quote:ja PES op de Gamecube zou gaaf zijn!
Op vrijdag 14 november 2003 09:46 schreef ReSiever het volgende:
Het wordt tijd dat ze ISS Pro Evolution Soccer eens op de cube uitbrengen. Sony hoeft daar niet alle rechten op te hebbenISS 3 is echt waardeloos als je de PES serie gewend bent. Heeft iemand hier trouwens ervaring met Winning Eleven 6? Want misschien dat ik daar anders mijn centjes aan uit kan gaan geven...
quote:Alleen al dat passing systeem... krijg je spontaan een nervous breakdown van... Af en toe nieuwe controller + nieuw behang, want zovaak heb je dat ding er dan wel tegen aan geploft..
Op vrijdag 14 november 2003 09:50 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
ja PES op de Gamecube zou gaaf zijn!
Ik heb ISS2 , maar die bevalt me echt totaal niet
Echt waardeloos de ISS serie.. PES is zovele malen beter.. Ik hoorde laatst ook dat Winning Eleven 6 de enigste goeie soccergame op de cube is..
kunnen jullie me even inlichten over de voorbije week ?
want ik denk dat jullie 2 topics vol hebben gekladderd zonder mij
quote:Na weken van frustratie met ISS 2 heb het allemaal wel vrij goed door, en vallen de mindere punten steeds minder op. Bij lange na natuurlijk geen fantastisch spel, maar iig stukken beter dan Fifa 2004
Op vrijdag 14 november 2003 09:52 schreef ReSiever het volgende:[..]
Alleen al dat passing systeem... krijg je spontaan een nervous breakdown van... Af en toe nieuwe controller + nieuw behang, want zovaak heb je dat ding er dan wel tegen aan geploft..
Echt waardeloos de ISS serie.. PES is zovele malen beter.. Ik hoorde laatst ook dat Winning Eleven 6 de enigste goeie soccergame op de cube is..
duffe klote baan ook altijd
quote:Kijk eens in de topic lijst van GAM en leest mijn reactie op de FP nou eens
Op vrijdag 14 november 2003 12:32 schreef Hakkert het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34845een nieuwe
quote:Sorry
Op vrijdag 14 november 2003 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kijk eens in de topic lijst van GAM en leest mijn reactie op de FP nou eens
quote:Prince of Persia (daar kijk ik echt naar uit)
Op woensdag 12 november 2003 22:09 schreef Retarded het volgende:owk
wat is de volgende GROTE titel waar ik naar uit kan gaan kijken?? Kom niet aanzetten met MP2 of een nieuwe Zelda.. ik wil Mario
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beelden van de Zelda MK:DD Bonus Disc:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik eindelijk Adventure of Link uitspelen .
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 14:09 schreef DaMSWer het volgende:
Wil die disc hebbenMaar geen zin om weer een cube pakket te kopen
Die Zelda bonusdisc zat gewoon in het Mario Kart doosje erbij... Flauw zeg, hadden ze daar nou niet effe een boxje voor kunnen maken?
Oh, voor ik het vergeet
quote:
Beste relatie,Gisteren heeft Nintendo in Japan naar aanleiding van het presenteren van de halfjaarcijfers een persconferentie gehouden. Hier is bekend gemaakt dat er een nieuw product in ontwikkeling is. Het product zal waarschijnlijk worden getoond op de E3 in 2004. Er is echter nog niets bekend gemaakt over de aard van het product. Nintendo kan echter wel bevestigen dat het niet gaat om de opvolger van de Nintendo GameCube of de Game Boy Advance.
Erop vertrouwende u hierbij voldoende te hebben geļnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nintendo
quote:DSP chips voor de GBA? Geinig plan, alleen stijgen je cartridge prijzen behoorlijk. Tenzij ze hem in de mask rom meteen meeblazen, maar dat is ook duurder.
Op vrijdag 14 november 2003 16:15 schreef gamecube_master het volgende:
kan er hier iemand japans lezen want een gast zegt dat op de japanse website staat dat het een FX-chip wordt voor de gb
de website van nintendo japan is http://www.nintendo.co.jp/
quote:dus net zoals eerder met de Snes cartridges?
Op vrijdag 14 november 2003 16:22 schreef Khadgar het volgende:[..]
DSP chips voor de GBA? Geinig plan, alleen stijgen je cartridge prijzen behoorlijk. Tenzij ze hem in de mask rom meteen meeblazen, maar dat is ook duurder.
die dingen waren idd stikkende duur!
quote:Zoals je ziet zijn er nog veel grafiesche foutjes en onevenheden. Deze worden natuurlijk allemaal geėlimineerd in de final build.
Op vrijdag 14 november 2003 17:27 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:http://babelfish.altavista.com
Op vrijdag 14 november 2003 16:15 schreef gamecube_master het volgende:
kan er hier iemand japans lezen want een gast zegt dat op de japanse website staat dat het een FX-chip wordt voor de gb
de website van nintendo japan is http://www.nintendo.co.jp/
quote:Gewoon ff Nintendo mailen.
Op vrijdag 14 november 2003 18:07 schreef gieling het volgende:
ik kreeg btw geen punten bij mk:dd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |