moet als accountant richtlijnen voor controle opstellen kan ze dan ook omzeilen. Dus bedenk maar eens een leuke functie. Oh ja had ik al gezegd dat deze accountant zijn luie zweet in de sportschool kwijtraakt......

See you


we hebben hier dus te maken met een gespierde man (die ingezet kan worden als lijfwacht en beul) met een ruime ervaring met geld. vooral het beheer, verdeling en wegsluizing zouden kunnen behoren tot jouw takenpakket
wie zaait zal oogsten.....
pi_14684876
ik kan wel meegaan als schutter, heb ervaring met een Garand en een luchtbuks
pi_14697843
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:22 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:

[..]

Ik ben aanwezig op een accountantskantoor, deze baan verveeld, maar ik beschik derhalve wel over de eigenschappen van een accountant. Ik zie er saai uit, val niet op, werk alleen (als ik zin heb), maak (te) lange dagen, heb (veel) verstand van (veel) geld, weet hoe financiele programma's werken, moet als accountant richtlijnen voor controle opstellen kan ze dan ook omzeilen. Dus bedenk maar eens een leuke functie. Oh ja had ik al gezegd dat deze accountant zijn luie zweet in de sportschool kwijtraakt......

See you


Hoe is je ervaring met de aangeboden wapens? Kan je er mee overweg? Zo ja dan kan ik je gebruiken in de actieve dienst. Probeer een afspraak te maken in de bank voor bijv. een financiele controle's van de computer programma's. Tijdens dit bezoek moet er bekeken worden hoe het pand er uit ziet. Probeer aantekeningen te maken van camera's, hoeveelheid beveiligings beambtes en andere relevante dingen. Probeer zoveel mogelijk informatie te krijgen over de locatie.

[Dit bericht is gewijzigd door blackie007 op 17-11-2003 13:40]

pi_14697860
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:29 schreef sjukke het volgende:
ik kan wel meegaan als schutter, heb ervaring met een Garand en een luchtbuks
Heb je ervaring met de aangeboden wapens?
pi_14701776
Ik zoek nog verschillende spullen.

* 10 x kogelvrij vest.
* 10 x Nachtkijkers
* Munitie 9 mm
* Stevige schoenen, maar waar je stil mee kan lopen. (Swat tenue)
* Zwart combat tenue. (Swat tenue)
* Communicatie apparatuur (Oortje + mike die reageerd op stem geluid)

Wordt nog aangevuld.

En we zoeken nog mensen die mee willen doen met deze overval.

pi_14703731
quote:
Op maandag 17 november 2003 15:35 schreef blackie007 het volgende:
Ik zoek nog verschillende spullen.

* 10 x kogelvrij vest.
* 10 x Nachtkijkers
* Munitie 9 mm
* Stevige schoenen, maar waar je stil mee kan lopen. (Swat tenue)
* Zwart combat tenue. (Swat tenue)
* Communicatie apparatuur (Oortje + mike die reageerd op stem geluid)

Wordt nog aangevuld.

En we zoeken nog mensen die mee willen doen met deze overval.


Kogelvrije vesten, munitie en als het nog nodig is wapens zou ik kunnen regelen.
Houdoe en bedankt olé olé
pi_14704046
quote:
Op maandag 17 november 2003 16:39 schreef audioslaaf het volgende:

[..]

Kogelvrije vesten, munitie en als het nog nodig is wapens zou ik kunnen regelen.


Wapens zijn geregeld. Als jij dat andere zou kunnen regelen top.
pi_14704259
Oke dan. Is dit goed zo?

Munitie:

Kogelvrij vest:

Houdoe en bedankt olé olé
  maandag 17 november 2003 @ 23:52:29 #41
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_14718341
Nachtkijker:


Sluip schoenen:

kleren?:

[Dit bericht is gewijzigd door jadelovespat op 17-11-2003 23:58]

Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:27:02 #42
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_14721490
@ blackie007

comms regel ik er wel bij, ik kan voor 15 personen nog wel aan satcoms (scrambled) met keelmicrofoon komen...

Neerkomen wel!
pi_14749040
Auto
[afbeelding]

Motor
[afbeelding]

Wapens:

[afbeelding]

MP5SD

[afbeelding]

Usp 40
Alle wapens zijn voorzien van geluidsdempers.

Munitie:

[afbeelding]

Kogelvrij vest:

[afbeelding]


Nachtkijker:

[afbeelding]

Sluip schoenen:

[afbeelding]

Kleren:

[afbeelding]

We hebben nog een aantal dingen nodig:

* Aanval plan.
* Portofoons die reageren op stemgeluid. (Wordt geregeld door Freeflyer.)
* Personeel.

Het aanval plan moeten we met z'n allen opstellen, ik probeer een voorzet te geven en dan moeten we met z'n allen het sluitend proberen te maken.

pi_14749157
Aanval plan

* Zorgen dat de stroom wordt afgesneden.

* Zorgen dat eventuele generators onklaar worden gemaakt.

* Vluchtplannen.

* Uitgangen bewaken.

* Alarm installaties
Deze hebben meestal een extra stroomvoorziening, dit moet dus nagekeken worden)

* Eventueel chantage van bankpersoneel om belangrijke informatie los te krijgen.

* Eventueel chantage bewaking om belangrijke informatie los te krijgen.
(Hond kidnappen om te laten zien dat we weten waar hij woont)

Kom maar op met de aanvullingen voor het plan. Succes, ik heb vertrouwen in jullie.

pi_14766646
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:11 schreef blackie007 het volgende:
Aanval plan

* Zorgen dat de stroom wordt afgesneden.

* Zorgen dat eventuele generators onklaar worden gemaakt.

* Vluchtplannen.

* Uitgangen bewaken.

* Alarm installaties
Deze hebben meestal een extra stroomvoorziening, dit moet dus nagekeken worden)

* Eventueel chantage van bankpersoneel om belangrijke informatie los te krijgen.

* Eventueel chantage bewaking om belangrijke informatie los te krijgen.
(Hond kidnappen om te laten zien dat we weten waar hij woont)

Kom maar op met de aanvullingen voor het plan. Succes, ik heb vertrouwen in jullie.


Chantage bewaking word moeilijk.
Ik denk dat ze een stuk vatbaarder zijn voor omkoping.
Zo kunnen we niet alleen info loslaten, maar kunnen ze ook eventueel helpen bij de actie. Bovendien zullen ze minder snel roet in het eten gooien.
Houdoe en bedankt olé olé
pi_14854347
* bas-beest meldt zich aan

Ik kan een aardig stukje sturen, dus evt. (backup-)chauffeur ofzo. Of voor extra bewaking, ik ben nl. vrijwel ongevoelig voor dit soort stress-situaties.

[edit]
Is één Audi RS4 wel genoeg voor deze job??? Lijkt me niet eigenlijk... Laat maar weten, ik kan wat dat betreft waarschijnlijk ook wel wat regelen

En imo hebben we deze dingen ook nodig om de geld-cassettes en ~zakken etc. te vervoeren:

okee, dit is een voorbeeld met instrumenten erop, maar het gaat dus om de kar zelf

En ik kan evt. aan de volgende uniformen komen:

[Dit bericht is gewijzigd door bas-beest op 23-11-2003 01:48]

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 23 november 2003 @ 13:40:53 #47
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_14861211
* Eén van de snode samenzweerders krijgt het laatste nummer van de Fok! Eiland Courant onder ogen. Vette koppen schreeuwen hem toe en of hij nou wil of niet... Zijn nieuwsgierigheid dwingt hem verder te lezen.

******************************************************************************************************************
E.I.D. WAARSCHUWT VOOR TERREUR

Afgelopen zaterdag heeft de Eiland Inlichtingen Dienst (E.I.D.) bekend gemaakt over voldoende aanwijzingen te beschikken dat tenminste één, maar wellicht ook meerdere groeperingen, een terroristische aanslag beramen op Fok! Eiland. Omtrent de aard en het doel van de aanslagen tast de EID nog in het duister. De beveiliging rond cruciale gebouwen, zoals het Ranjapaleis, het SE-kabinetsgebouw en de FNB is verscherpt. Ook de Fok! Eilandse politiemacht en de Pretorian Guards zijn in opperste staat van paraatheid gebracht. Een ieder die meer informatie kan verschaffen wordt verzocht contact op te nemen met de EID (0800-EID) of het plaatselijke politiebureau.

.................................................................................................................
.............................................................Sluipschutters houden de oprijlaan................................................................
.............................................................voor het ranjapaleis in de gaten.....................................................................
******************************************************************************************************************

* Slik...

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  zondag 23 november 2003 @ 16:25:47 #48
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_14865002
1. de genummerde buitenlandse bankrekeningen zijn klaar.
2. communicatie is geregeld, ik heb inmiddels alles thuis.
3. ik heb 15 blanco paspoorten van verschillende nationaliteiten liggen, zodra de crew bekend is ontvang ik graag goed lijkende pasfoto's van iedereen.
4. ik heb 3 sets van 5 tickets besteld. vertrek is vanaf verschillende vliegvelden in Europa met als bestemming Thailand. daar verzamelen we na afloop. Hier worden ook de genummerde bankrekeningen verdeeld met de credit cards. Natuurlijk moet iedereen hier wachten totdat de buit daadwerkelijk op de rekeningen staat bijgeschreven. Ik schat in dat dit maximaal 2 weken duurt.
5. Witwassen geld is geen probleem, iedereen wacht op het moment.

* Freeflyer is nu een weekje ondergedoken ivm het bericht wat hierboven staat...

tot snel

Neerkomen wel!
pi_14865532
is het een idee om qua wapens primair te gaan voor bijv. stunguns of iets met slaapgas ofzo? En dan wel vuurwapens voor als het echt uit de hand loopt en er een weg naar buiten geschoten moet worden...
Dat eerste vanwege het feit dat je veroordeeld kan worden voor een bankoverval, maar dat het al een heel ander iets wordt als je daarbij ook nog één of meerdere onschuldige mensen hebt doodgeschoten.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 23 november 2003 @ 19:15:17 #50
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_14868784
quote:
Op zondag 23 november 2003 16:50 schreef bas-beest het volgende:
is het een idee om qua wapens primair te gaan voor bijv. stunguns of iets met slaapgas ofzo? En dan wel vuurwapens voor als het echt uit de hand loopt en er een weg naar buiten geschoten moet worden...
Dat eerste vanwege het feit dat je veroordeeld kan worden voor een bankoverval, maar dat het al een heel ander iets wordt als je daarbij ook nog één of meerdere onschuldige mensen hebt doodgeschoten.
Maakt niet uit, als je gepakt wordt hang je sowieso... Op dit moment wordt er al gewerkt aan een plan om de politie op een dwaalspoor te brengen. Alleen heterdaad betrappen zou een probleem opleveren. Verder maakt een HK MP5 iets meer indruk dan een stungun of slaapgas. Overig is slaapgas wel iets om over na te denken alleen moeten wij dan wel voorzien zijn van gasmaskers.

Vraag voor Blackie007: Hoeveel mensen voeren de daadwerkelijke overval uit en heb je al enig inzicht in een datum ?

Neerkomen wel!
pi_14870455
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:15 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Maakt niet uit, als je gepakt wordt hang je sowieso... Op dit moment wordt er al gewerkt aan een plan om de politie op een dwaalspoor te brengen. Alleen heterdaad betrappen zou een probleem opleveren. Verder maakt een HK MP5 iets meer indruk dan een stungun of slaapgas. Overig is slaapgas wel iets om over na te denken alleen moeten wij dan wel voorzien zijn van gasmaskers.

Vraag voor Blackie007: Hoeveel mensen voeren de daadwerkelijke overval uit en heb je al enig inzicht in een datum ?


dat je sowieso hangt als je gepakt wordt, dat klopt... Maar (ik weet de strafmaat op dit eiland niet) als je iemand vermoord hebt, dan loop je (misschien wel heel) grote kans om letterlijk gehangen te worden. Dat is wat ik bedoelde.
Enne, over die wapens, ik had er idd. voor het schrikeffect e.d. bijgezet dat we dan ook bijv. MP5's moeten hebben

[edit]
En om de politie op een dwaalspoor te brengen, is het een idee om het gebeuren uit de film 'Taxi' te gebruiken, ik bedoel dat de auto('s) in een vrachtwagen gereden worden en daar worden overgespoten etc. (supersneldrogende verf uiteraard). Het lijkt me dat dat ieder geval weer wat meer lucht geeft aan de groep.

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_14870621
Wat moeten wij doen met het krantenbericht dat is verschenen?
Kunnen we niet 5 andere mensen recruteren om de klus te plegen in een amateur-versie. Zodat het bijna zeker is dat ze gepakt worden. Misschien zal de politie zo vermoeden dat de misdaad al gepleegd is, en minder op zijn hoede zijn. Men moet wel denken dat de bank nog veilig is, dus de klus moet zo slecht verlopen als mogelijk.
Houdoe en bedankt olé olé
pi_14870707
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:27 schreef audioslaaf het volgende:
Wat moeten wij doen met het krantenbericht dat is verschenen?
Kunnen we niet 5 andere mensen recruteren om de klus te plegen in een amateur-versie. Zodat het bijna zeker is dat ze gepakt worden. Misschien zal de politie zo vermoeden dat de misdaad al gepleegd is, en minder op zijn hoede zijn. Men moet wel denken dat de bank nog veilig is, dus de klus moet zo slecht verlopen als mogelijk.
Probleem is natuurlijk ook dat als je expres een slecht plan wilt gaan uitvoeren denk ik dat er weinig mensen op je plan afkomen. Dus je moet het dan wel in een zeer mooi jasje wikkelen. En ik denk niet dat iemand moeite heeft met een aantal opofferingen?
Houdoe en bedankt olé olé
pi_14870809
uhmmm, iemand vroeg om de bleuprints?
Die heb ik
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_14870856
om de politiewagens af te schudden heb ik ook nog een grote doos kraaienpoten gevonden Dit is slechts een klein handje.
doe het soms wel, maar ook wel eens niet weet
pi_14876670
quote:
Op zondag 23 november 2003 13:40 schreef Phoenixx het volgende:
* Eén van de snode samenzweerders krijgt het laatste nummer van de Fok! Eiland Courant onder ogen. Vette koppen schreeuwen hem toe en of hij nou wil of niet... Zijn nieuwsgierigheid dwingt hem verder te lezen.

******************************************************************************************************************
E.I.D. WAARSCHUWT VOOR TERREUR

Afgelopen zaterdag heeft de Eiland Inlichtingen Dienst (E.I.D.) bekend gemaakt over voldoende aanwijzingen te beschikken dat tenminste één, maar wellicht ook meerdere groeperingen, een terroristische aanslag beramen op Fok! Eiland. Omtrent de aard en het doel van de aanslagen tast de EID nog in het duister. De beveiliging rond cruciale gebouwen, zoals het Ranjapaleis, het SE-kabinetsgebouw en de FNB is verscherpt. Ook de Fok! Eilandse politiemacht en de Pretorian Guards zijn in opperste staat van paraatheid gebracht. Een ieder die meer informatie kan verschaffen wordt verzocht contact op te nemen met de EID (0800-EID) of het plaatselijke politiebureau.

......................................................[afbeelding]...........................................................
.............................................................Sluipschutters houden de oprijlaan................................................................
.............................................................voor het ranjapaleis in de gaten.....................................................................
******************************************************************************************************************

* Slik...


om de aandacht van de snode overval op de Fok!-bank af te leiden, lijkt het mij een goed idee om het verhaal de wereld in te helpen, dat er een overval beraamd wordt op de Fok!-Eiland Sinterklaas, deze dus Fok!Eiland Sinterklaas, zodat de politie in ieder geval haar aandacht moet verdelen!
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_14880123
De exacte datum is nog niet bekend. Eerst zou ik graag de benodigde spullen willen hebben die we nog nodig hebben. Als ik zo alles inventariseer moeten we de actie ploeg iets kleiner maken. Hierdoor creeeren we een mobiel aktie team.

Wat betreft de auto's, ik denk dat we nog 2 auto's nodig hebben. Alle suggesties zijn hier voor welkom. Ik zal zodra ik tijd heb het eerste stuk aanvalplan opzetten.

Keep up the good work guys.

pi_14886864
ik dacht qua auto aan deze:

Is de C32 AMG-uitvoering, lijkt me zeker geschikt om de Audi bij te houden...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_14887784
quote:
Op maandag 24 november 2003 14:01 schreef bas-beest het volgende:
ik dacht qua auto aan deze:
[afbeelding]
Is de C32 AMG-uitvoering, lijkt me zeker geschikt om de Audi bij te houden...
Perfect, dit zijn auto's die niet ontzettend opvallen maar toch bloedsnel zijn.
pi_14934531
vooral voor Blackie007, een paar dingen:
1. Ben ik lid van het team? Aangezien ik vrij nieuw ben op het eiland, ik heb wel een paar dingen die in mijn voordeel spreken, stressbestendig, goede wapenbeheersing, (zeer) goede rijvaardigheid
2. Zo ja, zal ik dan hier en daar laten vallen dat er een aanslag beraamd wordt op de Fok!-Sinterklaas (of een ander 'high profile'-onderwerp (niet zijnde de bank)?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_14935832
quote:
Op woensdag 26 november 2003 04:53 schreef bas-beest het volgende:
vooral voor Blackie007, een paar dingen:
1. Ben ik lid van het team? Aangezien ik vrij nieuw ben op het eiland, ik heb wel een paar dingen die in mijn voordeel spreken, stressbestendig, goede wapenbeheersing, (zeer) goede rijvaardigheid
2. Zo ja, zal ik dan hier en daar laten vallen dat er een aanslag beraamd wordt op de Fok!-Sinterklaas (of een ander 'high profile'-onderwerp (niet zijnde de bank)?
Je bent aangenomen, verdere instructies volgen nog.

blackie007

  zondag 30 november 2003 @ 15:16:17 #62
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15037578
Ik stel me beschikbaar als chauffeur, ik beheers volledige controle over het wapen SIG SG551


Verleden heb ik veel in Bmw's gereden , ook een nissan. Ik werkte voor een aantal gangs in L.A als chaffeur en sentry dienstgedaan. O.a bij de Crips.

Ik ben nu hier om speciale redenen, maar zou het geld goed kunnen gebruiken. Stealth en in alle stilte benaderen is koek en ei, ook geluidsloos elimineren behoort tot mijn specialiteiten, Geef me enkel geen enkele taak die te maken heeft met computers. Dat is mijn zwakke plek, stress .. daar presteer ik enkel beter door.

Ik kan komen aan Glide equipment, AK's, een paar sigs, glassnijders.
Meer is mogelijk, maar dat zou weken duren, zo niet maanden.
Wat ik nog meer kan bieden.


Stel we zouden onverwacht schuilplaats nodig hebben, die kan ik bieden. Ook kan ik via vrienden en zakenpartners een vliegtuig in duitsland beschikbaar laten stellen die ons direct naar siberie zou kunnen vliegen, van daaruit kunnen we de rest van het plan voltooien.

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 30 november 2003 @ 19:44:49 #63
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15042677
Beste Pumatje,

Transport WAS al geregeld...
blanco paspoorten en de hele zooi ligt al klaar...
als het team definitief is heb ik alleen nog pasfoto's nodig van iedereen om de nieuwe paspoorten klaar te laten maken...

blackie007 laat nog wel van zich horen

Neerkomen wel!
  zondag 30 november 2003 @ 20:30:53 #64
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15043897
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:44 schreef Freeflyer het volgende:
Beste Pumatje,

Transport WAS al geregeld...
blanco paspoorten en de hele zooi ligt al klaar...
als het team definitief is heb ik alleen nog pasfoto's nodig van iedereen om de nieuwe paspoorten klaar te laten maken...

blackie007 laat nog wel van zich horen


o.k, stel er is nog plaats, zou ik het graag snel horen, Kan het geld gebruiken.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15049979
blackie007 bij een perfecte misdaad vallen geen doden, dus vanwaar de wapens...
pi_15050129
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:42 schreef on_the_mike het volgende:
blackie007 bij een perfecte misdaad vallen geen doden, dus vanwaar de wapens...
om de perfecte misdaad te kúnnen plegen, o.a. dus om overwicht te kunnen hebben mocht de situatie op één of ander moment door een ogenblik van bijv. onoplettenheid o.i.d. toch onverhoopt totaal uit de hand lopen. (je moet wel terug kunnen schieten mocht dat nodig zijn )
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_15054046
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:47 schreef bas-beest het volgende:

[..]

om de perfecte misdaad te kúnnen plegen, o.a. dus om overwicht te kunnen hebben mocht de situatie op één of ander moment door een ogenblik van bijv. onoplettenheid o.i.d. toch onverhoopt totaal uit de hand lopen. (je moet wel terug kunnen schieten mocht dat nodig zijn )


Klopt het overwicht is belangrijk, het is zeker niet de intensie om de wapens te gebruiken. Misschien moeten we nog kijken naar een soort verdoof wapen, waarmee we de bewakers tijdelijk uit schakelen.

Aanval plan is in ontwikkeling, ik probeer zo snel mogelijk een inventaristatie te houden om te kijken wat we nog nodig hebben.

pi_15054059
quote:
Op zondag 30 november 2003 20:30 schreef Pumatje het volgende:

[..]

o.k, stel er is nog plaats, zou ik het graag snel horen, Kan het geld gebruiken.


Ik zou je graag in de actieve dienst willen zetten, vervoer was idd al geregeld.
  maandag 1 december 2003 @ 10:02:26 #69
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15054105
Misschien even slim om een lijst op te zetten van de dingen waarover we beschikken, en die we nodig zullen hebben, + welke persoon welke uitrusting mee zal krijgen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15055713
quote:
Op maandag 1 december 2003 10:02 schreef Pumatje het volgende:
Misschien even slim om een lijst op te zetten van de dingen waarover we beschikken, en die we nodig zullen hebben, + welke persoon welke uitrusting mee zal krijgen.
Aanval plan is in ontwikkeling, ik probeer zo snel mogelijk een inventaristatie te houden om te kijken wat we nog nodig hebben.
  dinsdag 9 december 2003 @ 00:55:48 #71
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15265899
@ Blackie007

om het pand te benaderen van boven kan ik eventueel ook nog aan HAHO (High Altitude High Opening) spullen komen voor het aanvalsteam. Die spullen worden achter gelaten op het dak, er hoeft dan niets geforceerd te worden en van binnenuit naar buiten gaan trekt minder aandacht.

het verrassingselement werkt in je voordeel zullen we maar zeggen....

laat maar weten wat je ervan denkt !

Neerkomen wel!
pi_15271974
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 00:55 schreef Freeflyer het volgende:
@ Blackie007

om het pand te benaderen van boven kan ik eventueel ook nog aan HAHO (High Altitude High Opening) spullen komen voor het aanvalsteam. Die spullen worden achter gelaten op het dak, er hoeft dan niets geforceerd te worden en van binnenuit naar buiten gaan trekt minder aandacht.

het verrassingselement werkt in je voordeel zullen we maar zeggen....

laat maar weten wat je ervan denkt !


Klinkt goed, heb je misschien hier wat meer informatie over? Ik ben hard bezig met het aanvalplan, zodra ik hier wat meer duidelijkheid in kan verschaffen krijgen jullie dat te horen van me.
pi_15272083
Ik kan de politie wel met een of ander iets afleiden waardoor de politietroepen niet in de buurt van de bank zijn ten tijde van de overval
  dinsdag 9 december 2003 @ 12:54:34 #74
24330 TTiSoB
ben ff smurfen
pi_15272424
@ blackie: mss een idee...laat maar horen wat je ervan vindt

ik zou eerder een HALO (High Altitude Low Opening) aanbevelen. Waarom?
Nou ik heb uw plannen bekeken en ik weet niet of u er aan gedacht heeft...maar waarom de overval niet 's nachts plegen? Met behulp van de HALO equipment kan er zo onopvallend mogelijk op het dak van de bank geland worden. Dit omdat de parachutes pas op het laatste moment geopend worden. En het duister van de nacht behoed u voor de opmerkzaamheid van een eenzame wandelaar.

voordelen van nachtwerk: geen klanten/bankmedewerkers die in de weg lopen
geen verkeer op de vluchtweg.

nadeel: geen mogelijkheid tot chantage.
geen onopvallenheid in het verkeer mogelijk omdat er geen verkeer is

Ik denk dat de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen...als er genoeg specialisme wordt ingehuurd om de kluis te kraken zonder medewerking van een onwillige bankmedewerker.
En de mogelijkheid bestaat om uit te wijken naar een plan B dat als vluchtweg het riool gebruikt.

nou heb ik sinds kort van mijn lief een nieuwe boot voor mijn collectie gekregen...en het blijkt dat mijn stealth-helicopter kan landen op het achterdek.

het enigste dat we dan nog nodig hebben is een snelle speedboat

Waarom? Beide plannen: plan A(vluchtweg via de weg) of Plan B(vluchtweg via het riool) kunnen allebei leiden naar het waterbekken..en via het waterbekken kan er de open zee opgevaren worden....waar weer mijn boot ligt.

als u zich afvraagt waarom we de stealth helicopter niet kunnen gebruiken...ik heb het dak van de bank gechecked...en daar is niet op te landen....helaas.

Wat is jullie grootste wens?
Smurfin smurfen maar dat snapt geen mens!
  dinsdag 9 december 2003 @ 21:35:24 #75
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15286047
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 00:55 schreef Freeflyer het volgende:
@ Blackie007

om het pand te benaderen van boven kan ik eventueel ook nog aan HAHO (High Altitude High Opening) spullen komen voor het aanvalsteam. Die spullen worden achter gelaten op het dak, er hoeft dan niets geforceerd te worden en van binnenuit naar buiten gaan trekt minder aandacht.

het verrassingselement werkt in je voordeel zullen we maar zeggen....

laat maar weten wat je ervan denkt !


over die spullen kan ik indien gewenst ook beschikken.
Mij lijkt een overval bij dag beter geschikt dan bij nacht, ivm de aanwezigheid van andere mensen die enkel de overheids instellingen/politie zouden kunnen alarmeren. + je hebt cover of darkness in de nacht.

en stealth helicopters ? Mag ik weten wat ons budget is, want volgens mij kost zo'n ding meer dan een appel en een peer.

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 9 december 2003 @ 23:16:35 #76
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15289783
ik ga niet discussieren over halo of haho, ik biedt het alleen maar aan, blackie007 leidt deze missie en that's it as far as im concerned.

haho heeft wat voordelen omdat je niet per definitie boven je DZ gedropt hoeft te worden, je kunt onzichtbaar (door de nacht) langere afstanden afleggen zonder dat een vliegtuig met jou in verband wordt gebracht.

stealth helicopters zijn wat mij betreft geen optie... te duur but then again, blackie007 beslist !

Neerkomen wel!
  woensdag 10 december 2003 @ 09:13:11 #77
24330 TTiSoB
ben ff smurfen
pi_15294442
damn mannen...wil ik mun eigen helicopter gebruiken voor de actie...is het ook al nie goed

en ja dan is de volgende vraag zeker...als je al een stealth helicopter hebt...waarom wil je dan nog meer geld? geld heb je nooit genoeg

en met deze actie zet ik mun kwaliteiten op de kaart voor mogelijke vervolgklussen...

Wat is jullie grootste wens?
Smurfin smurfen maar dat snapt geen mens!
pi_15314972
Totaal 10 man in actie, en 5 man administratief achter de schermen.

Blackie007 organiseert:

[Actieve dienst]

* Auto (Audi rs4) check
* Wapens. check
* Coördinatie ploeg 1

Cohen organiseert:

[Actieve dienst]

* Omzeilen standaard toegangswegen.
* Infiltratie in bank + schema's bewaking.
* Coördinatie ploeg 1

Sjukke organiseert:

[actieve dienst]

* Coördinatie ploeg 2

Achterhoekers_eerst organiseert:

[Actieve dienst]

* Coördinatie ploeg 2

TTiSoB organiseert:

[actieve dienst]

* Coördinatie ploeg 3

Jadelovespat organiseert:

[actieve dienst]

* Nachtkijkers. check
* Coördinatie ploeg 3


bas-beest organiseert:

* Auto besturing.C32 AMG check
* Uniformen. check
* Autoploeg 1

Pumatje organiseert:

* Bestuurder Audi rs4 check
* Schuilplaats. check
* Autoploeg 1

----------------------------------------------------------------------------
Audioslaaf organiseert:

[Achter de schermen]

* Hacken van beveiligingssystemen.
* Kogel vrije vesten. check
* Munitie (rubbere kogel 9 mm) check

Freeflyer organiseert:

[Achter de schermen]

* Vlucht plan. check
* Contacten om geld wit te wassen. check
* Buitenlandse bankrekeningen. check
* 15 paspoorten. check
* Tickets bestemming. check
* satcoms (scrambled) met keelmicrofoon. check
* High Altitude High Opening

Zwansen organiseert :

[Achter de schermen]

* Dranken. check
* Gezelschap na de kraak. check

Ransbal organiseert:

* Blauwdrukken om toegang te krijgen tot de bank. check
* Kraaienpoten. check

Monk-E organiseert:

* Plan voor dwaalspoor politie Fok eiland. check

==================================================
Dingen die we nog nodig hebben

* Slaap gas.
* Gas maskers.
* 2 tal personen voor Coördinatie ploeg 4

Als jullie op of aanvullingen hebben zou ik die graag willen horen.

pi_15315256
Punten waar we op moeten letten:

Marcel067 goed opgelet bij de beveiligingscursus en drukt voorzichtig op de knop onder het bureau...shit denkt hij, de knop doet nix... waarom komt er nu geen grote kooi uit het plafond gevallen?

Forever lacht flauwtjes en wijst naar de verborgen camera's en de kluis waar fake money in zat better luck next time. en nu hopen voor je dat de fok! politie je niet te pakken krijgt

bron: FNB - Fok! Nationale Bank.

pi_15315959
* bas-beest meldt dat de auto in principe gereed is.
Ik bedoel, ik heb hem al, maar de enige waar ik zo snel aan kon komen, is een bijna brandweerrode --> welke kleur zal ik hem spuiten? Zwart, donkergrijs of ~blauw lijkt mij het beste.

De uniformen worden z.s.m. geregeld. Gasmaskers zijn bij de 'set' inbegrepen! Ik neem aan dat we alleen voor de actieve dienst 10 uniformen nodig hebben?
Bij deze uniformen kan, indien nodig, het volgende geleverd worden:
- Een volledig 'body armor', dus boven-lichaam, onder-lichaam, been~ en armbescherming. Dit alles zonder extra stijfheid van het uniform te veroorzaken.
- Een ingebouwde communicatie-set, met oortje en microfoon. Dit is evt. ook te leveren met alleen een vest voor de organisatie achter de schermen.

[edit]
ik krijg net van mijn leverancier te horen, dat hij ook slaapgas kan regelen!!!

[Dit bericht is gewijzigd door bas-beest op 10-12-2003 23:21]

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 10 december 2003 @ 23:01:48 #81
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15317491
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:18 schreef bas-beest het volgende:
- Een ingebouwde communicatie-set, met oortje en microfoon. Dit is evt. ook te leveren met alleen een vest voor de organisatie achter de schermen.
scrambled satcomms zijn al geregeld

@ blackie007
HAHO is geregeld voor 10 personen (actieve dienst) inclusief een C-130 Hercules om iedereen te droppen. Ik heb een datum nodig om een vluchtplan in te dienen en om NOTAMS aan te vragen.

Alle benodigde materialen worden of al gedragen door iedereen of worden in tassen meegenomen. De HAHO sets zijn militair en dus voorzien van extra bevestigingsmogelijkheden. Tesamen met de complete uitrusting (is overigens in zwart - de rigs, main en reserve) wordt er een GPS systeem geleverd voor de leading man. Ik heb coordinaten nodig van de landingsplaats.

Wie is er een dezer dagen in de buurt van de FNB om een landmark te maken van het bankgebouw ? Ik ontvang graag de 6 bij 6 cijgerige coordinaten inclusief de afwijking die de GPS geeft tesamen met het type GPS wat gebruikt wordt. De apparatuur programmeer ik dan zelf voorafgaand aan de operatie. Overigens fungeer ik zelf als jumpmaster in de Hercules zodat ook dat deel geregeld is.

Voor iedereen in actieve dienst die nog nooit gesprongen heeft, laat dit mij even weten; een cursus inclusief 10 sprongen is klaar om gegeven te worden. Ook iedereen die zijn vaardigheden wil ophalen moet dit even laten weten. Benodigde tijd om dot te leren is 3 a 4 dagen.

Neerkomen wel!
  woensdag 10 december 2003 @ 23:08:10 #82
15600 BB-King
Long live the King!
pi_15317719
Ik heb de politie gebeld.

Jullie zijn er gloeiend, maar dan ook erg gloeiend bij!!

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  woensdag 10 december 2003 @ 23:09:38 #83
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15317775
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:08 schreef BB-King het volgende:
Ik heb de politie gebeld.

Jullie zijn er gloeiend, maar dan ook erg gloeiend bij!!


ROFLMAO... moet ik nu bang worden
Neerkomen wel!
pi_15318139
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:01 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

scrambled satcomms zijn al geregeld

<knip>

Voor iedereen in actieve dienst die nog nooit gesprongen heeft, laat dit mij even weten; een cursus inclusief 10 sprongen is klaar om gegeven te worden. Ook iedereen die zijn vaardigheden wil ophalen moet dit even laten weten. Benodigde tijd om dot te leren is 3 a 4 dagen.


daar heb ik dan overheen gelezen, excuses, zal niet meer gebeuren!

ik heb wel een paar parachute-sprongen achter de rug, maar dat waren, zeg maar, recreatie-sprongen. Ik heb dus geen ervaring met sprongen met zware bepakking en evt. een zuurstofmasker o.i.d.
* bas-beest meldt zich hierbij aan voor een cursus!

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_15327907
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:08 schreef BB-King het volgende:
Ik heb de politie gebeld.

Jullie zijn er gloeiend, maar dan ook erg gloeiend bij!!


Filosoferen over een onderwerp mag altijd, het ten uitvoer brengen is strafbaar
pi_15327938
hai
  donderdag 11 december 2003 @ 19:30:57 #87
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15337467
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:01 schreef Freeflyer het volgende:

[..]


Voor iedereen in actieve dienst die nog nooit gesprongen heeft, laat dit mij even weten; een cursus inclusief 10 sprongen is klaar om gegeven te worden. Ook iedereen die zijn vaardigheden wil ophalen moet dit even laten weten. Benodigde tijd om dot te leren is 3 a 4 dagen.


Hehehe, Paas mij maar zo'n cursus.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15376122
Het lijkt mij trouwens ook heel handig als ik een male partner had voor die afleidingsklus..als het mis zou gaan dan kunnen we altijd nog onze charmes gebruiken
  zaterdag 13 december 2003 @ 12:58:56 #89
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15377059
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 12:09 schreef Monk-E het volgende:
Het lijkt mij trouwens ook heel handig als ik een male partner had voor die afleidingsklus..als het mis zou gaan dan kunnen we altijd nog onze charmes gebruiken
Ben misschien niet goed met computers maar wel met tha lay-di's

count me in

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15453796
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 12:58 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ben misschien niet goed met computers maar wel met tha lay-di's

count me in


Bewijs?
  dinsdag 16 december 2003 @ 18:06:00 #91
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15461143
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 13:23 schreef Monk-E het volgende:

[..]

Bewijs?


ehr, van wie denk jij dat Ron jeremy les heeft gehad
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15479183
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 18:06 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ehr, van wie denk jij dat Ron jeremy les heeft gehad


van de paus?
  woensdag 17 december 2003 @ 20:19:33 #93
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15492580
quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:25 schreef Monk-E het volgende:

[..]

van de paus?


Pcies, en daarom ben ik nou juist zo geschik voor de taak
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15492676
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:19 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Pcies, en daarom ben ik nou juist zo geschik voor de taak


ben jij de paus dan?
pi_15495211
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:22 schreef Monk-E het volgende:

[..]

ben jij de paus dan?


Hij wil gewoon een vriendinetjeeeeeeee
Houdoe en bedankt olé olé
pi_15495250
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:46 schreef audioslaaf het volgende:

[..]

Hij wil gewoon een vriendinetjeeeeeeee


heeft hij pech
pi_15542741
Nog hulp nodig op het gebied van computerbeveiliging, ik ben o.a. goed in Social Enginering en Firewalls

[Dit bericht is gewijzigd door Mangoworks2002 op 19-12-2003 15:47]

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zaterdag 20 december 2003 @ 15:27:33 #98
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15565020
quote:
Op woensdag 17 december 2003 21:48 schreef Monk-E het volgende:

[..]

heeft hij pech


Vriendin heb ik al , ik kan die sign enkel niet veranderen.
euhm, wat is nu het plan
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15565162
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 15:27 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Vriendin heb ik al , ik kan die sign enkel niet veranderen.
euhm, wat is nu het plan


moet je naar profiel gaan, daar kun je het veranderen. uhm, het plan. Wij zorgen voor een afleidingsmanouvre d.m.v een aanslag op balkenende te plegen een in scéne gezette ontvoering of iets dergelijks. Daardoor komt de politie achter ons aan en kan de rest van het team hun slag slaan.
  zondag 21 december 2003 @ 15:44:54 #100
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15582174
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 15:33 schreef Monk-E het volgende:

[..]

moet je naar profiel gaan, daar kun je het veranderen. uhm, het plan. Wij zorgen voor een afleidingsmanouvre d.m.v een aanslag op balkenende te plegen een in scéne gezette ontvoering of iets dergelijks. Daardoor komt de politie achter ons aan en kan de rest van het team hun slag slaan.


klinkt goed, wat had je in gedachten. We moeten zorgen dat de aandacht van het hele korps word getrokken. iets groots dus

Bomaanslag? Bankoverval is te riskant, ontvoering krijg je niet veel aandacht mee imo.

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15582322
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:44 schreef Pumatje het volgende:

[..]

klinkt goed, wat had je in gedachten. We moeten zorgen dat de aandacht van het hele korps word getrokken. iets groots dus

Bomaanslag? Bankoverval is te riskant, ontvoering krijg je niet veel aandacht mee imo.


te veel slachtoffers bij een bomaanslag.
pi_15582647
als er nog iemand nodig is...ik ben je man

specialiteiten:
ranged combat (qualified sniper)
demolition expert

oftewel...ik hou een oogje op jullie gericht
zonder backup kan iedereen van buiten naar binnen als jullie ff niet opletten

enige wat ik nodig heb is:


TPG-1 sniper rifle met nightscope


Browning Pro-9 met demper uiteraard

mag ik voor jullie nog frag grenades aanraden als het echt moeilijk word?

oja...ik wil jullie namen niet weten...gewoon...voor áls er iemand toch gepakt wordt

noem mij maar "meneer wizza"

  zondag 21 december 2003 @ 20:17:07 #103
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15590121
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:49 schreef Monk-E het volgende:

[..]

te veel slachtoffers bij een bomaanslag.


daar heb je gelijk in, maar een goed geplaatste bomaanslag op een bewust goedgekozen plek hoeft geen of zeer weinig slachtoffers te eisen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 21 december 2003 @ 20:17:57 #104
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15590142
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:59 schreef enlightenedwizza het volgende:

[afbeelding]
TPG-1 sniper rifle met nightscope


krijg je die bij 4 postzegels gratis ofzo
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15590193
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:17 schreef Pumatje het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in, maar een goed geplaatste bomaanslag op een bewust goedgekozen plek hoeft geen of zeer weinig slachtoffers te eisen.


dan hebben ze wss door dat het een afleidingsactie is.
  zondag 21 december 2003 @ 20:48:14 #106
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15591042
quote:
Op zondag 21 december 2003 20:19 schreef Monk-E het volgende:

[..]

dan hebben ze wss door dat het een afleidingsactie is.


niet als je het doet, waar eventueel voor een andere misdaad een voordeel uit te halen valt. maar wat stel je dan voor.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15594526
ik heb nog wel een goed idee (denk ik) om ons wat extra tijd te bezorgen als we eenmaal binnen zijn. Ik moet wel toegeven dat het geen 'original' is, maar het gaat om het volgende:
Vantevoren moeten er een aantal auto's op strategische punten opgesteld worden, bepaalde toegangswegen enz., uitgerust met een (kleine) brandbom en evt. extra jerrycans benzine. Deze bommen worden op het moment dat wij naar binnen gaan door het 'afleidings-team' op afstand tot ontploffing gebracht en zorgen er dus voor dat er op strategische punten een (hopelijk) enorme chaos zal onstaan waardoor het verkeer dat totaal vast komt te zitten.
Evt. kan ik voor wat extra auto's en de brandbommen + radio-ontsteking zorgen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_15599320
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:59 schreef enlightenedwizza het volgende:
<knip>

mag ik voor jullie nog frag grenades aanraden als het echt moeilijk word?

oja...ik wil jullie namen niet weten...gewoon...voor áls er iemand toch gepakt wordt

noem mij maar "meneer wizza"


afgaande op de film 'Navy Seals' uit 1990 (met o.a. Charlie Sheen) kunnen we jou dan beter 'God' noemen

* bas-beest meldt verder dat er het nodige geleverd is.
- 10 complete uniformen, d.w.z. met gasmaskers en een volledig 'body armor'.
- zwarte schmink om 's nachts zo onopvallend mogelijk te zijn.
- slaapgas-granaten
- flashbang-granaten

Laat maar weten of er meer geleverd moet worden, bijv. extra uniformen of kleding e.d. voor bijv. het afleidings-team. Dan ga ik dat z.s.m. regelen.

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_15690128
*God reporting in

Heeft iedereen het te druk met 't regelen van de spullen ofzo?
updatejes blijven een beetje uit

  donderdag 25 december 2003 @ 12:23:03 #110
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15690699
quote:
Op donderdag 25 december 2003 11:41 schreef enlightenedwizza het volgende:
*God reporting in

Heeft iedereen het te druk met 't regelen van de spullen ofzo?
updatejes blijven een beetje uit


Mijn eigen equipment heb ik voor elkaar.
Scout armour, MP5SD , BP armored vest, en Modified SIG SG551 inc geluidsdemping, Flashbangs,ammo nachtkijker en de kleine spulletjes. Satcom e.d worden overhandigd dacht ik na verloop van tijd?

Stel blackie vind het beter dat ik overga naar USP40 dan doe ik dat, alhoewel ik daar nog nooit mee geschoten heb.

Kan er al verteld worden wat in grote richtlijnen functie van mij in het grote plaatje word.

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 25 december 2003 @ 14:01:00 #111
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15692903
Als ik goed opgelet heb dan zijn er 2 mensen die wel even een opfriscursus parachutespringen willen hebben...
Om dat te kunnen regelen heb ik wel een tijdschema nodig zo langzamerhand....

Verder heb ik de rest van de spullen die ik zou regelen klaar liggen.

Nogmaals een tijdschema wordt er belangrijk...

Neerkomen wel!
  vrijdag 26 december 2003 @ 15:49:11 #112
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15719987
quote:
Op donderdag 25 december 2003 14:01 schreef Freeflyer het volgende:
Als ik goed opgelet heb dan zijn er 2 mensen die wel even een opfriscursus parachutespringen willen hebben...
Om dat te kunnen regelen heb ik wel een tijdschema nodig zo langzamerhand....

Verder heb ik de rest van de spullen die ik zou regelen klaar liggen.

Nogmaals een tijdschema wordt er belangrijk...


Ik ben bijna altijd beschikbaar, behalve op maandagen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15732362
quote:
Op donderdag 25 december 2003 14:01 schreef Freeflyer het volgende:
Als ik goed opgelet heb dan zijn er 2 mensen die wel even een opfriscursus parachutespringen willen hebben...
Om dat te kunnen regelen heb ik wel een tijdschema nodig zo langzamerhand....

Verder heb ik de rest van de spullen die ik zou regelen klaar liggen.

Nogmaals een tijdschema wordt er belangrijk...


laat maar weten wanneer de eerstvolgende cursus is. Op dit moment zit ik in zo'n situatie dat ik mijn eigen tijd in kan delen, dus wat mij betreft geen probleem wanneer die cursus plaats gaat vinden.
Maar om alvast met Pumatje rekening te houden, lijkt het me handiger om niet op een maandag te plannen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_15732531
Hmz neej sorry,
ik heb het al druk genoeg.

Mijn missies de komende jaren:
milovevic vermoorden
Ratko Mladic vermoorden
en in 2004 volkert vermoorden

YARRR!!!!
pi_15785464
Ik heb ook wel intresse om mee te doen.
Ik heb bij de US NAVY SEALS gezeten maar we hadden het de laatste tijd niet zo druk meer dus ben ik door bezuinigen en uit gedonderd
Daarvoor heb ik nog 5 jaar bij de Mossad gewerkt.

Mijn favoriete wapens zijn de

(MP5K 9mm with standard "S-E-F" trigger group)

En de

(MP5SD3 9mm with integral aluminium sound supressor
and standard "S-E-F")

Het liefst allebij met een laser er onder.

Ik heb een vliegbrevet en kan dus wel met een vliegtuig komen om jullie op te halen om er vandoor te gaan.
Ik heb verder connecties om een bedrag los te krijgen om wat inkopen te doen. (Heb nog wat geld achter de hand gehouden van wat aanslagen op nazi officieren)
Ik kan verder perfect omgaan met een motor.

Ik werk het liefste in me eentje omdat ik dan van niemand last heb en dan kan doen wat ik wil. Ik wil eventueel wel voor een afleidings actie zorgen zoals bijvoorbeeld aan de andere kant van de stad een grote groep mensen tegijzelen ofzo. Ik kan hun natuurlijk daarna weer vrij laten en me door middel van me motor bij jullie voegen.

Geef me dit wapen en een hummer en ik zorg helemaal dat jullie geen politie achter jullie aan krijgen.

(GMG 40mm x 53)

Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_15785678
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar als iemand serieus is (in de echte wereld) moet ie het ff laten weten.
  maandag 29 december 2003 @ 10:01:27 #117
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15788780
quote:
Op maandag 29 december 2003 02:16 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb ook wel intresse om mee te doen.
Ik heb bij de US NAVY SEALS gezeten maar we hadden het de laatste tijd niet zo druk meer dus ben ik door bezuinigen en uit gedonderd
Daarvoor heb ik nog 5 jaar bij de Mossad gewerkt.

Mijn favoriete wapens zijn de
[afbeelding]
(MP5K 9mm with standard "S-E-F" trigger group)

En de
[afbeelding]
(MP5SD3 9mm with integral aluminium sound supressor
and standard "S-E-F")

Het liefst allebij met een laser er onder.

Ik heb een vliegbrevet en kan dus wel met een vliegtuig komen om jullie op te halen om er vandoor te gaan.
Ik heb verder connecties om een bedrag los te krijgen om wat inkopen te doen. (Heb nog wat geld achter de hand gehouden van wat aanslagen op nazi officieren)
Ik kan verder perfect omgaan met een motor.

Ik werk het liefste in me eentje omdat ik dan van niemand last heb en dan kan doen wat ik wil. Ik wil eventueel wel voor een afleidings actie zorgen zoals bijvoorbeeld aan de andere kant van de stad een grote groep mensen tegijzelen ofzo. Ik kan hun natuurlijk daarna weer vrij laten en me door middel van me motor bij jullie voegen.

Geef me dit wapen en een hummer en ik zorg helemaal dat jullie geen politie achter jullie aan krijgen.
[afbeelding]
(GMG 40mm x 53)


Correct me if I am wrong maar volgens mij zijn de teams al bepaald, en acties toegewezen. We wachten nu enkel nog op het plan, dus ik weet niet of er nog plaats is. mail blackie hier even ofzo:)
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15792418
Totaal 10 man in actie, en 5 man administratief achter de schermen.

Blackie007 organiseert:

[Actieve dienst]

* Auto (Audi rs4) check
* Wapens. check
* Coördinatie ploeg 1

Cohen organiseert:

[Actieve dienst]

* Omzeilen standaard toegangswegen.check
* Infiltratie in bank + schema's bewaking.check
* Coördinatie ploeg 1

Sjukke organiseert:

[actieve dienst]

* Coördinatie ploeg 2

Achterhoekers_eerst organiseert:

[Actieve dienst]

* Coördinatie ploeg 2

TTiSoB organiseert:

[actieve dienst]

* Coördinatie ploeg 3

Jadelovespat organiseert:

[actieve dienst]

* Nachtkijkers. check
* Coördinatie ploeg 3

enlightenedwizza

[actieve dienst]

* Coördinatie ploeg 4

SHERMAN

[actieve dienst]

* Coördinatie ploeg 4

bas-beest organiseert:

* Auto besturing.C32 AMG check
* Uniformen. check
* Autoploeg 1check
* Slaap gas.check
* Gas maskers. check


Pumatje organiseert:

* Bestuurder Audi rs4 check
* Schuilplaats. check
* Autoploeg 1check

----------------------------------------------------------------------------
Audioslaaf organiseert:

[Achter de schermen]

* Hacken van beveiligingssystemen.
* Kogel vrije vesten. check
* Munitie (rubbere kogel 9 mm) check

Freeflyer organiseert:

[Achter de schermen]

* Vlucht plan. check
* Contacten om geld wit te wassen. check
* Buitenlandse bankrekeningen. check
* 15 paspoorten. check
* Tickets bestemming. check
* satcoms (scrambled) met keelmicrofoon. check
* High Altitude High Opening check

Zwansen organiseert :

[Achter de schermen]

* Dranken. check
* Gezelschap na de kraak. check

Ransbal organiseert:

* Blauwdrukken om toegang te krijgen tot de bank. check
* Kraaienpoten. check

Monk-E organiseert:

* Plan voor dwaalspoor politie Fok eiland. check

==================================================
Dingen die we nog nodig hebben

* Snelle auto met bestuurder.
* Technicien voor uitschakelen complete stroom circuit bank.

[Dit bericht is gewijzigd door blackie007 op 29-12-2003 13:02]

pi_15792880
Het plan is als volgt:

Als het plan in werking wordt gesteld zijn er 3 auto's voor handen.

1. Audi Rs4 bestuurder Pumatje
2. Amg c 32 bestuurder Bas beest
3. Auto wordt nog bekeken (Vacature bestuurder)

Aankomst

Technicien schakeld alle stroom circuits uit in het pand, zodat het donker in het pand is.

Beide teams zetten gas maskers en nightvision op.

Coordinatie team 1,2 betreden bank aan voorkant.

Coordinatie team 3,4 betreden bank aan achterkant.

Binnenkomst

Deur wordt vergrendeld.

Coordinatie team 1,2 schakelen ieder gewapend persoon uit met de MP5SD 9 mm geladen met rubbere kogels, schiet op borsthoogte.

Coordinatie team 3,4 schakelen ieder gewapend persoon uit met de MP5SD 9 mm geladen met rubbere kogel, schiet op borsthoogte.

Gas

Zodra alle gewapende personen zijn uitgeschakeld, worden er door alle teams de slaap gas granaten geactiveerd.

Deze gas granaten hebben een zeer snelle werking, zodat iedereen binnen 5 sec in slaap is gevallen, hou er rekening mee dat er misschien gasmaskers in het pand aanwezig zijn. Wees hier alert op, zodat er niet perongeluk iemand ontsnapt of een eventueel alarm activeerd.

We hebben totaal 5 minuten om de kraak te zetten, coordinatie team 1,2 houden zich bezig met kraak, coordinatie team 3,4 houden zich bezig met overzicht en tijdsduur kraak.

Bestuurders:

De bestuurders worden geacht om achter de bank te gaan staan met de auto's, zodra alle teams aanwezig zijn worden de teams gesplitst en wordt er elk een andere kant op gereden. We treffen elkaar weer na 5 dagen, in deze periode wordt er 1 telefoontje gepleegd met een gescrambeld met een code woord om aan te geven of alles goed is gegaan.

Op en aanmerkingen zijn van harte welkom, het plan aanpassen zit ook in de mogelijkheden. Laat maar horen wat jullie bevindingen zijn.

Blackie007 out..

  maandag 29 december 2003 @ 21:27:29 #120
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15807469
Geen op of aanmerkingen.

Lijkt me verstandig om zodra de vlucht ingezet is dat iedereen een aantal malen van auto wisselt.

Wellicht is het een optie om met huurauto's te werken voor NL, BE en of DE ?

Een ander verhaal is dat de buit z.s.m. naar rendezvous A moet met als alternatief rendezvous B. LET OP: dit laatste is op need to know basis en is derhalve alleen bij blackie007 en mijzelf bekend.

En dan het volgende:
Zodra ik de buit heb kost het 7 dagen om dit op alle genummerde rekeningen te krijgen (moet via omweg om te voorkomen dat het getraceerd wordt). De rekening nummers worden voorafgaand aan de missie aan iedereen persoonlijk gecommuniceerd.

Neerkomen wel!
  maandag 29 december 2003 @ 21:29:15 #121
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_15807510
Over de gasgranaten het volgende:
Kan dit gas een halve minuut voorafgaand aan de start van de missie niet via de luchtbehandeling verspreidt worden ?

Scheelt veel werk en tegenstand imo.

Neerkomen wel!
pi_15808028
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:29 schreef Freeflyer het volgende:
Over de gasgranaten het volgende:
Kan dit gas een halve minuut voorafgaand aan de start van de missie niet via de luchtbehandeling verspreidt worden ?

Scheelt veel werk en tegenstand imo.


Perfect, als iedereen met zulke op of aanmerkingen komt dan gaat het helemaal goed komen.

Ik zal het verwerken in het plan.

pi_15809372
quote:
Op maandag 29 december 2003 21:47 schreef blackie007 het volgende:

[..]

Perfect, als iedereen met zulke op of aanmerkingen komt dan gaat het helemaal goed komen.

Ik zal het verwerken in het plan.


Wil je nog dat ik de stad op stelten zet zodat jullie geen last van polite hebben?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  maandag 29 december 2003 @ 23:02:13 #124
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15810223
We hebben een goede decoy nodig.

Iemand bad boys gezien?

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15810617
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:02 schreef Pumatje het volgende:
We hebben een goede decoy nodig.

Iemand bad boys gezien?


Ik offer me op om de boel af te leiden
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:33:19 #126
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15812510
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:15 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Ik offer me op om de boel af te leiden


cool
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15818486
quote:
Op maandag 29 december 2003 22:29 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Wil je nog dat ik de stad op stelten zet zodat jullie geen last van polite hebben?


Wat had je in gedachten om te doen? En heb je hier nog bepaalde spullen voor nodig?
pi_15818510
- niet grappig -

[Dit bericht is gewijzigd door Phoenixx op 30-12-2003 20:34]

pi_15826566
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 10:36 schreef blackie007 het volgende:

[..]

Wat had je in gedachten om te doen? En heb je hier nog bepaalde spullen voor nodig?


misschien dat dit een idee is, dat heb ik hier al een keer neergezet, maar misschien dat er overheen gelezen is ofzo, iig. is er nog niet op gereageerd.

Vantevoren moeten er een aantal auto's op strategische punten opgesteld worden, bepaalde toegangswegen enz., uitgerust met een (kleine) brandbom en evt. extra jerrycans benzine. Deze bommen worden op het moment dat wij naar binnen gaan door het 'afleidings-team' op afstand tot ontploffing gebracht/in brand gestoken en zorgen er dus voor dat er op die punten een (hopelijk) enorme chaos zal onstaan waardoor het verkeer totaal vast komt te zitten.
Dan moet er dus wel voor wat extra auto's en de brandbommen + radio-ontsteking gezorgd worden.

Dit heb ik een keer gezien in een docu over een kunstroof in Stockholm ofzo, die gasten zijn toen wel gepakt, maar dat kwam meer omdat ze een aantal andere stommiteiten uithaalen enz., zoals een GSM vergeten

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_15829663
Oh ik had verschillende dingen in gedachten.
Het politiebureau innemen???
Het stadhuis veroveren en de burgemeester gijzelen

Of een bezinepomp opblaasen vanaf een afstand. Vervolgens als de brandweer uitrukt om de brand de blussen anders bezinepompen van afstand laten ontploffen. De politie die de mensen op afstand wilt houden zal dus overal tegelijk moeten zijn. Als ik dan vervolgens het stadhuis in loop om de boel overhoop te halen, Raakt de politie helemaal van de kaart omdat ze niet weten waar ze nou naar teo moeten. De burgemeester is belangrijker dus de beste eenheden worden naar mij gestuurd. Ze zullen dan niet verwachten dat jullie bezig zijn om de bank te overvallen. Aan gezien ze denken dat het een afleiding is om de burgemeester te gijzelen.

Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 18 januari 2004 @ 17:51:31 #131
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_16371670
zo te zien en te horen is niemand meer bezig met deze misdaad...

* Freeflyer gaat verder met het voorbereiden i.c.m. mensen die wel geinteresseerd zijn...

Neerkomen wel!
pi_16371883
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:51 schreef Freeflyer het volgende:
zo te zien en te horen is niemand meer bezig met deze misdaad...

* Freeflyer gaat verder met het voorbereiden i.c.m. mensen die wel geinteresseerd zijn...


er is vrij weinig wat we kunnen doen
iedereen staat paraat maar 't is nog wachten op het plan en spullen

BTW, worden er ook nog trainingen gehouden? zo ja, wanneer?

  zondag 18 januari 2004 @ 19:21:20 #133
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_16374220
* Als Freeflyer en Enlightenedwizza staan te overleggen, dwarrelt er een vel papier naar beneden. Ze kijken verbaasd naar elkaar en dan naar het papier:

NU HET UUR VAN DE WAARHEID NADERT, IS DE PRECIEZE TIJD WAAROP DE VLOEDGOLF HET EILAND ZAL BEREIKEN UITGEREKEND. IN DE NACHT VAN ZONDAG OP MAANDAG, OM 00:00 UUR ZAL HET EILAND DOOR DE OCEAAN WORDEN VERZWOLGEN.

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_16376492
We gaan het dus niet redden, ook al hebben we het geld. We kunnen er niks mee doen.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 18 januari 2004 @ 20:51:15 #135
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_16376885
quote:
Op zondag 18 januari 2004 19:21 schreef Phoenixx het volgende:
* Als Freeflyer en Enlightenedwizza staan te overleggen, dwarrelt er een vel papier naar beneden. Ze kijken verbaasd naar elkaar en dan naar het papier:

NU HET UUR VAN DE WAARHEID NADERT, IS DE PRECIEZE TIJD WAAROP DE VLOEDGOLF HET EILAND ZAL BEREIKEN UITGEREKEND. IN DE NACHT VAN ZONDAG OP MAANDAG, OM 00:00 UUR ZAL HET EILAND DOOR DE OCEAAN WORDEN VERZWOLGEN.


shit.... najah niets aan te doen.... er komt een nieuwe tijd met een nieuw plan....

* Freeflyer loopt naar de auto en rijdt naar het vliegveld. Na een laatste keer omgekeken te hebben stap ik in het vliegtuig en trek de deur achter me dicht en start de piloot de motor...

Vaarwel ! (hoe ironisch)

Neerkomen wel!
  zondag 18 januari 2004 @ 22:52:48 #136
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_16381201
wtf, kom op jongens.
Dit slaat nergens op, door zon kutpost van die gast met zijn papiertjes gaat alles ineensniet door.

Allemaal handen omhoog voor het negeren van die post en gewoon doorgaan van het plan.


*steekt hand omhoog*

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')