quote:Ja, nou heb je nog de kans om hem in te halen, moet je wel heel goed racen
Op zaterdag 15 november 2003 13:59 schreef chibibo het volgende:[..]
Plus dat wanneer de comp de nr. 1 positie had, hij meestal een dusdanige voorsprong kon opbouwen dat je 'm onmogelijk nog kon inhalen.
quote:idd das wel heel jammer, dat was net leuk, gewoon recht op zoon ander blokje leggen. ik noemde die dingen trouwens gewoon: nepblokken
Op zaterdag 15 november 2003 14:02 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Aaaa hebben ze hier nou zo lang over gedaan?? Ziet er leuk uit en loopt erg soepel. Sommige mapjes zijn belachelijk klein. Het nep-kado-blokje is anders van kleur waardoor je ze niet meer kunt verstoppen tussen de normale kadootjes.
quote:Ik ga nog ff spelen nou. Dernet kon ik de 100 cc flowercup niet winnen, dus nog eens proberen
Op zaterdag 15 november 2003 14:06 schreef chibibo het volgende:
Ik mis het "biengo, whohohoho" van Luigi.Lakitu is wel meesterlijk met zijn visjes.
quote:daar heb je gelijk in
Op zaterdag 15 november 2003 14:13 schreef gieling het volgende:
ik vind die 100cc, 2e cup lastig!
quote:Ik zit ook tegen die 100cc flower aan te hikken. Eerste keer had ik zilver, nu sta ik nog eerste na twee races.
Op zaterdag 15 november 2003 14:09 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik ga nog ff spelen nou. Dernet kon ik de 100 cc flowercup niet winnen, dus nog eens proberen
[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 15-11-2003 14:52]
quote:ik heb er ook problemen mee
Op zaterdag 15 november 2003 14:50 schreef gieling het volgende:
Die eerste lukt me wel. Die 2e niet echt, de e al helemaal niet
grr, wil die special cup erbij hebben
quote:rij meestal met het luigi wagentje, ik vind die persoonlijk wel lekker rijden, meestal mario en baby mario
Op zaterdag 15 november 2003 15:00 schreef Pipo_de_C het volgende:
Met wie raced iedereen eigenlijk. Persoonlijk heb ik altijd de koopa's met bijhorend wagentje.. rijdt errug lekker
quote:Ja ik rij ook altijd met de koopa's en het groene karretje daarbij
Op zaterdag 15 november 2003 15:00 schreef Pipo_de_C het volgende:
Met wie raced iedereen eigenlijk. Persoonlijk heb ik altijd de koopa's met bijhorend wagentje.. rijdt errug lekker
En rijden jullie met een "auto" met veel sterren of weinig ?
ik met 2 of 3 sterren. Eerst alsmaar met 4 of 5, maar die zijn niet zo snel, alleen bij het optrekken.
En star cup heb ik ook alleen nog maar brons, maar die heb ik nog maar 1 keer helemaal gedaan.
quote:Volgens mij staat er maar 1 rijtje met sterren, of ik moet het nog niet goed gezien hebben
Op zaterdag 15 november 2003 15:41 schreef Aerox2002 het volgende:
Je hebt 3 dingen waar sterren bij staan he bij die auto's. Speed, Accel, en Weight. Ik rij altijd met die koopaauto en die heeft 2 bij speed, 4 bij accel, en 2 bij weight. Ben je wel een stukje langzamer dan de zwaargewichten maar je komt tenminste wel vrij snel weg als je afgeknald wordt.
quote:Staat wel op 1 regel maar er staan wel drie dingen op die ene regel
Op zaterdag 15 november 2003 15:44 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Volgens mij staat er maar 1 rijtje met sterren, of ik moet het nog niet goed gezien hebben
quote:Kijk maar eens naar links en rechts
Op zaterdag 15 november 2003 15:44 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Volgens mij staat er maar 1 rijtje met sterren, of ik moet het nog niet goed gezien hebben
Weet iemand hoe dat sliden precies moet? Ik krijg nooit blauwe vonkjes .
quote:Ja dat sliden is inderdaad best wel irritant
Op zaterdag 15 november 2003 15:49 schreef Lexie het volgende:[..]
Kijk maar eens naar links en rechts
. Ik zit nou bij die vierde cup (Rainbow road en zo), dat is toch wel een echte bitch op 100 cc
. En straks ook nog op 150
. Volgens mij ben ik nog wel even bezig....
Weet iemand hoe dat sliden precies moet? Ik krijg nooit blauwe vonkjes
.
quote:400 sterren? Ik kreeg er maar 250!
Op zaterdag 15 november 2003 15:53 schreef Aerox2002 het volgende:[..]
Ja dat sliden is inderdaad best wel irritant
Heb ook nog maar een paar keer van die blauwe vonkjes gehad dat je zo'n boost krijgt, als je die code invoert op de nintendo site (voor die 400 sterren) krijg je wel een filmpje waar staat hoe het moet maar toch lukt het mij vrijwel nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |