quote:Ow ja zorry ik ken de regels niet blijkbaar
Op zaterdag 15 november 2003 21:58 schreef Vlarp het volgende:
Jij was niet aan de beurt!Ik sloot het vorige topic, dan moet ik de nieuwe openen
quote:Doe niet alsof je het erg vind
Op zaterdag 15 november 2003 22:00 schreef Jerruh het volgende:
arme vlarp.
quote:Nu wel dan.. weet je het voor de volgende keer..
Op zaterdag 15 november 2003 22:00 schreef Remix het volgende:[..]
Ow ja zorry ik ken de regels niet blijkbaar
het geeft niet
quote:Het water is best lekker eigenlijk. Maar geloof dat sommige zaken niet zo goed spoelen inderdaad. En ach, het bier. Ik zou het liefst overal Grolsch op de tap hebben, maar ja, dat zal wel weer te duur zijn ofzo.. I don't care. Bier is bier...
Op zaterdag 15 november 2003 22:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Tja. Thuis indrinken. Da's de oplossing die men hanteert.
Maar het is schandalig. En ze tappen er nog vreselijk ranzig bier ook.
Is me vaker gebeurd in Rotterdam trouwens. In de Soap toen Grolsch van de tap met rioollucht. Idem in de Abfab een keer (toen maar aan 't flesjesbier gegaan), en in de GayPalace stinkende Amstel.
Hebben jullie daar zulk goor water, of weten jullie de tapleidingen niet te spoelen?
quote:Al weiger ik Leeuw en nog wat vreselijk ranzige bieren te drinken. Daarbij vergeleken lijkt Oranjeboom nog heerlijk
Op zaterdag 15 november 2003 22:07 schreef DennisMoore het volgende:[..]
!
quote:Er zijn voortdurend wat kleinere [HOMO]-mini-meetings
Op zaterdag 15 november 2003 21:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg doen jullie ook nog aan het organiseren van een soort van grote fok-homo-meet... bijna iedere andere subcultuur op Fok heeft er geloof ik al toen gehad.
Ik ben al eens meegeweest met een [HOMO]-kart-meet, alleen zat ik toen na afloop onder de blauwe plekken en kneuzingen. .
Maarten belt net. We gaan straks om 11 uur nog even naar Trendy (poolcafe hier). *jump jump*
quote:Leeuw... Ja. Da's
Op zaterdag 15 november 2003 22:08 schreef Vlarp het volgende:Al weiger ik Leeuw en nog wat vreselijk ranzige bieren te drinken. Daarbij vergeleken lijkt Oranjeboom nog heerlijk
quote:Ik vind vooral het massale afspreken niet leuk. Wat ik wel weer leuk vind als bijvoorbeeld ieder voor zich ergens heen komt en je ziet elkaar daar, maar dat je ondertussen ook gewoon met je eigen mensen sociaal kunt doen.
Op zaterdag 15 november 2003 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
En eigenlijk vind ik meetings sowieso een beetje Eng.
quote:Daarom is combineren met Orangerie een goed idee... Leuke avond, duurt niet te lang, enigszins in het midden van het land (1,5 uur van Maastricht, 2 uur uit Zeeland, 1 uur vanuit Amsterdam, half uurtje vanuit Nijmegen) Bovendien moet Vlarp nog 6 bonnen inwisselen.
Op zaterdag 15 november 2003 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
En eigenlijk vind ik meetings sowieso een beetje Eng.
quote:Op de meeting in Enschede heb ik 't niet erg lang uitgehouden, met z'n allen aan een tafel in 't cafe.
Op zaterdag 15 november 2003 22:16 schreef Vlarp het volgende:Ik vind vooral het massale afspreken niet leuk. Wat ik wel weer leuk vind als bijvoorbeeld ieder voor zich ergens heen komt en je ziet elkaar daar, maar dat je ondertussen ook gewoon met je eigen mensen sociaal kunt doen.
quote:Haha.. nou, ik ga anders wel gewoon met m'n eigen groepje hoor. Het is erg goed bevallen...
Op zaterdag 15 november 2003 22:16 schreef tech het volgende:[..]
Daarom is combineren met Orangerie een goed idee... Leuke avond, duurt niet te lang, enigszins in het midden van het land (1,5 uur van Maastricht, 2 uur uit Zeeland, 1 uur vanuit Amsterdam, half uurtje vanuit Nijmegen) Bovendien moet Vlarp nog 6 bonnen inwisselen.
quote:Veel leuker..
Op zaterdag 15 november 2003 22:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Op de meeting in Enschede heb ik 't niet erg lang uitgehouden, met z'n allen aan een tafel in 't cafe.
Ben al snel met Kreator aan de bar gaan hangen. En vrouwen versieren..
quote:Dit Was Het Nieuws.
Op zaterdag 15 november 2003 22:21 schreef Vlarp het volgende:Veel leuker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |