quote:Ja wat een onzin zeg, dat is een gewoon masterprogramma. Ik snap nog steeds niet waarom ze daar in Den Haag de LL.M. niet gewoon in de wet hebben opgenomen voor mijn beroepsgroep.
Op vrijdag 23 januari 2004 19:54 schreef Leonoor het volgende:
Over de Master of LawVolgens de Universiteit Leiden, Master Rechtsgeleerdheid mag je na die master de titel LL.M. voeren.
quote:Toch raar dat ik een MSc en een MPH heb dan....
Op vrijdag 23 januari 2004 14:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik wordt lekker(als alles goed gaat) Bachelor of Arts en daarna Master of Arts.Voor alle duidelijkheid er zijn op de universiteit maar twee Master titels, Sciences en Arts.
quote:waar staat die H voor dan?
Op vrijdag 23 januari 2004 21:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:[..]
Toch raar dat ik een MSc en een MPH heb dan....
zoals ik het heb begrepen krijgen de beta studenten een msc (master of science) en de alfa studenten een master of arts titel
misschien heb jij die ene uit het oude systeem?
quote:Ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Op vrijdag 23 januari 2004 21:54 schreef cogito het volgende:[..]
waar staat die H voor dan?
zoals ik het heb begrepen krijgen de beta studenten een msc (master of science) en de alfa studenten een master of arts titel
quote:Master of Public Health voor gezondheidswetenschappen en Master of Science voor A&O psychologie.
Op vrijdag 23 januari 2004 21:54 schreef cogito het volgende:[..]
waar staat die H voor dan?
![]()
Maar inderdeed inzake het onderstaande beroer je een/de kern van waarheid...
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 23:42 schreef XY32 het volgende:
"weledel gestrenge Heer"Dit topic heeft wel een hoog kijk-eens-hoe-goed-ik-ben gehalte zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |