quote:Die tong is freaky.
Op donderdag 13 november 2003 20:08 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik heb nog steeds een hekel aan piercings..
De vrouw met de meeste piercings en de man met de langste tong.
quote:in:
Op woensdag 1 januari 2003 22:18 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
, was toch tijdens buffy als ik me niet vergis en oh my freaking god wat een aflevering
--------------------------------------------------------------------------------oeh heb helemaal zin in een freaking willow.... een vrindin van me kon dr muil nie houwe en heeft me bekant de hele aflevering van volgende week verteld...... nie voor tere zieltjes
enne: jennifer saunders en dawn french zijn cool!!! volg ze sinds red nose day 1997 en hun cover van "who do you think you are"
[HOMO] 168 "Twee Duizend Drie en zo..."
dit is de eerste die ik ken terugvinden .
volgens mij was ik vanaf die tijd de irritantste ofzo..
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:09 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Die tong is freaky.
quote:
Guinness World Records reception at the Tate Modern gallery on London's South Bank:Davidson, from Edinburgh, is the world's most pierced woman, with 1,093 piercings all over her body. She was joined at the party by Stephen Taylor, from Coventry, whose 9.6cm (3.78-inch) tongue has earned him a place in the record book.
quote:Ik heb geen Veronica
Op donderdag 13 november 2003 21:04 schreef Vlarp het volgende:FearFactor
op Veronica
Hoe?Zo! Op Nederland 1 is ook leuk
Hmmmm, ik kan me niet voorstellen dat dit mijn eerste post was in dit topic. Deeltje 26 :S Dan loop ik toch al heel lang mee
quote:Komt goed uit dus.
Op donderdag 13 november 2003 21:52 schreef Jerruh het volgende:
ik blijf van die gozer houden!!!!
.
quote:zeker! en we hebben nu 5 maanden
Op donderdag 13 november 2003 22:05 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Komt goed uit dus.
jullie zullen me moeten missen voor even
En een van mijn grootste fascinatie uit mijn leven is toch wel: wát gebeurt er allemaal precies achter dat luik in de Chinees? Wat sist er zo? Met hoeveel zijn ze? Waar woont de kok?
quote:
Op donderdag 13 november 2003 22:22 schreef Parleur het volgende:
Vanavond weer chinees voedsel gegeten!En een van mijn grootste fascinatie uit mijn leven is toch wel: wát gebeurt er allemaal precies achter dat luik in de Chinees? Wat sist er zo? Met hoeveel zijn ze? Waar woont de kok?
Ok, dat is eng! .
quote:ja, leuk!
Op donderdag 13 november 2003 22:20 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Bezoek de deur uit en hup weer achter de pc
GERDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
.
quote:Ik bestel gewoon nummertje 336 mét bami... lijkt me kort en krachtig toch?... Dan schuift ze het luikje open en lijkt het alsof ze gewoon keilang een partij hangt te schelden... terwijl... zó lang kan 336 toch niet zijn op z'n Chinees? Of zou het um in de bami zitten... dat ze de ingrediënten daarvan opsomt?
Op donderdag 13 november 2003 22:24 schreef Gerdo het volgende:[..]
!
Ok, dat is eng!
.
quote:Yaerrúh, know what I'm saying!
Op donderdag 13 november 2003 22:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja, leuk!
.
GERDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!
![]()
.
quote:Look who's talking
Op donderdag 13 november 2003 22:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja, leuk!
.
quote:Ik weet nou nooit of je zelfspottend ironisch bent als je zoiets zegt, of dat je het gewoon echt meent, zonder bijbedoelingen.
Op donderdag 13 november 2003 22:20 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Bezoek de deur uit en hup weer achter de pc
Het hoort namelijk te zijn, "gelukkig, het bezoek is weg, nou kan ik weer verder in mijn boek", maar daar hoort het beeld bij van een jongetje als * G_E of zijn Grote Liefde wat niet overeenkomt met het beeld wat ik heb van Ang3l, de stoere trendy huppelnicht homo met dansen als grote passie. .
quote:lees je ooit terug?
Op donderdag 13 november 2003 22:28 schreef Ang3l het volgende:[..]
Look who's talking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |