quote:Als het voor jou al niet werkt, is het ook niet echt een oplossing he...
Op donderdag 13 november 2003 16:03 schreef F1908 het volgende:
ik weet een oplossing maar ik heb plankenkoorts. ik durft het niet goed te zeggen
Ondanks dat het alleen voor de periferie is, helpt het ook tegen de plankenkoorts zelf omdat de angstreacties verminderen of wegblijven.
quote:Om een goed effect van valeriaan te krijgen, is het nodig om het langdurig te gebruiken. Het helpt niet wanneer je het alleen voor een optreden neemt.
Op donderdag 13 november 2003 16:17 schreef bartrid het volgende:
iets van valeriaan of zo. Hielp bij mij altijd wel tijdens tentamens. (heeeel vroeger)
De allereerste keer dat ik met de band optrad was heel makkelijk; alle verlichting was op het podium gericht, en de zaal was pikkedonker. De enigste personen die ik zag waren een stuk of zes, zeven mensen die vooraan stonden. De andere 200 stonden dus in het donker. Zo kreeg ik het gevoel dat ik voor een handjevol personen speelde, ipv. die tweehonderd.
Maar als je nu alleen op de ritme let, op je gitaarspel en eventuele aanwijzingen van de bassist (ik weet natuurlijk niet hoe het bij jullie geregeld is), dan hoef je helemaal niet op het publiek te letten.
Wees gewoon geconcentreerd op je gitaarwerk en laat de rest gewoon gebeuren. Eigenlijk is er helemaal niks om zenuwachtig over te zijn. Jah, okee, misschien klinkt er wel eens een valse nooit, maar op een elektrische gitaar, en zeker met een hoge drive, dan valt dat niet zo snel op.
Laat eens wat van je horen als je opgetreden hebt voor een grote groep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |