quote:het wordt waarschijnlijk (als dat het is) een printscreen maker die je kan uploaden naar je comp, waardeloos dus
Op vrijdag 14 november 2003 18:10 schreef G1Ace het volgende:[..]
http://babelfish.altavista.com
quote:Iedereen die betaald had heeft hem gekregen vandaag
Op vrijdag 14 november 2003 18:37 schreef El-Rico het volgende:
Ole, ik heb MKDD dus nog steeds niet, zou m 14 november ontvangen van gamerelease.nlLijers....

quote:zijn maar 50 kb per stuk duzz.
Op vrijdag 14 november 2003 19:02 schreef Khadgar het volgende:
Het duurt hier zelfs gruwelijk lang, die plaatjes
quote:Zeer cool
Op vrijdag 14 november 2003 18:46 schreef BMH het volgende:
Zo, de rest van de MGS screens op deze pagina (voor de 56k-ers is het leuk. Dan kunnen ze pagina 6 tenminste bekijken).[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Sorry dat ik het zeg, maar dan heb je echt een ongelovelijke kutverbinding
Op vrijdag 14 november 2003 19:02 schreef Khadgar het volgende:
Het duurt hier zelfs gruwelijk lang, die plaatjes
Ik heb gewoon standaard Chello (kabel dus) en deze pagina laadt hij in 10 seconde ofzo, big deal ![]()
Gave pics overigens, en aangezien ik MGS nog nooit gespeeld heb, is dit volgens mij wel een spel wat ik wil hebben
-Legend of Zelda 1 (NES klassieker)
-Legend of Zelda 2 (NES klassieker)
-Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64 klassieker)
-Legend of Zelda: Majora's Mask (N64 klassieker)
En ik krijg die cd
quote:WAAAAA! Ik bied 30 euro.
Op vrijdag 14 november 2003 19:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
En ik krijg die cd
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 14-11-2003 19:47]
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:41 schreef BMH het volgende:[..]
WAAAAA! Ik bied 30 euro.
quote:30 eurie?
Op vrijdag 14 november 2003 19:47 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
ik ga hem nu ophalen, die vriend vindt het toch niet leuk
doei
quote:Nee, sorry, dit wil ik zelf houden, echte collectors cd
Op vrijdag 14 november 2003 19:48 schreef BMH het volgende:[..]
30 eurie?
quote:.
Op vrijdag 14 november 2003 19:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
Vriend van mij heeft de MK:DD GC pakket gekocht met die bonus-cd met :-Legend of Zelda 1 (NES klassieker)
-Legend of Zelda 2 (NES klassieker)
-Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64 klassieker)
-Legend of Zelda: Majora's Mask (N64 klassieker)
En ik krijg die cd
goed bezig, zo heb ik et ook aangepakt
quote:Lijkt me sterk, allplatformgames zul je gewoon in de uitverkoopbakken moeten zoeken.
Op vrijdag 14 november 2003 23:19 schreef kiw het volgende:
komen er ook playerschoice games uit.
die niet alleen GC only zijn?
deze serie was het geloof ik wel zo, maar er zullen toch haast ook wel andere uitkomen?
quote:Van zelda? Ik heb er geloof ik nog 1000
Op zaterdag 15 november 2003 00:06 schreef El-Rico het volgende:
4500 sterren voor die Bonus disk, waar haal ik 4500 sterren vandaan?
quote:Bron?
Op zaterdag 15 november 2003 00:06 schreef El-Rico het volgende:
4500 sterren voor die Bonus disk, waar haal ik 4500 sterren vandaan?
quote:Bron
Iedereen wil 'm hebben. Binnenkort zijn er drie manieren om 'm te pakken te krijgen.We hebben je al verteld dat vanaf vandaag de magnifieke Zelda Collector's Edition verkrijgbaar is in het Mario Kart: Double Dash!! Special Edition Pak. We hebben echter ook gehoor gegeven aan de enorme vraag die uit de Community forums blijkt, door deze geweldige Zelda games-verzameling ook nog op andere manieren verkrijgbaar te maken.
Bestel je exemplaar uit de sterrencatalogus Jullie hebben erom geschreeuwd - en nu is het officieel. Vanaf 1 december, zolang de voorraad strekt, kun je naar de sterrencatalogus gaan, 4500 sterren inleveren en een exemplaar van deze Collector's Edition bemachtigen. Sparen dus, die sterren!
Haal de VIP 24:7 PIN-codes uit de verpakkingen van je games en gebruik ze om twee van de volgende drie games te registreren: Mario Kart: Double Dash!! (nu verkrijgbaar), 1080° Avalanche (28 nov.) en Mario Party 5 (5 dec.). In het nieuwe jaar sturen we je dan een Collector's Edition toe (Deze actie is alleen geldig in bepaalde landen en de games moeten vóór 10 december geregistreerd zijn.)
Koop de console die je altijd al wilde hebben - met het meesterlijke Mario Kart Vanaf vandaag is de Zelda Collector's Edition ook verkrijgbaar in combinatie met het Mario Kart: Double Dash!! Special Edition Pak, waarin je naast een Nintendo GameCube plus controller ook nog een spelcassette van het veelgeprezen Mario Kart: Double Dash!! tegenkomt.
quote:Hmm, die tweede optie is wel aantrekkelijk. Maar moet ik dan nog een spel gaan kopen?
Op zaterdag 15 november 2003 00:51 schreef El-Rico het volgende:
Nieuws van Nintendo over de Zelda bonusdisc:
[..]
4500 sterren is trouwens wel erg veel, voor 5000 heb je al een GBAplayer, in theorie dan
.
quote:Mario Party is toch niet zo vervelend?
Op zaterdag 15 november 2003 01:06 schreef Lexie het volgende:[..]
Hmm, die tweede optie is wel aantrekkelijk. Maar moet ik dan nog een spel gaan kopen?
4500 sterren is trouwens wel erg veel, voor 5000 heb je al een GBAplayer, in theorie dan
.
quote:relax!
Op zaterdag 15 november 2003 00:51 schreef El-Rico het volgende:
Nieuws van Nintendo over de Zelda bonusdisc:
[..]
quote:Ik vind de Battle Mode erg stoer. Racen zelf is me te druk, ben toch meer een GT-racer. Maar goed, mijn kuiken vindt MK geweldig en ik heb hem toch vooral voor haar gekocht.
Op zaterdag 15 november 2003 02:47 schreef Chocobo het volgende:
Mariokart is wel ok,... vind dat Strandlevel en Donkey Kong level het coolst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |