Wat vinden jullie van mannen op hoge (blok) hakken.
Ik vind dit n.l. wel kunnen als het maar blokhakken zijn.
In de 60-er en 70-er jaren liepen mannen er ook wel op, dus waarom zou het nu niet kunnen.
En Evelyne wat vind jij er van?
quote:
Op woensdag 12 november 2003 02:18 schreef lak het volgende:
In de 60'er en 70'er jaren neukte ook nog iedereen onveilig... schijnt ook niet meer te kunnen.
quote:* lak eens is.
Op woensdag 12 november 2003 02:20 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
quote:Het kan niet omdat het er niet uit ziet!
Op woensdag 12 november 2003 02:17 schreef TommyboY het volgende:
Wat vinden jullie van mannen op hoge (blok) hakken.
Ik vind dit n.l. wel kunnen als het maar blokhakken zijn.
In de 60-er en 70-er jaren liepen mannen er ook wel op, dus waarom zou het nu niet kunnen.
quote:...naar de huidige maatstaven...
Op woensdag 12 november 2003 02:27 schreef navvy het volgende:[..]
Het kan niet omdat het er niet uit ziet!
quote:Prince is ook wel wat vrouwelijk
Op woensdag 12 november 2003 07:38 schreef Bluezz het volgende:
Voor mannetjes als Prince is het wel handig.
Maar echt mooi vind ik het niet.en wie is evelyne?
[Dit bericht is gewijzigd door Willaaam op 12-11-2003 18:04]
Tuurlijk kan het wel.. mits je daar ook mooie kleding bij draagt..
Hoge hakken zijn natuurlijk redelijk snel 'overthetop' als je het zo draagt moet je het goed doen...
Verder kunnen hakken mooi zijn om kleine mannen wat groter te laten lijken...
voor veel pubers zou het trouwens ook niet gek zijn... Van die slungels die geen normale houding aan weten te nemen...
Met hakken wordt je in een 'mooiere' houding gezet... wat daadkrachtiger om het maar uit te drukken....
* Lopat heeft wel laar(zen/sjes) maar geen hoge..
Hij loopt vaak te zeuren dat ik vaker hakken aan moet doen, want dat staat zo leuk. Maar ik kan geen hele dag op hakken staan (zitten kan natuurlijk wel) want dan verga ik van de pijn onder de bal van mijn voet.
Ik zou het hem wel eens willen laten voelen, niet uit sadisme, maar gewoon om eens te laten voelen wat ik voel als ik voor hem om er mooi uit te zien weer eens giga pijn loop te lijden.
Dus mannen, trek aan die hak! (voor een dagje)
quote:Maar hb je dat bij alle hakken? zijn alle hoge hakken killing for your feet?
Op woensdag 12 november 2003 18:10 schreef Geluk het volgende:
Hij loopt vaak te zeuren dat ik vaker hakken aan moet doen, want dat staat zo leuk. Maar ik kan geen hele dag op hakken staan (zitten kan natuurlijk wel) want dan verga ik van de pijn onder de bal van mijn voet.
quote:Ahum, alles hoger dan een gewone hak (van een platte schoen dus) gaat op den duur enorm zeer doen. Ergens midden onder mijn voet, bij de bal van de voet. Geen dagenlang elegante gehakte schoenen aandoen voor mij dus. (ik heb 2 paar gehakte schoenen op dit moment, en in een verleden ook al andere paren gehad, maar nog nooit geen pijn gehad na ca 5 uur staan)
Op woensdag 12 november 2003 18:11 schreef Lopat het volgende:[..]
Maar hb je dat bij alle hakken? zijn alle hoge hakken killing for your feet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |