quote:ik moet vanuit made komen als ik kom.... ik moet morgen naar huis komen van ons ma...
Op donderdag 13 november 2003 23:32 schreef Cybart het volgende:
Jer ik weet nog niet hoe laat ik je morgen op kom halen, want pa gaat morgenavond eerst ff naar de kerk omdat er een mis is voor zijn zus.
maar goed, ik moet morgen ook nog ff kijken waar je precies woont (ja bij die schoorstenen waar ik deze week al 2 keer geweest ben), en waar we moeten zijn
quote:euhm Jer....
Op donderdag 13 november 2003 23:35 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik moet vanuit made komen als ik kom.... ik moet morgen naar huis komen van ons ma...
quote:o oh d'r zwaait wa!
Op donderdag 13 november 2003 23:35 schreef Jerruh het volgende:ik moet vanuit made komen als ik kom.... ik moet morgen naar huis komen van ons ma...
quote:Xie het jah, Heidi
Op donderdag 13 november 2003 23:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
die heeft iemand er in gemonteerd
.
what a blizzard!
ow, en ze heeft kerstballen als oorbellen.
So whatever makes you happy / Is it crazy / To be happy / Cause it's doin' it for me
quote:och, ik heb er nu ff zwaar de pest in, maar da zal morgen wel over zijn, vergeef mijn wispelturigheid nu, ik ga wel mee
Op donderdag 13 november 2003 23:36 schreef Cybart het volgende:[..]
euhm Jer....
hoezo... als ik kom?????
quote:neuh, ze wilt me es thuis hebben enzo..
Op donderdag 13 november 2003 23:37 schreef onetouch het volgende:[..]
o oh d'r zwaait wa!
quote:ik vertrouw op je
Op donderdag 13 november 2003 23:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
och, ik heb er nu ff zwaar de pest in, maar da zal morgen wel over zijn, vergeef mijn wispelturigheid nu, ik ga wel mee
.
en denk maar aan dat mannetje op de foto die je liet zien, wedje maken dat je vrolijk wordt
quote:Op twee kamelen?
Op donderdag 13 november 2003 23:35 schreef Jerruh het volgende:ik moet vanuit made komen als ik kom....
quote:en terecht! ons mam is belangrijk
Op donderdag 13 november 2003 23:39 schreef Jerruh het volgende:neuh, ze wilt me es thuis hebben enzo..
quote:doe ik ook, ik zal m dit weekend alleen nie kenne zien
Op donderdag 13 november 2003 23:39 schreef Cybart het volgende:[..]
ik vertrouw op je
heb geen zin om alleen te gaanen denk maar aan dat mannetje op de foto die je liet zien, wedje maken dat je vrolijk wordt
quote:Hangjongere!
Op donderdag 13 november 2003 23:40 schreef Prego het volgende:*in bureaustol hang*
hallo
quote:and what did you do to deserve that?
Op donderdag 13 november 2003 23:40 schreef Prego het volgende:
*in bureaustol hang*
hallo
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
doe ik ook, ik zal m dit weekend alleen nie kenne zien
.
ik ben nu alleen ffd schijtwoest.
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:41 schreef Naj_Geetsrev het volgende:Nietus!!!
.
ja ja ja, jij hebt hem altijd jah
quote:Jer?
Op donderdag 13 november 2003 23:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
och, ik heb er nu ff zwaar de pest in, maar da zal morgen wel over zijn, vergeef mijn wispelturigheid nu, ik ga wel mee
.
quote:Trusten.
Op donderdag 13 november 2003 23:41 schreef Cybart het volgende:
ben richting bed
weltrusten
quote:ken je de new wave in eindhoven?
Op donderdag 13 november 2003 23:42 schreef onetouch het volgende:[..]
and what did you do to deserve that?
quote:Hoe zou ik anders aan zo'n hoge postcount moeten komen.
Op donderdag 13 november 2003 23:43 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
ja ja ja, jij hebt hem altijd jah
Ja naja zul je zeggen, maar het zit zo. Bij de rabo moest ik die klant bellen voor het bijsluiten van de autoverzekering, maar hij zei "ik heb de hyptheek en de brandverz bij jullie ondergebracht en het overige pakket elders"
Grappige is dus dat ik tig keer moest bellen voor ik die klant bereikt had, dus die naam kende ik ondertussen wel.
Wat blijkt, heeftie dus alles bij unive ondergebracht behalve de brandverzekering. En ik moest hem bellen voor een vrijblijvende offerte van die brandverzekering maar dat wilde hij niet omdat hij de hypotheek en de br.verz. elders had ondergebracht
quote:nee, in een koets met twee in leder geklede nichten die al roddelend de koets voorttrekken
Op donderdag 13 november 2003 23:40 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Op twee kamelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |