Marx: "Religion is the sigh of the oppressed creature, the sentiment of a heartless world, and the soul of soulless conditions. It is the opium of the people."
quote:Je kunt natuurlijk de lay-out veranderen naar alleen letters. Gaat veel sneller!
Op donderdag 13 november 2003 15:32 schreef beatbirth het volgende:
Ow, en misschien dat de banner van Fok!Erotic shop de arme christentjens wat afschrikt...
quote:Daar is imho niets mis mee.
Op donderdag 13 november 2003 15:34 schreef nEDerland het volgende:
Maar inderdaad, je kunt worden verleid door de banner.
quote:Aan de andere kant, je kunt natuurlijk verslaafd raken aan erotische plaatjes. En dat lijkt mij niet zo gezond.
Op donderdag 13 november 2003 15:35 schreef SunChaser het volgende:[..]
Daar is imho niets mis mee.
Christenen zijn ook gewoon mensen.
quote:Dus jij keurt erotiek bij voorbaat af?
Op donderdag 13 november 2003 15:38 schreef nEDerland het volgende:
Aan de andere kant, je kunt natuurlijk verslaafd raken aan erotische plaatjes. En dat lijkt mij niet zo gezond.
quote:maar dat is met alles, dus dat maakt niets uit, je kunt ook verslaafd raken aan forummen bijvoorbeeld.
Op donderdag 13 november 2003 15:38 schreef nEDerland het volgende:[..]
Aan de andere kant, je kunt natuurlijk verslaafd raken aan erotische plaatjes. En dat lijkt mij niet zo gezond.
quote:Ik in elk geval niet. Erotiek per definitie niet. Het gaat om de manier waarop en wanneer je je er mee bezig houd... maar nu start ik waarschijnlijk een discussie die ik niet kan voeren omdat ik aan het werk ben...
Op donderdag 13 november 2003 15:40 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus jij keurt erotiek bij voorbaat af?
[Dit bericht is gewijzigd door Christine op 13-11-2003 15:56]
quote:Onderzoekt alles.... en behoud het goede
Op donderdag 13 november 2003 15:32 schreef beatbirth het volgende:
Ow, en misschien dat de banner van Fok!Erotic shop de arme christentjens wat afschrikt...
quote:Ik ook.
Op donderdag 13 november 2003 15:56 schreef F1908 het volgende:
hoi, ik dacht ik meld mij even
Trouwens voor de gene die het van belang vindt.
Ik ben Nederlands Hervormd.
quote:* ZozoVII beatbirth vingerwijst denkt
Op donderdag 13 november 2003 13:49 schreef beatbirth het volgende:
Ik wou dat Jezus de Christenen eens kwam Redden van hun aanhoudende naïviteit, vermeende superioriteit, bemoedering en vingerwijsgedrag.eh... nee dus (god is a dj)
quote:Goh jij hebt het jongerenblad van de EO zeker in huis... stond een aantal maanden terug iets over in.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 13 november 2003 15:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]Daar is imho niets mis mee. Christenen zijn ook gewoon mensen.
--------------------------------------------------------------------------------Aan de andere kant, je kunt natuurlijk verslaafd raken aan erotische plaatjes. En dat lijkt mij niet zo gezond.
Ik geloof... maar om daar nu zondag 1 van de Heidelbergse Catechismus bij te halen...
quote:whahahhaaahaha ik ben blij dat je hiermee aantoond dat de mens zonder religie nog steeds precies dezelfde kenmerken vertoond en te stom is om dat in te zien..
Op donderdag 13 november 2003 13:49 schreef beatbirth het volgende:
Ik wou dat Jezus de Christenen eens kwam Redden van hun aanhoudende naïviteit, vermeende superioriteit, bemoedering en vingerwijsgedrag.eh... nee dus (god is a dj)
Leuk dat je vervolgens nog een stukje marx erbij haalt.. enig idee hoeveel levens die opvatting van hem gekost heeft ?
quote:dan zou je toch denken dat niet-christenen zich hier ook niet thuis moeten voelen wegens de vele denigrerende opmerkingen t.o.v. niet-christenen.
Op donderdag 13 november 2003 13:55 schreef nEDerland het volgende:[..]
Misschien voelen christenen zich hier niet zo thuis wegens de vele denigrerende opmerkingen t.o.v. christenen?
quote:nou, hoeveel?
Op donderdag 13 november 2003 17:55 schreef ZozoVII het volgende:
Kom zeg- we gaan ons toch niet superieur gedragen- weet je hoeveel doden het christendom gekost heeft?
quote:ach op de aantallen die de aanhangers van Islam en Christendom op het geweten hebben maakt dat niet zoveel meer uit. Te veel iig.
Op donderdag 13 november 2003 18:02 schreef Youssef het volgende:[..]
nou, hoeveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |