quote:
Op zondag 16 november 2003 13:53 schreef Cybart het volgende:<blah>
blegh, zondagen zijn saai
quote:morgen begin van mijn laatste blok
Op zondag 16 november 2003 13:55 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ach ik vind het wel lekker zo'n dag zonder school/ werk of andere verplichtingen. Morgen weer naar school, begin van blok 2
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 16-11-2003 13:59]
quote:Lijkt niet echt op mijn stamkroeg zo te horen
Op zondag 16 november 2003 13:55 schreef Vlarp het volgende:[..]
uhuh, klopt.. en het was lekker rustig gisteren. De eigenaar was dronken en zat Maarten en mij de hele tijd te verleiden. D'r waren nog 2 erg leuke jongens, waar we erg aan twijfelen of ze wel op meiden vallen en daar hebben we een hele tijd mee zitten ouwehoeren. Ze draaiden erg gave muziek, nou ja, typische meezing en meedans kroegmuziek
En maarten en ik hebben toen ook maar de Dolly Dots aangevraagd, ze draaiden ook al de YMCA en it's raining men enzo... dan kan er best nog wat meer nichtenmuziek bij
quote:niet echt het type waar ik op val nee
Op zondag 16 november 2003 13:57 schreef ajuu het volgende:
[afbeelding]ik weet het ook niet hoor
quote:Nah, 't is een poolcafe. Niet dat Maarten en ik er poolen. Als we daar binnenkomen zetten ze al 2 fluitjes klaar voor ons
Op zondag 16 november 2003 13:58 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Lijkt niet echt op mijn stamkroeg zo te horen
![]()
quote:Mijn stamkroeg lijkt af en toe meer een verzamelplek voor 40 jarige hard rockers
Op zondag 16 november 2003 14:00 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nah, 't is een poolcafe. Niet dat Maarten en ik er poolen. Als we daar binnenkomen zetten ze al 2 fluitjes klaar voor ons
En soms dan gaat zelfs de muziek om voor ons..
quote:DE TERUGKEEK VAN VAN KOOTEN EN DE BIE
Op zondag 16 november 2003 13:53 schreef Cybart het volgende:blegh, zondagen zijn saai
De Vieze Man en meneer Foppe in het bos
Van Kooten & De Bie terug op tv? Ja, ze komen terug. Eenmalig, met een uitgebreide terugblik of, om in hun terminologie te blijven, terugkeek van anderhalf uur. Vijf jaar na hun laatste tv-optreden zijn Van Kooten & De Bie bepaald niet vergeten. Bij de VPRO komen nog steeds talrijke verzoeken tot herhaling binnen en in kranten en weekbladen worden hun creaties en uitspraken regelmatig geciteerd. Alle reden voor de VPRO Kees van Kooten en Wim de Bie nog eens uitvoerig te eren. De VPRO zendt een lawine aan fragmenten uit. Van Juinen tot Ter Weksel. Van de begintijd van het Simplisties Verbond tot Keek op de Week. Van De Vieze Man tot De Duitse Leraar. Van Jacobse en Van Es tot Koos Koets en Robbie Kerkhof.
.
quote:Mijn ontbijt bestond uit friet en hamburgers, niet echt iets waar je op zich op zit te wachten na een alcoholisch nachtje maar ja daar kunnen mn ouders natuurlijk geen rekening mee houden.
Op zondag 16 november 2003 14:01 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb honger, maar bij de gadachte wat te gaan eten heb ik al geen zin meerMisschien voortaan iets minder drinken. En vooral voortaan het shotje met strohrum laten staan
en nu ga ik ff met pa overleggen wat we gaan eten vanavond
want ma gaat blijkbaar uit eten
quote:'t is ook een van de meest relaxe kroegen die er is hier. Niet echt zo'n stampvol cafe waar alle jeugd heengaat, die zitten in een andere kroeg namelijk. En de eigenaar is erg relaxed, hij zei gisteren ook weer dat als we ooit daar binnen problemen zouden krijgen met mensen die niet zo blij zijn dat we homo zijn dan zou hij wel even ingrijpen. Eigenaar is tof, wil ook nog steeds een keer mee gaan stappen met maarten en mij, maar da's misschien ook omdat ie bi is.
Op zondag 16 november 2003 14:02 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Mijn stamkroeg lijkt af en toe meer een verzamelplek voor 40 jarige hard rockers
Maar ja een stamkroeg is natuurlijk sowieso gezellig, je kent iedereen, de eigenaar kent je enz, maar een echt hippe kroeg kan ik het niet noemen
quote:We eten al 2 jaar op zondag 's avonds warm. Omdat ik tussen de middag toch nooit mee eet. En dan neem ik gewoon een boterham ofzo.
Op zondag 16 november 2003 14:04 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Mijn ontbijt bestond uit friet en hamburgers, niet echt iets waar je op zich op zit te wachten na een alcoholisch nachtje maar ja daar kunnen mn ouders natuurlijk geen rekening mee houden.
quote:vind ze niet zo geweldig, maar ben ook geen vpro persoon....
Op zondag 16 november 2003 14:04 schreef DennisMoore het volgende:[..]
DE TERUGKEEK VAN VAN KOOTEN EN DE BIE
ZONDAG 16 NOVEMBER OM 20.25 UUR OP NEDERLAND 3 BIJ DE VPRO[afbeelding]
De Vieze Man en meneer Foppe in het bosVan Kooten & De Bie terug op tv? Ja, ze komen terug. Eenmalig, met een uitgebreide terugblik of, om in hun terminologie te blijven, terugkeek van anderhalf uur. Vijf jaar na hun laatste tv-optreden zijn Van Kooten & De Bie bepaald niet vergeten. Bij de VPRO komen nog steeds talrijke verzoeken tot herhaling binnen en in kranten en weekbladen worden hun creaties en uitspraken regelmatig geciteerd. Alle reden voor de VPRO Kees van Kooten en Wim de Bie nog eens uitvoerig te eren. De VPRO zendt een lawine aan fragmenten uit. Van Juinen tot Ter Weksel. Van de begintijd van het Simplisties Verbond tot Keek op de Week. Van De Vieze Man tot De Duitse Leraar. Van Jacobse en Van Es tot Koos Koets en Robbie Kerkhof.
.
ik hou het op Gio en het BananenImperium denk ik vanavond
quote:Wattus?
Op zondag 16 november 2003 14:06 schreef Cybart het volgende:[..]
vind ze niet zo geweldig, maar ben ook geen vpro persoon....
quote:expeditie robinson.
Op zondag 16 november 2003 14:07 schreef Vlarp het volgende:[..]
Wattus?
quote:Ja wij eten dus altijd zondagmiddag warm omdat we savonds meestal bij mn oma zijn. Maar ik had gister niet al te veel gedronken, ik drink nooit veel bier in een discotheek en vaak ook een colaatje tussendoor dat scheelt wel met je kater de volgende dag.
Op zondag 16 november 2003 14:06 schreef Vlarp het volgende:[..]
We eten al 2 jaar op zondag 's avonds warm. Omdat ik tussen de middag toch nooit mee eet. En dan neem ik gewoon een boterham ofzo.
quote:*bij aansluit*
Op zondag 16 november 2003 14:06 schreef Cybart het volgende:[..]
Ik ben echt benieuwd hoe dat afloopt en ik hoop dat Ryan die eikel ontmaskert
Eigenlijk is die Ryan wel een goedzak dat hij het nog niet eerder verteld heeft, zodat hij weer wat beter in de groep komt te liggen.
quote:Ohw bah..
Op zondag 16 november 2003 14:07 schreef Cybart het volgende:[..]
expeditie robinson.
vanavond deel 2 van het grote verhaal van de verdwenen bananen
Ik zet wel een film aan. Of ik ga vroeg naar bed, moet morgen beginnen bij Alternate natuurlijk en ik wil niet nog half brak van het weekend daar aankomen.
quote:Wat is Alternate voor winkel/bedrijf???
Op zondag 16 november 2003 14:09 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ohw bah..
Ik zet wel een film aan. Of ik ga vroeg naar bed, moet morgen beginnen bij Alternate natuurlijk en ik wil niet nog half brak van het weekend daar aankomen.
quote:Jeps, doe ik ook meestal. Soms dan drink ik alleen maar spa blauw en cola in een discotheek. Nou ja, gisteren hebben we niet afgewisseld met cola, maar wel met allemaal verschillende soorten drank
Op zondag 16 november 2003 14:08 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ja wij eten dus altijd zondagmiddag warm omdat we savonds meestal bij mn oma zijn. Maar ik had gister niet al te veel gedronken, ik drink nooit veel bier in een discotheek en vaak ook een colaatje tussendoor dat scheelt wel met je kater de volgende dag.
quote:www.alternate.nl daar staat alles
Op zondag 16 november 2003 14:10 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat is Alternate voor winkel/bedrijf???
't is een postorderbedrijf voor computers en computeronderdelen enzo. En ze doen aan business to business enzo. Ze hebben er ook een winkel bij zitten en daar ga ik dus achter de balie werken. Net zoals bij de slager, nummertje trekken als je binnenkomt en wachten tot je aan de beurt bent
Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |