quote:
Latin-zangeres Jennifer Lopez krijgt een eigen lingerielijn, die speciaal bedoeld is voor vrouwen met vollere billen.Lopez, die zelf ook een voluptueus achterwerk heeft, tekende al eerder voor een complete modelijn, een eigen parfum, handtassen, sieraden, zonnebrillen en mode accessoires.
Verwacht wordt dat de lingerie in de herfst van 2004 in de Amerikaanse winkels ligt.
quote:Hier sluit ik me volledig bij aan
Op vrijdag 14 november 2003 23:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo iemand als Jennifer Lopez (prachtige vrouw) kan mooi duidelijk maken dat je geen gratenpakhuis hoeft te zijn om mooi te zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:En hier sluit ík me volledig bij aan!
Op vrijdag 14 november 2003 23:51 schreef Disorder het volgende:
"Elephant wear."
quote:HEt is van J.Lo..
Op vrijdag 14 november 2003 23:57 schreef milagro het volgende:
dus gewoon een lingerielijn als alle anderen, alleen beginnend bij XXL..wat is daar nu zo speciaal aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verder zou ik ook niks kunnen bedenken
quote:Dat is toch een redelijk gemiddelde kont ?
Op zaterdag 15 november 2003 08:16 schreef Together-Alone het volgende:
nah, beetje..
Nee, daar hoeft geen lingerie omheen, want het wordt toch niet mooi.
Laten we het zo zeggen..het is geen kontje á la Kylie
quote:kijk je ff naar de foto's boven je post
Op zaterdag 15 november 2003 12:21 schreef ThE_ED het volgende:
Ik snap alleen 1 ding niet, Jenniffer heeft toch helemaal niet zo'n dikke kont?
quote:dat is toch geen dikke kont?
Op zaterdag 15 november 2003 12:22 schreef vosss het volgende:[..]
kijk je ff naar de foto's boven je post
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:sommigen vinden van wel, anderen vinden van niet
Op zaterdag 15 november 2003 12:23 schreef ThE_ED het volgende:[..]
dat is toch geen dikke kont?
quote:"kontdikte" lijtk me geen kwestie van smaak, maar eerder een objectief vaststelbaar feit.
Op zaterdag 15 november 2003 12:25 schreef vosss het volgende:[..]
sommigen vinden van wel, anderen vinden van niet
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gevalletje smaken verschillen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ze heeft een aanzienlijke kont
Op zaterdag 15 november 2003 12:21 schreef ThE_ED het volgende:
Ik snap alleen 1 ding niet, Jenniffer heeft toch helemaal niet zo'n dikke kont?
Ik zag haar een keer bij Oprah en toen was het echt opvallend, vooral omdat ze voor de rest zo slank is en tamelijk klein.
Ze zag er toen sowieso veel minder glamoureus uit, gewoon een doorsnee Latino huismoeder eigenlijk
Maar ja, de meeste mannen houden van een stevige kont, dus de meeste mannen zullen het prachtig vinden
Voor mij mag het een maatje minder
quote:nou nee, wat de een slank noemt, noemt de ander al mollig.
Op zaterdag 15 november 2003 12:26 schreef ThE_ED het volgende:[..]
"kontdikte" lijtk me geen kwestie van smaak, maar eerder een objectief vaststelbaar feit.
er is een foto van haar on the beach...die kan ik niet vinden vooralsnog
maar ze heeft geen mega super giga fat ass , maar een lekker kontje is het niet te noemen, lekkere kont klinkt logischer.
quote:dan heb je de strandfoto niet gezien
Op zaterdag 15 november 2003 13:17 schreef Together-Alone het volgende:
Kijk, het is misschien geen kleine kont, maar tis geen slappe-cellulitus-kont ofzow. Gewoon flink en stevig. Ik zou het niet zo erg vinden om te ruilen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Die foto was idd niet zo best, maar als ze kleding aan heeft ziet t er wel heel goed uit
Op zaterdag 15 november 2003 13:26 schreef milagro het volgende:[..]
dan heb je de strandfoto niet gezien
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop