abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14606145
JAjaJAjaJAja

Kaarten zijn binnuh
"Lets go Murphys, lets go Murphys"

[bron rockplaza.nl]
Feest gegarandeerd! Na een zegetocht met uitzinnige concerten op alle grote festivals mogen we vaststellen dat de 'celtic punkers' een trouwe aanhang hebben verworven. En ze komen in februari weer naar Nederland. Woensdag 25 februari is 013 Tilburg de gastheer en donderdag 26 februari is Paradiso in onze hoofdstad aan de beurt. De voorverkoop begint op 8 november voor 013 en 15 november voor Paradiso. De kaarten kosten ¤ 20,00 + ¤ 3,20 service. In Tilburg wordt het voorprogramma verzorgt door Roger Miret & The Disasters en Frenzal Rhomb.

Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_14606636
Jaja, the Murphys komen deze kant op!

Moet binnenkort maar even een kaartje halen (Morgen dus).
BTW, als je m bij Paradiso zelf haalt, heb je dan geen administratiekosten? of dan nog wel?

Zie er nu al naar uit, net als the Casualties, alleen ik weet niet of het past in m'n schema, the casualties dan.

pi_14606682
Frenzal Rhomb?! Lache!

Koetjeboe heeft geloof ik ook voor mij kaarten besteld, dus wij zijn ook van de partij. Of ik dan nog kan weet ik niet, maar goed, dat zien we dan wel weer.

Let's go Murphys!

pi_14612760
Da's wel gezellig om weer eens te zien. DKM live is altijd gaaf!

Weet je toevallig ook wat het voorprogramma is in Paradiso? want 013 is net wat ver voor mij

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14613126
ow laat maar. meer dan 20 euro voor een kaartje!! wat een afzetterij zeg. voor dat geld kan ik naar 4 andere concerten!
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_14625805
quote:
Op donderdag 13 november 2003 19:34 schreef iroQuai het volgende:
ow laat maar. meer dan 20 euro voor een kaartje!! wat een afzetterij zeg. voor dat geld kan ik naar 4 andere concerten!
Idd, dure shit. Naja, zijn nu wel 3 bands... maar toch.
pi_14636916
maar dan nog. trouwens, frenzal rhomb heb ik al eens gezien, en vaker hoef ik die ook niet te zien eigenlijk zo gaaf was dat nou ook weer niet

rodger midged (wat was het ook al weer? ) en the disasters zou ik wel willen zien, die ken ik eigenlijk alleen van naam. maar niet voor 20¤

pi_14641305
Ik vond het optreden op Paaspop dit jaar zeker de moeite waard, maar ik denk niet dat ik ze met een bezoekje ga vereren in de 013...

Maar wat niet is, kan nog komen...

.
pi_14642278
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:37 schreef iroQuai het volgende:
maar dan nog. trouwens, frenzal rhomb heb ik al eens gezien, en vaker hoef ik die ook niet te zien eigenlijk zo gaaf was dat nou ook weer niet

rodger midged (wat was het ook al weer? ) en the disasters zou ik wel willen zien, die ken ik eigenlijk alleen van naam. maar niet voor 20¤

Ach Frenzal Rhomb lijkt mij de Australische Vandals, als ik op hun muziek/teksten af ga... maar wie weet heb ik het fout en zijn de Vandals (live) gewoon 10 keer beter (heb ze dit jaar eindelijk op pukkelpop gezien ).

Roger Miret is het trouwens.

pi_14645943
ohja, miret!

maar trouwens; NEEEEE the vandals en frenzal rhomb zijn echt niet ongeveer het zelfde!! the vandals zijn zo veel leuker en minder eentonig. dat vind ik het probleem bij frenzal rhomb. het is best leuk voor een paar nrs, maar alle nrs lijken op elkaar (die ik ken iig) en hebben een irritant ondertoontje waar ik niet al te lang naar kan luisteren. live ist wel wat beter, maar t blijft nog steeds niet geweldig

The Vandals vind ik op CD trouwens ook echt heel goed, maar ik denk dat ik een beetje offtopic raak hier kunnen we het beter in dat algemene topic over hebben

nu weer over DROPKICK MURPHYS!

pi_14647596
Yup, FR is eentonig. Vandals are cool. Murphys ook. Kom ook.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 november 2003 @ 23:59:42 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_14647747
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 23:53 schreef =HellFire= het volgende:
Uit betrouwbare bron.

Undeclinable gaat met the Vandals touren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_14648051
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 23:53 schreef =HellFire= het volgende:
nee, kost te veel geld

voor dat geld kan ik 2 kaartjes voor the distillers zondag kopen (en ra ra waar ik mn vriendin mee naar toe neem zondag )

pi_14648286
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:10 schreef iroQuai het volgende:

[..]

nee, kost te veel geld

voor dat geld kan ik 2 kaartjes voor the distillers zondag kopen (en ra ra waar ik mn vriendin mee naar toe neem zondag )

Tja, dat is waar... Waarom the Murphys zo duur zijn weet ik ook niet...

En Tong, als dat waar is, weet ik wel waar ik heen ga.

Trouwste user 2022 zaterdag 15 november 2003 @ 00:23:22 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_14648335
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:21 schreef =HellFire= het volgende:

En Tong, als dat waar is, weet ik wel waar ik heen ga.

Begin volgend jaar een nieuwe plaat van Undeclinable op het label van the Vandals.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_14648378
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Begin volgend jaar een nieuwe plaat van Undeclinable op het label van the Vandals.

Kungfu Records? Koel. Zijn ze dus van Epitaph gekicked gegaan?!
pi_14648392
Tgaat nu alleen wel hopeloos offtopic trouwens...
pi_14648450
tering 20 euro voor een punkband....waar gaat het heen?
was toch al niet van plan om te gaan. heb ze al verschijdene malen gezien, en ben er wel een beetje op uitgekeken.

Roger Miret & The Disasters heb ik van de zomer gezien. best aardig. bestwel verschillend van Agnostic Front. meer punkrock. al kwam 'Gotta Go' nog wel langs. en toen ging het pas goed los

Trouwste user 2022 zaterdag 15 november 2003 @ 00:30:51 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_14648505
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:26 schreef =HellFire= het volgende:
Tgaat nu alleen wel hopeloos offtopic trouwens...
Dat maakt niet uit.

Ik kan je zo mijn Dropkick topic omhoog laten halen.

Dit hele topic was al illegaal.

Maar ik sprak laatst de lichtman van ze.

Ze zijn idd weg bij Epitaph. Maar het goeie is dat Kungfu ook veel met Mojo te maken heeft. Dus misschien een derde keer op Lowlands.

pi_14655144
dropkick murphys heb ik gezien op groezrock dit jaar , het was echt , ik had toen ook gezegt als ze weer in naar nederland komen ga ik zeker heen, maar voor 23,20 weet ik het nog zo niet hoor...

ik wil heel graag maar vind het echt belachelijk duur

ja zoiets, maar dan anders
pi_14655268
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:06 schreef Skaddicted het volgende:
dropkick murphys heb ik gezien op groezrock dit jaar , het was echt , ik had toen ook gezegt als ze weer in naar nederland komen ga ik zeker heen, maar voor 23,20 weet ik het nog zo niet hoor...

ik wil heel graag maar vind het echt belachelijk duur

GA je nie, krijgie spijt
Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_14659440
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 00:28 schreef Yorrit het volgende:
tering 20 euro voor een punkband....waar gaat het heen?
was toch al niet van plan om te gaan. heb ze al verschijdene malen gezien, en ben er wel een beetje op uitgekeken.

Roger Miret & The Disasters heb ik van de zomer gezien. best aardig. bestwel verschillend van Agnostic Front. meer punkrock. al kwam 'Gotta Go' nog wel langs. en toen ging het pas goed los

Hey Yorrit

Maar ik heb hetzelfde als jou, heb ze ook al teveel gezien, en vind 20 euro ook iets te veel van het goede. Maar Roger Miret is echt een aanrader, heb ze op Dour gezien en ze speelde echt goeie punkrock.

pi_14659464
Ik ga wel! in paradiso!
pi_14659653
*bedankt voor het melden!!!*
verlangen voorbij vanitas
pi_14662252
BR was overigens nog duurder, toen hoorde ik niemand klagen...

Maar duurder dan 20 moeten ze niet vaker doen trouwens.

En Tong , weet je nog waarom ze weg zijn gegaan?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')