quote:Voor de verbouwing ben ik er maar 2x geweest. 1e keer werd ik meteen lastig gevallen daar een vreselijk lelijke jongen. De tweede keer was de laatste avond dat ze open waren voor de verbouwing. Maar voor de verbouwing was het echt een aftanse, ranzige tent. Nu is het echt een fatsoenlijke discotheek, het heeft stijl, ziet er mooi uit enzo..
Op zaterdag 15 november 2003 21:48 schreef Remix het volgende:
* Remix is ooit wel eens naar de Palace geweest, dat was nog voor de grote verbouwing.Was onderdeel van een meet, werd mee naar binnen gesleurd terwijl ik van te voren gezegd had niet mee te gaan
Was wel aardig.
quote:Nope, wil ik nog wel steeds heen, schijnt erg leuk te zijn...
Op zaterdag 15 november 2003 21:49 schreef Jerruh het volgende:[..]
ben je al es naar het piggenhuys gegaan?
.
quote:*meld*
Op zaterdag 15 november 2003 21:49 schreef tech het volgende:Misschien een keer combineren met Orangerie, dan... Dat kan helpen.
quote:En téringduur.
Op zaterdag 15 november 2003 21:52 schreef Vlarp het volgende:Voor de verbouwing ben ik er maar 2x geweest. 1e keer werd ik meteen lastig gevallen daar een vreselijk lelijke jongen. De tweede keer was de laatste avond dat ze open waren voor de verbouwing. Maar voor de verbouwing was het echt een aftanse, ranzige tent. Nu is het echt een fatsoenlijke discotheek, het heeft stijl, ziet er mooi uit enzo..
quote:Ik wil in december weer...
Op zaterdag 15 november 2003 21:49 schreef tech het volgende:[..]
Misschien een keer combineren met Orangerie, dan... Dat kan helpen.
(ook omdat ik nog 6 bonnen heb die op moeten voor het eind van het jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |