Maar omdat ik redelijk zat ben om elke keer het zelfde verhaal op te gaan hangen hier dus waarom xs4all nederlands best kpnadsl provider is. Dan kan ik makkelijk hier heen linken.
Natuurlijk ook een mooie plaats om de ontwikkelingen over deze provider, en de nieuwe technieken en zaken die ze vaak als eerste introduceren te bespreken.
Om uit te leggen waarom xs4all zo goed is moeten ik/we natuurljik bij de basis het begin beginnen:
XS4ALL is de oudste (en dus eerste) particuliere nederlandes internet provider. Hij werd opgericht door 3 mensen uit de hackers scene.
Dit oa omdat van 1 de personen zijn internetaccount bij een universiteit had moeten opzeggen van wege een hack incident. Zie voor meer info: http://www.xs4all.nl/overxs4all/geschiedenis/index.html
De oprichters van xs4all zijn dus niet je standaard stelletje zakkenvullers die ff snel geld wouden verdienen in de booming it business.
Deze achtergrond van xs4all zie je nog steeds terug in het huidige xs4all als je kijkt naar:
Zie voor meer info: http://www.xs4all.nl/overxs4all/index.html
Voorbeelden van dat voorlopen op technisch en professionaliteit zijn:
XS4ALL is dit jaar ook door de consumentenbond en kassa getest als beste adsl provider.
En nee, ik werk niet bij xs4all, ik ben gewoon een zeer te vreden klant.
edit: list gefixt
[Dit bericht is gewijzigd door CoReTeX op 15-11-2003 16:06]
XS4ALL
quote:Op basic haal ik al maanden rond de 30 a 40 GB binnen per maand. Nog nooit iets van gehoord, ik haal het dan ook voornamelijk van hun interne netwerk af (newszilla), ik weet niet of dat iets uitmaakt.
Op zaterdag 15 november 2003 16:20 schreef dfr0st het volgende:
ze hebben wel data limieten:
5 Gb op de goedkoopste en 85 Gb op de duurtse (maar die is wel via BBned)
Maarja, dat ze bij lite een limiet stellen snap ik, dat krijg je bij zo goedkope abbo's. En bij power, ja, anders gaan mensen het halve internet binnen trekken met 700 kB/s. Maar 85 GB (en over 110 doen ze denk ik ook nog niet eens moeilijk, is wel genoeg lijkt mij.
quote:Ik vind het mooi dat XS4all juist bij hun PowerAdsl verbinding een data limiet heeft. FUP is wel leuk, maar niet echt duidelijk. 150 GB is tenminste ook voldoende
Op zaterdag 15 november 2003 16:20 schreef dfr0st het volgende:
ze hebben wel data limieten:
5 Gb op de goedkoopste en 150 Gb op de duurtse (maar die is wel via BBned)
Genoeg andere (vooral BBned providers) die ook professioneel zijn
[/list]
En ik ben niet de enige die zo te vreden is over xs4all, ik denk dat er bijna geen ontevreden klanten gebruikers zijn van xs4all.
XS4ALL is dit jaar ook door de consumentenbond en kassa getest als beste adsl provider.
En nee, ik werk niet bij xs4all, ik ben gewoon een zeer te vreden klant.
edit: list gefixt
Xs4all is idd een van de kwaliteitsproviders samen met Cistron en Demon imho. Alleen communicatie naar klanten mag beter. Zag je ook met BBned veranderingen duurde maanden voor ze er ook maar iets ergens over melden
quote:xs4all = kpn.
Op zaterdag 15 november 2003 15:59 schreef CoReTeX het volgende:
xs4all nederlands best kpnadsl provider
quote:behoorlijk zelfstandige dochteronderneming hoor
Op zondag 16 november 2003 01:11 schreef static het volgende:[..]
xs4all = kpn.
quote:Ja, en? Het is KPN.
Op zondag 16 november 2003 01:13 schreef Sjonnjoop het volgende:[..]
behoorlijk zelfstandige dochteronderneming hoor
aal is mijn bijnaam vandaar
volgens hun leek de naam+content teveel op die van hun, terwijl die content van mij er totaal niets mee te maken had, ik was op dat moment zelfs nog nooit op de pagina van xs4all geweest
beetje kinderachtig, maar verder schijnt het wel een goeie provider te zijn
quote:Etos=Ahold
Op zondag 16 november 2003 01:14 schreef static het volgende:[..]
Ja, en? Het is KPN.
KPN is bagger qua service e.d. XS4ALL lijkt op geen enkele wijze op dat bagger bedrijf. M.a.w. ze kunnen er ook niets aan doen dat ze ooit zijn overgenomen.
Zelf zie ik hun nieuwsserver als een pluspunt.
Heb zelf namelijk @home, en hun server is zo brak als maar zijn kan.
(het is mogelijk om o.a. DVD's uit nieuwsservers te halen... maar dan moet het wel stabiel zijn, xs4all scoort enorm goed op dat punt)
Bij @home zie ik nu al een week de films aan mn neus voorbij gaan.
KPN zelf is op dit moment bezig om de klanttevredenheid te verhogen, dus misschien kunnzen ze wat leren van hun dochter.
Ze zullen wel moeten, als ze de grootste aanbieder willen blijven ;-)
[Dit bericht is gewijzigd door Macamba op 16-11-2003 01:38]
quote:Qua sevice zijn die 2 inderdaad niet te vergelijken.
Op zondag 16 november 2003 01:30 schreef Sjonnjoop het volgende:[..]
Etos=Ahold
KPN is bagger qua service e.d. XS4ALL lijkt op geen enkele wijze op dat bagger bedrijf. M.a.w. ze kunnen er ook niets aan doen dat ze ooit zijn overgenomen.
quote:Dan betaal ik inderdaad liever iets meer.
Op zondag 16 november 2003 01:38 schreef sooty het volgende:
Al jaren de beste. Al jaren de duurste.
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.
Duidelijk en direct, beter kan ik het niet verwoorden
[edit]
Dat met die auteursrechten vond ik ook erg goed. Alleen jammer dat die zeikerds van een BUMA/STEMRA als laatste problemen maakten. Heb er nog een topic over geopend: MP3's XS4ALL niet auteursrechtvrij
[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 17-11-2003 23:14]
quote:Als ik me het goed herinner hebben de oprichters van XS4All bij de overname door KPN autonomie bedongen voor XS4All.
Op zondag 16 november 2003 01:14 schreef static het volgende:[..]
Ja, en? Het is KPN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |