dat denk je omdat het niet egt nieuwe dingen erin heeft...alleen nieuwe voertuigen, heli's etc etc, en nieuwe maps...jah en het jungle-concept...wat ook niet erg veel gebruikt word in bfvquote:Op vrijdag 9 april 2004 04:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
BFV vindt ik iets minder dan BF1942
En online krijg ik dan de melding dat mijn key niet goed is...quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wilde ik ook DLL maar het Dll liep vastquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:33 schreef briefkees het volgende:
Niemand hier met Forgotten Hope, realism mod for bf1942, leuker dan DC![]()
Met Bittorent duurt het hier 26 uurquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:40 schreef briefkees het volgende:
Ik heb het met bittorrent gedownload, 1.2 gb
OOwkeeee.... Dan ga ik later es op MP kijke hoe ie werktquote:Op zaterdag 10 april 2004 06:04 schreef briefkees het volgende:
Je meot ook geen SP gaan doen, gewoon MP(zitten dus wat bugs in SP enzo)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:42 schreef -CRASH- het volgende:
Er is nu weer een nieuwe MOD van Desert Combat.... DCX (Desert Combat Extended)
En er is ookal een MOD voor BFV tour of duty
Open de console " ~ " en typ " HUD 0 "quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:48 schreef nlboy het volgende:
Hoi mensen,
wie weet hoe je in battlefield kan opnemen zonder dat je kaartje, voice-chat buttons,etc. ziet?
(btw ik zoek nog members voor m'n clan. Voor meer info, check www.sponge1942.tk )
Niemand heeft mijn code, ik heb gewoon een typo erin geramd denk ik... Bij mijn broertjes doet ie het prima gewoonquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:43 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand misschien jou code gestolen......
Maar wat voor een foutmelding geeft BF?
omdat ze dat kopieer beveiliging noemenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:53 schreef Skull-splitter het volgende:
OK, waarom kan ik niet online als ik mijn CD gewoon mount? CD-key is gewoon 100% van het hoesje overgenomen, maar ik kan gewoon NIET online...
Vergeten om "Fire in the hole" te roepen? Tss tssquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ga ik eens DC Weapon Bunkers spelen, blaas ik een bunker op, word ik gekickt!
Omdat ik toevallig 5 medespelers meenam in de explosie. Sorry hoor, maar teamkills zijn niet te vermijden in dit speltype en ik gooi m'n C4's altijd OP de bunker ipv in de zwaarbewaakte binnenzijde.![]()
![]()
![]()
Welk toetsencombinatie is dat? Als ik dat tijdens het heetst van de strijd moet gaan opzoeken ben ik al lang de pisang.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Vergeten om "Fire in the hole" te roepen? Tss tss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |