ik dus nieuwe velgen en banden op mijn auto laten leggen, en de oude banden + velgen meegenomen naar huis.
was nog niet veel mee gereden, dus mooi voor de verkoop.
dus... advertenties geplaatst en ja.. reactie.
deze aardige meneer wou ze wel kopen van me.
nou, mooi is dat zou je zeggen.
ik denk, maak even een mooi fotowtje van de banden velgen en de rest.
kom ik de berging binnen, 2 banden weg!!!!
ik stond wel ff verbijsterd, want de berging is afgesloten en alleen maar bereikbaar voor de bewoners.
dus ga even bij buurvrouw 1 vragen...: heb jij iemand met banden zien lopen????
antwoord: jaaa, dat was buurvrouw 2.
die dacht dat een inbreker ze daar neergelegd had?????
(moet ik nog een inbreker tegen komen die spullen brengt i.p.v. meeneemt, maar dat even terzijde).
dus dit slaat helemaal nergens op, ze ziet wat liggen waarvan ze niet geweten heeft van wie et is,dus neemt ze et maar mee.
niet eens het fatsoen om rond te vragen of iemand de eigenaar is van die banden.
welnee, nemen ze gewoon mee.
uiteraard wil ik ze terug, want ze zijn verkocht.
straks moet ik die deal afzeggen omdat een of andere hersenloze domme muts me zooi zit te jatten.
en daar................ word ik dus pissig van
ik heb nu een briefje aan haar deur gehangen met de mededeling dat die banden onbeschadigd binnen 1 dag terug moeten zijn, of ik ga aangifte doen bij de politie wegens diefstal!!
wat zouden jullie doen in zo'n situatie???
je zelf even aftrekken op de bank ofzo
dan je banden mee nemen en ze verkopen
quote:allicht wel.
Op vrijdag 14 november 2003 20:27 schreef chip_h het volgende:
ik weet niet wat jouw relatie is met buurvrouw 2, maar ik zou niet meteen met politie gaan drijgen.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 20:27 schreef Xlarge het volgende:
precies hetzelfde
quote:nee, tuurlijk slaat dat nergens op, maar ik zou niet meteen per briefje aan de deur de inschakeling van politie vermelden, dat werkt meestal niet bevordelijk lijkt me
Op vrijdag 14 november 2003 20:29 schreef dodo79 het volgende:[..]
allicht wel.
ik ga toch ook niet die berging in en zeg bij mezelf:
hey..... daar staat een fiets, laat ik die maar mee nemen, weet toch niet van wie die is.
slaat toch nergens op.
dit is pure diefstal!!
en anders jat je wat van haar, kan ze het terug ruilen
eerst vragen dan oordelen ...
lijkt mij dan...
quote:De autobanden van jou worden iedere dag gejat?
Op vrijdag 14 november 2003 20:29 schreef paullo het volgende:
Volgens mij maak jij ook maar weinig mee in je leven of niet?
quote:zeg dan gewoon niks
Op vrijdag 14 november 2003 20:29 schreef paullo het volgende:
Volgens mij maak jij ook maar weinig mee in je leven of niet?
ow ja, KLAAGBAAK
quote:aanbellen: huis staat leeg, ze is aan et verhuizen
Op vrijdag 14 november 2003 20:33 schreef RecomServ het volgende:
wat denk je van uhm ...
aanbellen en je verhaal halen?
wie weet wat de reden is ?!eerst vragen dan oordelen ...
lijkt mij dan...
ik heb ze al vele keren gebeld, maar geen gehoor.
buurvrouw 1 probeert haar ook al te bereiken, maar die heeft ook weinig succes tot nu toe.
en ik moet die dingen gewoon terug hebben, ze zijn verkocht, en ze zouden morgen ochtend om 8 uur opgehaald worden.
quote:dreigen lijkt me inderdaad wel beter plan ja.
Op vrijdag 14 november 2003 20:27 schreef chip_h het volgende:
ik weet niet wat jouw relatie is met buurvrouw 2, maar ik zou niet meteen met politie gaan drijgen.
ze heeft maar te vragen wiens spullen het zijn, zeker als het niet eens in de weg ligt ofzo
quote:geen excuus voor, iedere zichzelf respecterende man moet banden in z'n eigen berging kunnen leggen zonder dat grijpgrage vrouwen er met hun klauwen aan gaan lopen graaien, zonder even te vragen hoe en wat
Op vrijdag 14 november 2003 20:33 schreef RecomServ het volgende:
wat denk je van uhm ...
aanbellen en je verhaal halen?
wie weet wat de reden is ?!eerst vragen dan oordelen ...
lijkt mij dan...
quote:ik hoor nu al "buurvrouw2" zeggen "oh ja nou tis toch maar troep en het lag in de weg"
Op vrijdag 14 november 2003 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou eens met haar praten over de banden en niet als één of andere idioot met dreigementen aan komen zetten
de medestudente in mijn huis die dat een keer heeft gewaagd met wat spullen van mij heeft het destijds ook gewoon per letter uitgelegd gekregen, ook al zo'n eigenwijze doos met d'r grote bek en bijbaantje als schoonmaakster
een man moet de ruimte krijgen z'n eigen troep te maken, zonder dat daar steeds vrouwen omheen lopen te dansen
quote:wordt moeilijk praten, als ze net verhuisd is/ bezig is.
Op vrijdag 14 november 2003 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou eens met haar praten over de banden en niet als één of andere idioot met dreigementen aan komen zetten
maar dat geeft nog steeds niet het recht om zomaar wat mee te nemen als iets je aanstaat.
ofwel:
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 20:42 schreef dr.dunno het volgende:
ze heeft maar te vragen wiens spullen het zijn, zeker als het niet eens in de weg ligt ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |