quote:nouh stil jij
Op zondag 16 november 2003 11:51 schreef mvt het volgende:[..]
als ik je foto zie met Boe, dan kom je qua lengte in de buurt
verder is er nog een onderdeel dat wij jongens niet willen missen aan een vrouw
quote:Dat bedoel ik, ze is bloemenbindster EN uitzonderlijk goed in fileparkeren. Welke man kan dat hedendaags nog?
Op zondag 16 november 2003 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
De overbuurvrouw is een bloemenbindster.
. Ze kan echter wel fileparkeren als de beste.
. Met een Renault Master nog wel.
quote:Niet alle mannen zijn borsten en billen mannen. Aanwezigheid daarvan wordt veelal wel op prijs gesteld, maar is niet noodzakelijk. Ben zelf meer een ranke schouders type. Al weet ik mijn God niet waarom. Heeft iemand daar een verklaring voor?
Op zondag 16 november 2003 11:33 schreef fauve het volgende:
wat vinden mannen er toch zo mooi aan ?
quote:Juist, wij mannen zijn verdoemd tot een rol als zaaddonoren. Als stier Herman zullen we op stal gehouden worden, paraat staand als we een nepvrouw moeten dekken.
Op zondag 16 november 2003 12:05 schreef _ThundeR_ het volgende:
Dat bedoel ik, ze is bloemenbindster EN uitzonderlijk goed in fileparkeren. Welke man kan dat hedendaags nog?
[Dit bericht is gewijzigd door fauve op 16-11-2003 12:08]
quote:ik hou van normale meisjes
Op zondag 16 november 2003 12:07 schreef fauve het volgende:
ik heb nog wel een vraag voor de mannen
vinden mannen die dunne slanke vrouwen mooier of houden ze meer van vrouwen met wat meer vlees in de kuip(over het algemeen)
want zoveel meisjes zitten zich uit te hongeren, dit kan verkomen worden
dat ben ik zelf ook dus..
quote:Jij zoekt iemand om te kunnen beschermen. Iemand om te behandelen als een prinsesje. Jij zult haar Witte Ridder op het Knappe Paard zijn. Met brede schouders uiteraard.
Op zondag 16 november 2003 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet alle mannen zijn borsten en billen mannen. Aanwezigheid daarvan wordt veelal wel op prijs gesteld, maar is niet noodzakelijk. Ben zelf meer een ranke schouders type. Al weet ik mijn God niet waarom. Heeft iemand daar een verklaring voor?
graag voordat ik een hele zondag verkloot aan het beantwoorden van deze vraag met waarschijnlijk een heel simpel antwoord dat me nu niet te binnen schiet
quote:En daarna gaat hij op stal JK.
Op zondag 16 november 2003 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Jij zoekt iemand om te kunnen beschermen. Iemand om te behandelen als een prinsesje. Jij zult haar Witte Ridder op het Knappe Paard zijn. Met brede schouders uiteraard.
quote:Uiteraard. Het is algemeen bekend dat vrouwen vallen op bepaalde kwaliteiten in een man, maar zo gauw ze die man aan de haak heeft geslagen, probeert ze zo snel mogelijk hem te veranderen in het tegenovergestelde.
Op zondag 16 november 2003 12:10 schreef _ThundeR_ het volgende:
En daarna gaat hij op stal JK.
quote:Kijk, jij bent nog zo een die denkt dat de vrouw echt huilt, maar zodra ze een goede basis hebben, ga ook jij op stal en krijg jij ook wat tikjes.
Op zondag 16 november 2003 12:10 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Totale gehoorzaamheid!!
Op haar knieen als ik roep " On Your Goddamn Knees!!! BItch!!!
Huilen als ik haar een corrigerend tikje geef!!!
quote:Dit is uit jarenlange ervaring.
Op zondag 16 november 2003 12:12 schreef _ThundeR_ het volgende:[..]
Kijk, jij bent nog zo een die denkt dat de vrouw echt huilt, maar zodra ze een goede basis hebben, ga ook jij op stal en krijg jij ook wat tikjes.
Mijn vriendin/vrouw de slaaf.
quote:Ah, ik wist dat er een simpele verklaring voor was! Mijn dank ik groot voor deze wijsheden. De zondag is gered!
Op zondag 16 november 2003 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij zoekt iemand om te kunnen beschermen. Iemand om te behandelen als een prinsesje. Jij zult haar Witte Ridder op het Knappe Paard zijn. Met brede schouders uiteraard.
PS - Bent u de ad interim van Swami in zijn afwezigheid?
quote:Het is niet meer te stoppen.
Op zondag 16 november 2003 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Uiteraard. Het is algemeen bekend dat vrouwen vallen op bepaalde kwaliteiten in een man, maar zo gauw ze die man aan de haak heeft geslagen, probeert ze zo snel mogelijk hem te veranderen in het tegenovergestelde.
quote:JK is freelance.
Op zondag 16 november 2003 12:14 schreef UIO_AMS het volgende:[..]
Ah, ik wist dat er een simpele verklaring voor was! Mijn dank ik groot voor deze wijsheden. De zondag is gered!
PS - Bent u de ad interim van Swami in zijn afwezigheid?
quote:Jouw figuur zit in de catogorie erg mooi...
vinden mannen die dunne slanke vrouwen mooier of houden ze meer van vrouwen met wat meer vlees in de kuip(over het algemeen)
want zoveel meisjes zitten zich uit te hongeren, dit kan voorkomen worden
Maargoed er zijn ook wel heel andere types die ook erg mooi zijn. Als het allemaal maar klopt zeg maar...
quote:Basaal ook.
Op zondag 16 november 2003 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
En vrouw met mooie heupen en borsten straalt uit: "Kijk mij eensch, ik ben vruchtbaar, stop je zaad in mij en ik geef je gezonde kinderen."
(Heel bassaal gezegd).
quote:Ik vind dikke vrouwen niet zo mooi
want zoveel meisjes zitten zich uit te hongeren, dit kan voorkomen worden
Maarum eik gaat ut om het toch om het innerlijk ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Hans_worst op 16-11-2003 12:21]
quote:Waar bleef je ?
Op zondag 16 november 2003 12:17 schreef Bioslock het volgende:[..]
Basaal ook.
quote:Ik Heb Zijn Wijze Lessen Tot Mij Genomen En Probeer Die Dagelijks Toe Te Passen.
Op zondag 16 november 2003 12:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, ik wist dat er een simpele verklaring voor was! Mijn dank ik groot voor deze wijsheden. De zondag is gered!PS - Bent u de ad interim van Swami in zijn afwezigheid?
quote:HOU JE BEK, BOGGELAAR.
Op zondag 16 november 2003 12:17 schreef Bioslock het volgende:
Basaal ook.
quote:Och. Prioriteit. Bier.
Op zondag 16 november 2003 12:18 schreef _ThundeR_ het volgende:[..]
Waar bleef je ?
quote:Ik zou mn fluit wel in TS willen stoppen. Eigenlijk.
Op zondag 16 november 2003 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
HOU JE BEK, BOGGELAAR.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |