abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14572686
veel dope audio te downen van deze grappenmaker:

www.bleekwonder.nl

feedback op site + audio is meer dan welkom!
(ik zal beginnen: links audio werken niet allemaal, ga ik vanavond wat aan doen)

pi_14573391
Kappen met dat geleuter en lees de FAQ.

Die jongen vraagt gewoon om feedback.

pi_14573782
en bedankt...
  woensdag 12 november 2003 @ 11:52:36 #4
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_14574560
mooie site.
alleen de combinatie bikers(harley's) en hiphop gaat voor mij totaal niet samen.
pi_14574702
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:52 schreef NeMe het volgende:
mooie site.
alleen de combinatie bikers(harley's) en hiphop gaat voor mij totaal niet samen.
tja de man cruised graag op z'n harley, hip hop is niet te defineren...
  woensdag 12 november 2003 @ 13:20:12 #6
68041 NeMe
pi_14576776
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:57 schreef illco74 het volgende:

[..]

tja de man cruised graag op z'n harley, hip hop is niet te defineren...

mwa vind ik wel. hiphop is over het algemeen (lees algemeen) urban achtig, dus stadse activiteiten zoals breakdance, up in de club, en vaak steelo en cool. en daar valt het biker gehalte totaal buiten net zoals boeren die rappen...maarja klopt inderdaad dan weer wel dat het hiphop is, maar 't valt gewoon niet in de hiphop scene
  woensdag 12 november 2003 @ 13:45:25 #7
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_14577390
Fan-tas-tisch
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
pi_14578335
quote:
Op woensdag 12 november 2003 13:20 schreef NeMe het volgende:

[..]

mwa vind ik wel. hiphop is over het algemeen (lees algemeen) urban achtig, dus stadse activiteiten zoals breakdance, up in de club, en vaak steelo en cool. en daar valt het biker gehalte totaal buiten net zoals boeren die rappen...maarja klopt inderdaad dan weer wel dat het hiphop is, maar 't valt gewoon niet in de hiphop scene

whut?! beetje een narrow minded view op hip hop... up in de club?! vaak steelo en cool?! huh?! waar heb je het over gast?!

hip hop mag alleen als je uit de randstad komt?! die tijd zijn we al een tijdje voorbij man...

pi_14578916
quote:

[..]

Hahahahaha, toen de eerste breakdancers bezig waren was jij nog lang niet in zicht! Ga ff weg man, wannabe. Voor jou is echte hiphop zeker 50cent, Ja Rule en Tupac?

En wat is de hiphop scene? Jij woont ook niet in een ghetto dus hoe kan je in de scene zitten dan? Niets in Nederland is authentiek wat hip-hop betreft, dus ook jij en je "coole-stylo" niet.....

woensdag 12 november 2003 @ 15:30:05 #10
68041 NeMe
pi_14580633
quote:
Op woensdag 12 november 2003 14:41 schreef PulpFriction het volgende:

[..]

Hahahahaha, toen de eerste breakdancers bezig waren was jij nog lang niet in zicht! Ga ff weg man, wannabe. Voor jou is echte hiphop zeker 50cent, Ja Rule en Tupac?

En wat is de hiphop scene? Jij woont ook niet in een ghetto dus hoe kan je in de scene zitten dan? Niets in Nederland is authentiek wat hip-hop betreft, dus ook jij en je "coole-stylo" niet.....

Wat ik zeg klopt ongeveer wel. maar wat jij doet is vooroordelen over mij daar ga ik niet eens op in je weet niet eens wie ik ben...
pi_14580885
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:30 schreef NeMe het volgende:

[..]

Wat ik zeg klopt ongeveer wel. maar wat jij doet is vooroordelen over mij daar ga ik niet eens op in je weet niet eens wie ik ben...

Ga er maar wel op in want jij doet precies hetzelfde. Jij ziet een hoop biker elementen dus het kan geen hip-hop zijn.... Je meet met twee maten.
pi_14581237
quote:
maarja klopt inderdaad dan weer wel dat het hiphop is, maar 't valt gewoon niet in de hiphop scene

Dat is echt gigantische onzin. Als je je met een bepaalde muzieksoort bezig houdt maak je al dan gewenst deel uit van de scene. En of je dan uit Drente of de Pijp komt boeit geen ene reet, netzoals je kleding of je manier van praten er toe doet. Een scene is zo breed als je het zelf wil maken.

Bikers hebben vaak tatoo's die op grafitti pieces zijn geïnspireerd, dus de link is zelfs binnen de originele elementen van de scene te trekken

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 12 november 2003 @ 15:48:11 #13
68041 NeMe
pi_14581257
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:37 schreef PulpFriction het volgende:

[..]

Ga er maar wel op in want jij doet precies hetzelfde. Jij ziet een hoop biker elementen dus het kan geen hip-hop zijn.... Je meet met twee maten.

Ik geef alleen een algemene maat staaf aan wat behoord tot de hiphop scene, en ik zei dus "OVER HET ALGEMEEN". dus ik zeg niet dat het dan geen hiphop is. dus jij moet gewoon leren lezen en geen vooroordelen over mij hebben. tot nu toe heb je nog niets gezegd wat klopt.
pi_14581390
De site is trouwens erg professioneel, goed gedaan. Ik heb het nummer Kukeleku gedownload, maar ik hoor toch liever de originele versie van Marley Marl

Maar het klinkt zeker niet slecht, ga zo door

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14581579
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:48 schreef NeMe het volgende:

[..]

Ik geef alleen een algemene maat staaf aan wat behoord tot de hiphop scene, en ik zei dus "OVER HET ALGEMEEN". dus ik zeg niet dat het dan geen hiphop is. dus jij moet gewoon leren lezen en geen vooroordelen over mij hebben. tot nu toe heb je nog niets gezegd wat klopt.

Ik lees heel goed, en wat ik heb is geen vooroordeel maar een echt oordeel. En ik hoef je niet te kennen om dat oordeel te maken. Jij geeft daar zelf namelijk alle redenen toe.
pi_14581596
quote:
Op woensdag 12 november 2003 15:48 schreef NeMe het volgende:

[..]

deze gast heeft toch wel een beetje gelijk, niet dat het erg is, black metal fans met een roze ralf lauren blousje en een hugo boss broek kijk je ook even aan, niet dat het uitmaakt. Maar het is dan wel zo dat diegene niet helemaal meedoet met de black metal rage. das alleen maar goed, je eigen mening, maar die stijl is er toch. Net zo kijk je dus ff naar die site, van "hey die shit had ik niet verwacht" maar dan hoeft het niet meteen non hiphop te zijn. Hiphop is van alles, misschien wel een van de breedste scenes, met een heleboel elementen, en ook kleding en image horen daarbij, en die merk je vaak het eerst op. dus ik vind dat er zeker wel bij horen. Maar het bepaalt niet je mate waarin je van hiphop houdt of niet.
(is zelf ook hiphopper, en draagt ook geen karl kani, ecko en fubu etc)

just my 2 cents

xxx
pi_14581655
had nog geen eens die site bekeken. Ik vind het wel heel erg meevallen dat bikers gehalte zeg... gezeik om niets
xxx
pi_14581749
quote:
Op woensdag 12 november 2003 10:35 schreef [b]illco74 het volgende:[/b]
Die naam he: illco74=eelco=BHFH
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_14581831
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:00 schreef SoSolid het volgende:
had nog geen eens die site bekeken. Ik vind het wel heel erg meevallen dat bikers gehalte zeg... gezeik om niets
Afgunst en jalouzie, meer is het niet
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14581903
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:03 schreef Dezz het volgende:

[..]

Die naam he: illco74=eelco=BHFH

illco74=idd eelco maar wat = BHFH ?!
  woensdag 12 november 2003 @ 19:16:17 #21
68041 NeMe
pi_14586566
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Afgunst en jalouzie, meer is het niet

ja dat denk ik ook

[Dit bericht is gewijzigd door NeMe op 12-11-2003 19:22]

pi_14586585
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:07 schreef illco74 het volgende:

[..]

illco74=idd eelco maar wat = BHFH ?!

Je weet niet wat BHFH is?
Oh ik zie het al, een newbee

BHFH = BloodHoundFromHell natuurlijk!

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')