Drankkosten is een ander verhaal
quote:leuk joh
Op woensdag 26 november 2003 21:21 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
ik heb het hierboven met een zeer ruime marge uitgerekend op 70 a 75 euro pp. Dat is dus maximaal, Patch hoopt een korting te kunnen regelen
[..]Ik vertrek begin maart naar Japan voor iets meer dan 1 jaar
quote:Tuurlijk mag jij vragen waarom
Op donderdag 27 november 2003 14:03 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
ja natuurlijk, maar mag ik vragen waarom?
quote:dat is een hele goede reden
Op donderdag 27 november 2003 16:09 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Tuurlijk mag jij vragen waarom
Ik ben waarschijnlijk in de maand februari op vakantie voor 2 weken, alleen ik weet nog niet welke weken.
quote:jaaaaa!!! ik heb er ook reuze veel zin in. echt een heel groot avontuur. we hebben al een huis
Op donderdag 27 november 2003 15:46 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
leuk joh
dat wordt lekker spannend (en veel japans eten
quote:laat je je lekker onder zeil brengen
Op zondag 30 november 2003 11:39 schreef Oscar-Wilde het volgende:
jaaaaa!!! ik heb er ook reuze veel zin in. echt een heel groot avontuur. we hebben al een huishet enige is dat vliegangst een understatement bij mij ( en ik moet er zo'n 20 uur aan geloven..... ) en dat BlaatschaaP hier achter blijft... dat is ook erg pijnlijk, maar ja, nu zie of spreek ik haar ook niet ( op haar verzoek ).
quote:ja, ik regel bij de huisarts pilletjes tegen vliegangst en slaappillen. ik weet anders niet hoe ik het overleef
Op zondag 30 november 2003 14:22 schreef dolle_hond het volgende:[..]
laat je je lekker onder zeil brengen
ik ga zeker nooit zo ver, indien niet strikt noodzakelijk.
quote:dat lijkt me ook zwaar klote om claustrofobisch te zijn... brrrr
Op zondag 30 november 2003 14:39 schreef dolle_hond het volgende:
kan t me wel voorstellen, ik heb geen vliegangst, maar ben wel claustrofeubisch, dus ik vind het opgesloten zitten in t vliegtuig heel vervelend, dus ook na de landing.ik ga zeker nooit zo ver, indien niet strikt noodzakelijk.
quote:ik weet dat een vaderleven niet over rozen gaat, maar zoekmachines zijn er niet voor niets
Op maandag 1 december 2003 12:44 schreef dolle_hond het volgende:
Beekse Bergen, zijn die makkelijk te bereiken met openbaar vervoer
http://www.beeksebergen.nl/BeekseBergen.asp?A1PID=133PDBJ&A1SID=1161232200312
ja dus, het is makkelijk te bereiken
quote:ik kom met de auto, dus voor mij maakt t niet uit
Op maandag 1 december 2003 16:36 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
ik weet dat een vaderleven niet over rozen gaat, maar zoekmachines zijn er niet voor niets
http://www.beeksebergen.nl/BeekseBergen.asp?A1PID=133PDBJ&A1SID=1161232200312
ja dus, het is makkelijk te bereiken
![]()
quote:ik wacht tot Patch weer hersteld is. Ik heb nl. rond gesnuffeld en nergens vond ik iets betaalbaars...
Op maandag 8 december 2003 14:57 schreef dolle_hond het volgende:trouwens, we moeten maar weer eens proberen verder te sleutelen aan de meet
quote:Met mijn voetbalelftal gaan we elk jaar een weekend weg, trainigskampje. en we zijn ook wel eens op een boerderij geweest. Niet veel luxe , maar wel goedkoop. Al met al waren we dan nog niet eens 50 euro kwijt voor het weekend, inclusief drank
Op maandag 8 december 2003 15:27 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
ik wacht tot Patch weer hersteld is. Ik heb nl. rond gesnuffeld en nergens vond ik iets betaalbaars...
maar misschien heeft iemand nog een schuur of zo over of een ander ingenieus idee
quote:klinkt heel goed. ik had nl wel gezien dat bij de beekse bergen de 16 personen bungalow elke weekend in feb al volgeboekt is...
Op maandag 8 december 2003 15:38 schreef GFP het volgende:[..]
Met mijn voetbalelftal gaan we elk jaar een weekend weg, trainigskampje. en we zijn ook wel eens op een boerderij geweest. Niet veel luxe , maar wel goedkoop. Al met al waren we dan nog niet eens 50 euro kwijt voor het weekend, inclusief drank
quote:Ik hoef waarschijnlijk maar een vriendenprijsje te betalen, een symbolisch iets ofzo. Staan echt wel wat grote bungalows leeg die niet voor het reguliere publiek zijn.
Op maandag 8 december 2003 16:57 schreef Oscar-Wilde het volgende:[..]
klinkt heel goed. ik had nl wel gezien dat bij de beekse bergen de 16 personen bungalow elke weekend in feb al volgeboekt is...
ik met spanning je resultaten af
quote:maar als jij op mallorca zit is dat wellicht geen optie
Op maandag 8 december 2003 18:03 schreef Patch het volgende:[..]
Ik hoef waarschijnlijk maar een vriendenprijsje te betalen, een symbolisch iets ofzo. Staan echt wel wat grote bungalows leeg die niet voor het reguliere publiek zijn.
quote:Dat klinkt helemaal te gek en ik neem aan dat het ook door kan gaan als je besluit wel naar de balearen te gaan : P
Op maandag 8 december 2003 18:03 schreef Patch het volgende:[..]
Ik hoef waarschijnlijk maar een vriendenprijsje te betalen, een symbolisch iets ofzo. Staan echt wel wat grote bungalows leeg die niet voor het reguliere publiek zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |