Met de creme de la creme als het om gedesillusioneerde fokkers gaat. Lamon, Stranger, ullie, broer, en om dat te compenseren ook nog vrolijke mensen als kielef en ole.
En dan heb je ondergetekende ook nog.
Barst los!
quote:Zou je dat nader willen verklaren?
gedesillusioneerde fokkers
quote:
Op donderdag 13 november 2003 03:25 schreef Lamon het volgende:
Ga je me nu echt vertellen dat je een studie aan het volgen bent , zonder dat er enig ideaal door je hoofd zweeft, dat enigszins verbonden is met hetgene waar je voor aan het leren bent?
Al is het maar een onwaarschijnlijke en nooit in de praktijk te brengen utopie, er moet toch iets zijn?Een gitarist zou toch nooit gitaar zijn gaan spelen, als dat volle stadion met fans nooit door zijn hoofd had gedwaald, om het simpel te stellen..
Nu:
Drs. P - Broccoli
quote:Dat is correct. Ik maak me geen illusies dat ik de politiek ga opschudden. Ik heb het alleen gekozen omdat het wel op enige interesse van mijn kant kon rekenen. Maar ik kan me nauwelijks ergens mee identificeren, en ik vermoed dan ook dat ik later een suf baantje op een ministerie zal krijgen en daar weg zal kwijnen. Maar goed, het heeft vast ook z'n charmes.
Op donderdag 13 november 2003 03:28 schreef Lamon het volgende:[..]
quote:Dat is okay. Hoewel Broccoli zeker niet superbriljant is is het natuurlijk nog steeds bijzonder onderhoudend.
Op donderdag 13 november 2003 03:28 schreef Steijn het volgende:
He, IR. Ik heb eens wat Drs. P liedjes gedownload. Klinkt leuk. Hoe verzint ie hetNu:
Drs. P - Broccoli
quote:En dan noem je mij gedesillusioneerd.
Op donderdag 13 november 2003 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is correct. Ik maak me geen illusies dat ik de politiek ga opschudden. Ik heb het alleen gekozen omdat het wel op enige interesse van mijn kant kon rekenen. Maar ik kan me nauwelijks ergens mee identificeren, en ik vermoed dan ook dat ik later een suf baantje op een ministerie zal krijgen en daar weg zal kwijnen. Maar goed, het heeft vast ook z'n charmes.
Toch geloof ik je nog maar half.
quote:Verder heb ik ook nog Ui (50% van dit lied rijmt op Ui). Mooi einde vind ik. Zo pardoes in het lied. Het lijkt alsof het nog even door kan gaan en dan ineens breit hij er een eind aan.
Op donderdag 13 november 2003 03:31 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat is okay. Hoewel Broccoli zeker niet superbriljant is is het natuurlijk nog steeds bijzonder onderhoudend.
quote:Nou ja, ik ben dit jaar wel met m'n studievereniging bezig met een plan wat uiteindelijk moet uitlopen in deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Dat lijkt me heel geestig, en daar ben ik nu ook een van de drijvende krachten achter. Maar dat heeft verder vrij weinig met de studie te maken.
Op donderdag 13 november 2003 03:33 schreef Lamon het volgende:[..]
En dan noem je mij gedesillusioneerd.
Toch geloof ik je nog maar half.
quote:Je moet gaan voor: Dodenrit, veerpont (beide cliche), knolraap lof schorseneren en prei, keplingkepling, griekse tango, scheepvaartsberichten, oost groningen, winschoterdiep, bonenpikster, O wat leuk, sneker cafe.
Op donderdag 13 november 2003 03:33 schreef Steijn het volgende:[..]
Verder heb ik ook nog Ui (50% van dit lied rijmt op Ui). Mooi einde vind ik. Zo pardoes in het lied. Het lijkt alsof het nog even door kan gaan en dan ineens breit hij er een eind aan.
Er zijn natuurlijk nog véél meer leuke platen, maar dit is wel een mooie veelomvattende doorsnede.
En ja, ik denk dat ik hem nu op volle snelheid kan meezingen.
Natuurlijk ging het weer tot bijna op het laatst goed... Hij wrijft in zijn handen, niet zijn ogen
[Dit bericht is gewijzigd door Stranger op 13-11-2003 03:46]
quote:Noem het maar weinig. Dat is dus precies wat ik bedoelde met dat column verhaal.
Op donderdag 13 november 2003 03:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik ben dit jaar wel met m'n studievereniging bezig met een plan wat uiteindelijk moet uitlopen in deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Dat lijkt me heel geestig, en daar ben ik nu ook een van de drijvende krachten achter. Maar dat heeft verder vrij weinig met de studie te maken.
Trusten.
quote:Ik heb vaak ook een paar van die moeilijke woorden.
Op donderdag 13 november 2003 03:43 schreef Stranger het volgende:
Die stomme griekse tango spookt al dagen door mijn hoofd.En ja, ik denk dat ik hem nu op volle snelheid kan meezingen.
Natuurlijk ging het weer tot bijna op het laatst goed... Hij wrijft in zijn handen, niet zijn ogen
Maar goed, driekommaeenviereenvijfnegentweezesvijf is natuurlijk ook heel cool als je dat kan.
quote:Ik vind deze passage altijd het irritantst:
Op donderdag 13 november 2003 03:48 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik heb vaak ook een paar van die moeilijke woorden.
Maar goed, driekommaeenviereenvijfnegentweezesvijf is natuurlijk ook heel cool als je dat kan.
Maar zijn wij allen niet neuro- fana- roman- of mystici
Een ander heeft een kolibrie, een relikwie of een fobie
Ik raak altijd in de knoop.
quote:Die lukt me wel altijd. Maar goed, ik ga hem nu even opzetten om te zien hoe ver ik kom.
Op donderdag 13 november 2003 03:50 schreef Stranger het volgende:[..]
Ik vind deze passage altijd het irritantst:
Maar zijn wij allen niet neuro- fana- roman- of mystici
Een ander heeft een kolibrie, een relikwie of een fobieIk raak altijd in de knoop.
quote:Ach en wee, welterusten.
Op donderdag 13 november 2003 03:45 schreef Lamon het volgende:[..]
Noem het maar weinig. Dat is dus precies wat ik bedoelde met dat column verhaal.
Ik wist wel dat er tenminste iets achter die ontzettend saaie horizon moest schuilen, die je schetste.
In volledig vertrouwen dat ik een alwetende kracht blijf in deze samenleving, kan ik mij gerust ter bed begeven.
Ik wens een ieder een wonderschone nacht toe. (melodramatiek neemt altijd een prominente plek in, als ik in deze dusdanig beschonken toestand verkeer, maar het wordt me vast wel vergeven.)Trusten.
Volgende keer een inhoudelijke reactie van mijn kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |