Gisteren was hij bij Radio 538 in 'Maak het of Kraak het' met 71,4 % gemaakt. Ik heb hem zelf nog niet gehoord, maar ben wel benieuwd natuurlijk. De titel is in ieder geval erg mooi.
quote:lolly jouw smiley
Op donderdag 13 november 2003 23:52 schreef okkie-man het volgende:
Lachen man [afbeelding]
quote:Zie profiel. Anyway: static(at)apennootje.nl
Op vrijdag 14 november 2003 00:56 schreef XaNaDu het volgende:
static wats je email dan ik ken ze ja, misschien ken ik jou dan ook wel.... grtzz
quote:Ze hebben tegenwoordig weer haar.
Op vrijdag 14 november 2003 01:09 schreef Rood_schaap het volgende:
Dat meen je nietWas juist net zo blij dat die kale kneusjes weg waren van de buis
Het nummer is geschreven door Jeff Lynne . ELO speelde de muziek en Olivia zong het nummer .
quote:Vindt je ? Het is de titelsong van een muziek/dans film. En dansers zijn vaak...
Op vrijdag 14 november 2003 09:45 schreef PulpFriction het volgende:
Ik heb het origineel even geluisterd maar die heeft iig een hoog gay-bar gehalte.....
quote:Klopt, twee vriendinnen van me zijn de 21e uitgenodigd op de releaseparty.
Op donderdag 13 november 2003 23:46 schreef Realforze het volgende:
De nieuwe single 'Xanadu' komt 21 november uit. Het nummer is een cover van Olivia Newton John. (evenals 'Have you ever been mellow' een cover van haar was)Gisteren was hij bij Radio 538 in 'Maak het of Kraak het' met 71,4 % gemaakt. Ik heb hem zelf nog niet gehoord, maar ben wel benieuwd natuurlijk. De titel is in ieder geval erg mooi.
[afbeelding]
ff wachten tot ik hem hoor op de radio.
- sneller dan Life Is Short
- hardere beat dan Life Is Short
- gevarieerder dan Life Is Short; zang, rap, instrumentale stukjes
- plaat die je vaak kunt horen, gaat niet snel vervelen
- veel effecten gebruikt, veel 'trucjes'
- veel beter dan Life is short
- plaat doet zeker niet onder voor Aquarius of Have you ever been Mellow
Klinkt erg positief dus.
De zangeres (Suzanna Mangar) is er ook weer bij dus dat vind ik ook wel een pluspunt. Met haar zang erbij klonken de platen erg goed.
Zelfs al is het kaalgeschoren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |