quote:Leuk voor je Piet
De dagen worden somberder, maar voor weerman Piet Paulusma lijkt privé de zon weer te schijnen. SBS-weerman Piet, jarenlang gelukkig getrouwd en vader van bloedmooie dochters, verliet nog niet zo gek lang geleden zijn lieve Joke."We zijn even uit elkaar, maar niets is nog definitief", zei Piet tegenover Privé. De depressie van die periode lijkt van de (weer)kaart, want Piet Paulusma oogt weer heel gelukkig... Niet met Joke, maar met zijn nieuwe vriendin Astrid. De weerman doet er nog uitermate terughoudend over, maar insiders weten het zeker: "Ze zijn dolgelukkig met elkaar." Na regen komt zonneschijn zogezegd en voor Piet en Astrid komen de feestdagen van december nu extra goed uit.
quote:Foto's!
bloedmooie dochters
quote:dat wou ik even zeggen
Op vrijdag 14 november 2003 22:49 schreef static het volgende:[..]
Foto's!
quote:Och nieuwe liefde, misschien is het slechts een storm in een glas water.
Op vrijdag 14 november 2003 22:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Na regen komt zonneschijn".
quote:Telegraaf.
Op vrijdag 14 november 2003 22:51 schreef okkie-man het volgende:
Goede topictitel trouwens
quote:Overdrijven is ook een vak, ik ken die dochters maar d'r is niets speciaals aan.
Op vrijdag 14 november 2003 22:49 schreef static het volgende:[..]
Foto's!
quote:Subjectief he.
Op vrijdag 14 november 2003 22:56 schreef Remi het volgende:[..]
Overdrijven is ook een vak, ik ken die dochters maar d'r is niets speciaals aan.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 22:56 schreef boebiedoe het volgende:*gooit SHO nu definitief uit AT*
quote:Dat is absoluut geen gemis hoor.
Op vrijdag 14 november 2003 22:59 schreef static het volgende:[..]
quote:Geef maar via icq door wanneer schatje is gestopt met nutteloze paulusma topics openen
Op vrijdag 14 november 2003 22:59 schreef static het volgende:[..]
quote:Je weet hoe het gaat als die BN'ers een nieuwe liefde hebben: het kan vriezen en het kan dooien.
Op vrijdag 14 november 2003 23:01 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
mijn part valt ie van de regen in de drup
Gaat het zo'n topic worden.
quote:Jij moet gewoon in Ovjl! blijven.
Op vrijdag 14 november 2003 23:02 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Geef maar via icq door wanneer schatje is gestopt met nutteloze paulusma topics openen
quote:hij slaat onze goedbedoelde adviezen waarschijnlijk toch in de wind
Op vrijdag 14 november 2003 23:02 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je weet hoe het gaat als die BN'ers een nieuwe liefde hebben: het kan vriezen en het kan dooien.
quote:Ach, zodra de donderwolken zich weer boven Piet verzamelen, lezen we het wel weer in de krant.
Op vrijdag 14 november 2003 23:09 schreef TheWilliedockSaints het volgende:hij slaat onze goedbedoelde adviezen waarschijnlijk toch in de wind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |