Vanavond is het eurosongfestival voor kids, de belgische deelname is het bandje Xink, vier mannekes van een jaar of tien die imho een geweldig lekker rocknummer hebben, leuk zelf hun instrumenten spelen, en er ook nog eens een geweldige show van maken...
jammer van de sneue inzending van Nederland. Ik ben voor Xink!
quote:Mijn idee. Wel grappig, though
Op zaterdag 15 november 2003 13:48 schreef Fatality het volgende:
over het paard getilde jochies met veel te dure apparatuur.
quote:Ik vind het geweldig als je op die leeftijd zo'n performance neerzet, van de zestien inzendingen waren ze de enige die zelf speelden, en bovendien geen jantje-smit of huppeldance nummertje hadden..
Op zondag 16 november 2003 15:00 schreef MrLazy het volgende:
Ik ben zelf Belg en vind ze ook veel te veel opgeblazen.
Wat is er nu aan stoerdoenerij met gitaren en een beetje gehuppel ?
Het liedje is wel leuk,maar hun imago is allesbehalve vertederend genoeg voor Europa.
en wat het feit dat jij belg bent er mee te maken heeft ontgaat me een beetje
jesus wat een belachelijke kindjes. "ze zijn de enigen die hun muziek zelf maken op het podium hier" zeiden ze nog.
nou als dat live was...
te grappig eigenlijk, beetje punk over willen komen omdat paps en mams dat "leuk" vinden. ofzo
quote:Dankje! Ik ben namelijk ook linkshandig!
Op zondag 16 november 2003 17:15 schreef Master_Berendsen het volgende:
Hij is linkshandig, RESPECT
quote:Nee, dit was niet live, ze mochten niet live, en waren al helemaal kwaad daarom.
Op zondag 16 november 2003 17:38 schreef kiw het volgende:
HAHA Ik heb het gister gezien!
op de belg.jesus wat een belachelijke kindjes. "ze zijn de enigen die hun muziek zelf maken op het podium hier" zeiden ze nog.
nou als dat live was...
te grappig eigenlijk, beetje punk over willen komen omdat paps en mams dat "leuk" vinden. ofzo
Ach, ik vind het wel leuk, en schattig enigzins.
quote:Ik niet, maar hou een gitaat wel linkshandig vast (als ik al een gitaar vast houd).
Op zondag 16 november 2003 17:39 schreef sweek het volgende:Dankje! Ik ben namelijk ook linkshandig!
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 16-11-2003 17:42]
quote:nee, ze hebben zelf nieteens die muziek gespeeld, anders wisten ze wel hoe ze hun eigen nummer zouden moeten spelen, het gepingel op die veelstegrote gitaartjes zag er gewoon sneu uit.
Op zondag 16 november 2003 17:40 schreef sweek het volgende:[..]
Nee, dit was niet live, ze mochten niet live, en waren al helemaal kwaad daarom.
.
Ach, ik vind het wel leuk, en schattig enigzins.
quote:Nee, ze hebben geloof ik wel hun eigen nummer geschreven en gecomponeerd....
Op zondag 16 november 2003 17:42 schreef kiw het volgende:[..]
nee, ze hebben zelf nieteens die muziek gespeeld, anders wisten ze wel hoe ze hun eigen nummer zouden moeten spelen, het gepingel op die veelstegrote gitaartjes zag er gewoon sneu uit.
quote:Dat was voorwaarde, toch?
Op zondag 16 november 2003 17:43 schreef sweek het volgende:Nee, ze hebben geloof ik wel hun eigen nummer geschreven en gecomponeerd....
quote:Tekst zelf schrijven geloof ik wel, nummer componeren niet...
Op zondag 16 november 2003 17:45 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Dat was voorwaarde, toch?
...Niet dat ik iets tegen linkshandigen heb hoor...
quote:ik vond al iets vreemd aan zijn les paul model
Op zondag 16 november 2003 17:49 schreef Frozen het volgende:
Lijkt mij stug dat hij linkshandig is...
Op de 1e foto staat 'ie er rechtshandig op, en op de 2e foto is het wel nogal duidelijk zichtbaar dat het zakie in spiegelbeeld is gezet. ( let maar op de tekst op de amp )...Niet dat ik iets tegen linkshandigen heb hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |