quote:ik hoop het want anders vind ik dat nintendo wel heel erg snel gaat met een opvolger van de gamecube
Op donderdag 13 november 2003 19:02 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
Het gaat zeer waarschijnlijk een nieuwe gameboy zijn. Deze zal op de e3 getoond worden en komt eind 2004 uit. Waarom niet goed voor nintendo??? Dit is juist wel goed voor nintendo want hiermee zullen ze de concurentie met de sony psp aangaan. Het zou mij zeer verbazen als het hier om de opvolger van de gamecube gaat.
quote:Ik weet zeker dat het een soort GBA2 wordt. Anders verliezen hun grootste markt (handhelds) ook weer aan sony.
Op donderdag 13 november 2003 19:02 schreef Barthezz1 het volgende:[..]
Het gaat zeer waarschijnlijk een nieuwe gameboy zijn. Deze zal op de e3 getoond worden en komt eind 2004 uit. Waarom niet goed voor nintendo??? Dit is juist wel goed voor nintendo want hiermee zullen ze de concurentie met de sony psp aangaan. Het zou mij zeer verbazen als het hier om de opvolger van de gamecube gaat.
quote:Een vroege release van je nex-next gen console levert een groot voordeel op tegenover de rest (beetje ps2 positie) iets dat Nintendo waarschijnlijk ook wel graag wilt
Op donderdag 13 november 2003 20:32 schreef xman het volgende:[..]
Ik weet zeker dat het een soort GBA2 wordt. Anders verliezen hun grootste markt (handhelds) ook weer aan sony.
Trouwens wat moeten ze nou met een opvolger van de gamecube? De graphics zijn al ongelooflijk mooi. Ze kunnen er nog wel 2/3 jaartjes mee vooruit.
quote:Ja godver, is weer alles weg
Op donderdag 13 november 2003 20:46 schreef mordradead het volgende:
nintendo heeft de sterrencatalogus vernieuwd, er zijn nog sp carry cases en de zelda bonusdisk shit over, wil misschien iemand voor mij een bonusdisk bestellen ik heb veel te weinig sterrenuiteraard betaal ik er voor, zo niet dan word het zoeken op marktplaats
IK HEB VANOCHTEND NOG GEKEKEN EN NU IS IE INEENS BIJGEVULD EN WEER LEEG!
quote:Dat is de OOT bonus disc. Die MK bonusdisc heeft naast OOT ook drie andere zelda's. Een betere investering dan dit kreng dus.
Op donderdag 13 november 2003 20:59 schreef mordradead het volgende:
er zijn nog bonus disks
quote:verdomme sterf dan maar, die heb ik al (kon hem niet vergelijken, nml uitgeleend) als ze nou gewoon een miljoen van die andere bonusdisks erneer zouden kwakken dan was (bijna) iedereen blij geweest
Op donderdag 13 november 2003 21:00 schreef Khadgar het volgende:[..]
Dat is de OOT bonus disc. Die MK bonusdisc heeft naast OOT ook drie andere zelda's. Een betere investering dan dit kreng dus.
en damn die gasten die de hele tijd op vernieuwe drukken om de gba player te pakken
quote:Niet echt, want dan zou door PS3 hype de nieuwe Cube weer worden gekilled, net zoals de PS2 hype de Dreamcast om zeep hielp terwijl de PS2 in het echt best wel tegenviel.
Op donderdag 13 november 2003 20:44 schreef Muizig het volgende:
Een vroege release van je nex-next gen console levert een groot voordeel op tegenover de rest (beetje ps2 positie) iets dat Nintendo waarschijnlijk ook wel graag wilt
Daarbij is de PS3 nog een eind weg, dus een nieuwe Cube hoeft niet zoveel haast te hebben. En de Cube verkoopt met de nieuwe prijs op dit moment nog als een trein.
quote:precies.. als Nintendo nu een beetje gaat concentreren op het maken van topgames, dan gaat het helemaal goedkomen met de Cube...
Op donderdag 13 november 2003 21:10 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Niet echt, want dan zou door PS3 hype de nieuwe Cube weer worden gekilled, net zoals de PS2 hype de Dreamcast om zeep hielp terwijl de PS2 in het echt best wel tegenviel.
Daarbij is de PS3 nog een eind weg, dus een nieuwe Cube hoeft niet zoveel haast te hebben. En de Cube verkoopt met de nieuwe prijs op dit moment nog als een trein.
quote:Wat hij zegt
Op donderdag 13 november 2003 20:59 schreef Khadgar het volgende:
GODVERDOMME HOERIGE TIEFUS STERRENCATALOGUSIK HEB VANOCHTEND NOG GEKEKEN EN NU IS IE INEENS BIJGEVULD EN WEER LEEG!
TERING NINTENDO
quote:Net SC2 en PES matches gehouden
Op donderdag 13 november 2003 21:39 schreef Kiff het volgende:
Loop eens niet zo te zeuren..... ga toch een spelletje spelen....
Maar ik snap niet dat Nintendo zo weinig in hun catalogus doet elke keer Ik heb godver vanmiddag nog gekeken en 3 uur later is alles al weer op... Behalve die OOT disc die echte fans allang hebben...
quote:Ze ontvangen ongetwijfeld binnenkort een paar dozen vol met die nieuwe zelda bonusdiscs. En dan komt alles goed! (heb m'n Majora's Mask van de N64 maar alvast verkocht)
Op donderdag 13 november 2003 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Net SC2 en PES matches gehouden
Dus dat zit wel goed
Morgen MK
Maar ik snap niet dat Nintendo zo weinig in hun catalogus doet elke keer
Ik heb godver vanmiddag nog gekeken en 3 uur later is alles al weer op... Behalve die OOT disc die echte fans allang hebben...
quote:Ik hoop het zo
Op donderdag 13 november 2003 21:47 schreef Kiff het volgende:[..]
Ze ontvangen ongetwijfeld binnenkort een paar dozen vol met die nieuwe zelda bonusdiscs. En dan komt alles goed! (heb m'n Majora's Mask van de N64 maar alvast verkocht)
quote:Je collector's item, wat doe je??
Op donderdag 13 november 2003 21:47 schreef Kiff het volgende:[..]
Ze ontvangen ongetwijfeld binnenkort een paar dozen vol met die nieuwe zelda bonusdiscs. En dan komt alles goed! (heb m'n Majora's Mask van de N64 maar alvast verkocht)
quote:En toen ging ik er keihard op stampen, zei die "Hee m'n majora's mask, wat doe je", "ja, die heb ik toch gekocht!"
Op donderdag 13 november 2003 22:19 schreef Lexie het volgende:[..]
Je collector's item, wat doe je??
quote:Correctie TERING NINTENDO OF EUROPE!!
Op donderdag 13 november 2003 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat hij zegt
TERING NINTENDO
quote:Oh Gijs
Op donderdag 13 november 2003 23:31 schreef Strolie75 het volgende:
Gundam GC...wat een kleur.
quote:
Op donderdag 13 november 2003 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh GijsIk vind het echt een geniale kleur
Alleen de Spice Orange is nog beter
Ik
op zwarte of zilvere consoles, maar gekke kleuren als dit of die goude of babyblauwe PS2
quote:mario kart that is!
Op vrijdag 14 november 2003 09:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik heb m!
ISS 3 is echt waardeloos als je de PES serie gewend bent. Heeft iemand hier trouwens ervaring met Winning Eleven 6? Want misschien dat ik daar anders mijn centjes aan uit kan gaan geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |