Wat ik dus zoek is een oude autoradio met cassette of evt. zelfs CD-speler, die niet te duur is, als hij maar feilloos werkt . Ik heb er namelijk best wel genoeg van om iedere minuut een klap op de radio te geven
Dus: als je nog wat oud spul hebt liggen waar je van af wilt, laat het ff weten
Oh, ik woon zelf in Utrecht, dus daar in de omgeving kom ik hem wel ophalen, of in de buurt van Helmond/Eindhoven, dan kom ik 'm wel een keer halen als ik bij m'n ouders ben. Elders moet de boel maar op de post.
quote:Ik zal ff kijken, thanks!
Op vrijdag 14 november 2003 16:29 schreef Cybergirl het volgende:
Op www.hwshop.nl zijn ook autoradio's te koop, lekker cheapo, nieuw en ook voor MP3's!Succes!
Voor 15 euro mag je hem komen ophalen (Zeist) - maar dan moet je wel even wachten want nu ligt-ie nog bij m'n ouders. (Volgend weekend kan ik hem in Zeist hebben)
Een Philips met 6 digitale voorkeurzenders en casettespeler met automatisch-casettebandje-omdraai-systeem als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik neem aan dat die gewoon werkt.
Voor 15,- mag je 'm hebben maar verzenden doe ik niet want da's te veel moeite voor 15 euro
quote:Voor een dubbeltje eerste rang zitten zeker
Op vrijdag 14 november 2003 16:22 schreef Oosthoek het volgende:
Die had ik al gezien ja. Ben je bekend met Marquant-spul? Hoogstwaarschijnlijk niet, anders had je het niet gepost, of je moet me willen pesten
[Dit bericht is gewijzigd door CreativeMind op 14-11-2003 17:42]
quote:Daarom vraagt ie toch ook 2ehands lijkt me
Op vrijdag 14 november 2003 17:40 schreef vosss het volgende:[..]
Voor een dubbeltje eerste rang zitten zeker
Als het geen drol mag kosten kan je ook geen goeje radio kopen, voor een paar 10tjes is ALTIJD bagger
quote:Hé heb jij mijn oude Peugeot gekocht?
Op vrijdag 14 november 2003 17:38 schreef CreativeMind het volgende:
Ik heb er ook nog een uit mijn "nieuwe" auto:Een Philips met 6 digitale voorkeurzenders en casettespeler met automatisch-casettebandje-omdraai-systeem als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik neem aan dat die gewoon werkt.
quote:gezien dat "dat is niet te hopen voor je" denk ik niet dat het de jouwe was want de mijne bevalt me uitstekend...
Op vrijdag 14 november 2003 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Hé heb jij mijn oude Peugeot gekocht?
dat is niet te hopen voor je
quote:Neuh, ik wil voor een dubbeltje een radio die het ongeveer 2500 km uithoudt
Op vrijdag 14 november 2003 17:40 schreef vosss het volgende:
Voor een dubbeltje eerste rang zitten zeker
Als het geen drol mag kosten kan je ook geen goeje radio kopen, voor een paar 10tjes is ALTIJD bagger
quote:Okay, ziet er goed uit, maar Zeist is alleen 'n beetje lastig. Ik heb hier in Utrecht geen auto, bij m'n ouders in Helmond wel.
Op vrijdag 14 november 2003 16:33 schreef MrTinux het volgende:
Ik heb nog wel een autoradio/cassette liggen hiero. Philips ding dat in mijn 'nieuwe' auto zat. Ik denk dat ie een jaar of 5 a 7 oud is, aan het 'design' te zien. Ding heeft wat gebruikssporen en ik weet niet of de cassette werkt (ik denk van wel) en komt inclusief luxe afneembaar frontpaneel en het doosje wat daarbij hoort. De uitneembeugels heb ik er overigens niet bij. Verder krijg je er verloopkabeltjes van ISO -> de Philips-aansluiting bij (dus als je auto een ISO stekker heeft is aansluiten zo gebeurd). Ding ondersteunt trouwens ook nog eens 4 speakers (aantal Watt:)
Voor 15 euro mag je hem komen ophalen (Zeist) - maar dan moet je wel even wachten want nu ligt-ie nog bij m'n ouders. (Volgend weekend kan ik hem in Zeist hebben)
quote:Ik zie dat je in Brabant woont, waar ergens? Misschien kom ik 'm binnenkort dan wel al ophalen
Op vrijdag 14 november 2003 17:38 schreef CreativeMind het volgende:
Ik heb er ook nog een uit mijn "nieuwe" auto:Een Philips met 6 digitale voorkeurzenders en casettespeler met automatisch-casettebandje-omdraai-systeem als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik neem aan dat die gewoon werkt.Voor 15,- mag je 'm hebben maar verzenden doe ik niet want da's te veel moeite voor 15 euro
Trwouens, uit welk jaar is je auto? (en dus de radio )
quote:Waalwijk, 10km boven Tilburg
Op zaterdag 15 november 2003 15:58 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Okay, ziet er goed uit, maar Zeist is alleen 'n beetje lastig. Ik heb hier in Utrecht geen auto, bij m'n ouders in Helmond wel.
[..]Ik zie dat je in Brabant woont, waar ergens? Misschien kom ik 'm binnenkort dan wel al ophalen
Trwouens, uit welk jaar is je auto? (en dus de radio
)
En ohja tussen de boekjes van de auto vond ik zelfs nog de handleiding van de radio
En er zit een ISO stekker aan.
edit:
getest, werkt prima op 1 lampje na wat kapot lijkt te zijn waardoor een paar knoppen niet verlicht zijn
Het is trouwens wel een hele luxe want hij heeft ook digitale volume, bas en treble regeling (dus niet met een draaiknopje)
[Dit bericht is gewijzigd door CreativeMind op 15-11-2003 17:05]
quote:moet lukken
Op zaterdag 15 november 2003 17:20 schreef Oosthoek het volgende:
Topshit, voor 15 euri kom ik 'm wel ophalen. Ben je toevallig op 24 november thuis? Dan ga ik namelijk ook al 2 modelauto's bij iemand ophalen, kan ik meteen doorrijden
quote:NIET doen!
Op vrijdag 14 november 2003 16:22 schreef Oosthoek het volgende:
Die had ik al gezien ja. Ben je bekend met Marquant-spul? Hoogstwaarschijnlijk niet, anders had je het niet gepost, of je moet me willen pesten
Mijn pa heeft er tijdje geleden zo 1 gekocht. Je moet als je een zender wil zoeken gewoon draaien (ouderwets) ; Okay, dat kan met zo'n el cheapo ding, alleen bij ons wassie na 1 maand verrot, want dat mechanisme is kaduuk. Dat zit dus met een touwtje binnenin vast, en als dat touwtje gaat rafelen ist kaduuk en moeilijk weer met iets vast te zetten.
Kutding dus
quote:Jwel, afgelopen vrijdag
Op donderdag 20 november 2003 14:07 schreef detulp050 het volgende:
Verkoopmeldingen 5 ?
Of nog niet geregeld ?
Zeg maar wat je ervoor wilt geven.. ik denk aan rond de 40/50 euro
Woon ook in Utrecht btw
[Dit bericht is gewijzigd door Nachtapotheker op 24-11-2003 23:22]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |