quote:Warp Pipe is geen spel.
Op zaterdag 15 november 2003 10:09 schreef kiw het volgende:
cubespelletjes verdienen allemaal eigen topic
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 10:09 schreef Tragedy het volgende:[..]
Warp Pipe is geen spel.
wat is het dan wel! ik ben benieuwd!
quote:Een online tunneling service. Waarme je Cube LAN games (mario kart, 1080: avalanche, Kirby's air ride & Star Fox) online kunt spelen.
Op zaterdag 15 november 2003 10:10 schreef kiw het volgende:[..]
de grote newbie die ik benwat is het dan wel! ik ben benieuwd!
quote:Nu even wat dieper gegamed,... valt een beetje tegen. Veel frustratie en fouten in gameplay als je het mij vraagt
Op zaterdag 15 november 2003 09:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind de Battle Mode erg stoer. Racen zelf is me te druk, ben toch meer een GT-racer. Maar goed, mijn kuiken vindt MK geweldig en ik heb hem toch vooral voor haar gekocht.
quote:Video Review van IGN al bekeken? Nu ik het spel gespeeld heb kan ik me er wel in vinden.
Op zaterdag 15 november 2003 10:37 schreef Chocobo het volgende:
En ik weet maar van 16 parcours ipv 20 wat hier gezegd werd
quote:Ja compleet,... de review is dead on
Op zaterdag 15 november 2003 11:45 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Video Review van IGN al bekeken? Nu ik het spel gespeeld heb kan ik me er wel in vinden.
quote:Mijn vriendin is er gelukkig heel blij mee. Maar het is eerlijk gezegd niet mijn spel (op de Battle Mode na).
Op zaterdag 15 november 2003 12:22 schreef Chocobo het volgende:
Ja compleet,... de review is dead onLeuk maar niks speciaals,... denk dat ik er volgende week al op uitgekeken ben. Net als bijna elke first party titel van Nintendo de laatste tijd...
MAar toch een vette game alleen te weinig tracks
quote:Ik vind dat er wel genoeg tracks in zitten. Ze zijn ook allemaal erg leuk (gebreurt niet vaak).
Op zaterdag 15 november 2003 12:56 schreef ShadoW17 het volgende:
Wat me bij MArio KArt opviel is dat je niet meer kunt corrigeren als je over een banaantje rijdt... echt irritant en voor de rest mochten er best wel wat meer tracks bij...MAar toch een vette game alleen te weinig tracks
Ik zelf vind het Yoshi level het leukste. Lekker veel bochten, en een paar leuke shortcuts.
quote:Dat is zo bij alle mario kart games volgens mij.
Op zaterdag 15 november 2003 12:56 schreef ShadoW17 het volgende:
Wat me bij MArio KArt opviel is dat je niet meer kunt corrigeren als je over een banaantje rijdt... echt irritant en voor de rest mochten er best wel wat meer tracks bij...MAar toch een vette game alleen te weinig tracks
quote:Nee zeker niet, maar ook geen 60 euro waard
Op zaterdag 15 november 2003 08:45 schreef Khadgar het volgende:[..]
Mario Party is toch niet zo vervelend?
niets speciaals...
quote:En het is ook veel leuker, anders heb je weer zo'n groot voordeel als je geoefend hebt.
Op zaterdag 15 november 2003 13:55 schreef ASSpirine het volgende:
das altijd al zo geweest, je spint als je op een banaan rijd en je blijft even stilstaan toch ?niets speciaals...
quote:ik heb em nog niet gekocht
Op zaterdag 15 november 2003 13:56 schreef Lexie het volgende:[..]
En het is ook veel leuker, anders heb je weer zo'n groot voordeel als je geoefend hebt.
maar ik ben bang dat ik dan F-zero links laat liggen en fifa speel ik de laatste tijd ook veel
en dan nog te bedenken dat ik met SC de weapon master mode nog moet uitspelen
en dat ik worms nog eens moet kopen en mario kart
*zucht...
het leven van een gamer is hard
quote:idd, ik heb ook nog een stuk of 8 games voor me cube die ik nog moet uitspelen
Op zaterdag 15 november 2003 14:00 schreef ASSpirine het volgende:[..]
*zucht...
het leven van een gamer is hard
wilde eigenlijk altijd nog een Xbox kopen, maar gezien de prijs van de Cube is het tenminste het checken waard, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |