Niet in míjn DC... versie 0.7quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Nee, is een map in DC.
Nou moe, dat is ook mijn versie. Is een online map, zoeken met bijvoorbeeld op map: "DC Urban"?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet in míjn DC... versie 0.7
V.
Dus in singleplay is 'ie niet te vinden? Ik wilde hem eerst een beetje verkennen, vooraleer mij in het strijdgewoel te mengen...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Nou moe, dat is ook mijn versie. Is een online map, zoeken met bijvoorbeeld op map: "DC Urban"?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus in singleplay is 'ie niet te vinden? Ik wilde hem eerst een beetje verkennen, vooraleer mij in het strijdgewoel te mengen...
V.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Okee, maar als ik mij dus online begeef, en Urban Siege in de serverlijst zie staan krijg ik geen melding dat ik die map eerst moet downen ofzo (zoals bij Quake enzo)?quote:Nou ja, slechts een klein deel van de DC maps zijn echt speelbaar in singleplayer, laat staan dat ze erbij staan.
Ik had hier een bf1942 clean install staan, versie 1.6 en door deze discussie had ik DC weer gedownload (v0.7). Geinstalleerd en ik heb Urban Siege. Dus dan is er bij jou toch wat fout gegaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:39 schreef Verbal het volgende:
Okee, maar als ik mij dus online begeef, en Urban Siege in de serverlijst zie staan krijg ik geen melding dat ik die map eerst moet downen ofzo (zoals bij Quake enzo)?
Ook in singleplayer?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:47 schreef Atreidez het volgende:
Geinstalleerd en ik heb Urban Siege
Ehhh, nee.. Maar die vraag was toch al beantwoord. DC maps zijn voor het grootste gedeelte niet klaargemaakt voor SP (dan moeten er botroutes enzo ingezet worden). Maar bij mp moet ie het gewoon doen, zonder dat ie iets wil downloaden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:52 schreef Verbal het volgende:
Ook in singleplayer?
V.
Ja, maar dan is er bij mij dus niet iets misgegaan, ik moet gewoon nog een keer online proberenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ehhh, nee.. Maar die vraag was toch al beantwoord.
Rudder?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
Krijg wel vaak tegenstanders die sneller en scherper kunnen draaien met hun vliegtuig dan ik en daar kan ik niet tegen. Hoe spelen ze, met toetsenbord of joystick?! Cheat?
Nee, zijn team heeft gewonnen. Maar hoezo mag hij niet zeiken als mijn team gewonnen had?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 04:04 schreef Atreidez het volgende:
Heeft jouw team de ronde gewonnen? Zo ja, dan mag ie niet zeiken.
quote:
This patch address an undisclosed exploit for Battlefield Vietnam, reported by community member Luigi Auriemma.
Vreemd staat er dan niks bij opties>video?quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:39 schreef Skull-splitter het volgende:
er zit geen optie voor die resolutie in het spel
Gewoon een maximum aantal van een bepaalde klasse aangeven.quote:Op zondag 5 december 2004 17:24 schreef Vassili_Z het volgende:
De sniperclass verneukt het hele spel......... een sniper draagt niks bij aan het team, of de teamplay
Dus ja, logisch, die bans(waarschuwingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |