abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14592832
Weet iemand wat deze man nou doet?
Hij is toch solo verder gegaan.......of..
Wie vult me aan?
Flexi wit da tech(nique)
pi_14603816
is druk bezig met zijn def jux label , produceert voor Aesop Rock , Cannibal Ox(jammergenoeg uitelkaar nu), Murs etc , hij zou ook bezig zijn met wat producties om het komende album van Zack De La Rocha , alhoewel daar al 1.5 jaar geen nieuws meer opver is geweest , daarnaast heeft hij vorig jaar zijn eigen album uitgebracht "Fantastic Damage]

Def Jux Website

pi_14610636
Vergeet Mr. Lif niet

Is overigens niet echt mijn muziek dat Def Jux...

pi_14612069
wow dat lijkt me een vette combo...el P en zack !

Voorderest heeft die dude echt vette/briljante beats imo. Live vind ik 'm ook errug goed....ik moet ook echt die defjux dvd zien te bemachtigen !

pi_14613929
quote:
Op donderdag 13 november 2003 17:57 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vergeet Mr. Lif niet

Is overigens niet echt mijn muziek dat Def Jux...

ik vind het eilk wel een label dat zich enigsinds vernieuwd heeft , oke het is niet al te mainstream , maar dat is coflow ook nooit geweest , daarbij is het bijvoorbeeld niet zo erg massaal als E.C. , die de laatste 4 jaar zo 20-30 albums op de markt gebracht hebben , die ook allemaal ongeveer het zelfde klinken , bij Def Jux vind ik er dan nog veel verschil tussen zitten tussen bijvoorbeeld Deadringer van RJD2 , The Cold Vein van Cannibal Ox en Labor Days van Aesop Rock , maar het moet idd je stijl zijn om het een beetje te kunnen waarderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')