Wat zal ik doen ?
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 13-11-2003 15:46]
[Dit bericht is gewijzigd door Maximus.Proximus op 13-11-2003 20:45]
of cabrio
ik moet nog 1.5 jr wachten ik heb verdorie zo'n voorloper gekregen omdat het
bestelllingsstop was
quote:Ik denk dus precies het tegenovergestelde.. maar da's ieder z'n mening natuurlijk
Op donderdag 13 november 2003 15:48 schreef simon-v het volgende:
Ik zou voor de Golf gaan, je gaat toch niet in een Opel rijden.
quote:ik is eens met okkieman, je gaat toch geen 4000 euro meer betalen voor dezelfde kwaliteit en minder opties?
Op donderdag 13 november 2003 15:49 schreef okkie-man het volgende:[..]
Ik denk dus precies het tegenovergestelde.. maar da's ieder z'n mening natuurlijk
quote:Prachtige wagen
Op donderdag 13 november 2003 15:54 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb gister in de nieuwe Vectra GTS gereden, en ik kan je verklappen dat geen golf daar tegenop kan. Ga eens proefrijden.
quote:Ik neem aan dat je geen dieselversie hebt gereden ?
Op donderdag 13 november 2003 15:54 schreef Oosthoek het volgende:
Ik heb gister in de nieuwe Vectra GTS gereden, en ik kan je verklappen dat geen golf daar tegenop kan. Ga eens proefrijden.
Vertel eens over je ervaringen met die auto!
[Dit bericht is gewijzigd door Goodluck op 13-11-2003 15:57]
quote:Nog nooit geen pech gehad met m'n opel
Op donderdag 13 november 2003 15:55 schreef simon-v het volgende:
Hmm, vreemd dat jullie liever "overal pech en last" hebben
Ik "mag" een auto uitkiezen
quote:Bespeur ik daar een vleugje jaloezie?
Op donderdag 13 november 2003 16:02 schreef daNpy het volgende:
Leasebakken
GolfIk "mag" een auto uitkiezen
![]()
Edit: Oops verkeerd gelezen, je mag een NIEUWE Astra of Golf, niet DE nieuwe Astra of Golf
Dus als ik jou was zou ik zeker weten de Vectra kiezen, want ziet er imho mooist eruit, en niet iedere IT'er zal er in zitten.
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 13-11-2003 16:09]
Ik zou dan gewoon lekker voor een Seat gaan
quote:Bedankt voor je toelichting.
Op donderdag 13 november 2003 16:05 schreef yup het volgende:
Vectra GTS (maak niet uit welke motor), zeker weten, ziet er vind ik er geil uit, en zal zeker niet zo vaak als de Golf vorkomen.
Edit: Oops verkeerd gelezen, je mag een NIEUWE Astra of Golf, niet DE nieuwe Astra of Golf
Dus als ik jou was zou ik zeker weten de Vectra kiezen, want ziet er imho mooist eruit, en niet iedere IT'er zal er in zitten.
quote:Nee het was geen dieselversie
Op donderdag 13 november 2003 15:57 schreef Goodluck het volgende:
Ik neem aan dat je geen dieselversie hebt gereden ?Vertel eens over je ervaringen met die auto!
Ook vond ik 'm vrij luxe uitgevoerd (zeker in vergelijking met de karige golf ) en volgens mij zijn alle opties die in die bak zaten standaard, als ik autoweek mag geloven ten minste. Boordcomputer, elektrische ramen etc hoefde ik iig niet te verwachten in de golf.
[edit] De GTS diesel is er al voor 31.000!
[Dit bericht is gewijzigd door Oosthoek op 13-11-2003 16:18]
quote:Hoe vond je hem rijden ?
Op donderdag 13 november 2003 16:16 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Nee het was geen dieselversie
Had daarvoor een golfje weggebracht, en toen stond er opeens een splinternieuwe Vectra GTS voor m'n neus die weggebracht moest worden. Qua interieur is hij veruit superieur aan de golf imho, en daar breng je toch de meeste tijd door
Op de een of andere manier voelde ik me meteen thuis in die bak.
Ook vond ik 'm vrij luxe uitgevoerd (zeker in vergelijking met de karige golf
) en volgens mij zijn alle opties die in die bak zaten standaard, als ik autoweek mag geloven ten minste. Boordcomputer, elektrische ramen etc hoefde ik iig niet te verwachten in de golf.
Overigens: Is Volkswagen nog steeds zo karig met uitrusting bij de nieuwe golf
quote:geen idee, maar wij hebben net een nieuw passat en daar zitten alle opties in, muv electrisch verstelbare stoelen.
Op donderdag 13 november 2003 16:18 schreef Goodluck het volgende:
Overigens: Is Volkswagen nog steeds zo karig met uitrusting bij de nieuwe golf
quote:Echt heel relaxt, stoelen waren naar mijn mening top, had daarvoor nog in een 206 gezeten, maar daar moet ik altijd iedere 5 minuten gaan verzitten, had ik helemaal geen last van in de Vectra. Qua rijgedrag kan ik alleen zeggen dat ie op de snelweg heel rustig en relaxt wegzoeft, heb helaas niet op landweggetjes kunnen kijken hoe ver ik kon gaan
Op donderdag 13 november 2003 16:18 schreef Goodluck het volgende:
Hoe vond je hem rijden ?Overigens: Is Volkswagen nog steeds zo karig met uitrusting bij de nieuwe golf
En die golf was bijzonder karig ja een brakke diesel die niet vooruit te branden was, 0 komma 0 opties en kutstoelen. Het was ongetwijfeld de allergoedkoopste bak waar ik in reed, maar als ik kijk wat je bij die Vectra allemaal voor opties krijgt
Oh, en ik weet niet of je lang bent, maar met mijn 1,95 kon de stoel bijna ver genoeg naar achteren om het stuur en de pedalen niet meer aan te kunnen raken. Try that in a Golf
[Dit bericht is gewijzigd door Oosthoek op 13-11-2003 16:27]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |