heb ik nou ook vaak last van, waar is een sniper nou helemaal voor zeg?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:59 schreef Verbal het volgende:
FUCKING HELL
Ben ik GVD lekker aan het onlinen... geweldig aan het snipen (100% killrate), komt er GVD een melding dat de volgende die snipet wordt geband...
Wat is dat voor ontzettend nichtengezeik
Okee, basecampen is not done, maar dat deed ik dus helemaal niet. Ik had eindelijk een goed snipersnest, en laat ze me maar komen halen met zijn allen. Maar dat jankerige bannen omdat ze me niet binnen 5 minuten kunnen vinden
V.
Nou, dat basecampen snap ik nog wel dat men dat wat minder vindt... maar ik zat gewoon op een goed punt, niet eens direct op een spawnpoint te mikken. Maar ja, als die lui dan nieuwsgierig zijn en elke keer naar hetzelfde punt lopen om te kijken waar ik zit, en ik knal ze dan van riante afstand voor hun kop... tsja.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:28 schreef Eev het volgende:
Ik speel alleen maar op servers waar dat gejammer over base campen niet geld.
There are no safe zones on this server!!.
Ze werken allemaal volgens hetzelfde principe, dus toen ik niet spelen heb ik hem bij mijn broertje geinstalleerd voor een LAN testje en om te kijken of die key het daar wel deed, zat zo'n 5 dagen tussen het gebruik op mijn PC en ZIJN PC...quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
omdat ze dat kopieer beveiliging noemen
Ik wil het ook weten!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:28 schreef Verbal het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe ik het filter kan instellen bij internet-MP, ZONDER dat ik iedere keer opnieuw moet aanklikken wat ik wil (populated only, punkbuster, non-pw etc?)
V.
Gebruik All Seeing Eye!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:28 schreef Verbal het volgende:
Iemand die mij kan vertellen hoe ik het filter kan instellen bij internet-MP, ZONDER dat ik iedere keer opnieuw moet aanklikken wat ik wil (populated only, punkbuster, non-pw etc?)
V.
Wasda?quote:Op zondag 1 augustus 2004 05:44 schreef Eglaerinion het volgende:
[..]
Gebruik All Seeing Eye!
Ik vond het een zeer gebruiks onvriendelijk stukkie software die paar keer dat ik het geprobeerd heb, maar das wel 2 jaar terug...quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:52 schreef Atreidez het volgende:
The All Seeing Eye is een Gameserver Browser programma. Mijn ervaring is echter dat zolang je niet dokt je nooit genoeg bandbreedte krijgt om een serverlijst te zien. Maar als het werkt is t een mooi programmaatje
Yadayadayadaquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:14 schreef Vassili_Z het volgende:
Snipen is voor campers die niks anders gewend zijn...... snipen getuigt niet echt van skill....
Als de target stilstaat dan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:14 schreef Vassili_Z het volgende:
Snipen is voor campers die niks anders gewend zijn...... snipen getuigt niet echt van skill....
Urban Siege is een mod, neem ik aan?quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:49 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Als de target stilstaat dan.
Maar dan pak je een fighter en gebruik de radar om een verborgen sniper/camper op te sporen. Klaar. Tenminste, als je het vliegtuig kan bereiken.
Snipen vereist wel skills hoor, bijvoorbeeld in Urban Siege kan je snipen vanuit grote afstanden als je op een hoog gebouw staat. Beng. Een collega-nme-sniper weg. Erg geinig. Wel voor zorgen dat je niet ontdekt wordt, maar ik weet een mooi plekje waar je ook kan verbergen als er een vervelende vliegtuig of chopper voorbij komt vliegen.
Nee, is een map in DC.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Urban Siege is een mod, neem ik aan?
Beetje leuke?
V.
Laat het me weten als die er ooit komt, dan heb ik een reden om BF1942 weer te installerenquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:01 schreef Verbal het volgende:
Ik vind trouwens dat er een dedicated en besloten Fok BF1942 server moet komen.
V.
'TK'quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
Kijk uit voor een badmouth speler die Spunky Monkey heet, doet aan TK
Een goed lezer heeft aan één woord genoegquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:46 schreef Retuobak het volgende:
Teamkilling
As in, je eigen teammembers neerknallen, mocht dat nog niet duidelijk zijn.
Als je lef hebt ga je tenminste met AT op tanks jagenl; MIETJEquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yadayadayada
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |