abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 november 2003 @ 14:39:58 #251
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14675757
Kun je nu alleen online via adsl of een modem in de cube? Of kan het ook via kabel ofzo...

Die aanbieding van mediamarkt is TE verleidelijk, 138euro voor die pack, ik denk dat ik hem binnenkort ga halen...

pi_14676094
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:39 schreef Varr het volgende:
Kun je nu alleen online via adsl of een modem in de cube? Of kan het ook via kabel ofzo...

Die aanbieding van mediamarkt is TE verleidelijk, 138euro voor die pack, ik denk dat ik hem binnenkort ga halen...

Nintendo GameCube breedband (kabel/ADSL) adapter
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zondag 16 november 2003 @ 15:07:34 #253
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_14676311
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:39 schreef Varr het volgende:

Kun je daar meteen voor 9 Euro een RGB kabel erbij halen. Had ik in ieder geval gedaan (en een geheugenkaartje van 6 Euro).
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 16 november 2003 @ 15:08:09 #254
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_14676319
Hoe krijg ik surround geluid met de gamecube over mn dvd surround set?

Poging1:
Ik sluit hem gewoon op de tv aan met de scart en laat het geluid over het surround setje lopen, alleen hoor ik nu dubbel geluid, die van de tv en de gamecube.
Poging2: ik haal de scart los vd gamecube en sluit de gele stekker aan de voorkant van de tv en de rode en witte stekker voor het geluid rechtstreeks op de vcr audio in van de versterker vd surround set.
Het geluid doet het en Ik zet de dvd set op dolby surround maar het klinkt niet echt als surround, ik bedoel als vijanden je van achteren beschieten, het geluid ook van achteren komt, werkt dus niet.

Hoe krijg ik dit wel werkende?? Heb ik een digital av out stekker nodig voor op de gamecube om op de dvd set aan te sluiten?

Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  zondag 16 november 2003 @ 15:09:17 #255
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_14676346
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:07 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

Kun je daar meteen voor 9 Euro een RGB kabel erbij halen. Had ik in ieder geval gedaan (en een geheugenkaartje van 6 Euro).

RGB kabel ? Leg uit svp... En ik denk dat ik tijdelijk wel geheugen genoeg heb aan wat erin zit. Ik denk dat ik snel die adapter wel, lekker met kabel op internet op de cube, vet man.
  zondag 16 november 2003 @ 15:13:01 #256
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_14676448
quote:
Op zondag 16 november 2003 15:09 schreef Varr het volgende:

[..]

RGB kabel ? Leg uit svp... En ik denk dat ik tijdelijk wel geheugen genoeg heb aan wat erin zit. Ik denk dat ik snel die adapter wel, lekker met kabel op internet op de cube, vet man.

LOL, welke games wil je online spelen dan? wahhaha. De cube is niet gemaakt voor online games. Speel gewoon de toppers die er zijn. Net als Online spelen alles is . Enige reden waarom ik online speel op me PC is omdat de A.I. van de meeste games gewoon stinkt.

RGB kabel: tis een scart kabel, waardoor je beter beeld krijgt. Ook kun je de games nu rustig op 60 hz spelen. 60hz = 60 fps =

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')