quote:Vrijdag komt er een nieuwe patch uit voor DC.
Op woensdag 4 februari 2004 19:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb bf weer eens uit de kast getrokken nadat ik bij een vriend DC zag. Had nog een patch staan, 1.4 dus geinstalleerd, daarna zag ik dus dat er 1.6 was al, ook geinstalleerd.
Toen DC 0.5 en 0.6 patch erbij geinstalleerd en nu kan ik dus amper games connecten. De games die ik nog krijg zijn standaard games.. Kan iemand bevestigen dat deze combi niet DC proof is?
quote:Ja, die had ik ooit op m'n pc. Maar de pc flipte behoorlijk door het programma en je kon elkaar niet altijd zien op ASE, alsof het niet sync was.
Op woensdag 4 februari 2004 16:55 schreef franske19 het volgende:[..]
Weleens van all seeing eye gehoord? Best programma het is een uitgebreide gamespy (dus veel meer filtermogelijkheden) en totaal geen reclame en tot slot is het ook nog gratis.
http://www.udpsoft.com/eye2/index.html
quote:Nu ik weet dat t goedkomt valt ff wachten ook wel mee, thnx iig.
Op woensdag 4 februari 2004 23:07 schreef nlboy het volgende:
Vrijdag komt er een nieuwe patch uit voor DC.
Versie 0.7, dan kan je DC spelen op internet.
Nog ff wachten dus.....
quote:Gebruik ik ook, erg fijn! Geen reclame op 1x in de week na klikken: "I want to try it 7 more days"
Op woensdag 4 februari 2004 16:55 schreef franske19 het volgende:[..]
Weleens van all seeing eye gehoord? Best programma het is een uitgebreide gamespy (dus veel meer filtermogelijkheden) en totaal geen reclame en tot slot is het ook nog gratis.
http://www.udpsoft.com/eye2/index.html
quote:Ik ook niet, maar DC zit in Amerika en het is daar overdag, dus kan misschien nog ff duren.
Op vrijdag 6 februari 2004 21:27 schreef Atreidez het volgende:
Ik kan nog nergens een nieuwe patch ontdekken voor DC. Sterker nog, ik kan ook helemaal geen nieuws ontdekken over een patch
---DesertCombat 0.7 is Now Available!---
We listened to the community and we spent a lot of time going through the code with a fine tooth comb, fixing and optimizing this release as our main focus.
DesertCombat should run better then ever in this release and map load times should be significantly better.
This release is also compatible with Battlefield 1.6 patch.
So get on the battlefield and download DesertCombat 0.7 now
quote:ja, gamerhell.com
Op zaterdag 7 februari 2004 12:00 schreef HomerJ het volgende:
Als iemand een goede link heeft, hoor ik het graag
quote:Ja, ik had ook al zoiets van Whaaaa .. 590 fucking mb's, en dat voor een update
Op zaterdag 7 februari 2004 13:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hebben ze alleen full install uitgebracht?
quote:Volledig is ie.
Op zaterdag 7 februari 2004 13:56 schreef Atreidez het volgende:[..]
Ja, ik had ook al zoiets van Whaaaa .. 590 fucking mb's, en dat voor een update
quote:Nu 500 mb binnen. ADSL heb ik ook wel ja.. Maar met de snelste gaat ie nog maar 90k/ps, dus dat is niet me max bandbreedte.. Ach, bij Worthplaying ging ie met 23k dus ik ben allang blij
Op zaterdag 7 februari 2004 14:24 schreef nlboy het volgende:
Volledig is ie.
Aja ik heb adsl dus zo gedownload.
quote:Ik heb m'n pc maar aangelaten toen ik naar m'n werk ging. Nu is ie binnen.
Op zaterdag 7 februari 2004 15:07 schreef Atreidez het volgende:[..]
Nu 500 mb binnen. ADSL heb ik ook wel ja.. Maar met de snelste gaat ie nog maar 90k/ps, dus dat is niet me max bandbreedte.. Ach, bij Worthplaying ging ie met 23k dus ik ben allang blij
Maar ja, geen incremental, maar een volledige. Dus ik zal eerst DC moeten deinstalleren en deze er overheen gooien.
Op goed geluk!
CRC error bij het uitpakken.
quote:Moet denk ik wel lukken, kijk anders eens op de officiële site (zie first post) voor specs.
Op zondag 8 februari 2004 00:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
kan je met een radeon 9600 pro alles op high spelen met battlefield en loopt het dan soepel
dit is me stats p4 2,66 ghz 256 ddr ram/333mhz 40 gb
heb het spel maar speel nu alles low (intel extreme graphics 2). ziet er nog mooi uit maar ik mag van me pa deze maand een ati 9600 pro met 256 mb voor 170 euro halen zou het dan super moeten lopen, battlefield is het enigste spel wat ik speelvele malen leuker als counterstrike en 1000x grotere maps veel vrijheid
Op deze ftp server staan trouwens bijna alle andere bf mods en ook voor andere games is er een hoop te vinden.
quote:Het laden is iets sneller en de korte pauze nadat het laden-balk vol is is ook korter.
Op zondag 8 februari 2004 02:54 schreef franske19 het volgende:
Snelle mirror voor DC voor diegen die het nog niet gedownt hebben, merken jullie trouwens dat de laadtijden korter zijn en er minder lag is?Op deze ftp server staan trouwens bijna alle andere bf mods en ook voor andere games is er een hoop te vinden.
En ik weet niet of het door de DC 0.7 komt of de 1.6 patch, je kunt nu ook veel uitgebreider kiezen met Enter > Scorelist > etc.
Maps kan je nu sneller laten kiezen en stemmen om mensen te kicken.
Ik heb nog steeds glitches trouwens met 0.7 Af en toe heb ik gewoon een effen beeld en daar zie ik dan objecten op van een bepaald type. Alle tanks of alle meubelen Beetje weird...
Morgen weer verder..
En weet iemand trouwens hoe je uit een helicopter springt.. Iedereen doet t maar ik val steeds te pletter. Hoe gebruik je die parachute ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |