Op google zoek ik vaak op het woord kut in de hoop sites met veel kutten te vinden, maar nu kom ik vaak turkse site's tegen waar het woord kut genoemd wordt. Zijn die turken nou van die geilneven of betekent het gewoon iets van "hoi"?
quote:Hoi
Op woensdag 12 november 2003 11:38 schreef dolledingo het volgende:
Aangezien mijn vorige topic hierover op een ongunstig tijdstip is gepost en door wat discriminanten het topic is verneukt, wil ik het nogmaals proberen aangezien mij de vraag nog steeds bezig houdtOp google zoek ik vaak op het woord kut in de hoop sites met veel kutten te vinden, maar nu kom ik vaak turkse site's tegen waar het woord kut genoemd wordt. Zijn die turken nou van die geilneven of betekent het gewoon iets van "hoi"?
quote:haha
Op woensdag 12 november 2003 11:54 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
het schijnt dat ze er ook een cocktail hebben genaamd: Hassans Kont 007
quote:
Op google zoek ik vaak op het woord kut in de hoop sites met veel kutten te vinden
quote:Gek he?
...discriminanten...
quote:Is vragen om een bagger topic natuurlijk...
Aangezien mijn vorige topic hierover op een ongunstig tijdstip is gepost en door wat discriminanten het topic is verneukt, wil ik het nogmaals proberen aangezien mij de vraag nog steeds bezig houdt
Enne "kut" betekent waarschijnlijk besnijdenis, kut, cut, knippen, snijden, besnijden, besnijdenis... . simpel ^:).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |