quote:Deze patch downloaden, installeren en je bent klaar
Op zaterdag 13 december 2003 21:04 schreef LemmingSIV het volgende:
Welke patches (en waar kan ik die downloaden, want op de site van EA staan er geen voor Road To Rome) moet ik downloaden om Road To Rome online te kunnen spelen?
Alvast bedankt.
En Dr Daggla, gooi 's nie elke keer een topic dicht.
quote:Overigens mogen ze dat van die helicopters wel eens fixen je bent minstens 4 raketten kwijt aan 1 ventje...En meestal zit je er ook nog alleen in. en zijn die jeep/humvee wel erg snel stuk. en vliegen die F16?? wel heeel hard. maar als je het gas een beetje onder controle hebt lukt het wel tot zekere hoogte.
Op zaterdag 13 december 2003 21:14 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Zelfde geldt voor de primaire raketjes in de AH-64 Apache helicopter, ben nu 4x zoveel raketjes kwijt aan 1 figuurtje :S
quote:Patch 1.5 van EA/BF1942 zelf. RtR is een uitbreiding die je moet kopen. Persoonlijk vind ik RtR niets aan en speel liever de gratis mod Desert Combat, die je kan vinden bij desertcombat.com.
Op zaterdag 13 december 2003 21:04 schreef LemmingSIV het volgende:
Welke patches (en waar kan ik die downloaden, want op de site van EA staan er geen voor Road To Rome) moet ik downloaden om Road To Rome online te kunnen spelen?
Alvast bedankt.
En Dr Daggla, gooi 's nie elke keer een topic dicht.
quote:Gebruik All Seeing Eye, voor het connecten met servers, het is een reclamevrije en uitgebreidere gratis gamespy. Je kan op enrom veel dingen filteren al je games worden automatisch herkend en toegevoegd en je krijgt een melding als er een mod of update verschijnt.
Op zaterdag 13 december 2003 18:40 schreef Frasier het volgende:
*schop*Waarom onthoud Battlefield meestal mijn server-list instellingen niet? Bijvoorbeeld bepaalde filter-instellingen. Erg irritant als ik dat telkens weer opnieuw
moet instellen.
quote:De raketten (niet de hellfire's) van heli's zijn in deze versie wat zwakker gemaakt omdat ze een veel te grote splash damage gaven. Neem gewoon een gunner mee en die kan infanterie makkelijk uitschakelen. Leer ook een heli goed gebruiken en niet meteen recht op een vijandelijke vlag af te vliegen want praktisch iedereeen loopt met een stinger rond.
Op zaterdag 13 december 2003 22:26 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Overigens mogen ze dat van die helicopters wel eens fixen je bent minstens 4 raketten kwijt aan 1 ventje...En meestal zit je er ook nog alleen in. en zijn die jeep/humvee wel erg snel stuk. en vliegen die F16?? wel heeel hard. maar als je het gas een beetje onder controle hebt lukt het wel tot zekere hoogte.
Ik heb ffe wat pics gemaakt met 6x AA en 6x AF en alles high en de texture quality ook op 100% (scheelt een hoop)
Eej zijn er nog geintereseerden in een bf1942 clan? Ik ben een verse clan aan het opzetten met wat oudgedienden. We zoeken spelers van 25 en ouder, als je interesse hebt mail me dan ff dopey@linframe.com. We hebben al een site http://thelight.yeahright.org , deze is echter nog niet volledig in gebruik. We zijn van plan echt te starten met clanwars als de 1.6 patch uit is!
Bah, ws is de houdbaarheidsdatum van dit spel nu dan toch bereikt.
quote:Toch vind ik dat heel sterk verschillen per server, hoe de teamplay in elkaar steekt. Als ik al snel in de gaten krijg dat mijn team er helemaal niets van bakt, dan is het heel snel ~+quit. Ik vind het ook slappe hap als mijn team alleen maar staat te plane-campen, of slechts alleen maar te snipen. DC Weaponbunkers is natuurlijk wel een pure teamplay-map.
Op zondag 21 december 2003 03:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Godverdomme, wat is dit spel niet leuk meer.
Vanavond speelde ik voor de tweede keer weer sinds weken en joinde alleen maar verliezende teams die niet kunnen teamplayen en met 5 snipers niks zitten te doen en geen dekking geven.
De tegenstander kan altijd door muren schieten en op bizar grote afstand met een tankmachinegeweer, bunkers van Weapons Bunkers gaan nu niet meer met jouw standaard aantal 4xC4 de lucht in en moeten minstens 5 hebben. En het bestormen was al zo moeilijk wat toen nog leuk was omdat je werd beloond met een in puin liggende bunker, nu speelt het gebrek aan teamplay helemaal mee zo dat niets meer lukt. Het lijkt wel alsof ik met de cheatende AI aan het spelen ben!Bah, ws is de houdbaarheidsdatum van dit spel nu dan toch bereikt.
Btw je kunt trouwens ook met mortieren die bunkers uitschakelen
www.desertcombat.com voor de nieuwe 0.6f patch
quote:O-kay... *zucht*
Op zondag 21 december 2003 11:00 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Toch vind ik dat heel sterk verschillen per server, hoe de teamplay in elkaar steekt. Als ik al snel in de gaten krijg dat mijn team er helemaal niets van bakt, dan is het heel snel ~+quit. Ik vind het ook slappe hap als mijn team alleen maar staat te plane-campen, of slechts alleen maar te snipen. DC Weaponbunkers is natuurlijk wel een pure teamplay-map.
quote:Klopt, al vind ik het verschil tussen de CS en DC community ERNSTIG naar elkaar toe trekken
Op zondag 21 december 2003 11:00 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Toch vind ik dat heel sterk verschillen per server, hoe de teamplay in elkaar steekt. Als ik al snel in de gaten krijg dat mijn team er helemaal niets van bakt, dan is het heel snel ~+quit. Ik vind het ook slappe hap als mijn team alleen maar staat te plane-campen, of slechts alleen maar te snipen. DC Weaponbunkers is natuurlijk wel een pure teamplay-map.
Je hebt gewoon servers waar mensen gewoon niet mis lijken te schieten (en dan kun je zeggen ze zijn gewoon beter, maar het is geen instagib waar je met 1 schot zomaar iemand lam legt...)
quote:Er zijn geen aimbots voor battlefield of de mods als je daarop doelt, wel map hacks en fog hacks. In de nieuwe patch van bf zit punkbuster geintegreerd dus dat zou een gedeelte van de problemen voor bf oplossen, weet niet of dit ook bij de mods zo is. Als je iemand in het hoofd raakt zijn ze met 1 schot dood overigens.
Op zondag 21 december 2003 15:06 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Klopt, al vind ik het verschil tussen de CS en DC community ERNSTIG naar elkaar toe trekken
Je hebt gewoon servers waar mensen gewoon niet mis lijken te schieten (en dan kun je zeggen ze zijn gewoon beter, maar het is geen instagib waar je met 1 schot zomaar iemand lam legt...)
Btw. Ik speel altijd op public clan servers vanwege de aanqwezigheid van een admin, het hogere niveau en het betere teamwork.
quote:Staat op het boekje bij het spel. Succes
Op zondag 21 december 2003 11:37 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil ook weer spelen, maar ik ben mijn serial kwijt
Ook goed:
Hydra.wolfgaming.net EU - 195.169.212.216:14567
Desert Combat speel ik altijd op deze server:
DesertCombat [DEV SERVER] - 159.153.238.184:14567 paswoord is dcforum.
Ik speel overigens niet al te vaak op publics en recentelijk speel ik vaak ctf, ik ben meer op onze eigen clanserver te vinden.
Mijn nick is FDCP_Eglaerinion [NL]
quote:Ik weet het niet... Ik speelde vanavond Weapons Bunkers als Coalition en wilde gaan snipen met de Barrett aan de noordelijke kant, de achterkant van de Irakese basis. Ik verschool me achter de heuvels. Een speler (Uber) aan de kant van Opposition kon me echter tracen vanachter zijn schuttersbunker bij de achteringang. elke richting die ik opliep kon hij blijkbaar zien, want hij schoot met de fixed machinegeweer op de heuveltoppen in mijn richting! Kon me weliswaar niet raken, maar ik zou het toch erg sterk vinden als hij daarvoor geen cheat had gebruikt.
Op zondag 21 december 2003 16:58 schreef franske19 het volgende:[..]
Er zijn geen aimbots voor battlefield of de mods als je daarop doelt, wel map hacks en fog hacks. In de nieuwe patch van bf zit punkbuster geintegreerd dus dat zou een gedeelte van de problemen voor bf oplossen, weet niet of dit ook bij de mods zo is. Als je iemand in het hoofd raakt zijn ze met 1 schot dood overigens.
Btw. Ik speel altijd op public clan servers vanwege de aanqwezigheid van een admin, het hogere niveau en het betere teamwork.
Maar nog ff wat anders, wat is het ontzettend moeilijk om nu nog leden voor een clan te vinden, gek wordt je ervan. Hoe is het eigenlijk met die FOK bf1942 clan, bestaat die nog of is die er nooit gekomen?
Cheaters. Doe het in singleplay, losers.
quote:Heb je nog meer van dat soort servers die een beetje snel zijn
Op maandag 22 december 2003 02:04 schreef franske19 het volgende:
Ik speel overigens niet al te vaak op publics en recentelijk speel ik vaak ctf, ik ben meer op onze eigen clanserver te vinden.
dankje
quote:www.dixons.nl www.dynabyte.nl
Op woensdag 24 december 2003 17:26 schreef sebabje het volgende:
Ik heb BF geleend, maar ik heb een crack nodig. Ik heb al op megagames gekeken en gamecopyworld alleen die liggen plat.
iemand een site????dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |