abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14601020
Kogando, hoe is het met het andere meisje en je zus?was er eigenlijk benieuwd naar.
Trouwens ook wel naar die jongen

het kan zijn dat ik het ergens verkeerd inzet of zo maar ik ben ook geen held in plaatsen

het blijft klote
pi_14601036
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:15 schreef pffffffff het volgende:
Kogando, hoe is het met het andere meisje en je zus?was er eigenlijk benieuwd naar.
Trouwens ook wel naar die jongen

het kan zijn dat ik het ergens verkeerd inzet of zo maar ik ben ook geen held in plaatsen

Er zijn hier nog minimaal 3 topics over geopend
pi_14601079
sorry
het blijft klote
pi_14601082
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:18 schreef pffffffff het volgende:
sorry
YW
pi_14601258
ik zou zeggen gooi er maar een slotje op dan
het blijft klote
pi_16300531
vraagt niemand zich eigen af of de bestuurster niet gelogen heeft iedereen gaat er van uit dat die jongen aan de hand rem getrokken heeft.waarom zijn de strepen op de weg niet gelijkwaardig aan haar verhaal.
die jongen heeft geen afscheid kunnen nemen van zijn vriendin kon niet naar de begrafenis en hoe denken julllie hoe het is voor zijn familie voor zijn zusje (die komt toch ook in de stad) laat eerst de politie alles maar onderzoeken voor jullie conclusies trekken!!!!!
pi_16301134
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:21 schreef xxmulanxx het volgende:
vraagt niemand zich eigen af of de bestuurster niet gelogen heeft iedereen gaat er van uit dat die jongen aan de hand rem getrokken heeft.waarom zijn de strepen op de weg niet gelijkwaardig aan haar verhaal.
die jongen heeft geen afscheid kunnen nemen van zijn vriendin kon niet naar de begrafenis en hoe denken julllie hoe het is voor zijn familie voor zijn zusje (die komt toch ook in de stad) laat eerst de politie alles maar onderzoeken voor jullie conclusies trekken!!!!!
link naar je andere topic voor een wat langer verhaal.

Het is natuurlijk erg k*t wat er allemaal is gebeurd, ook voor je broer...

Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  Admin donderdag 15 januari 2004 @ 23:49:55 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16301523
Deze gaat dicht, de andere topics zijn verplaats op verzoek van de familie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')