quote:nee dit is een informeel vraagje over het werk van Jerruh
Op zaterdag 15 november 2003 19:16 schreef Tizmo het volgende:
He, is dit de SEX feedback.
Zo wil ik dat ook ff aan jou stellen: Bel jij 8 uur op een dag?? Heb ik dat nou goed gezien??? Ik meen nl dat je uitgaand belwerk maar 4 uur mag doen per dag, van de arb.inspectie... Ik bedoel, niet dat dat erg is, maar dna heb je toch geen stem meer over?
quote:nou... erodome kennende
Op zaterdag 15 november 2003 19:15 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hai!
Hey ik zat te zoeken maar toen stuitte ik opeens op dit:
een beetje typisch topic waar je als homo niks van wil weten, maargoed, jij sluit hem:
[..]en dan inene je concullega die nog ff wil reageren:
[..]
dat is zelfs om kwart over zeven 's avonds nog onsmakelijk
Neem aan dat dit sarcastisch is ofzo?
quote:Jawel heur, hele goede sten zelfs nog, gewoon genoeg drinken.
Op zaterdag 15 november 2003 19:19 schreef Waxxer het volgende:[..]
nee dit is een informeel vraagje over het werk van Jerruh
Zo wil ik dat ook ff aan jou stellen: Bel jij 8 uur op een dag?? Heb ik dat nou goed gezien??? Ik meen nl dat je uitgaand belwerk maar 4 uur mag doen per dag, van de arb.inspectie... Ik bedoel, niet dat dat erg is, maar dna heb je toch geen stem meer over?
quote:Om er geld af te halen?
Op zaterdag 15 november 2003 19:16 schreef Cybart het volgende:[..]
wil je mijn bankrekeningnummer hebben
quote:en als ie aan het lullen was was ie ook erg verstaanbaar
Op zaterdag 15 november 2003 19:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Beter akoestiek gaat haast niet in zo'n gebouw, is er juist op gemaakt om te galemen... die DJ moeten ze inderdaad wel wegschoppen ja.. overgangen waren ruk, z'n cd's waren vies en z'n muziekkeuze was ook niet geweldig...
quote:gaat lastig zonder mijn toestemming
Op zaterdag 15 november 2003 19:19 schreef Vlarp het volgende:[..]
Om er geld af te halen?
brb, pa moet ff
quote:Uhuh.. ze moeten sowieso die speakers anders opstellen.. als ze een beetje moeite doen kunnen ze het wel iets minder laten galmen
Op zaterdag 15 november 2003 19:20 schreef Cybart het volgende:[..]
en als ie aan het lullen was was ie ook erg verstaanbaar
quote:Daar valt vast iets op te verzinnen
Op zaterdag 15 november 2003 19:21 schreef Cybart het volgende:[..]
gaat lastig zonder mijn toestemming
brb, pa moet ff
Totzo
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:19 schreef Jerruh het volgende:[..]
nou... erodome kennende
.
Ze is iig eerlijk
quote:af en toe een droge sherry tussendeur...
Op zaterdag 15 november 2003 19:19 schreef Tizmo het volgende:[..]
Jawel heur, hele goede sten zelfs nog, gewoon genoeg drinken.
Maargoed, heb je iig een deel van Brabant aan een verbouwing geholpen!
quote:Laat ze gelijk de Orangerie opknappen.. d'r zit echt nergens meer verf op de muren en zuilen enzo...
Op zaterdag 15 november 2003 19:24 schreef Waxxer het volgende:[..]
af en toe een droge sherry tussendeur...
Maargoed, heb je iig een deel van Brabant aan een verbouwing geholpen!
quote:Hehe, als hem dat zou lukken heeft'ie gelijk de superrrrrrrbonus binnengehaald!
Op zaterdag 15 november 2003 19:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
Laat ze gelijk de Orangerie opknappen.. d'r zit echt nergens meer verf op de muren en zuilen enzo...
quote:Zal vast wel te duur zijn..
Op zaterdag 15 november 2003 19:27 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hehe, als hem dat zou lukken heeft'ie gelijk de superrrrrrrbonus binnengehaald!
quote:mja en er zal wel marmer ofzo liggen? Of gewoon een betonnen vloer? Ben er nog nooit geweest...
Op zaterdag 15 november 2003 19:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zal vast wel te duur zijn..
trouwens mijn huisgenote heeft de hele dag in haar kamer liggen meuren en is nu weg, terwijl er al sinds woensdag een vol bord bami in de keuken staat dat ontzettend meurt
quote:Ze hebben een vloer met vierkante tegels, witten en zwarten... de vloer is nog wel mooi. Maar de rest is erg vervallen.
Op zaterdag 15 november 2003 19:29 schreef Waxxer het volgende:[..]
mja en er zal wel marmer ofzo liggen? Of gewoon een betonnen vloer? Ben er nog nooit geweest...
trouwens mijn huisgenote heeft de hele dag in haar kamer liggen meuren en is nu weg, terwijl er al sinds woensdag een vol bord bami in de keuken staat dat ontzettend meurt
quote:mja dat je in een kerk zit is punt een... maar natuurlijk reteduur om te onderhouden!
Op zaterdag 15 november 2003 19:32 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ze hebben een vloer met vierkante tegels, witten en zwarten... de vloer is nog wel mooi. Maar de rest is erg vervallen.
Maargoed, I'm off to Almeloooo, om me samen met het klasgenootje voor te bereiden op de kerkdienst van morgen! Bye bye
quote:Have fun
Op zaterdag 15 november 2003 19:34 schreef Waxxer het volgende:[..]
mja dat je in een kerk zit is punt een... maar natuurlijk reteduur om te onderhouden!
Maargoed, I'm off to Almeloooo, om me samen met het klasgenootje voor te bereiden op de kerkdienst van morgen! Bye bye
![]()
quote:nouja, hij wordt voor best veel doeleinden gebruikt, dus een opknapbeurt zou best mogen
Op zaterdag 15 november 2003 19:34 schreef Waxxer het volgende:[..]
mja dat je in een kerk zit is punt een... maar natuurlijk reteduur om te onderhouden!
![]()
quote:Uhuh.. als ik www.orangerie.nl zo eens bekijk dan gebeurt er best veel in het gebouw. En volgens mij zit er ook een cafe/restaurant ofzoiets in.
Op zaterdag 15 november 2003 19:36 schreef Cybart het volgende:[..]
nouja, hij wordt voor best veel doeleinden gebruikt, dus een opknapbeurt zou best mogen
quote:likje verf is dus niet teveel gevraagd. je zou daar een best sjieke tent van kunnen maken in ieder geval
Op zaterdag 15 november 2003 19:38 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhuh.. als ik www.orangerie.nl zo eens bekijk dan gebeurt er best veel in het gebouw. En volgens mij zit er ook een cafe/restaurant ofzoiets in.
quote:Of het mag misschien wel niet van die klote gemeente.. aangezien ze ook strikt om 2 uur leeg moeten zijn
Op zaterdag 15 november 2003 19:38 schreef Cybart het volgende:[..]
likje verf is dus niet teveel gevraagd. je zou daar een best sjieke tent van kunnen maken in ieder geval
quote:ja, dat vind ik nog steeds matig, had zeker wel 3 uur mogen zijn
Op zaterdag 15 november 2003 19:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Of het mag misschien wel niet van die klote gemeente.. aangezien ze ook strikt om 2 uur leeg moeten zijn
quote:ik ga een soort van blind date doen
Op zaterdag 15 november 2003 19:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga er eens een lekker televisie avondje van maken denk ik. Straks lekker beneden op de bank Kopspijkers kijken dan daarna de Carlo & Ireneshow kijken
quote:Ik had het er gisteren nog even met de organisator over, en het mag gewoon niet van de gemeente. En hij vind het wel best ook zo. Hij gaat er ook geen werk van maken.
Op zaterdag 15 november 2003 19:43 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, dat vind ik nog steeds matig, had zeker wel 3 uur mogen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |