quote:als ik mocht kiezen...
Op vrijdag 14 november 2003 19:56 schreef Cybart het volgende:
*volgende week met ma waarschijnlijk naar Love Actually ga*
of een nieuwe vlam ofzo
quote:Jeps.. ik..
Op vrijdag 14 november 2003 19:54 schreef tech het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar de Orangerie? Ik wel in ieder geval.
quote:Hoezo stiekem?
Op vrijdag 14 november 2003 19:51 schreef onetouch het volgende:[..]
.me denkt dat g_e stiekem iedere keer de politie gaat bellen bij overlast van andere buurt fok!ers
quote:Who knows..
Op vrijdag 14 november 2003 20:00 schreef tech het volgende:
Oh, leuk VlarpMisschien zie ik je wel, dan!
*gay.nl profiel bestudeer*
quote:Bestudeer all you want.
Op vrijdag 14 november 2003 20:02 schreef Vlarp het volgende:
*gay.nl profiel bestudeer*
*angstig uit het raam kijk*
quote:www.orangerie.nl en kijk dan bij COC swingfeest
Op vrijdag 14 november 2003 20:04 schreef Cazman het volgende:
wat is orangerie?
Orangerie is een kerk in Den Bosch die z'n oorspronkelijke functie zegmaar verloren is.
quote:Mja, done
Op vrijdag 14 november 2003 20:04 schreef tech het volgende:[..]
Bestudeer all you want.
quote:Ben je ook wel eens op NextDance geweest dan? Wordt door dezelfde gast georganiseerd maar dan in Dordrecht in discotheek Amigo's.
Op vrijdag 14 november 2003 20:06 schreef tech het volgende:
De Orangerie is een gebouw. Een kerkgebouw, zonder de kerkfunctie. Daar wordt eens in de maand een gay-feest gehouden. Erg gezellig. Lekker veel volk uit alle windstreken.
quote:We zien wel...
Op vrijdag 14 november 2003 20:06 schreef Vlarp het volgende:
Geen idee of ik je ga herkennen ofzo...
Gave fun allemaal vanavond!
quote:Nee nooit geweest. Ook leuk? Ja, zal wel. Wanneer is dat altijd?
Op vrijdag 14 november 2003 20:08 schreef Vlarp het volgende:Ben je ook wel eens op NextDance geweest dan? Wordt door dezelfde gast georganiseerd maar dan in Dordrecht in discotheek Amigo's.
quote:eerste of laatste vrijdag van de maand in Dordrecht. 1 van de 2 iig
Op vrijdag 14 november 2003 20:10 schreef tech het volgende:[..]
Nee nooit geweest. Ook leuk? Ja, zal wel. Wanneer is dat altijd?
quote:Goed zo!
Op vrijdag 14 november 2003 20:17 schreef Cybart het volgende:
*waarschijnlijk nu weer wel naar orangerie ga*
ja het blijft aan het wisselen ik weet het
quote:ben door een paar mensen verplicht te komen
Op vrijdag 14 november 2003 20:19 schreef tech het volgende:[..]
Goed zo!
Ik zie je daar, dan!
quote:Als je aanwijzingen nodig hebt, dan mag je wel bellen... Even berichtje via gay.nl?
Op vrijdag 14 november 2003 20:20 schreef Cybart het volgende:
ben door een paar mensen verplicht te komen
moet het nog wel zien te vinden
quote:Rotterdam is toch best te doen? Uurtje rijden. Het begint toch pas rond 23:00 drukker te worden.
Op vrijdag 14 november 2003 20:26 schreef ajuu het volgende:
ik ga "duizend-en-een-nacht" sprookjes lezen
want ik woon veel te ver weg voor orgieën in orangerieën
en ik heb geen vliegend tapijt tot mijn beschikking
er stond hier eerst een draadloze telefoon. Maar omdat mijn, jawel, huisgenote vond dat er te.... hoe zeg je dat... naja, te onvoorzichtig mee werd omgegaan heeft ze eebn oude telefoon weer teruggezet. Maar die oude is stuk!! Dus ik zat zostraks op msn, gaat ze bellen, verbinding verbroken!! Waarom heb ik dan adsl??? En ik heb al tig keer gezegd dat ik een andere op die plek wil, want ik moet er wel voor betalen! En die sukkels hier schrijven nog steeds geen gebelde nrs op!!!
En mijn slaapzak is verdwenen!!!
zo,
goeienavond!
*gegeten heb*
hoest hier?
quote:nee ,ga niet ergens heeen waar ik nog nooit geweest ben en niemand ken! at soort dingen lopen bij mij altijd op een ramp uit...nou ja, in mijn geval een klein rampje misschien, maar toch...
Op vrijdag 14 november 2003 20:27 schreef tech het volgende:[..]
Rotterdam is toch best te doen? Uurtje rijden. Het begint toch pas rond 23:00 drukker te worden.
quote:mja ach, beetje stress he, maar dat went op den duur
Op vrijdag 14 november 2003 20:36 schreef tech het volgende:
Alles goed verder?
Hier alles bonbon
quote:*zich schuldig voelt..*
Op vrijdag 14 november 2003 20:17 schreef Cybart het volgende:
*waarschijnlijk nu weer wel naar orangerie ga*
ja het blijft aan het wisselen ik weet het
quote:Psies!
Op vrijdag 14 november 2003 20:39 schreef ajuu het volgende:[..]
nee ,ga niet ergens heeen waar ik nog nooit geweest ben en niemand ken! at soort dingen lopen bij mij altijd op een ramp uit...nou ja, in mijn geval een klein rampje misschien, maar toch...
G_E's Grote Lijst van Enge Dingen*
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Psies!
Grote meetings Kleine meetings Actieve meetings (met o.a. bunjeejumpen, cavebiken en 1001 andere dingen op het programma om je in een groep collectief proberen van het leven te beroven) Het homo-uitgaansleven Het hetero-uitgaansleven Disco's en Harde Muziek Kroegen met Harde Muziek Cazzie als buurman Jerruh die plotseling aanbelt
*Niet volledig
wat is dan niet eng?? Je zou haast zeggen: een grote stalen kluisdeur in m'n huis met een LIPS-codeslot erop! Wat stop jij eigenlijk nu en dan in je stereootje?
Vraag ik me opeens af
quote:Kan ik niet achterblijven:
Op vrijdag 14 november 2003 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Psies!
Grote meetings Kleine meetings Actieve meetings (met o.a. bunjeejumpen, cavebiken en 1001 andere dingen op het programma om je in een groep collectief proberen van het leven te beroven) Het homo-uitgaansleven Het hetero-uitgaansleven Disco's en Harde Muziek Kroegen met Harde Muziek Cazzie als buurman Jerruh die plotseling aanbelt
*Niet volledig
quote:Ja, komt allen, zou ik zeggen!!
Op vrijdag 14 november 2003 21:16 schreef Cazman het volgende:
ah dus die orangerie is vanavond
quote:'t dicht in de buurt dat wel. 'tis alleen het vervoer en ietwat zin dat Cazke tegenhoudt
Op vrijdag 14 november 2003 21:17 schreef tech het volgende:[..]
Ja, komt allen, zou ik zeggen!!
quote:ik ga, heb ik net besloten, naar tim... als je wilt breng ik je...maar dan moet je over ongeveer 20 minuten klaar staan...
Op vrijdag 14 november 2003 21:20 schreef Cazman het volgende:[..]
't dicht in de buurt dat wel. 'tis alleen het vervoer en ietwat zin dat Cazke tegenhoudt
. Wel goeie muziek trouwens. Op de site iig
quote:nah, toch bedankt. Komen mij te weinig bekenden in mijn ogen
Op vrijdag 14 november 2003 21:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ga, heb ik net besloten, naar tim... als je wilt breng ik je...maar dan moet je over ongeveer 20 minuten klaar staan...
quote:Gaat nog gezellig worden!
Op vrijdag 14 november 2003 21:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ga, heb ik net besloten, naar tim... als je wilt breng ik je...maar dan moet je over ongeveer 20 minuten klaar staan...
quote:bart, vlarp enzo, zijn toch wel een paar die komen, ik ga niet, ik kan je alleen brengen... dus zeg maar..
Op vrijdag 14 november 2003 21:26 schreef Cazman het volgende:[..]
nah, toch bedankt. Komen mij te weinig bekenden in mijn ogen
.
quote:Nah ik ga wel een andere keer. lijkt wel of ik steeds meer afkeer krijg naar homotenten ook
Op vrijdag 14 november 2003 21:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
bart, vlarp enzo, zijn toch wel een paar die komen, ik ga niet, ik kan je alleen brengen... dus zeg maar..
.
quote:Ik ga me ook maar eens klaarmaken. Tot vanavond, dan! Wie dan ook.
Op vrijdag 14 november 2003 21:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
bart, vlarp enzo, zijn toch wel een paar die komen, ik ga niet, ik kan je alleen brengen... dus zeg maar..
.
caz: daarom ben ik op het laatste moment nie meer met bart meegegaan, ik had het gewoon ff gehad...
quote:I know the feeling
Op vrijdag 14 november 2003 21:32 schreef Jerruh het volgende:
ik ben wegcaz: daarom ben ik op het laatste moment nie meer met bart meegegaan, ik had het gewoon ff gehad...
mzzl
quote:Op dit moment heb ik in de MP3-speler in m'n auto een cd zitten met:
Op vrijdag 14 november 2003 20:51 schreef Waxxer het volgende:[..]
Wat stop jij eigenlijk nu en dan in je stereootje?
Vraag ik me opeens af
)
)
.
quote:Wat is een moederbordmevrouw?
Op vrijdag 14 november 2003 22:34 schreef DennisMoore het volgende:
*grom* @ moederbordmevrouw.
quote:Een mevrouw in 't moederbord die heel hard via de geluidskaart roept dat er iets mis zou zijn met de pc.
Op vrijdag 14 november 2003 22:37 schreef Mexoryl het volgende:Wat is een moederbordmevrouw?
.
Dus moet binnenkort maar eens de pc openschroeven, en wat rommelen met de cpu(-koeler), en dan hopen dat ze zich stil houdt.
*schopje naar DIG*
quote:Same question here
Op vrijdag 14 november 2003 22:37 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Wat is een moederbordmevrouw?
.
quote:Spinvis???
Op vrijdag 14 november 2003 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Op dit moment heb ik in de MP3-speler in m'n auto een cd zitten met:
de soundtrack van Le Fabuleux Destin D'Amélie Poulain Bettie Serveert - Log 22 (* G_E is een Bettie Serveert-fan) wat nummers van Norah Johes (gedownload met Kazaa )
Spinvis Billie Holliday and her Orchestra wat nummers van Coldplay (ook gedownload met Kazaa )
Tori Amos - Scarlet's Walk (* G_E is ook Tori Amos-fan)
.
Bettie Serveert???
'Je droomt wel vaker van een feest
maar hier ben je nog nooit geweest
iedereen kijkt naar voetbal
en een vent zeurt aan je kop
hoe kom je hier in hemelsnaam
hoe kom je hier hoe kom je hier vandaan.....'
quote:Weet je zeker dat het via de geluidskaart gaat? Bij mij zou de speaker in de kast gaan piepen als er iets mis was.
Op vrijdag 14 november 2003 22:39 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Een mevrouw in 't moederbord die heel hard via de geluidskaart roept dat er iets mis zou zijn met de pc.
M'n pc doet 't echter prima.
En de mevrouw is niet uit te zettenDus moet binnenkort maar eens de pc openschroeven, en wat rommelen met de cpu(-koeler), en dan hopen dat ze zich stil houdt.
*schopje naar DIG*
quote:Ja, gaat via de onboard sound, die op m'n stereo is aangesloten.
Op vrijdag 14 november 2003 22:55 schreef Mexoryl het volgende:Weet je zeker dat het via de geluidskaart gaat? Bij mij zou de speaker in de kast gaan piepen als er iets mis was.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 14-11-2003 22:58]
quote:LOL
Op vrijdag 14 november 2003 22:39 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Een mevrouw in 't moederbord die heel hard via de geluidskaart roept dat er iets mis zou zijn met de pc.
M'n pc doet 't echter prima.
En de mevrouw is niet uit te zettenDus moet binnenkort maar eens de pc openschroeven, en wat rommelen met de cpu(-koeler), en dan hopen dat ze zich stil houdt.
*schopje naar DIG*
Wat kun jij toch lekker je ding kwijt altijd "moederbordmevrouw"
quote:Kheb die vrouw ook wel eens gehoord, bij mij kon haar mond gesnoerd worden in de setup van de bios.
Op vrijdag 14 november 2003 22:58 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ja, gaat via de onboard sound, die op m'n stereo is aangesloten.
Houdt dus in dat ik geen mp3/spelletje kan spelen, zonder dat mevrouw er doorheen blaat, de trut.
quote:Kun je haar geen heropvoeding geven, ze moet leren dat ze niet zomaar door iedereen heen moet praten
Houdt dus in dat ik geen mp3/spelletje kan spelen, zonder dat mevrouw er doorheen blaat, de trut.
quote:Mja, de Speech Post Reporter kan in principe wel uitgezet worden, maar dat geldt blijkbaar alleen voor de 'gewone' meldingen als "Computer is now booting operating system". 'Echte' foutmeldingen blijft ze gewoon blèren, ook al staat ze in Bios op disabled.
Op vrijdag 14 november 2003 23:02 schreef ikbengeweldig het volgende:Kheb die vrouw ook wel eens gehoord, bij mij kon haar mond gesnoerd worden in de setup van de bios.
quote:Ok, weet je zeker dat het een mevrouw is en geen gecastreerde man
quote:Zal je altijd zien met een vrouw, valse krengen
Op vrijdag 14 november 2003 23:04 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mja, de Speech Post Reporter kan in principe wel uitgezet worden, maar dat geldt blijkbaar alleen voor de 'gewone' meldingen als "Computer is now booting operating system". 'Echte' foutmeldingen blijft ze gewoon blèren, ook al staat ze in Bios op disabled.
quote:Mja... mopperen is okay. Maar 't lost 'mijn ding' niet op.
Op vrijdag 14 november 2003 23:00 schreef Remix het volgende:LOL
Wat kun jij toch lekker je ding kwijt altijd
"moederbordmevrouw"
Nu eerst maar 's troost zoeken in bier. .
quote:'k Heb geen verstand van vrouwen. Jij wel?
Op vrijdag 14 november 2003 23:07 schreef ikbengeweldig het volgende:Zal je altijd zien met een vrouw, valse krengen
quote:Ach welnee ze heeft gewoon nukken, morgen kan de bui weer over zijn.
Op vrijdag 14 november 2003 23:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mja... mopperen is okay. Maar 't lost 'mijn ding' niet op.
Morgen dus maar 's prötsen met de CPU.
Volgens Murphy zal ie dan wel helemaal kapot gaan...Nu eerst maar 's troost zoeken in bier.
.
quote:"Niet nukken, maar lekker..."
Op vrijdag 14 november 2003 23:11 schreef Remix het volgende:Ach welnee ze heeft gewoon nukken, morgen kan de bui weer over zijn.
Enzo. .
quote:wukken?
Op vrijdag 14 november 2003 23:13 schreef DennisMoore het volgende:[..]
"Niet nukken, maar lekker..."
Enzo.
.
quote:Misschien schreeuwt ze daar wel om...
Op vrijdag 14 november 2003 23:13 schreef DennisMoore het volgende:[..]
"Niet nukken, maar lekker..."
Enzo.
.
quote:Ik laat me ook niet te veel met die wezens in nee.
Op vrijdag 14 november 2003 23:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'k Heb geen verstand van vrouwen. Jij wel?
quote:Shame on you.
Op vrijdag 14 november 2003 23:22 schreef ikbengeweldig het volgende:[..]
Ik laat me ook niet te veel met die wezens in nee.
quote:Ze zegt: "System failed CPU test"
Op vrijdag 14 november 2003 23:18 schreef Mexoryl het volgende:Is je kast niet te warm DM?
Volgens AsusProbe:
CPU temp: 45 C
MB temp: 33 C
CPU fan: 1506 rpm
Volgens mij kreeg ik de eerste keer deze melding nadat ik ruim een week geleden (of langer) een keer de kast schoongeblazen had, en ook wat stof weggeblazen uit de cpu-koeler... Daarbij had ik even de fan van het koelblok geschroefd... M'goed, ze heeft de hele week verder d'r mond dichtgehouden...
quote:Ah, nieuwe fok-homo?
Op vrijdag 14 november 2003 23:22 schreef ikbengeweldig het volgende:Ik laat me ook niet te veel met die wezens in nee.
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 22:42 schreef Waxxer het volgende:[..]
Spinvis???
Bettie Serveert???
'Je droomt wel vaker van een feest
maar hier ben je nog nooit geweest
iedereen kijkt naar voetbal
en een vent zeurt aan je kop
hoe kom je hier in hemelsnaam
hoe kom je hier hoe kom je hier vandaan.....'
quote:Ik vind de karsenboom al meteen zo ballerig klinken. Zo ziet 't 'r trouwens ook uit. Die op de grote berg toch he?
Op vrijdag 14 november 2003 23:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens de nieuwe Lekker 2004 is Willem van Oranje in de Willemstraat wel goed. En ik vraag me af hoe het eten in de Karsenboom is, maar daar durf ik nog niet naar binnen..
Heb net het kaartje moeten schrijven voor bij de bloemen bij de crematie. Tim's handschrift is nl nogal mannelijk (ofwel: onleesbaar). Blech... ken heel die man niet, maar heb wel een beetje een brok in m'n keel nu...
quote:..als zijnde?
Op zaterdag 15 november 2003 00:11 schreef Kugari-Ken het volgende:kijk ik meld me...
quote:Jupz, krijg ik nou extra zegeltjes?
Op vrijdag 14 november 2003 23:38 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ah, nieuwe fok-homo?
.
quote:Ligt eraan of je een beetje goed kunt likken.
Op zaterdag 15 november 2003 00:13 schreef ikbengeweldig het volgende:Jupz, krijg ik nou extra zegeltjes?
quote:Zou jij wel willen weten zeker?:P
Op zaterdag 15 november 2003 00:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ligt eraan of je een beetje goed kunt likken.
quote:Die test heb ik gelukkig nooit hoeven doen
Op zaterdag 15 november 2003 00:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ligt eraan of je een beetje goed kunt likken.
quote:En ik als uhm... uh... weeknie
Op zaterdag 15 november 2003 00:20 schreef Marc_mga het volgende:
Ik werd gewoon gelijk aangenomen als zijnde het nieuwe CHT-jonkie
quote:Zie ik eruit als een zegeltje soms?
Op zaterdag 15 november 2003 00:15 schreef ikbengeweldig het volgende:Zou jij wel willen weten zeker?:P
quote:Mijn god nee, je dacht toch niet dat ik jou bedoelde? Mijn excuses voor de verwarring.
Op zaterdag 15 november 2003 00:24 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zie ik eruit als een zegeltje soms?
.
denk ik, zo een beetje, half om half... misschien...
quote:Bi is okay.
Op zaterdag 15 november 2003 00:27 schreef Kugari-Ken het volgende:als b...b...b...b... bi...
denk ik, zo een beetje, half om half... misschien...
en we doen net alsof ik het meen, gezien mijn afschuw van het fenomeen "daten". Brrrrrr geen enkel mens met zelfwaarde doet volgens mij aan "daten"
quote:Kan ik nog terug?
Op zaterdag 15 november 2003 00:30 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Bi is okay.
.
quote:De normaalste online niet-hetero mensen zitten tegenwoordig op www.gay.nl.
Op zaterdag 15 november 2003 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:zeg waar kun je het beste een date regelen...
en we doen net alsof ik het meen, gezien mijn afschuw van het fenomeen "daten". Brrrrrr geen enkel mens met zelfwaarde doet volgens mij aan "daten"
quote:ja maar dat kost geld en ik heb geen zin om voor die grap geld te gaan dokken. Ik heb gezien wat voor freaky boodschappen een mens kan verwachten daar...
Op zaterdag 15 november 2003 00:34 schreef DennisMoore het volgende:De normaalste online niet-hetero mensen zitten tegenwoordig op www.gay.nl.
D'r is een chat/messenger-functie op die site, zodra je bent ingelogd.
Extreem makkelijk om mensen even een berichtje te sturen.
quote:Precies, blijf toch lekker single!
Op zaterdag 15 november 2003 00:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
zeg waar kun je het beste een date regelen...en we doen net alsof ik het meen, gezien mijn afschuw van het fenomeen "daten". Brrrrrr geen enkel mens met zelfwaarde doet volgens mij aan "daten"
quote:Neuh, om je aan te melden moet je één sms'je versturen.
Op zaterdag 15 november 2003 00:35 schreef Kugari-Ken het volgende:ja maar dat kost geld en ik heb geen zin om voor die grap geld te gaan dokken. Ik heb gezien wat voor freaky boodschappen een mens kan verwachten daar...
quote:Mjah, van die 54-jarige ouwe viezerige met haar op de schouders die dan wel zin hebben om aan jouw jonge sappige lans te sabbelen.
Op zaterdag 15 november 2003 00:35 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
ja maar dat kost geld en ik heb geen zin om voor die grap geld te gaan dokken. Ik heb gezien wat voor freaky boodschappen een mens kan verwachten daar...
Ik heb precies 2 minuten een gay.nl profiel gehad, en 'm toen meteen weer opgezegd. .
De dating-afdeling van Expreszo is dan misschien een aardiger alternatief. .
quote:het is wel E 1,10 en een gewoon sms'je sturen kost toch ook geld, dus het is meer dan 1 euro 10 in totaal.
Op zaterdag 15 november 2003 00:41 schreef DennisMoore het volgende:
Neuh, om je aan te melden moet je één sms'je versturen.
Dat vind ik 't nog wel waard.
quote:Mijn tong is Heel Gevoelig en daarmee niet geschikt voor Heet Eten.
Op vrijdag 14 november 2003 23:53 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik vind de karsenboom al meteen zo ballerig klinken. Zo ziet 't 'r trouwens ook uit. Die op de grote berg toch he?
Ben zojuist bij El Popo geweest. Aankleding is echt grappig. Helemaal tot in de puntjes mexicaans. Met van die eftelingachtige poppen en dronkelappen, en kaarsen en oude vervallen muren en kleuren en zo
quote:Misschien ligt het aan mijn leeftijd/foto, maar ik krijg dus nóóit dergelijke verzoeken op die site...
Op zaterdag 15 november 2003 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:Mjah, van die 54-jarige ouwe viezerige met haar op de schouders die dan wel zin hebben om aan jouw jonge sappige lans te sabbelen.
,
quote:Alle mensen die zich nieuw aanmelden, komen een tijdje bij de nieuwelingen te staan, en krijgen daardoor even enorm veel aandacht en erg veel berichtjes te verwerken.
Ik heb precies 2 minuten een gay.nl profiel gehad, en 'm toen meteen weer opgezegd..
quote:Da's ouderwets, en zonder foto's.
De dating-afdeling van Expreszo is dan misschien een aardiger alternatief..
quote:Je kunt ook een leuke jongen zoeken bij de rijstafdeling van de Albert Heijn. Okeej, dan ben je ook geld kwijt aan de boodschappen, maar daar heb je dan nog wat aan voor het avondeten.
Op zaterdag 15 november 2003 00:44 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
het is wel E 1,10 en een gewoon sms'je sturen kost toch ook geld, dus het is meer dan 1 euro 10 in totaal.
quote:Hmm, hebben ze dat veranderd dan?
Op zaterdag 15 november 2003 00:44 schreef Kugari-Ken het volgende:het is wel E 1,10 en een gewoon sms'je sturen kost toch ook geld, dus het is meer dan 1 euro 10 in totaal.
quote:Baseer je dus op de allereerste indruk, ik heb dat dus toevallig nog nooit meegemaakt, 'tis geen chatboy
Op zaterdag 15 november 2003 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Mjah, van die 54-jarige ouwe viezerige met haar op de schouders die dan wel zin hebben om aan jouw jonge sappige lans te sabbelen.
,
Ik heb precies 2 minuten een gay.nl profiel gehad, en 'm toen meteen weer opgezegd.
.
De dating-afdeling van Expreszo is dan misschien een aardiger alternatief.
.
quote:Zijn ze geld voor gaan vragen ja
Op zaterdag 15 november 2003 00:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hmm, hebben ze dat veranderd dan?
Ik kreeg per SMS een activatie-code terug geloof ik, kostte toen niets.
Maar 1,10 zou ik er ook voor over hebben. Da's nog geen biertje.
En da's alleen voor het eenmalige aanmelden. Daarna heb je nooit meer kosten, ook niet om met mensen in contact te komen.
Heb al een aantal leuke lui ontmoet zo..
quote:op chatboy kun je zelfs geld verdienen...
Op zaterdag 15 november 2003 00:50 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Baseer je dus op de allereerste indruk, ik heb dat dus toevallig nog nooit meegemaakt, 'tis geen chatboy
quote:Oooh... Je bent zelf zo'n oude gerimpelde
Op zaterdag 15 november 2003 00:46 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien ligt het aan mijn leeftijd/foto, maar ik krijg dus nóóit dergelijke verzoeken op die site...
quote:En dan krijg je alleen nog maar berichtjes van de mensen die je al kent.
Alle mensen die zich nieuw aanmelden, komen een tijdje bij de nieuwelingen te staan, en krijgen daardoor even enorm veel aandacht en erg veel berichtjes te verwerken.
Daarna houdt dat wel op.
quote:Ja, oppervlakkig is precies het juiste woord. Een originele aansprekende tekst zegt in mijn ogen veel meer dan een foto. En als ouderwets de tegenpool is van oppervlakkig, dan ben ik graag hééél ouderwets.
Da's ouderwets, en zonder foto's.
En ik ben wel zo oppervlakkig dat ik ook meteen even een foto wil zien.
quote:Misschien nodigde mijn naiëf-onschuldige en jeugdige aanblik daar toe uit, geen idee.
Op zaterdag 15 november 2003 00:50 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Baseer je dus op de allereerste indruk, ik heb dat dus toevallig nog nooit meegemaakt, 'tis geen chatboy
quote:Tuurlijk joh.
Op zaterdag 15 november 2003 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:Oooh... Je bent zelf zo'n oude gerimpelde
met haar op de schouders?
quote:Neuh, ik spreek er regelmatig mensen aan van wie profieltekst + foto mij bevallen. Daar chat ik dan effe mee, en als het klikt, verhuizen ze naar MSN/ICQ. En als het dan nog veel beter klikt, spreek ik 's af in een cafeetje ofzo. Erg gezellig.
En dan krijg je alleen nog maar berichtjes van de mensen die je al kent..
quote:Voor mij dus de combi.
Ja, oppervlakkig is precies het juiste woord. Een originele aansprekende tekst zegt in mijn ogen veel meer dan een foto. En als ouderwets de tegenpool is van oppervlakkig, dan ben ik graag hééél ouderwets.
quote:Misschien zie je eruit als iemand die zich regelmatig door ouwe mannen met haar op de rug aan z'n jonge sappige lans laat sabbelen?
Op zaterdag 15 november 2003 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:Misschien nodigde mijn naiëf-onschuldige en jeugdige aanblik daar toe uit, geen idee.
.
quote:Of het fok [HOMO]-topic!
Op zaterdag 15 november 2003 00:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
of anders is er altijd nog...*ril*
Chatboy
*nieuw!* Voor slechts 1,10 EUR kunt u zich inschrijven bij Grote Verwachtingen Dating! Stuur een foto met profiel en wij matchen u geheel automatisch aan een mogelijk geschikte kandidaat!
quote:Ik denk dat ik nog naiëver en jeugdiger uitzie, dus nee, dat zal het niet zijn
Op zaterdag 15 november 2003 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Misschien nodigde mijn naiëf-onschuldige en jeugdige aanblik daar toe uit, geen idee.
.
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:58 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Misschien zie je eruit als iemand die zich regelmatig door ouwe mannen met haar op de rug aan z'n jonge sappige lans laat sabbelen?
quote:True. En daar reageer je dus niet op, simpel.
Op zaterdag 15 november 2003 00:59 schreef Kugari-Ken het volgende:meh zodra er in een profiel aangegeven word "groot geschapen" dan lijkt mij het al duidelijk met wat voor freak je te maken hebt.
quote:Miljoenen! Maar uiteindelijk gaat het om
Op zaterdag 15 november 2003 01:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
True. En daar reageer je dus niet op, simpel.
Daarnaast zijn er tientallen, honderden, duizenden normale leeftijdsgenoten online.
quote:Op gay.nl?
Op zaterdag 15 november 2003 01:03 schreef Great_Expectations het volgende:Maar uiteindelijk gaat het om
Die Ene
.
quote:De meeste zien er te goed uit voor mijn doen, van die enge mode-popjes. En van die fitness freaks, die even laten zien hoe groot hun pectoriale spieren wel niet zijn, en in welke staat van spanning hun buikspieren zich bevinden.
Op zaterdag 15 november 2003 01:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
True. En daar reageer je dus niet op, simpel.
Daarnaast zijn er tientallen, honderden, duizenden normale leeftijdsgenoten online.
maar je hebt gelijk... er zijn best wel normale mensen te vinden...
quote:Voor ieder wat wils, smaken verschillen.
Op zaterdag 15 november 2003 01:05 schreef Kugari-Ken het volgende:maar je hebt gelijk... er zijn best wel normale mensen te vinden...
Doet u mij maar een normale grappige twintiger.
U hoeft hem niet in te pakken, ik eet hem hier wel op.
quote:Het is een onbewijsbare stelling, maar ik denk dat veel "normale" homo's geen profiel hebben op cu2.nl, homo.nl, gay.nl, etc. Alleen denken de mensen die daar wel een profiel hebben (en ook alleen/vooral mensen kennen die dat ook hebben) daar misschien anders over.
Op zaterdag 15 november 2003 01:05 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
De meeste zien er te goed uit voor mijn doen, van die enge mode-popjes. En van die fitness freaks, die even laten zien hoe groot hun pectoriale spieren wel niet zijn, en in welke staat van spanning hun buikspieren zich bevinden.
maar je hebt gelijk... er zijn best wel normale mensen te vinden...
quote:Vast wel.
Op zaterdag 15 november 2003 01:12 schreef Crescens het volgende:
![]()
Verveel me...
![]()
![]()
Hier iemand nog zin in sex ??
quote:Wrom?
Op zaterdag 15 november 2003 01:21 schreef Kugari-Ken het volgende:ik niet, mij lijkt het erg... pijnlijk
quote:nou gewoon... zomaar eigenlijk... seks is zo sekserig.
Op zaterdag 15 november 2003 01:22 schreef DennisMoore het volgende:
Wrom?
quote:Niks mis met aardbeien.
Op zaterdag 15 november 2003 01:23 schreef Kugari-Ken het volgende:nou gewoon... zomaar eigenlijk... seks is zo sekserig.
quote:... aardbeien?
Op zaterdag 15 november 2003 01:26 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Niks mis met aardbeien.
quote:Nah, ik kan me vergissen hoor. Maar is dit niet die homotopic op fok?
Op zaterdag 15 november 2003 01:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik niet, mij lijkt het erg... pijnlijk
quote:"Nu ook in aardbeien-smaak!"
Op zaterdag 15 november 2003 01:27 schreef Kugari-Ken het volgende:... aardbeien?
quote:Egads! Are you coming on to me!?
Op zaterdag 15 november 2003 01:29 schreef DennisMoore het volgende:
"Nu ook in aardbeien-smaak!"
quote:'k Zou niet durven.
Op zaterdag 15 november 2003 01:31 schreef Kugari-Ken het volgende:Egads! Are you coming on to me!?
quote:en toen hield mijn vermogen tot interactie wel een beetje op... so... how's the weather over there, you procastinator... en ja... ik weet wat dat woord betekent.
Op zaterdag 15 november 2003 01:32 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zou niet durven.
quote:Dan moet je gay.nl inderdaad maar niet proberen.
Op zaterdag 15 november 2003 01:35 schreef Kugari-Ken het volgende:en toen hield mijn vermogen tot interactie wel een beetje op...
quote:Geen idee.
so... how's the weather over there, you procastinator... en ja... ik weet wat dat woord betekent.
Maar het biertje smaakt weer heerlijk, Coby.
maar...
het is zo stil...
quote:'t Is friggin' kwart voor twee...
Op zaterdag 15 november 2003 01:41 schreef Kugari-Ken het volgende:het is niet dat ik dit niet leuk of gezellig vind...
maar...
het is zo stil...
quote:your point being.... ?
Op zaterdag 15 november 2003 01:42 schreef DennisMoore het volgende:[..]
't Is friggin' kwart voor twee...
quote:En jij hebt geen slaap nodig?
Op zaterdag 15 november 2003 01:49 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Mietje!
quote:Neuh.
Op zaterdag 15 november 2003 02:05 schreef Mexoryl het volgende:En jij hebt geen slaap nodig?
(Goedemorgen allemaal)
Orangerie is erg leuk, alleen heel jammer dat om half 2 de muziek al uitgaat. Nou ja, je bent wel lekker op tijd weer thuis.
quote:O gaaf!
Op zaterdag 15 november 2003 11:54 schreef Cybart het volgende:
*intocht sinterklaas ga kijken*
*Ned 2 aanzet*
Gebarentolk? Ik ben helemaal niet doof! Hebben ze ook geen intocht zonder die tolk?
"You're... too big to fit in here! Too big to fit in here, too big to fit in here!"
quote:Ik heb die film in de bios gezien, echt hilarisch, heel die zaal compleet in een scheur..
Op zaterdag 15 november 2003 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Net in bed The Sweetest Thing gekeken (de film, niet de pup).
Man ik lach echt in een scheur![]()
"You're... too big to fit in here! Too big to fit in here, too big to fit in here!"
Rob Kamphues
Erik van Muiswinkel
en die pizzabakker van spijkerhoek
quote:Hij was 4,99 bij de Free Record
Op zaterdag 15 november 2003 12:11 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb die film in de bios gezien, echt hilarisch, heel die zaal compleet in een scheur..
quote:Mario!!!
Op zaterdag 15 november 2003 12:15 schreef Cybart het volgende:en die pizzabakker van spijkerhoek
quote:dat is zo'n acteur waarvan niemand zijn echte naam weet (michiel kerbosch ofzo), maar wel welke rol ie gespeeld heeft
Op zaterdag 15 november 2003 12:36 schreef Ang3l het volgende:[..]
Mario!!!
Die's er ieder jaar weer bij he
quote:Bij de Sint?
Op zaterdag 15 november 2003 12:15 schreef Cybart het volgende:
het leukste vind ik het bn'er spottenRob Kamphues
Erik van Muiswinkel
en die pizzabakker van spijkerhoek
Harm Edens (Dit was het nieuws) is 1 van de hoofdpieten...
quote:& bart ettekoven
Op zaterdag 15 november 2003 13:11 schreef Vlarp het volgende:
Trouwens, gisteren in de Orangerie heb ik Jeroen Kijk inde Vegthe en Danny Rook ook nog gezien..
quote:harm edens heb ik niet gezien
Op zaterdag 15 november 2003 13:11 schreef Vlarp het volgende:[..]
Bij de Sint?
Harm Edens (Dit was het nieuws) is 1 van de hoofdpieten...
quote:Uhm.. help me eens, wie is dat ook al weer? Ohw, DJ van 538? die ook op gay.nl staat?
Op zaterdag 15 november 2003 13:13 schreef Cybart het volgende:[..]
& bart ettekoven
quote:Die loopt samen met de wegwijspiet...
harm edens heb ik niet gezien
Nu naast de zetel van Sinterklaas
quote:hij staat wel op gay.nl geloof ik, is geen 538 dj....
Op zaterdag 15 november 2003 13:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm.. help me eens, wie is dat ook al weer? Ohw, DJ van 538? die ook op gay.nl staat?
quote:volgensmij bedoel je erik van muiswinkel
Op zaterdag 15 november 2003 13:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
Die loopt samen met de wegwijspiet...
Nu naast de zetel van Sinterklaas
quote:Ohw.. geweldig
Op zaterdag 15 november 2003 13:17 schreef Cybart het volgende:[..]
hij staat wel op gay.nl geloof ik, is geen 538 dj....
hij werkt bij SBS, en speelde ooit zoon van HellenHelminken hij had haar toen in zo'n boekenkist begraven
quote:Je hebt gelijk.. ik ben abuis ja
Op zaterdag 15 november 2003 13:18 schreef Cybart het volgende:[..]
volgensmij bedoel je erik van muiswinkel
ach we kijken zo wel op de aftiteling
quote:maar ik loop net langs hem af, begint ie dus in mijn oor te schreeuwen naar iemand anders die aan de andere kant van me stond
Op zaterdag 15 november 2003 13:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ohw.. geweldig
Dat heb ik ooit nog gezien
quote:Ohw, nou, het zal wel
Op zaterdag 15 november 2003 13:20 schreef Cybart het volgende:[..]
maar ik loop net langs hem af, begint ie dus in mijn oor te schreeuwen naar iemand anders die aan de andere kant van me stond
en bedankt.
en volgensmij was het iets van "ga eens wat drinken halen voor papa"
quote:mjah inderdaad.
Op zaterdag 15 november 2003 13:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ohw, nou, het zal wel
quote:Inderdaad
Op zaterdag 15 november 2003 13:25 schreef Cybart het volgende:[..]
mjah inderdaad.
oja en een longsleeve is dus TE WARM
Nou ja, weten we dat voor de volgende keer, t-shirt of mouwloos kan best daar.
quote:Even geen zin in nog
Op zaterdag 15 november 2003 13:29 schreef Cybart het volgende:
bijna vergetenSPONGEBOB WEEKEND
Ik luister nog gewoon even muziek...
quote:T shirt
Op zaterdag 15 november 2003 13:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Inderdaad
Nou ja, weten we dat voor de volgende keer, t-shirt of mouwloos kan best daar.
quote:Mja, mouwloos kan niet echt meer nu heh?
Op zaterdag 15 november 2003 13:32 schreef Cybart het volgende:[..]
T shirt
quote:de zomer is voorbij
Op zaterdag 15 november 2003 13:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, mouwloos kan niet echt meer nu heh?
quote:Nog 5 maanden wachten
Op zaterdag 15 november 2003 13:36 schreef Cybart het volgende:[..]
de zomer is voorbij
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 13:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nog 5 maanden wachten
quote:Een trui of longsleeve zit ook best lekker... tenminste, je moet wat
Op zaterdag 15 november 2003 13:37 schreef Cybart het volgende:[..]
*wacht*
quote:nu zit ik ook in een afgetrapte trui
Op zaterdag 15 november 2003 13:38 schreef Vlarp het volgende:[..]
Een trui of longsleeve zit ook best lekker... tenminste, je moet wat
quote:Een vest van 3 jaar oud en waarmee ik dus echt niet meer in het openbaar gezien wil worden
Op zaterdag 15 november 2003 13:41 schreef Cybart het volgende:[..]
nu zit ik ook in een afgetrapte trui
quote:Volgens mij moet je langer wachten op de zomer.
Op zaterdag 15 november 2003 13:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nog 5 maanden wachten
quote:Het was dit jaar in maart al lekker weer...
Op zaterdag 15 november 2003 13:44 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Volgens mij moet je langer wachten op de zomer.
quote:je hebt ook opeens last van je schouder
Op zaterdag 15 november 2003 13:42 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp gaat zo tuinieren voor moedersIk wil helemaal niet!
quote:Da's niet geloofwaardig als je zo gezond en vitaal als ik ben.. *kuch*
Op zaterdag 15 november 2003 13:45 schreef Cybart het volgende:[..]
je hebt ook opeens last van je schouder
Later!
Over en uurtje begint in de voetbalkantine de voorbeschouwing op Schotland - Nederland! . Vol goede moed dus zometeen maar eens die kant op gaan; bier drinken en kut roepen!
.
* Gerdo likes Saturdays! .
quote:Shit, vergeten...
Op zaterdag 15 november 2003 14:14 schreef Gerdo het volgende:
*rompomtiedom*Over en uurtje begint in de voetbalkantine de voorbeschouwing op Schotland - Nederland!
. Vol goede moed dus zometeen maar eens die kant op gaan; bier drinken en kut roepen!
.
* Gerdo likes Saturdays!
.
Jullie doen niet aan voetbal kijken enzo... .
quote:Ik ga vandaag zorgen dat ik al de zenders met voetbal op de TV ontwijk
Op zaterdag 15 november 2003 14:22 schreef Gerdo het volgende:[..]
Shit, vergeten...
Jullie doen niet aan voetbal kijken enzo...
.
Ik heb een excuus om uit de tuin te komen... het regent
quote:Waar is het patriotisme gebleven vraag ik me af hé...
Op zaterdag 15 november 2003 14:26 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ga vandaag zorgen dat ik al de zenders met voetbal op de TV ontwijk
Ik heb een excuus om uit de tuin te komen... het regent
quote:Ik kijk alleen het EK, WK en Olympisch Spelen qua voetbal op tv, alle andere wedstrijden kunnen me niks boeien
Op zaterdag 15 november 2003 14:28 schreef Gerdo het volgende:[..]
Waar is het patriotisme gebleven vraag ik me af hé...
.
quote:Als ze de komende 2 wedstrijden verliezen hoef je dat EK ook niet te kijken, dat scheelt...
Op zaterdag 15 november 2003 14:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik kijk alleen het EK, WK en Olympisch Spelen qua voetbal op tv, alle andere wedstrijden kunnen me niks boeien
Iemand nog hier?
quote:Sinterklaas-journaal? Sinterklaas-journaal? Voetbal kreng!
Op zaterdag 15 november 2003 14:31 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo weer gewerkt en briefje ingeleverd enzo.... en de hele sint-intocht is langs me heen gegaannaja, dan straks het sinterklaasjournaal bekijken!
Iemand nog hier?
quote:Ik zal het niet missen. Overigens ga ik wel het schaatsen weer goed volgen uiteraard
Op zaterdag 15 november 2003 14:30 schreef Gerdo het volgende:[..]
Als ze de komende 2 wedstrijden verliezen hoef je dat EK ook niet te kijken, dat scheelt...
.
quote:Ja die huppelt iedere nichtentent af. Orangerie, Now & Wow, Gaypalace....
& bart ettekoven
quote:Ik heb zwolle zojuist op tv ervaren alsof ik er zelf was
Op zaterdag 15 november 2003 14:31 schreef Waxxer het volgende:
Zoooo weer gewerkt en briefje ingeleverd enzo.... en de hele sint-intocht is langs me heen gegaannaja, dan straks het sinterklaasjournaal bekijken!
Iemand nog hier?
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:32 schreef Gerdo het volgende:[..]
Sinterklaas-journaal? Sinterklaas-journaal? Voetbal kreng!
.
Ik heb een erg actief en lang voetbalverleden, heb dat meer dan de helft van mijn leven gedaan dus vanavond wil ik wel zien hoe de Sint in Zwolle aankwam en alles, veeeeeelll interessanter dan een stelletje schreeuwende vloekende kerels op een grasveld
quote:Danny Rook gaat anders ook veel tenten af...
Op zaterdag 15 november 2003 14:34 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ja die huppelt iedere nichtentent af. Orangerie, Now & Wow, Gaypalace....
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:34 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb zwolle zojuist op tv ervaren alsof ik er zelf was
zo'n hanzestad vergeet je niet gauw natuurlijk helaas zijn ze mijn huisje stilletjes voorbij gereden
quote:Niet zomaar schreeuwende kerels, niets presterende veel te veel geld verdienende schreeuwende kerels! Maar het blijft het Nederlands elftal, dus ik ga gewoon lekker kijken en bier drinken!
Op zaterdag 15 november 2003 14:35 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik heb een erg actief en lang voetbalverleden, heb dat meer dan de helft van mijn leven gedaan
dus vanavond wil ik wel zien hoe de Sint in Zwolle aankwam en alles, veeeeeelll interessanter dan een stelletje schreeuwende vloekende kerels op een grasveld
quote:Of zoals de wegwijspiet zei: "Zwolle is een hanzestad, maaaar, er wonen ook veel Henken"
Op zaterdag 15 november 2003 14:36 schreef Waxxer het volgende:[..]
zo'n hanzestad vergeet je niet gauw natuurlijk
helaas zijn ze mijn huisje stilletjes voorbij gereden
quote:hahaha is dat zo??
Op zaterdag 15 november 2003 14:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Of zoals de wegwijspiet zei: "Zwolle is een hanzestad, maaaar, er wonen ook veel Henken"
quote:Hij's ook vreselijk oud
Op zaterdag 15 november 2003 14:38 schreef Waxxer het volgende:[..]
hahaha is dat zo??
Hahaha ik vind hem nog goed ook!
![]()
quote:Ik kende hem nog niet...
Op zaterdag 15 november 2003 14:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hij's ook vreselijk oud
quote:Ohw...
Op zaterdag 15 november 2003 14:42 schreef Gerdo het volgende:[..]
Ik kende hem nog niet...
.
quote:ik kende hem ook nog niet
Op zaterdag 15 november 2003 14:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hij's ook vreselijk oud
quote:Nou, niet zo zeer speciaal van zwolle, maar er zijn meer hanzesteden...
Op zaterdag 15 november 2003 14:44 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik kende hem ook nog niet
terwijl ik hier al sinds september 1998 woon
quote:Veel plezier...
Op zaterdag 15 november 2003 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar de stad
Ik heb 't in m'n hoofd gekregen dat ik ineens ALLE albums van Tori Amos wil, origineel......
quote:Ik heb zin om te slapen
Op zaterdag 15 november 2003 15:16 schreef Cybart het volgende:
ik heb zin om te gaan stappen
quote:dat is maar een paar letters verschil
Op zaterdag 15 november 2003 15:19 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb zin om te slapen
quote:En inmiddels wil ik weer gaan stappen... maar ik ga niet, want dat kost geld
Op zaterdag 15 november 2003 15:23 schreef Cybart het volgende:[..]
dat is maar een paar letters verschil
quote:Sinterklaas komt in 350 plaatsen tegelijk aan enzo...
Op zaterdag 15 november 2003 17:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, ik ben even naar de Albert Heijn geweest en het was opvallend rustig voor een zaterdagmiddag..
quote:ergens in de Biltstraat waar ik toch niemand kende.....
Op zaterdag 15 november 2003 17:08 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, ik ben even naar de Albert Heijn geweest en het was opvallend rustig voor een zaterdagmiddag..
quote:bartjuh! hoe was het??
Op zaterdag 15 november 2003 15:23 schreef Cybart het volgende:[..]
dat is maar een paar letters verschil
quote:Ik hou van jou
Op zaterdag 15 november 2003 17:26 schreef Waxxer het volgende:[..]
ergens in de Biltstraat waar ik toch niemand kende.....
Dat vind ik zo'n mooi Spinvis nummer
quote:ik ben helemaal verbaasd, al ben je digitaal, je bent de eerste van wie ik hoor dat Spinvis mooi is!
Op zaterdag 15 november 2003 17:41 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik hou van jou
Ik hou zoveel van jou
Tot ik vergeet
Ik jou vergeet
Jou vergeet
Jou vergeet
En nog alleen maar lijk te dromen
Dat vind ik zo'n mooi Spinvis nummer
dokter dokter dokter
ik zie vlekken op de zon
ik zweefde over steden maar nu lig ik hier neergesmakt op het beton...
(trouwens in dit nr zit wel een stout woordje dat jij eigenlijk helemaal niet mag horen )
quote:Welk woord dan?
Op zaterdag 15 november 2003 17:51 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik ben helemaal verbaasd, al ben je digitaal, je bent de eerste van wie ik hoor dat Spinvis mooi is!
dokter dokter dokter
ik zie vlekken op de zon
ik zweefde over steden maar nu lig ik hier neergesmakt op het beton...(trouwens in dit nr zit wel een stout woordje dat jij eigenlijk helemaal niet mag horen
)
quote:Ik ben trouwens niet digitaal!
Op zaterdag 15 november 2003 18:04 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Welk woord dan?
Ik zie zelfs niets schokkends in de tekst staan, maar misschien heb je een heel verkeerd beeld van me. Geen idee hoe dat zou kunnen, trouwens.
.
quote:ow...
Op zaterdag 15 november 2003 18:05 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik ben trouwens niet digitaal!
* G_E is een Grote Verwachting van Vleesch en Bloed!
*stopt search*
ik ga eten1 .
.
Tori Amos - Under the pink
Tori Amos - Boys for Pele
Tori Amos - From the choirgirl hotel
Tori Amos - To Venus and back
Tori Amos - Strange little girls
Tori Amos - Scarlet's walk
En volgende week zijn de volgende cd's aan de beut:
Tori Amos - Little earthquakes
Tori Amos - Tales of a librarian
Als ik iets in m'n kop heb dan doe ik 't ook
quote:Er is ook nog een verzameling van CD-singles, met nummers als Bachelorette, Daisy Dead Petals, Frog On My Toe, London Girls, etc, maar die is bijna nergens meer te vinden.
Op zaterdag 15 november 2003 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Terug van de stad, met de volgende cd's:Tori Amos - Under the pink
Tori Amos - Scarlet's walkEn volgende week zijn de volgende cd's aan de beut:
Tori Amos - Tales of a librarianAls ik iets in m'n kop heb dan doe ik 't ook
quote:je shaked en je kooi is te klein je wordt door de lampen verblind dan neem dan godverdomme geen kind dan
Op zaterdag 15 november 2003 18:04 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Welk woord dan?
Ik zie zelfs niets schokkends in de tekst staan, maar misschien heb je een heel verkeerd beeld van me. Geen idee hoe dat zou kunnen, trouwens.
.
Jij zegt dan altijd gewoon heel netjes: "he, wat lastig" toch?
quote:jamaar hier zoem je alleen en smileys en lettertjes op het scherm
Op zaterdag 15 november 2003 18:05 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik ben trouwens niet digitaal!
* G_E is een Grote Verwachting van Vleesch en Bloed!
quote:Dat hangt erg af van Hoe, Wat, Waar en bij Wie.
Op zaterdag 15 november 2003 18:17 schreef Waxxer het volgende:[..]
je shaked en je kooi is te klein je wordt door de lampen verblind dan neem dan godverdomme geen kind dan
Jij zegt dan altijd gewoon heel netjes: "he, wat lastig" toch?
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Terug van de stad, met de volgende cd's:Tori Amos - Under the pink
Tori Amos - Scarlet's walkEn volgende week zijn de volgende cd's aan de beut:
Tori Amos - Tales of a librarianAls ik iets in m'n kop heb dan doe ik 't ook
Je had dus een nr in je hoofd maar wist niet welke het was, dus koop je al haar cd's maar?
quote:Hai!
Op zaterdag 15 november 2003 18:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Hallo
Voetbal gekeken bij-eh- thuis?
quote:heleuw
Op zaterdag 15 november 2003 18:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Hallo
*eten is nog nie klaar grmbl*
hey bartjuh!! .
quote:en hai!
Op zaterdag 15 november 2003 18:21 schreef Cybart het volgende:[..]
hoi
quote:Hoi Waxxer & Cybart
Op zaterdag 15 november 2003 18:22 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hai!
Voetbal gekeken bij-eh- thuis?
Nee ik heb alleen de laatste 10 minuten van voetbal kunnen kijken, ben net pas klaar met werken was voor ons de drukste dag van het jaar
Ik ben echt kapotmoe.
quote:?????
Op zaterdag 15 november 2003 18:23 schreef Waxxer het volgende:[..]
en hai!
Weer iemand erbij! Wat dacht je, eens even kijken?
quote:Ik heb alle nr's al op MP3 en een boel gebrande cd's, maar wilde ineens de originelen
Op zaterdag 15 november 2003 18:19 schreef Waxxer het volgende:[..]
Je had dus een nr in je hoofd maar wist niet welke het was, dus koop je al haar cd's maar?
![]()
OEH!
EN ik heb via gay.nl de 2 cd's met de live opnamen van hara concert in Ahoy (januari '03) gekregen. *LOL* Ik zat daar rang 1 rij 1, dus wie weet hoor iok mezelf zo wel gillen
quote:ow nou ja kijk ik dacht ik bedoel..... dat je dan beneden tv zat te kijken (ik zeg maar wat geks) en maar weer bent gaan Fokken maar dit is weer zo'n moment dat ik beter mijn mond had kunnen houden en even gewoon serieus aan dit topic deel moet nemem of gewoon wegblijven zeg maar
Op zaterdag 15 november 2003 18:24 schreef Cybart het volgende:[..]
?????
sorry.
Dus.
Maargoed, hoi!
quote:het was meer zo, hey ik ben aan het eten, hey ik ben klaar met eten, hey ik ben tv aan het kijken. hey ik kan ook tv kijken en de studeerkamer, hey ff ondertussen kijken wat er op fok te doen is
Op zaterdag 15 november 2003 18:26 schreef Waxxer het volgende:[..]
ow nou ja kijk ik dacht ik bedoel..... dat je dan beneden tv zat te kijken (ik zeg maar wat geks) en maar weer bent gaan Fokken maar dit is weer zo'n moment dat ik beter mijn mond had kunnen houden en even gewoon serieus aan dit topic deel moet nemem of gewoon wegblijven zeg maar
sorry.
Dus.
Maargoed, hoi!
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 18:26 schreef Waxxer het volgende:[..]
ow nou ja kijk ik dacht ik bedoel..... dat je dan beneden tv zat te kijken (ik zeg maar wat geks) en maar weer bent gaan Fokken maar dit is weer zo'n moment dat ik beter mijn mond had kunnen houden en even gewoon serieus aan dit topic deel moet nemem of gewoon wegblijven zeg maar
sorry.
Dus.
Maargoed, hoi!
quote:Ah joh, maar Pakjesboot 12 moest ook vol!
Op zaterdag 15 november 2003 18:23 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hoi Waxxer & Cybart
Nee ik heb alleen de laatste 10 minuten van voetbal kunnen kijken, ben net pas klaar met werken was voor ons de drukste dag van het jaar
![]()
Ik ben echt kapotmoe.
quote:stoer
Op zaterdag 15 november 2003 18:28 schreef Vlarp het volgende:
*boer laat*Hallo weer allemaal
quote:Hehe, zou wel genant zijn als je jezelf de hele tijd hysterich Tori!!! Tori!!! hoort gillen
Op zaterdag 15 november 2003 18:25 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik heb alle nr's al op MP3 en een boel gebrande cd's, maar wilde ineens de originelen
OEH!
EN ik heb via gay.nl de 2 cd's met de live opnamen van hara concert in Ahoy (januari '03) gekregen. *LOL* Ik zat daar rang 1 rij 1, dus wie weet hoor iok mezelf zo wel gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |