abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14647442
quote:
Latin-zangeres Jennifer Lopez krijgt een eigen lingerielijn, die speciaal bedoeld is voor vrouwen met vollere billen.

Lopez, die zelf ook een voluptueus achterwerk heeft, tekende al eerder voor een complete modelijn, een eigen parfum, handtassen, sieraden, zonnebrillen en mode accessoires.

Verwacht wordt dat de lingerie in de herfst van 2004 in de Amerikaanse winkels ligt.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zou dit ook in Nederlkand uitkomen?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_14647485
Dit vind ik dan wel weer goed... Zo iemand als Jennifer Lopez (prachtige vrouw) kan mooi duidelijk maken dat je geen gratenpakhuis hoeft te zijn om mooi te zijn.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is vast via internet te bestellen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 14 november 2003 @ 23:53:34 #4
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_14647602
FOTOOOOOOOOOOO'S dan pas geloof ik het
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_14647610
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 23:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Zo iemand als Jennifer Lopez (prachtige vrouw) kan mooi duidelijk maken dat je geen gratenpakhuis hoeft te zijn om mooi te zijn.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hier sluit ik me volledig bij aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_14647638
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 23:51 schreef Disorder het volgende:
"Elephant wear."
En hier sluit ík me volledig bij aan!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_14647676
dus gewoon een lingerielijn als alle anderen, alleen beginnend bij XXL..wat is daar nu zo speciaal aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14647714
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 23:57 schreef milagro het volgende:
dus gewoon een lingerielijn als alle anderen, alleen beginnend bij XXL..wat is daar nu zo speciaal aan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

HEt is van J.Lo..

Verder zou ik ook niks kunnen bedenken

pi_14650727
Heeft die dan zo'n extreem grote kont? (is me nooit opgevallen)
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_14650781
nah, beetje..

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

''Going mental on the Wabbu''
pi_14650793
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 08:16 schreef Together-Alone het volgende:
nah, beetje..

[afbeelding]

Dat is toch een redelijk gemiddelde kont ?
Niet extreem iig
pi_14650796
Dikke konten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nee, daar hoeft geen lingerie omheen, want het wordt toch niet mooi.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_14653285
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Laten we het zo zeggen..het is geen kontje á la Kylie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

zaterdag 15 november 2003 @ 12:21:34 #14
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14653300
Ik snap alleen 1 ding niet, Jenniffer heeft toch helemaal niet zo'n dikke kont?
[KNE]-Mod
pi_14653327
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:21 schreef ThE_ED het volgende:
kijk je ff naar de foto's boven je post
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 15 november 2003 @ 12:23:37 #16
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14653342
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:22 schreef vosss het volgende:

[..]

kijk je ff naar de foto's boven je post

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

dat is toch geen dikke kont?
[KNE]-Mod
pi_14653386
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:23 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

dat is toch geen dikke kont?

sommigen vinden van wel, anderen vinden van niet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

gevalletje smaken verschillen enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 15 november 2003 @ 12:26:56 #18
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_14653413
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:25 schreef vosss het volgende:

[..]

sommigen vinden van wel, anderen vinden van niet

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

gevalletje smaken verschillen enzo
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

"kontdikte" lijtk me geen kwestie van smaak, maar eerder een objectief vaststelbaar feit.
[KNE]-Mod
pi_14653524
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:21 schreef ThE_ED het volgende:
Ze heeft een aanzienlijke kont
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik zag haar een keer bij Oprah en toen was het echt opvallend, vooral omdat ze voor de rest zo slank is en tamelijk klein.
Ze zag er toen sowieso veel minder glamoureus uit, gewoon een doorsnee Latino huismoeder eigenlijk

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maar zingen dat ze deed!

Maar ja, de meeste mannen houden van een stevige kont, dus de meeste mannen zullen het prachtig vinden

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Voor mij mag het een maatje minder

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_14653568
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 12:26 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

"kontdikte" lijtk me geen kwestie van smaak, maar eerder een objectief vaststelbaar feit.

nou nee, wat de een slank noemt, noemt de ander al mollig.

er is een foto van haar on the beach...die kan ik niet vinden vooralsnog

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

maar ze heeft geen mega super giga fat ass , maar een lekker kontje is het niet te noemen, lekkere kont klinkt logischer.

pi_14654273
Kijk, het is misschien geen kleine kont, maar tis geen slappe-cellulitus-kont ofzow. Gewoon flink en stevig. Ik zou het niet zo erg vinden om te ruilen hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
''Going mental on the Wabbu''
  zaterdag 15 november 2003 @ 13:22:25 #22
53316 smegmakrijger_3d
.....and smegma for all!
pi_14654361
Liever een reet zoals jlo dan zo'n reet van "ik wordt in een keer 2 keer zo dik als je em erin propt"
Indoor swimming, suburban living.
  zaterdag 15 november 2003 @ 13:24:22 #23
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_14654393
ze heeft echt een lekkere kont
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
aka Man-Mountain
pi_14654434
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 13:17 schreef Together-Alone het volgende:
Kijk, het is misschien geen kleine kont, maar tis geen slappe-cellulitus-kont ofzow. Gewoon flink en stevig. Ik zou het niet zo erg vinden om te ruilen hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

dan heb je de strandfoto niet gezien
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 15 november 2003 @ 13:34:04 #25
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_14654577
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 13:26 schreef milagro het volgende:

[..]

dan heb je de strandfoto niet gezien

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Die foto was idd niet zo best, maar als ze kleding aan heeft ziet t er wel heel goed uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
aka Man-Mountain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop