abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14605191
Allereerst wil ik even zeggen dat ik een complete n00b ben wat auto's betreft. Rijden lukt nog wel, maar daar is ook alles mee gezegd In plaats van meteen naar de garage te gaan dacht ik dat het misschien een goed idee zou zijn om het eerst hier even te vragen:

Een deel van mijn achterruitverwarming kapot en dat is erg irritant. Alleen de bovenste 5 draadjes doen het.

Weet iemand waar het probleem zou kunnen zitten en of het te repareren is?

Ik meen dat er *vroeger* plakstrips met verwarming waren die je op je ruit kon plakken - bestaan die nog steeds? Een hele nieuwe achterklep vind ik nogal rigoreus.

Het betreft trouwens een Peugeot 205.

Ik zoek niet, ik vind.
pi_14605260
waarsch. zit er in je achterruit ergens bovenaan de aansluiting voor de verwarming. Vanuit daar loopt er stroom. Ergens iets daaronder zit dus ergens een contactbreuk, 1/2 van de geleidende banen is onderbroken en de rest van de "strips" krijgt geen spanning/stroom meer.
Of dit te repareren is, geen idee. Een ruit van de sloop/nieuwe heeft het wel iig.
M'n signature, wat doe je :{
pi_14620500
* zelfde probleem heeft
  vrijdag 14 november 2003 @ 00:25:31 #4
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_14621297
Is te repareren met zilverlijm.
Is een vrij duur goedje,maar werkt wel.
Ga eens langs een ramenboer,carglass,aram of glasgarage.
Je krijgt dan wel een vlekje op je achterraam,maar is niet echt storend.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_14621344
is te repareren die onderbrekingen in de banen van de achterruit verwarming.

We hadden vroeger ook dat probleem, ze plakken gewoon verbindstukjes ertussen, zat nog in de garantie. Kweet niet hoeveel zoiets zou kosten.

misschien kun je het ook zelf doen, setje kopen bij halffords ofzo?

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')