maar je moet natuurlijk wel altijd goed opletten met wie je iets afspreekt..
heb het een paar keer gedaan, en de laatste is nu alweer een paar maanden m'n vriend ![]()
je moet natuurlijk wel altijd afwachten hoe het irl klikt..
maar het kan zeker!
Het kan dus wel, ook al heb je die persoon nog nooit gezien. Ben benieuwd hoe het wordt als ik haar ontmoet...
Ik maak het nu aan den lijve mee. Heel lang verhaal maar het komt er op neer dat we hardstikke gek op elkaar zijn zonder dat we elkaar in het echt gezien hebben. Wel foto's en inmiddels ook al wel wat uurtjes bellen zijn vooraf gegaan. Morgen is het eindelijk zo ver, dan ga ik haar zien en bekijken of in het echt de vonk ook over springt. Beiden hebben we het gevoel dat het niet mis kan gaan bijna maarja je weet het nooit. Hopelijk is het in het echt dus ook
Gelukkig heb ik alle tijd om kennis te maken want al voor dat er ooit ook maar duidelijk was dat we elkaar leuk vonden hadden we afgesproken dat ze een nachtje zou lijven slapen.
Nu wordt dat dus allemaal echt en dat is wel erg leuk, maar ook superspannend! Kijk er echt naar uit en de zenuwen vliegen om mijn oren (eerste echte vriendin misschien?)
Wie weet laat ik hier nog wel horen of het wat was....
quote:Whahahaha... humor
Op vrijdag 08 juni 2001 14:58 schreef Orthello het volgende:
En dan krijg je zo'n schattige boeren hork aan de telefoon.."Blijf even hangen, ik moet mijn moeder in bad doen..."
Veel plezier!!
Mijn mening dus HET KLAN ECHT!
quote:Er gaat niets kapot wat al niet kapot was.
Op vrijdag 14 september 2001 11:37 schreef Riann het volgende:
maar er gaan ook veel huwelijke mee kapot
later msn...veel praten....toen bellen.... bellen... sms-jes.. en we zijn gewoon heel erg verliefd op elkaar. Veel foto's gestuurd naar elkaar.
En.... om terug te komen; via internet verliefd kan niet helemaal. Je gaat een grote mate van interesse kweken in een persoon.... daarna breid je dat uit met telefoon.. en dan kan ik verliefd worden hoor!
edit - deze week afspraak... was ik vergeten te tikken.... /edit
nagoed, ik heb dus ook zoiets. foto's uitgewisseld, chatten, smsen en we hebben ook al gebeld kei
stem en we gaan elkaar binnenkort ontmoeten
en nu zijn we bijna twee jaar verder en hij is nog steeds mijn vriendje...
dus ja het kan wel!
MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR MSN
Ben zelf al eens verliefd geweest op iemand via internet. En nu denk ik weer... Ik chat met iemand die precies zo is als de persoon waarnaar ik op zoek ben. En dat gevoel schijnt wederzijds te zijn...
Maar ik weet nog heel goed van mezelf dat ik zei dat dat ook niet kon. En maar zeggen HOE KUN JE NOU VERLIEFD WORDEN OP LETTERS?!
Maar ook mij is het overkomen dus het kan wel degelijk. En spijt heb ik er tot nu toe niet van
Anyway; ze wil nu nadenken of ik inderdaad de ware ben zoals zij die ziet. Verliefdheid via het internet is heel erg mogelijk, maar de aflopen kunnen niet altijd goed zijn blijkt maar weer.
-edit. ze denkt nog na op het moment, dus ik hoef nog niet echt in verleden tijd te praten, maar als meiden met zo'n uitspraak komen is het meestal een aflopende zaak - edit
quote:Tsja, maar dat kan je met alle meiden gebeuren. Via internet of niet..
Op maandag 27 januari 2003 12:39 schreef atp-5 het volgende:
Anyway; ze wil nu nadenken of ik inderdaad de ware ben zoals zij die ziet. Verliefdheid via het internet is heel erg mogelijk, maar de aflopen kunnen niet altijd goed zijn blijkt maar weer.
quote:tja.. meiden blijven eenmaal onvoorspelbare wezentjes...
Op maandag 27 januari 2003 14:47 schreef Lethalis het volgende:[..]
Tsja, maar dat kan je met alle meiden gebeuren. Via internet of niet..
mijn lieverd DL en ik zijn ook via internet bij elkaar gekomen
Zo, dat was mijn destructieve kant... Nou komt de slimme kant...
JASEKER, KEN DA
...
Heb het zelf al behoorlijk vaak gehad... Eerste vriendinnetje (relatie van 2 jaar) was via internet... Ze heeft me daarna ook gedumpt voor een of andere nerd (via internet) en daarna heb ik dankzij de online boekingsdienst (op internet) een reisje geboekt naar de USA (met het vliegtuig) om daar een nieuwe liefde op te zoeken (mogelijk ook via Internet)
Ik ben er dus een fan van
... Internet ALAAF :-D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |